On se kumma jos teille riittää Brianin paremmuuden todisteeksi myyntiluvut ja yleisömäärät.
Onko Britney Spears parempi kuin AC/DC jos se myy enemmän?
Brianfaneille§
3
391
Vastaukset 3
- Shake your Bon Bon
Ei Brianista ole tähän:
http://www.youtube.com/watch?v=ym016NijZXs
Surkean kuuloisia Brianin laulamat versiot ja yleisön edessä pihisevä teepannu.- TheRiffiman92
Lopeta jo toi sun jatkuva huomauttelu. Mulle on ihan sama kumpi niistä laulaa. Tosi fanien ei kuuluis mollata tai haukuu toisiaan jos kerran sama bändi on kyseessä. Enkä ymmärrä miksi mua pidetään jotenkin Brian fanina kun en kertaakaan ole sanonu niin tai haukkunu Bonia. Acdc on acdc niin kauan kun M.Young ja Y.Young vetää bändiä. Niitten kahden takia mä ainoastaan kuuntelen acdc:tä.
Kaikki painukoot vittuun jos ei miellytä! ! ! - Shake ur faundeissön
TheRiffiman92 kirjoitti:
Lopeta jo toi sun jatkuva huomauttelu. Mulle on ihan sama kumpi niistä laulaa. Tosi fanien ei kuuluis mollata tai haukuu toisiaan jos kerran sama bändi on kyseessä. Enkä ymmärrä miksi mua pidetään jotenkin Brian fanina kun en kertaakaan ole sanonu niin tai haukkunu Bonia. Acdc on acdc niin kauan kun M.Young ja Y.Young vetää bändiä. Niitten kahden takia mä ainoastaan kuuntelen acdc:tä.
Kaikki painukoot vittuun jos ei miellytä! ! !Pakkaa, hinuri laukkus. Tosifani hankkii ensin kaikki levyt ja sitten kehuu briania.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372102
- 56686
- 40633
- 42490
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne62485- 62482
- 45480
Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k15450T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6447Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh23438