Mikä on parasta ja mikä on kurjinta Kannuksessa?
Kertokaapa. Olisi kiva saada tietää.
Kävin siellä yhtenä kesänä ja minusta se on viihtyisä ja idyllinen pieni kaupunki.
Mutta minkälaista on asua siellä?
Vastauksia, kiitos!
Kannuksen kaupunki
7
2372
Vastaukset
Hyvää Kannuksessa:
-rauhallinen
-turvallinen
-melkein kaikki tuntee toisensa
-hyvät palvelut(nyt kun saatiin tänne grillikin)
-elokuvateatteri
-taksi osaa viedä koti-ovelle, vaikka aina ei itse olisi edes puhekunnossa ; )
Huonoa:
-rauhallinen
-melkein kaikki tuntee toisensa
-olematon yö-elämä
-siivottomuus, kaupunki ei siivoa katuja/puistoja
-huonokuntoiset kadut(kaupungin ansiota?)
-eipä juuri työpaikkoja
Hyvä täällä on asua, varsinkin jos kuuluu suurperheitä viljelevään lahkoon. Mutta muuten helv**in tylsä kylä. Kaupungin irvikuva. Sori vaan, kanssakannuslaiset, mutta näin se on.- edelliseen viestiin
Hyvää:perheyhteisö,paljon omanikäistä seuraa näin pieneksi paikaksi,kaunis kesällä,edes jonki verran lunta talvella,viihtyisä baari,huippu hyvä mullikoulu missä on ihan älyttömän huippuja tyyppejä!
Huonoa:Kaikki tuntee toisensa, tappeluita tosi usein, huumeita, alkoholiongelmia (mut ne tuo just jännitystä elämään) - neuva
edelliseen viestiin kirjoitti:
Hyvää:perheyhteisö,paljon omanikäistä seuraa näin pieneksi paikaksi,kaunis kesällä,edes jonki verran lunta talvella,viihtyisä baari,huippu hyvä mullikoulu missä on ihan älyttömän huippuja tyyppejä!
Huonoa:Kaikki tuntee toisensa, tappeluita tosi usein, huumeita, alkoholiongelmia (mut ne tuo just jännitystä elämään)huonoja puolia on .. mutta itse en ole tappeluita ja huumeita kohdannut?
neuva kirjoitti:
huonoja puolia on .. mutta itse en ole tappeluita ja huumeita kohdannut?
Mutta huumeet ei kyllä kuulu juurikaan katukuvaan, ainakaan ongelmaksi asti. Tappeluita nyt on sen verran kun muuallakin. Lähinnä kännisten pikku nujakointia.
- oliki
rauta8 kirjoitti:
Mutta huumeet ei kyllä kuulu juurikaan katukuvaan, ainakaan ongelmaksi asti. Tappeluita nyt on sen verran kun muuallakin. Lähinnä kännisten pikku nujakointia.
vaa vitsi.
- Onon
edelliseen viestiin kirjoitti:
Huonoa:Kaikki tuntee toisensa, tappeluita tosi usein, huumeita, alkoholiongelmia (mut ne tuo just jännitystä elämään)Huumeita kyllä käytetään, joskus panevat kapakassa jopa naisten juomiinkin!
- juTTu.
sanon suoraan että pareminki vois olla. kai...
tosin en tiedää missä paremminkaan asiat sun muut olis. tämän kokoisessa kylässä(kaupunki), täällä on kaikki tarpeellinen. turha tätä on verrata isompiin paikkoihin.
eli palvelut ja harrastus toiminnat ihan ok.
väittäisin keskivertoa paremmat.
ja jos jollekkin ei sovi näin. niin ei sitte sovi ei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941729
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2391493- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9874- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35819