Mistäköhän johtunee ettää mieheeni ihastuvat toistuvasti homot. Mielestäni hän on kyllä umpihetero. Olemme olleet yhdessä n. 20 v ja useita kertoja on homot tulleet hakemaan ravintolassa hitaille ja muutama tekstiviesti ihailija joukkoon mahtuu.
Eli mistä tunnistatte toisen homon ja onko useinkin sattunut että olettekin olleet väärässä?
Miehelläni ei ole mitään homofobiaa vaikka joskus onkin ihmetellyt näitä tapauksia.
Kiitokset asiallisista vastauksista!
Mistä tuntee homon?
16
3216
Vastaukset
- ???
Jos joku ihastuu mieheesi niin häiritseekö se miestäsi tai sinua? Miehesi lienee avoin ja iloinen tyyppi joka suhtautuu ympärillään oleviin ihmisiin kohteliaan ystävällisesti. Sanoit tuntevasi miehesi eli mihin sitää homotutkaa tarvitset?
Miettikää vaikka yhdessä miten hän voi sanoa ystävällisesti mutta selkeästi missä hänen mielestä sopivuuden raja kulkee. Kyllä se yleensä riittää. Tomppeleille tai muuten ymmärtämöttemille voisi vaikka korottaa ääntään. Ei muiden käytöksen muuttamiselle löydy muuta keinoa kuin selkeät rajat.
Ihan kaikesta ei kannata mielenrauhansa menettää. - Big Gay Al
hah hah hah haa...Kyllä homo homon tuntee!!!!!
- tietää
Rakastuin aikoinaan yhteen kaveriin opiskeluaikana ulkomailla. Tiesin kyllä, että oli umpihetero. Sopivassa tilanteessa kerroin rehellisesti. Ystävyys säilyi.
Samoihin aikoihin yks neitokainen rakastui minuun, vaikka ei tietenkään ollu mitään intiimiä. No, se oli todella ikävä juttu - hänen kannaltaan. Ei sitä aina tiedä päältä päin kuka on kuka.
Ole ylpeä miehestäsi, jos homot hakee tanssimaan. Se todistaa vain sen, että miehessäsi on "sitä jotakin"! - lyhykäisyydessään
Miehesi ei ilmeisesti ole mikään jurmistelija, vaan on ystävällinen. Tällaiset miehet kiinnostavat sekä naisia että miehiä. Homo ei tunnista homoa, en ainakaan minä.
- ...
minua häiritsee negatiivisessa mielessä tämä homojen kiinnostus, mutta asia on toisin päin.
Ihmettelen sitä itsekin. Näen mieheni jotenkin "uudessa valossa" näiden tapausten jälkeen. Viimeisin tuntematon tekstiviesti ihailija lähetteli viestejä parilla viime viikolla. Oikeassa olette, mieheni on kaikille ystävällinen, ns. kaunis mieheksi mutta erittäin miehekäs, pitää huolta ulkonäöstään jne...
- joo..
"Mistäköhän johtunee ettää mieheeni ihastuvat toistuvasti homot. Mielestäni hän on kyllä umpihetero."
Kaapissa oleva umpihetero?
"Olemme olleet yhdessä n. 20 v"
Oletko kenties hänen miesystävä?
"ja useita kertoja on homot tulleet hakemaan ravintolassa hitaille"
Käyttekö kenties homppeli baareis?
"ja muutama tekstiviesti ihailija joukkoon mahtuu."
Ketäköhän on numeron antanut?- HOMOOOOKO???
Koska olen itsekin joskus miettinyt sitä, miksi joidenkin jätkien katse - tai olemus muuten - tuntuu käsittämättömän läpitunkevalta. Ilman että se herättäisi minkäänlaisia seksuaalisia tunteita.
Voisko olla niin, että miehetkin kaipaavat sitä samaa keskinäistä läheisyydentunnetta, joka naisille sallitaan, mutta miehille ei. EI ILMAN ETTÄ ON HOMO!
Naista ei useinkaan tuomita lesboksi vaikka kuinka kaulailee ja suukottelee ystävättärensä kanssa.
Tällaisia tulee miettineeksi joskus, kun heterokundikaveria tulee rutistaneeksi kaulasta ja sanoneeksi: "Sä oot mun ykkösfrendi". Tietysti se pitää tehdä piilossa!
- homon
Sanoisin, että vaatetuksesta ja modernista tukasta. Tyylikäs kävely käy monesti myös jonkinlaisesta tuntomerkistä. Muuten homoja ei erota yhtään mikään heteroista. Hassu kysymys.
- siinä voi olla syy
Kun sanoit umpihetero, niin miehesi tuskin on femiinisen kaunis, mutta pidätkö häntä miehekkään komeana? Ei homot hae vain neitihomoja ja tavallaan maskuliininen partneri sopisi femiiniselle neitihomolle kuin mies naiselle, mutta jostain oudosta syystä neitihomot sekä miehekkäät homot tuntuvat vaan hakevan toisia samanlaisia. Itse vähän ihmettelen kun olen femiininen homo, mutta pidän juurikin nimenomaan miehekkäistä karhean komeista miehistä.
- ...
Mieheni on kasvoiltaan kaunis, mutta ei missään tapauksessa neitimäinen. Salilla treenattu kroppa ja leveet hartiat. Kyllä hänellä myös naisten keskuudessa vientiä olisi.
Miksiköhän tämä kysymykseni tuntui ärsyttävän monia? Tulitteko puolustuskannalle?
Olen avarakatseinen ihminen ja tottunut puhumaan/kysymään suoraan ihan livenäkin. - hepsuli
... kirjoitti:
Mieheni on kasvoiltaan kaunis, mutta ei missään tapauksessa neitimäinen. Salilla treenattu kroppa ja leveet hartiat. Kyllä hänellä myös naisten keskuudessa vientiä olisi.
Miksiköhän tämä kysymykseni tuntui ärsyttävän monia? Tulitteko puolustuskannalle?
Olen avarakatseinen ihminen ja tottunut puhumaan/kysymään suoraan ihan livenäkin.Itse olen karvainen homppeli (karvat kunniaan!) ja vaikutan oiken sellaislta lukutoukalta analyytikolta suoraan jostain kemian tai matematiikan tiedekunnasta, ja ihailen varsin suuresti karvaisia, parrakkaita ja viiksekkäitä tukevia miehiä; sopivan kokoinen "kaljamaha" ja pulleat posket itseironisella - kuten minullakin - persoonallisuudella varustettuna vetävät minulta jalat alta silmänräpäyksessä.
Tosiasia on, että toisin kuin heterot yleensä luulevat, suurempi osa homoista on kyllä ihan "miesmäisiä" eikä suinkaan "neitimäisiä" (jos tällaisia termejä haluaa käyttää) ja myös etsivät "miesmäisempiä" kumppaneita (kuten minä), joten en ihmettele, että heteroihinkin joskus ihastutaan. Kysehän on vain omista mieltymyksistä.
Mutta sitä ihmettelen, että miten miestäsi on tullut haettua tanssimaan, kun tuskimpa muissa kun homobaareissa nyt kukaan (mies TAI nainen) käy ehdottelemaan samaa sukupuolta edustavalle, että 'lähetkö tanssii'. Ei sitä homoutta sentään suomessa NIIN suopein silmin katsota...
Ja toinen asia mitä ihmettelen, miten hel*etissä ne homot ovat sitten saaneet miehesi puhelinnumeron? Ei kai vain miehesi ole sittenkin... - ...
hepsuli kirjoitti:
Itse olen karvainen homppeli (karvat kunniaan!) ja vaikutan oiken sellaislta lukutoukalta analyytikolta suoraan jostain kemian tai matematiikan tiedekunnasta, ja ihailen varsin suuresti karvaisia, parrakkaita ja viiksekkäitä tukevia miehiä; sopivan kokoinen "kaljamaha" ja pulleat posket itseironisella - kuten minullakin - persoonallisuudella varustettuna vetävät minulta jalat alta silmänräpäyksessä.
Tosiasia on, että toisin kuin heterot yleensä luulevat, suurempi osa homoista on kyllä ihan "miesmäisiä" eikä suinkaan "neitimäisiä" (jos tällaisia termejä haluaa käyttää) ja myös etsivät "miesmäisempiä" kumppaneita (kuten minä), joten en ihmettele, että heteroihinkin joskus ihastutaan. Kysehän on vain omista mieltymyksistä.
Mutta sitä ihmettelen, että miten miestäsi on tullut haettua tanssimaan, kun tuskimpa muissa kun homobaareissa nyt kukaan (mies TAI nainen) käy ehdottelemaan samaa sukupuolta edustavalle, että 'lähetkö tanssii'. Ei sitä homoutta sentään suomessa NIIN suopein silmin katsota...
Ja toinen asia mitä ihmettelen, miten hel*etissä ne homot ovat sitten saaneet miehesi puhelinnumeron? Ei kai vain miehesi ole sittenkin...se ukko kuljeskelee töissä "puhelinnumero kaulassa" ja miesvaltaisella alalla. Ihan heterobaareissa nämä tanssiin hakemiset on tapahtunut.
Ja toisekseen mitäs siitä jos hän vaikka joku päivä paljastuisikin homoksi, siinä pitäis vaan tilanteeseen sopeutua. Ainahan sitä rakastamalleen ihmiselle toivoo parasta. Ei se pyyhkisi pois näitä vuosia. - nobs00
... kirjoitti:
se ukko kuljeskelee töissä "puhelinnumero kaulassa" ja miesvaltaisella alalla. Ihan heterobaareissa nämä tanssiin hakemiset on tapahtunut.
Ja toisekseen mitäs siitä jos hän vaikka joku päivä paljastuisikin homoksi, siinä pitäis vaan tilanteeseen sopeutua. Ainahan sitä rakastamalleen ihmiselle toivoo parasta. Ei se pyyhkisi pois näitä vuosia.no sori, välillä unohtuu, ettei ironia ja sarkasmi oikein välity hyvin internetin kautta... ei ollut tarkoitukseni loukata mitenkään
mietiskelin vain, että en olisi koskaan uskonut, että kukaan oikeasti homo edes yrittäisi mennä HETERObaariin bongailemaan... jotain sitten oppii itse kukin kun oikein nuoreksi elää. - hepsuli
nobs00 kirjoitti:
no sori, välillä unohtuu, ettei ironia ja sarkasmi oikein välity hyvin internetin kautta... ei ollut tarkoitukseni loukata mitenkään
mietiskelin vain, että en olisi koskaan uskonut, että kukaan oikeasti homo edes yrittäisi mennä HETERObaariin bongailemaan... jotain sitten oppii itse kukin kun oikein nuoreksi elää.no meni sitten vähän sekasin nuo otsikot ja nimimerkit...
ja salasanakin.. heh, unohin ettei se suomi24:n kirjautumissysteemi toimikaan ihan samoin kun mihin olen tottunu
no ei muuta ku salasana vaihtoon vaa
*Edellinen viesti siis oli minulta* - olet varmaan
hepsuli kirjoitti:
Itse olen karvainen homppeli (karvat kunniaan!) ja vaikutan oiken sellaislta lukutoukalta analyytikolta suoraan jostain kemian tai matematiikan tiedekunnasta, ja ihailen varsin suuresti karvaisia, parrakkaita ja viiksekkäitä tukevia miehiä; sopivan kokoinen "kaljamaha" ja pulleat posket itseironisella - kuten minullakin - persoonallisuudella varustettuna vetävät minulta jalat alta silmänräpäyksessä.
Ja toinen asia mitä ihmettelen, miten hel*etissä ne homot ovat sitten saaneet miehesi puhelinnumeron? Ei kai vain miehesi ole sittenkin...se Erkki, joka asui jo kuolleen Erkin kaa. Sorry.
- hepsuli
olet varmaan kirjoitti:
se Erkki, joka asui jo kuolleen Erkin kaa. Sorry.
ilmeisesti tarkoitit viestisi loukkaavaksi kun pyysit lopussa anteeksi?
No, saat sen anteeksi.
-------------
Tai jotain...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee693110Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."341982Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2801590Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1041554Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2611213Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki261118Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin871101Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201064En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711040- 981023