huomattavaa apua?
1.4 dies lastutus
10
4290
Vastaukset
- D4D-2004
D4D:n moottorin ohjelmointi on nykyisellään varsin toimiva. Etsitkö urheilullisempaa ajoa? Oletko huomannut autosi etupenkkien välissä isoa keppiä? Asennoissa 2 ja 3 saat kiihtyvyyden aivan uudelle tasolle.
- Vääntöä
kepittämistä dieselillä? YÖÖÖÖKKKKKKK väännöllähän sitä mennään ja en tiedä mitään idioottimaisempaa kuin vaihdella vaihteita ohituksessa se on auton heikkotta se. Esim 110 km/ ja vaihto 1.4 d4d koneella kolmoselle että pääsee ohi onko järkeä?
- Markku Veijalainen
Vääntöä kirjoitti:
kepittämistä dieselillä? YÖÖÖÖKKKKKKK väännöllähän sitä mennään ja en tiedä mitään idioottimaisempaa kuin vaihdella vaihteita ohituksessa se on auton heikkotta se. Esim 110 km/ ja vaihto 1.4 d4d koneella kolmoselle että pääsee ohi onko järkeä?
Miksi 110km/h nopeudessa pitää päästä vielä ohi?
- Koska joku
Markku Veijalainen kirjoitti:
Miksi 110km/h nopeudessa pitää päästä vielä ohi?
On edessä ja silloin pitää koneen vetää suurimmalla vaihteella väkevästi.
- D4D-2004
Koska joku kirjoitti:
On edessä ja silloin pitää koneen vetää suurimmalla vaihteella väkevästi.
Yaris vääntää varsin hyvin 5-vaihteellakin 110 km/h:ssa. Suomalaisilla moottoriteillä puhti riittää hyvin. Autobahneilla lisätehosta olisi hyötyä.
- Jarppamies
Kyllä lastutus mielestäni aina kannattaa jos ajaa paljon ja haluaa sitä lisäpotkua. Joku mainitsi että ohjaus toimii jo alkuperäisenäkin hyvin, totta! Mutta kyllä siitä vielä hieman lisää voi kutitella.
Minulla on Uusi 1.4 D-4D Sol Yaris manuaali-vaihteistolla johon on tehty ohjelman muutos. En ole siis käyttänyt mitään lisä-"purkkia" tai mitään juotoksia vaan autossa olevaa Boschin boxin ohjelmaa on säädetty. Olen ymmärtänyt että Yaris on ainut toyotan d4d dieseli jossa on käytetty Boschin ohjausboxia. Muissa on Denson pömpeli (korjatkaa jos olen väärässä). Niihin Densoihin ei kuulemma voi tehdä mitään!
Tehot lisääntyivät 10-15 kw ja vääntöä tuli 30-40 Nm lisää. Ei kovia lukuja mutta tuossa autossa tuntuvia. Merkittävin seikka on tietenkin operaation hinta/teho suhde.
Nyt olen tilannut Apexin suodattimen ja asennan vielä sen. Katotaas miten käy :)- varisd4d
sait lastutettua uuden variksen?
- VarisD4D
jos kytkin kestää lisääntyneen väännön. Itsellä kytkin alkoi luistaa ilman lastutustakin jo 60 tkm kohdalla, etenkin isolla 4. ja 5. vaihteella kun polkaisi ahdot tappiin
- onkin
sitä surullisen kuuluisaa toyota laatua =)
- laadusta
onkin kirjoitti:
sitä surullisen kuuluisaa toyota laatua =)
Ehdit vieläkin selittää laadun ?
Mielestäsi toyotan laatu on huono , oletko ihan kellarissa kasvanut? Onko koko MAAILMASSA laadukkaampaa autoa kuin toyota siis kestämään käyttöä. Subarut on hyviä mutta paras lienee se toyota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315326- 363701
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833263- 112505
- 292102
- 121987
- 1631866
- 1051352
- 141298
- 1371144