Halujen tietoinen

alasajo

Tuttu tarina - alussa mies on seksuaalinen (vedättää saadakseen naisen omakseen??), kun sitoudutaan seksi vähenee ja vähenee. Kärsin todella paljon miehen haluttomuudesta. Erektio on täydellinen, mutta kiinnostus petipuuhiin minimaalinen. Joskus tuntuu kuin se olisi miehelle pakollinen osa parisuhdetta. Olen niin turhautunut jatkuviin torjuntoihin - hyvätahtoisiin ja lempeisiin, mutta päättäväisiin. Läheisyyttä on, mutta siihen se jää. Odotan jokainen päivä, että nyt... Mutta ei. Olen iloton ja tarmoni pakenee minusta. Kun olen lopulta ihan hymytön ja alakuloinen, mies herää ja antaa. Huomaa varmaan että olen ihan eri ihminen kun olen saanut seksiä. Iloinen, hyväntuulinen, huumorintajuinen ja mukava. Sitten taas alkaa minun alasajoni.... Kamalaa.
Olen lähempänä neljää- kuin kolmeakymmentä. Nyt olenkin päätynyt siihen, että tämä suhde hajoaa, mikäli emme löydä tasoa, joka vastaa enemmän toistemme tarpeita (minä haluan useita kertoja viikossa, miehelle riittäisi muutama kerta vuodessa).

Niinpä olen tehnyt ratkaisuni. Toista ei voi muuttaa, vain itseään. Olen tilannut ajan seksuaalineuvojalle sekä suggessioterapiaan. Tavoitteenani on muuntaa oma seksuaalinen kiinnostukseni minimaaliseksi. Eli suggessioida seksi likaiseksi, epämielyttäväksi ym. Olen jo tehnyt mielikuvaharjoitteita, "miehen kosketus=oksennus", "suuseksi=ulostus" jne. Kuulostaa raadolliselta ja olen hieman haikea, koska en tiedä onko sen jälkeen paluuta, mutta suhde toimii muuten hyvin ja haluan olla tässä suhteessa myös tulevina vuosina. Tämä on siis henkilökohtainen ratkaisu kun olen punninnut mikä elämässä on tärkeää. Tämä suhde on.

8

1397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku

kyl sen miehen vaan on muututtava, eikä sinun! Kyl miehellä vaan velvollisuus pitää vaimo tyytyväisenä! Eihän norm mies pitäisi paljon vaatia että mies on myyty. Silität vähän miestä ja sopivan tilaiuuden tullen juttelet....ei se iso solmu ole välttämättä mikä kiikastaa.
      Puolisoiden välinen avoimuus on kaiken a ja o, mun mielestä. Puolisoiden välinen rakkaus on niin kaunis asia, että älä sitä ala selitteleen itsellesi negat.
      Edelleen yritä päästä miehen solmut aukaisemaan, ei tartte iso väärinkäsitys olla? niin pienellä kehumisella ja itsetunnon kasvulla voisi suhde parantua...moni asia kasvaa muka ylipääsemättömäksi, vaikka olisi alunperin pieni...Niin ja joku asia kun on saanut purettua vaivaamasta(ei hauskaa kuulla välttämättä, mut kun toinen saa sanoa ja toinen kuuntelee...no vaiva kuitenki pois...)en osaa selittää...

• ajat koneesi alas

hanki hyvä dildo. Ei tarvi millekään terapeutille mennä ja takuuvarmat orkutkin saa aina. Kohta miehes rupee miettimään mikset haluu enää ja ehkä herää huomaamaan tietyt tosiasiat. Turha sen on sitten enää marista, kun ei saa sitä yhtäkään kertaa vuodessa, mikä sille riittää. Sanot sille, että oot rakastunut Dildoosi nykyään. :))

• ei ole samaa kuin seksi

Orgasmi ei korvaa seksiä. Seksissä on niin paljon kyse muustakin. Mutta mitä halujen alasajoon tulee, niin kiitos huolenpidosta. Nyt asiasta asintuntijan kanssa keskusteltuani ehdoton ohje oli, että ei missään tapauksessa älhdetä omien halujen alasajoon. Hyvä! Toisaalta se ei ratkaise ongelmaa. Kurjaa, mutta oikeasti on mietittävä vakavasti onko suhteella tulevaisuutta, jos halut todellakin on näin erilaiset.

Olen jotenkin uskotellut itselleni, että tilanne korjaantuu tai se ei ole totta, mutta kyllä se on totta. Miehen halut on vaan niin mitättömät. Asiasta on puhuttu ja puhuttu, mutta tuntuu että puhumisellakin on rajansa. Pelkään että miehelle tulee siitä vaan paineita, enkä saa sitäkään vähää tai sitten mies panee minua vain velvollisiidesta.

• Kehrääjätyttö
        ei ole samaa kuin seksi kirjoitti:

Orgasmi ei korvaa seksiä. Seksissä on niin paljon kyse muustakin. Mutta mitä halujen alasajoon tulee, niin kiitos huolenpidosta. Nyt asiasta asintuntijan kanssa keskusteltuani ehdoton ohje oli, että ei missään tapauksessa älhdetä omien halujen alasajoon. Hyvä! Toisaalta se ei ratkaise ongelmaa. Kurjaa, mutta oikeasti on mietittävä vakavasti onko suhteella tulevaisuutta, jos halut todellakin on näin erilaiset.

Olen jotenkin uskotellut itselleni, että tilanne korjaantuu tai se ei ole totta, mutta kyllä se on totta. Miehen halut on vaan niin mitättömät. Asiasta on puhuttu ja puhuttu, mutta tuntuu että puhumisellakin on rajansa. Pelkään että miehelle tulee siitä vaan paineita, enkä saa sitäkään vähää tai sitten mies panee minua vain velvollisiidesta.

Tuo on totta mitä kirjoitit. Sauva ei korvaa sitä läheisyden tunnetta. Ja jos liikaa puhuu ja painostaa, niin varma ei voi olla tunteiden aitoudesta. Ikävää on ajatella että mies toimii velvollisuudesta painostuksen takia.

• keskittyä johonkin
        Kehrääjätyttö kirjoitti:

Tuo on totta mitä kirjoitit. Sauva ei korvaa sitä läheisyden tunnetta. Ja jos liikaa puhuu ja painostaa, niin varma ei voi olla tunteiden aitoudesta. Ikävää on ajatella että mies toimii velvollisuudesta painostuksen takia.

mikä vie ajatukset pois seksistä. Olen tietysti yrittänyt, mutta tämä ongelma tulee tajuntaan tilanteessa kuin tilanteessa.

Olen purskahtamaisillani itkuun kun ihmiset heittävät jotain ihan arkipäiväisen normaalia seksuaalisuuteen liittyvää huumoria. Jo ihan tavalliset TV sarjat, joissa ihmiset halaavat tms. saavat minussa aikaan seksin puutteeseen liittyvän tuskastumisen.

Hymyni on kadonnut, vaikka ennen olin aurinkoinen ja avoin. En kertakaikkiaan jaksa enää skarpata.

• tähän
        keskittyä johonkin kirjoitti:

mikä vie ajatukset pois seksistä. Olen tietysti yrittänyt, mutta tämä ongelma tulee tajuntaan tilanteessa kuin tilanteessa.

Olen purskahtamaisillani itkuun kun ihmiset heittävät jotain ihan arkipäiväisen normaalia seksuaalisuuteen liittyvää huumoria. Jo ihan tavalliset TV sarjat, joissa ihmiset halaavat tms. saavat minussa aikaan seksin puutteeseen liittyvän tuskastumisen.

Hymyni on kadonnut, vaikka ennen olin aurinkoinen ja avoin. En kertakaikkiaan jaksa enää skarpata.

joukkoon totiseen.
        Minäkin luulin, ett pohojalaasen ko saa, ni miestä sen myötääsesti...heh,heh..
        Elämäni ensimmäiset torjunnat seksissä kyllä, vaikka vähän aikaa sitten luvattiin ja annettiin niin, ett saatiin nainen polvilleen ja punkan toiselle puolelle.
        Kannatti paljo muuttaa kauas!!
        Ilo ja nauru katosi, leikinlasku ja pulputus, ystävätkin huolissaan jo on :(
        Samat tunteet ja reaktiot minullakin, itkuineen ja raivoineen. Jotka onnistun melko hyvin kätkemään.

• Make60

Vaihda mies tai sano miehellesi että puolisoiden tehtävä on tyydyttää toisen seksuaaliset tarpeet ettei tarvitse hankkia rakastajaa tai erota.
      En minä ainakaan olisi kauan parisuhteessa jos sänkyhommia olsi riittävästi tai sitten miehelläsi on toinen nainen tai se on homo. Turhaan sinä itsestään selvasä aisiasta kärsit kun ei ole pakko.
      Tee miehellesi selväksi että jos tahti ei muutu niin
      otat eron niin miehesi voi alkaa miettiä kumpi on parempi vaihtoehto: alkaa naimaan naistaan riittävästi tai sitten nainen lähtee. Yksi vaihtiehto on että hommaat itsellesi rakastajan niin ei trvitse puutteessa olla

• olenko jo sanonut??

Tosin en noin raadollisesti, mutta aiheesta on kyllä puhuttu. Kun asia on esillä, rakastelee kerran ja siihe se taas jää. Oikeasti tämä alkaa kyllä jo vaikuttaa kaikkeen suhteessamme. Jotenkin vaan ei mitenkään houkuta alkaa etsimään uusia tuttavuuksia.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2490
    2. Mitä ajattelit ensimmäisenä kaivatustasi

kun näit hänet?
      Ikävä
      148
      2224
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2152
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1684
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1593
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1516
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      279
      1394
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1379
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1356
    Aihe