Pään "nykiminen"

Teillä jotka sairastatte paniikkihäiriötä, kuuluuko teidän oireisiinne pään nytkähtelyä? Jos kuuluu niin onko se jäänyt lääkityksen myötä pois?
Itselläni on tuo vaiva ja se ilmenee esim. kaupan kassalla ja tilanteissa joissa minun täytyy puhua esim.luokan edessä. Vaiva on todella kurja ja haluaisinkin nyt tietoa voiko tuo olla yksi paniikkihäiriön oireista ja saako siihen apua lääkkeistä.
41410
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Mulla nykii myös kun jännittää. Lääkeillä lähtee pois esim. sepram.

Äänestä
  • paniikkihäiriöö mut hermostuttavis tilanteis rupee nykimää joskus.. ja sillain tärisemään ikävästi voiskohan johtua myös niskojen jäykkyydestä tai jostain hermoperäsestä.. (?)

    Äänestä

  • diagnosoitu kirjoitti:

    paniikkihäiriöö mut hermostuttavis tilanteis rupee nykimää joskus.. ja sillain tärisemään ikävästi voiskohan johtua myös niskojen jäykkyydestä tai jostain hermoperäsestä.. (?)

    Minulla on jonkin asteinen paniikki häiriö ja niskat erittäin jumissa, kun näyttöpäätteellä olen noin 15 tuntia päivässä. Siihen liittyy tuota päännykimistä, erityisesti iltaa kohen ja nukkumaan mennessä

    Siitä en tiedä kummasta se sitten johtuu, mutta hermostumis tilanteessa sitä on vielä enemmän. Silloinkin nykii kun on liikaa koneella tai katsoo TV.:tä pitkään ja kaikki muukin keskittymistä aiheuttava juttu aiheuttaa sellaista tunnetta.

    Niskat kantsee laittaa kyllä kuntoon. Se voi johtua siitäkin.

    Äänestä

Kuuluu! Pään nytkähdellessä tulee myös pelko siitä, että halvaannun (en yhtään tiedä mistä se johtuu).

Myös minulla on niska-hartiaseutu jumissa paniikkihäiriön lisäksi.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


paniikkihäiriötä?? kirjoitti:

Teillä jotka sairastatte paniikkihäiriötä, kuuluuko teidän oireisiinne pään nytkähtelyä? Jos kuuluu niin onko se jäänyt lääkityksen myötä pois?
Itselläni on tuo vaiva ja se ilmenee esim. kaupan kassalla ja tilanteissa joissa minun täytyy puhua esim.luokan edessä. Vaiva on todella kurja ja haluaisinkin nyt tietoa voiko tuo olla yksi paniikkihäiriön oireista ja saako siihen apua lääkkeistä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu