Moi ! osaatko neuvoa mistä voi/kannattaa ostaa tai tilata 1 eur magneettinen kolikko ?
Magician000:lle
5
488
Vastaukset
- nyt saan
vastata omasta puolestani niin tietenkin Markku Purholta!! Sieltä saat kaiken mitä haluat. Pistä Purholle sähköpostia tai soita niin tiedät hinnan ja, että löytyykö varastosta. :)
- on mainittu
ainoastaan 50 centin kolikko. Hakusessa olisi siis 1 euro. (en aio ostaa kahta 50 senttistä:).
- vain soitat
on mainittu kirjoitti:
ainoastaan 50 centin kolikko. Hakusessa olisi siis 1 euro. (en aio ostaa kahta 50 senttistä:).
Purholle ja kysyt että löytyyköä haluamaasi kolikkoa varastosta. Kaikkia temppuja ei ole laitettu nettisivuille!
- Coinman
vain soitat kirjoitti:
Purholle ja kysyt että löytyyköä haluamaasi kolikkoa varastosta. Kaikkia temppuja ei ole laitettu nettisivuille!
Ainaki mä sain Purholta magneetill varustetun 1 € kolikon, makso vissii 20€ ja sit myös sellasen joka tarttuu magneettiin, "steelcore" 1 € kolikon, muistaakseni se makso 18€.
- vastauksesta
Coinman kirjoitti:
Ainaki mä sain Purholta magneetill varustetun 1 € kolikon, makso vissii 20€ ja sit myös sellasen joka tarttuu magneettiin, "steelcore" 1 € kolikon, muistaakseni se makso 18€.
kiitos. Pitääpä tilata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun704850KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923800- 1883531
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783229Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502959- 251994
- 241941
- 1811784
- 301686
- 431395