Moi ! osaatko neuvoa mistä voi/kannattaa ostaa tai tilata 1 eur magneettinen kolikko ?
Magician000:lle
5
506
Vastaukset
- nyt saan
vastata omasta puolestani niin tietenkin Markku Purholta!! Sieltä saat kaiken mitä haluat. Pistä Purholle sähköpostia tai soita niin tiedät hinnan ja, että löytyykö varastosta. :)
- on mainittu
ainoastaan 50 centin kolikko. Hakusessa olisi siis 1 euro. (en aio ostaa kahta 50 senttistä:).
- vain soitat
on mainittu kirjoitti:
ainoastaan 50 centin kolikko. Hakusessa olisi siis 1 euro. (en aio ostaa kahta 50 senttistä:).
Purholle ja kysyt että löytyyköä haluamaasi kolikkoa varastosta. Kaikkia temppuja ei ole laitettu nettisivuille!
- Coinman
vain soitat kirjoitti:
Purholle ja kysyt että löytyyköä haluamaasi kolikkoa varastosta. Kaikkia temppuja ei ole laitettu nettisivuille!
Ainaki mä sain Purholta magneetill varustetun 1 € kolikon, makso vissii 20€ ja sit myös sellasen joka tarttuu magneettiin, "steelcore" 1 € kolikon, muistaakseni se makso 18€.
- vastauksesta
Coinman kirjoitti:
Ainaki mä sain Purholta magneetill varustetun 1 € kolikon, makso vissii 20€ ja sit myös sellasen joka tarttuu magneettiin, "steelcore" 1 € kolikon, muistaakseni se makso 18€.
kiitos. Pitääpä tilata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748503KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4547713Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763900Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633766Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1223095Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään562924Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442091- 1262076
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231913Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211881