joo..tosiaan viime viikon olin flunssassa.tauti veti mut tosi heikoksi ja tosiaan päivät kului kipeenä kirjaimellisesti sairasvuoteessa.nyt kun tauti lähti musta pois jäljellä on vielä äänen käheys (mulla oli kurkku tosi kipee..) ja heikotus.Mistä johtuu että flunssan jälkeen vielä heikottaa ja huimaa? Pikku askareita ei jaksa tehdä täysillä?
Mulla oli myös viime viikonloppuna hikoilua jos tein jotain pikku hommia..Eihän tämä vain mitään jälkitautia ole ja kauan huimaus kestää?
heikotusta flunssan jälkeen
4
5164
Vastaukset
- kestää
parikin viikkoa flunssan jälkeen, se on tavallista. Mene kuitenkin lääkäriin jos tulee kuumetta tai pahoja oireita. Ei ole hyvä rasittaa itseään toipumisaikana, vaan parempi olla enemmänkin tyhjäkäynnillä!
- ihmetystä edelleen
niin..se on ainakin hyvä tietää että tää johtuu vielä flunssasta.Mutta miten flunssa voi vielä siitä toipumisen jälkeen aiheuttaa näitä oireita? Eli miksi mua vielä heikottaa..minkä takia mulla siis heikotus on..ois kiva kuulla tähän tarkempi sepostus jos joku vaan osaa kertoa.Mikä aiheuttaa siis heikotusta,tautiako vielä päällä?
- toipuvainen
ihmetystä edelleen kirjoitti:
niin..se on ainakin hyvä tietää että tää johtuu vielä flunssasta.Mutta miten flunssa voi vielä siitä toipumisen jälkeen aiheuttaa näitä oireita? Eli miksi mua vielä heikottaa..minkä takia mulla siis heikotus on..ois kiva kuulla tähän tarkempi sepostus jos joku vaan osaa kertoa.Mikä aiheuttaa siis heikotusta,tautiako vielä päällä?
Et ole vielä kuumeen lakattua toipunut ja terve. Siitä se johtuu eikä mistään ihmeellisemmästä.
- vielä kysyisin
toipuvainen kirjoitti:
Et ole vielä kuumeen lakattua toipunut ja terve. Siitä se johtuu eikä mistään ihmeellisemmästä.
just eli mä olen periaatteessa kuitenkin vielä kipee.Voiko tässä tilassa sit napsia flunssa lääkkeitä edelleen huonoon oloon? Pitääkö pysytelle edelleen levossa kuin sairastaisi vai voiko normaalisti liikkua ulkona jne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917485- 373977
- 453520
- 2362814
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402662- 452492
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292289Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202248- 451972