stage 1 saapui

vigge

Stage 1 saapui eilen ja asentui autooon ilman mitään suurempaa hämminkiä. Ainoa ongelma oli virkavallan runsas läsnäolo motarilla kalibroinnin aikana.

T: vigge ja leveä hymy :)

14

3566

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • potkuhousu

Mä kalibroin omani kaatosateessa klo 16 ruuhkassa, ei hjuva. Mutta taisit suoriutua tehtävästä ilman että turva auto vilkuttisivuun keskustelemaan kalibroinnin suorittamisesta päiväsaikaan. :-))))

Minkä saapikkaan lastutit? Ja tuliko sellaiseksi kun toivoit?

• 5rt5yey

Olisko viggen niinko herra sanoi :)'

¨Tarkkaavaisuutta.

• Peinu

Mulla on 185hv 9-3 vielä ilman kilpiä. Lastuaminen kiinnostaa aina, mutta auto tulee olemaan myös emännän käytössä.

Kerro onko minkäänlaista vaikutusta kesyssä normiajossa/liikkeelle lähdössä talvikeleissä. Mites löpön kuluminen? Jos saa oikeen jalan pysymään edes snadisti koukussa niin mihin suuntaan löpötys muuttuu ja miten paljon?

• potkuhousu
        Peinu kirjoitti:

Mulla on 185hv 9-3 vielä ilman kilpiä. Lastuaminen kiinnostaa aina, mutta auto tulee olemaan myös emännän käytössä.

Kerro onko minkäänlaista vaikutusta kesyssä normiajossa/liikkeelle lähdössä talvikeleissä. Mites löpön kuluminen? Jos saa oikeen jalan pysymään edes snadisti koukussa niin mihin suuntaan löpötys muuttuu ja miten paljon?

Meillä emäntä sano lastuttamisen jälkeen että ohos se lähti valoista kun raketti. Tais hän vähän pelästyy kun en kertonut tästä tehon lisäyksestä mitään.

Bensan kulutus laski mutta samalla joutuu laittaa 98 oktaanista tankkiin. Taajama/kaupunki kulutus laski 10,5 noin 9,5 paikkeillev normaalilla ajolla. Tosin alussa oli kulutus aika huimaa johtuen siitä kokeilunhalusta.

• vigge

No ei se keli eilen kovin paljon parempi ollut Hesassa, lunta pyrytti urakalla juuri silloin kun itse olin tienpäällä.
        Turva-auto ei onneksi puuttunut peliin, ehdin jo vähän säikätää kun ikean rampista perään ampui poliisiautoja kaksin kappalein.

>Minkä saapikkaan lastutit? Ja tuliko sellaiseksi >kun toivoit?

Viggenistä oli siis kyse.

• potkuhousu
        vigge kirjoitti:

No ei se keli eilen kovin paljon parempi ollut Hesassa, lunta pyrytti urakalla juuri silloin kun itse olin tienpäällä.
        Turva-auto ei onneksi puuttunut peliin, ehdin jo vähän säikätää kun ikean rampista perään ampui poliisiautoja kaksin kappalein.

>Minkä saapikkaan lastutit? Ja tuliko sellaiseksi >kun toivoit?

Viggenistä oli siis kyse.

Ei muuta kun onnee sillä toi sun Viggen on aika rapee peli nyt!!! Nyt voit seurata renkaiden kulutusta silmät suurina.

Tosta ajopaikasta päätellen me asutaan samalla asuinalueella siinä bussivarikon kupeessa.

• 9-5: 170@240 & Aero 250
        potkuhousu kirjoitti:

Ei muuta kun onnee sillä toi sun Viggen on aika rapee peli nyt!!! Nyt voit seurata renkaiden kulutusta silmät suurina.

Tosta ajopaikasta päätellen me asutaan samalla asuinalueella siinä bussivarikon kupeessa.

on tungosta ;)

• potkuhousu
        9-5: 170@240 & Aero 250 kirjoitti:

on tungosta ;)

Mitä sulla on siinä sedanissa asennettuna sen 3" putken lisäksi. Se nimittäin ottaa silmään aina kun ajan siitä ohi?

• .....
        potkuhousu kirjoitti:

Mitä sulla on siinä sedanissa asennettuna sen 3" putken lisäksi. Se nimittäin ottaa silmään aina kun ajan siitä ohi?

......

• 9-5: 170@240 & Aero 250
        potkuhousu kirjoitti:

mitäköhän niistä jatkuvasti ohi ajavista Saabeista sinä kuskaat :) Mutta kuten kertonut olen, autohan on isäni. Mutta siinä on siis Nordicin Steg kakkonen, jonka pitäisi tuoda 240hp/350Nm ja kyllähän se automaattina ihan mukavasti liikkuukin. Mutta auto myytiin viime perjantaina. Maanantaina sitten tilalle tulee 9-3 Aero (2001), kattoo nyt innostuuko sitäkin tuunaamaan, vai ei.

• ...

...

• ...

...

• ...

...

• .....

....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5296
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3681
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3253
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2485
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2092
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1977
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163