Jopas täällä löytyi negatiivista tuosta Huippuvalmennuksesta. Itse olen ilmoittautunut kyseisen firman lääketieteen valmennuskurssille, ja olisi kiva tietää muiden kokemuksia Oulussa käydyistä kursseista. Kiitos jo etukäteen :)
Huippuvalmennuksen lääkiskurssi Oulussa?
2
942
Vastaukset
- lääkärille
Olen myös menossa Ouluun Huippuvalmennuksen lääkiksen valmennuskurssille. Nähtyäni mtv3 45 min. ohjelman "Huiputusta vai Huippuvalmennusta" en ollut enää niin vakuuttunut kurssin laadusta, mutta yhä olen sinne menossa. Olisin myös kiinnostunut kuulemaan kokemuksia ko. valmennuskursseista. Opettajien pätevyys jne.
Toivotaan parasta, ei viittis ees pahinta pelätä..:D- olen ja muut kans
Harmittaa kun olen a-viruksen kourissa, nimittäin juuri nyt olisi Huippuvalmennuksen pitkä kurssi menossa. Olen ollut tosi tyytyväinen, opettajat ovat kaikki oikein hyviä. Ja kuulin, että he opettavat myös sillä kurssilla minne oot menossa. Se kai on jo täynnä?
Mielenrauhaa: biologian opettaja on tosi kokeneen oloinen biologi ja lisäksi farmaseutti, fysiikan opettaja on ehkä 20-30v opettanut fysiikan lukiomaikka ja tiina-ope kemiassa on nuori mukava kemian ope. Meillä on ihan hirveästi materiaalia, joitakin virheitä olen löytänyt, mutta kyllä opetus ja tunnelma ovat hirmumukavia.
Ohjelmasta on lähinnä niiden kavereiden kanssa jotka viime vuonna olivat samalla kurssilla ja pääsivät sisään naurettu, että ainakin Oulun suhteen paljoa väärempää kuvaa Huippuvalmennuksen kursseista ei voisi antaa.
Mutta ite on työ tehtävä.
Ja nyt ei kun sairastamaan ja oksentamaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423