Minulla on kaksi ihanaa miesystävää, toinen on kala ja toinen neitsyt. Pidän molemmista enkä osaa valita heidän väliltään. Kumpikohan näin horoskooppojuttujen perusteella sopisi paremmin?
Härkänaiselle sopivin
16
2654
Vastaukset
- Kokemusta
Kalat ehdottomasti =) mutta siinä tapauksessa että sinä olet se joka ottaa päävastuun teidän talouteen liittyvien asioiden hoitamisessa!
- toivein
Moi, olen härkänainen.Kaksoset kiinnostaa, muttei sovi. Oinaat myös, muttei ole onnistanut. Rapu viehättää- ja tuottaa eniten pettymystä...
- joop.
Ota se neitsyt. Sopii sulle.
- molemmat.
Huomaat sitten kun olet tavannut ravun, ettei tarvitse enää jahkailla valintaa kenenkään toisen välillä.
- no olen kyllä
tavannutkin, mutta hän on liian nuori :) Mukava mies, kaikin tavoin ;) pitäisi vaan tavata hieman vanhempi saksiniekka =)
- aina parempi
no olen kyllä kirjoitti:
tavannutkin, mutta hän on liian nuori :) Mukava mies, kaikin tavoin ;) pitäisi vaan tavata hieman vanhempi saksiniekka =)
jos on itseäsi vanhempi, ainakin verrattuna siihen että olisi liian nuori ;)
- rapu olisi
aina parempi kirjoitti:
jos on itseäsi vanhempi, ainakin verrattuna siihen että olisi liian nuori ;)
papermpi mies härkäpäiselle naiselle? tulevatkos sitten hyvin toimeen?
- voin
rapu olisi kirjoitti:
papermpi mies härkäpäiselle naiselle? tulevatkos sitten hyvin toimeen?
lämpimästi suositella ja tulevat kyllä hyvin toimeen.
- nyt ravun
voin kirjoitti:
lämpimästi suositella ja tulevat kyllä hyvin toimeen.
tähän hätään tempaisen? =)
- sitä
nyt ravun kirjoitti:
tähän hätään tempaisen? =)
etsimällä varmaan löydäkään. Mutta kannattaa ainakin pitää silmät auki, jos vaikka sellainen jostain kohdalle tulee =)
- Se on harmi
sitä kirjoitti:
etsimällä varmaan löydäkään. Mutta kannattaa ainakin pitää silmät auki, jos vaikka sellainen jostain kohdalle tulee =)
ettei horoskooppimerkki näy päälle päin, olisi helppo valkata jyvät akanoista :)
- en tiedää
Olen vanha (härkä) jo: ensin kaksosiin koukussa, sitten rapuihin-kokematta kalat,härkä,leijona ja jousimies(ainakin seksimielessä). Enpä tiedä, mitä neuvoa. Kiva ,jos löysit sopivan !
- härkä nainen -79
.. horoskooppijuttujen perusteella paremmin sopisi neitsyt koska molemmat ovat maan merkkejä. mut ei voi yleistää, ihmiset on erilaisia, horoskooppiin katsomatta...
- sulle
Härkä vain on paras ystäväkin ja hyvä rakastaja.
- jokainen tuntee
kuka on sopiva kumppani.Eihän sitä toiselle oteta.
Ota kalat et pitkästy... kai ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241751
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791676Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651353Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3241325Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231308- 431278
- 251225
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611152