Hei!
onko täällä muita maya horoskoopeista lukeneita ja
kiinnostuneita? :)
itse olen Punainen Planetaarinen Käärme ja
olisi kiinnostavaa tutustua ja keskustella toisten
punaisten planetaaristesten käärmeitten kanssa. :)
ilmotelkaapa jos teitä on.
Maya-horoskooppi
6
2711
Vastaukset
- ..........
Taidan unohtaa kaikki skoopit ym., kun tarkistin maya-astrologisen merkkini ja se on Punainen kristalli käärme; elämänvoiman mahti. Siihen lisää vaaka aurinko, leijona kuu, puu-lohikäärme, niin miten voinkaan olla niin "voimakas"... suorastaan pelottaa;)))
- Emme voi hyväksyä
Julkisuutta ja sen vuoksi emme paljon ilmoittele itsestämme, minä kristalli koobra sävyltäni diamont,huomaan että olet uuden hakija et sovi joukkoomme,mutta kaikkea hyvää sinulle tielläsi.
- VST
Mä olen myös ottanut sen verran selvää että olen Valkoinen Sähköinen Taikuri.
- s.v
VST kirjoitti:
Minustakin maya-horoskooppi on todella mielenkiintoinen!! Itse olen Keltainen Sähköinen Tähti, Tyylikkyyden Voima!
Keltainen Sähköinen Tähti
Keltainen Tähti
Jo ulkoisesta olemuksestasi ja pukeutumisestasi voi nähdä, että olet Keltainen Tähti, Tyylikkyyden voima. Olemuksesi saattaa vaikuttaa hivenen etäiseltä, sillä edustat tyylikkyydessäsi loistavaa juhlaenergiaa. Olet puuhakas, nokkela ja energinen ja rakastat haasteita. Olet hyvin yritteliäs ja hallitset riskien ottamisen. Pyrkimyksenäsi on toimia aina rakkaudesta käsin. Muista ilmaista tunteitasi ja seuraa sydämesi ääntä.
Sähköinen
Sinua ohjaava numero kolme on palvelun sähköinen sointu, ja se korostaa palvelun tärkeyttä elämässäsi. Maailmankaikkeus on energiaa, ja liike on ikuista. Ihmisen hermojärjestelmä on sähkökemiallista toimintaa, myös liikettä. Mayojen syklisessä numerokierrossa yhdestä kolmeentoista numero kolme, liike, on numerosi, joka astrologisella kartallasi yhdistyy aurinkomerkkiisi. Kun palvelet muita, palvelet itseäsi. Kun palvelet itseäsi, palvelet koko ihmiskuntaa.
Mäiltä sivuilta saa selville kaiken omasta maya-merkistään, joten käykää:
https://www.astro.fi/index.php?p=2&up=8
http://koti.mbnet.fi/maya/index.php
P.S. Olisi kivaa tavata muitakin Keltaisia Tähtiä! ;) - niin minäkin
VST kirjoitti:
heippa minä olen syntynyt 8.11 ja olen siis valkoinen sähköinen taikuri hauskatavata
- shokata
s.v kirjoitti:
Minustakin maya-horoskooppi on todella mielenkiintoinen!! Itse olen Keltainen Sähköinen Tähti, Tyylikkyyden Voima!
Keltainen Sähköinen Tähti
Keltainen Tähti
Jo ulkoisesta olemuksestasi ja pukeutumisestasi voi nähdä, että olet Keltainen Tähti, Tyylikkyyden voima. Olemuksesi saattaa vaikuttaa hivenen etäiseltä, sillä edustat tyylikkyydessäsi loistavaa juhlaenergiaa. Olet puuhakas, nokkela ja energinen ja rakastat haasteita. Olet hyvin yritteliäs ja hallitset riskien ottamisen. Pyrkimyksenäsi on toimia aina rakkaudesta käsin. Muista ilmaista tunteitasi ja seuraa sydämesi ääntä.
Sähköinen
Sinua ohjaava numero kolme on palvelun sähköinen sointu, ja se korostaa palvelun tärkeyttä elämässäsi. Maailmankaikkeus on energiaa, ja liike on ikuista. Ihmisen hermojärjestelmä on sähkökemiallista toimintaa, myös liikettä. Mayojen syklisessä numerokierrossa yhdestä kolmeentoista numero kolme, liike, on numerosi, joka astrologisella kartallasi yhdistyy aurinkomerkkiisi. Kun palvelet muita, palvelet itseäsi. Kun palvelet itseäsi, palvelet koko ihmiskuntaa.
Mäiltä sivuilta saa selville kaiken omasta maya-merkistään, joten käykää:
https://www.astro.fi/index.php?p=2&up=8
http://koti.mbnet.fi/maya/index.php
P.S. Olisi kivaa tavata muitakin Keltaisia Tähtiä! ;)Olen kyllä keltanen tähti mut kosminen semmonen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662228Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381843Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711460Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣211434Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.751117Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1771114Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211074Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1031046En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9912- 75898