1.4 dies lastutus

Onko pers dynolla

huomattavaa apua?

10

4290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • D4D-2004

D4D:n moottorin ohjelmointi on nykyisellään varsin toimiva. Etsitkö urheilullisempaa ajoa? Oletko huomannut autosi etupenkkien välissä isoa keppiä? Asennoissa 2 ja 3 saat kiihtyvyyden aivan uudelle tasolle.

• Vääntöä

kepittämistä dieselillä? YÖÖÖÖKKKKKKK väännöllähän sitä mennään ja en tiedä mitään idioottimaisempaa kuin vaihdella vaihteita ohituksessa se on auton heikkotta se. Esim 110 km/ ja vaihto 1.4 d4d koneella kolmoselle että pääsee ohi onko järkeä?

• Markku Veijalainen
        Vääntöä kirjoitti:

kepittämistä dieselillä? YÖÖÖÖKKKKKKK väännöllähän sitä mennään ja en tiedä mitään idioottimaisempaa kuin vaihdella vaihteita ohituksessa se on auton heikkotta se. Esim 110 km/ ja vaihto 1.4 d4d koneella kolmoselle että pääsee ohi onko järkeä?

Miksi 110km/h nopeudessa pitää päästä vielä ohi?

• Koska joku
        Markku Veijalainen kirjoitti:

Miksi 110km/h nopeudessa pitää päästä vielä ohi?

On edessä ja silloin pitää koneen vetää suurimmalla vaihteella väkevästi.

• D4D-2004
        Koska joku kirjoitti:

On edessä ja silloin pitää koneen vetää suurimmalla vaihteella väkevästi.

Yaris vääntää varsin hyvin 5-vaihteellakin 110 km/h:ssa. Suomalaisilla moottoriteillä puhti riittää hyvin. Autobahneilla lisätehosta olisi hyötyä.

• Jarppamies

Kyllä lastutus mielestäni aina kannattaa jos ajaa paljon ja haluaa sitä lisäpotkua. Joku mainitsi että ohjaus toimii jo alkuperäisenäkin hyvin, totta! Mutta kyllä siitä vielä hieman lisää voi kutitella.
      Minulla on Uusi 1.4 D-4D Sol Yaris manuaali-vaihteistolla johon on tehty ohjelman muutos. En ole siis käyttänyt mitään lisä-"purkkia" tai mitään juotoksia vaan autossa olevaa Boschin boxin ohjelmaa on säädetty. Olen ymmärtänyt että Yaris on ainut toyotan d4d dieseli jossa on käytetty Boschin ohjausboxia. Muissa on Denson pömpeli (korjatkaa jos olen väärässä). Niihin Densoihin ei kuulemma voi tehdä mitään!

Tehot lisääntyivät 10-15 kw ja vääntöä tuli 30-40 Nm lisää. Ei kovia lukuja mutta tuossa autossa tuntuvia. Merkittävin seikka on tietenkin operaation hinta/teho suhde.

Nyt olen tilannut Apexin suodattimen ja asennan vielä sen. Katotaas miten käy :)

• varisd4d

sait lastutettua uuden variksen?

• VarisD4D

jos kytkin kestää lisääntyneen väännön. Itsellä kytkin alkoi luistaa ilman lastutustakin jo 60 tkm kohdalla, etenkin isolla 4. ja 5. vaihteella kun polkaisi ahdot tappiin

• onkin

sitä surullisen kuuluisaa toyota laatua =)

• laadusta
        onkin kirjoitti:

sitä surullisen kuuluisaa toyota laatua =)

Ehdit vieläkin selittää laadun ?

Mielestäsi toyotan laatu on huono , oletko ihan kellarissa kasvanut? Onko koko MAAILMASSA laadukkaampaa autoa kuin toyota siis kestämään käyttöä. Subarut on hyviä mutta paras lienee se toyota.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5326
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3701
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3263
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2505
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2102
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1987
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163