Paljonko maksaa käsiaseen deaktivointi ja missä sen voi teetättää?
Paljon maksaa deaktivointi
6
5202
Vastaukset
- mie.321
Ja ensin faktat.maksaa paljon suhteessa siihen että pyssystä tulee sen seurauksena rauta kölntti,jaa että missä voi teetättää no ei ainakaan täällä:)
Asiaan kyseleppä paikallisilta asekauppiailta tai jos aseseppä löytyy kyliltä niin se on se heppu joka on oikeastaan ainoa joka lain mukaan saa tuon työn suorittaa ja kirjoitta sen deaktivoiti todistuksen.
niin hinta deaktivoinista,se on aina ase kohtainen. - Kelvottomaksi
Saa aika halvalla. Työnnä hitsauspuikko perille saakka piipunsuusta sisään ja anna palaa. Sitten viilaat nallipiikin kärjen kokonaan pois ja käyt näyttämässä poliisille.
Jos hän sanoo, että tämä on ampumakelvoton, niin pyydät siitä paperin ja sillä selvä. Eikä maksa mitään. - tehnyt
Tee itse, ei maksa mitään. Sen jälkeen voit aseen käydä näyttämässä miliisille ja asia on ok. Siihen ei mitään todistusta asesepältä tarvita.
- 71v
Pistooli Beretta 7.65 sodan aikainen . isäni ase johon kantolupa.
- 71v
Beretta 7.65
- niiniin
Niin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701439
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3311049- 43885
- 39739
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html158735- 48678
- 52561
- 116558
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529557Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521