Ovatko vaakamiehet uskollisia?

Peloissaan

Voiko mies olla uskollinen,jos on merkiltään vaaka ja nouseva jousimies?Ainaski minusta tuntuu,että hän katselee toisia naisia ja saattaa välillä jopa punastuakkin kauniin naisen edessä.Hän kyllä väittää,että ketään toista ei ole,eikä tule.Hmm,mutta jotenkin kyllä pistää miettimään.
Vai kuuluuko tämä todellakin vain vaakan luonteeseen vilkuilla toisia,ja olla kohtelias kaikille naisille(varsinkin kauniille),ku minusta tuntuu,että kohteliaisuus on vain flirttailua.Alan olla todella epätoivoinen,kun ei hänestä ota selvää.

119

11469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kahvikerma

      Lue vaan täältä vanhoja juttuja niin tiedät että kannattaa antaa kengän kuva moiselle miehelle peppuun(joka on varmasti soma, ainakin vaakaherran mielestä!) Vaakamies rakastaa naisia jotka saa kaadettua....voi kyllä pitää ohessa vakituistakin, sillehän sitten voi korostaa omaa erinomaisuuttaan. Et varmastikaan ole ainoa hänelle.

      • Turhaan pelottelet

        Eihän toisten naisten katselu ja punastuminen tarkoita sitä että hän kaataa sänkyyn kaikki naiset ja pitää mnta naista yhtäaikaa.

        Kyllähän kaikki miehet horoskooppimerkkiin katsomatta ovat sellaisia että vilkuilevat muitakin naisia. Ihan normaalia miehille.


      • tosiaan.
        Turhaan pelottelet kirjoitti:

        Eihän toisten naisten katselu ja punastuminen tarkoita sitä että hän kaataa sänkyyn kaikki naiset ja pitää mnta naista yhtäaikaa.

        Kyllähän kaikki miehet horoskooppimerkkiin katsomatta ovat sellaisia että vilkuilevat muitakin naisia. Ihan normaalia miehille.

        Outoa kuitenkin, että myös itse sorrut kommentissasi pelotteluun.


      • Kokemuksella....

        Moikka.... Haluaisin vaan sanoa oman mielipiteeni tuosta vaakamiehen uskollisuudesta omalta kohdaltani... Olen jo toista kertaa suhteessa vaakamiehen kanssa ja kylläpä mun kokemus ainakin on se ettei paremmasta miehestä väliä, molemmat ovat olleet niin uskollisia kuin mahdollista, eikä ole edes tarvinnut miettiäkään että mies olisi ollut uskoton. Kylläkin ovat flirttailevaa sorttia, mutta sen olen jättänyt omaan arvoonsa enkä siitä ole huolestunut, kyllä on olen aina tiennyt että olen ykkönen mieheni elämässä vaikka muita katselisikin....voiko joku väittää ettei itse katselisi hyvännäköistä miestä mielellään ja joskus vähän pitempäänki ja silti oma mies on se tärkein, ei siinä mitään pahaa ole jos katselee muita joskus, en kyllä siitä tietty pidä jos kuola alkaa valumaan että niin näkyvää olisi tuijottaminen ;) Mutta kyllä vaakamies aivan varmasti on uskollinen, poikkeuksiakin tietty on ja se ei varmaankaan ole horoskooppimerkistä kiinni onko uskollinen vai ei, eiköhän se liene ole persoonasta kiinni??? Ei voi yleistää noin niinku jotkut tuntuu täällä tekevän....jos on jonkun vaakamiehen kanssa mennyt mönkään ja hän on pettänyt ei se tarkoita todellakaan sit että kaikki olisivat samanlaisia.....että semmosta...


      • kauris
        Kokemuksella.... kirjoitti:

        Moikka.... Haluaisin vaan sanoa oman mielipiteeni tuosta vaakamiehen uskollisuudesta omalta kohdaltani... Olen jo toista kertaa suhteessa vaakamiehen kanssa ja kylläpä mun kokemus ainakin on se ettei paremmasta miehestä väliä, molemmat ovat olleet niin uskollisia kuin mahdollista, eikä ole edes tarvinnut miettiäkään että mies olisi ollut uskoton. Kylläkin ovat flirttailevaa sorttia, mutta sen olen jättänyt omaan arvoonsa enkä siitä ole huolestunut, kyllä on olen aina tiennyt että olen ykkönen mieheni elämässä vaikka muita katselisikin....voiko joku väittää ettei itse katselisi hyvännäköistä miestä mielellään ja joskus vähän pitempäänki ja silti oma mies on se tärkein, ei siinä mitään pahaa ole jos katselee muita joskus, en kyllä siitä tietty pidä jos kuola alkaa valumaan että niin näkyvää olisi tuijottaminen ;) Mutta kyllä vaakamies aivan varmasti on uskollinen, poikkeuksiakin tietty on ja se ei varmaankaan ole horoskooppimerkistä kiinni onko uskollinen vai ei, eiköhän se liene ole persoonasta kiinni??? Ei voi yleistää noin niinku jotkut tuntuu täällä tekevän....jos on jonkun vaakamiehen kanssa mennyt mönkään ja hän on pettänyt ei se tarkoita todellakaan sit että kaikki olisivat samanlaisia.....että semmosta...

        horoskooppeihin: miten vaakaominaisuudet pidetään erossa vaa´an merkeissä syntyneen persoonasta? ;))
        Hyvää menestystä suhteellesi toivotteleva,


      • Kokemuksella....
        kauris kirjoitti:

        horoskooppeihin: miten vaakaominaisuudet pidetään erossa vaa´an merkeissä syntyneen persoonasta? ;))
        Hyvää menestystä suhteellesi toivotteleva,

        Niih lähinnä tarkoitin sitä, että pettäjiä on jokaisessa horoskooppimerkissä.....ei varmaankaan löydy yhtään merkkiä jossa kaikki olisivat 100 prosenttisesti uskollisia??? Että liekö pettäminen on kooppi merkistä kiinni??? En ainakaan itse niin usko ja en usko yleistykseenkään siitä että esim. kaikki vaa'at pettäisivät...vai voiko niin yleistää?


      • ei siinä mitään
        tosiaan. kirjoitti:

        Outoa kuitenkin, että myös itse sorrut kommentissasi pelotteluun.

        pelottelua ollut. Kahvikerma suuressa happamuudessaan sen sijaan ilkeämielisesti on täysin varma, että ap. kysyjä ei ole ainoa nainen miehelleen. Minä puolestani olen sitä mieltä, että jokainen meistä, sekä miehet että naiset, katselemme muitakin ihmisiä ihaillen. Eikä se silti merkitse mitään sen enempää, se ei ole pettämistä. Minäkin katselen miehiä joka paikassa, joka päivä. En minä silti rupea niiden kanssa mihinkään! Höh, unohtuvat sen sileän tien.
        Miksi täällä pitää riitaa olla aina haastamassa?


      • minä vaaka
        kauris kirjoitti:

        horoskooppeihin: miten vaakaominaisuudet pidetään erossa vaa´an merkeissä syntyneen persoonasta? ;))
        Hyvää menestystä suhteellesi toivotteleva,

        oli/on pettävää sorttia.. se siitä sinulle, kauris.


      • Vaakamieheltä

        ..mutta jos laittaisin, niin en huolisi sinua!

        Olen muutaman kuukauden seuraillut kirjoitelmiasi, eikä sitä myötä rakentunut mielikuva ole hääppöinen. Vaikka kuinka oltaisiin sitä mieltä, ettei mies paljoa luonteeseen vilkaise sänkyyn halutessaan, niin sinusta sanon miehenä ja vielä vaakamiehenä, etten koskisi sinuun pitkällä tikullakaan, vaikka olisit kuinka hemaiseva tahansa! Olisit iloinen siitä, että joku on sinut hetken aikaa huolinut, ennen kuin ehdit paljastaa todellisen luonteesi.

        Mutta muuten on hyvä, että sinun kaltaisiasi kaurisnaisia on olemassa, kuten neitsytnaisiakin. Tiedäthän, kedollakin kasvaa ohdakkeita ja rikkaruohoja, ilman niitä emme osaisi arvostaa niiden välistä pilkistäviä kauniita kukkasia.


      • Kahvikerma
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..mutta jos laittaisin, niin en huolisi sinua!

        Olen muutaman kuukauden seuraillut kirjoitelmiasi, eikä sitä myötä rakentunut mielikuva ole hääppöinen. Vaikka kuinka oltaisiin sitä mieltä, ettei mies paljoa luonteeseen vilkaise sänkyyn halutessaan, niin sinusta sanon miehenä ja vielä vaakamiehenä, etten koskisi sinuun pitkällä tikullakaan, vaikka olisit kuinka hemaiseva tahansa! Olisit iloinen siitä, että joku on sinut hetken aikaa huolinut, ennen kuin ehdit paljastaa todellisen luonteesi.

        Mutta muuten on hyvä, että sinun kaltaisiasi kaurisnaisia on olemassa, kuten neitsytnaisiakin. Tiedäthän, kedollakin kasvaa ohdakkeita ja rikkaruohoja, ilman niitä emme osaisi arvostaa niiden välistä pilkistäviä kauniita kukkasia.

        Täällä on paljon herkkähipiäisiä vaakoja, kiitos hyvistä kommenteista. Ärsyttäminen on erittäin helppoa nyt kun olen oppinut sen. Mistä muuten tiedät vaikka olisit jo koskenut minuun? Ihan kehollasi, tikulla ei kukaan ole koskaan minua sohinut. En haluakaan miellyttää ketään joten oikeastaan on ihan sama mitä minun kirjoituksista ajattelet....toisaalta kaikki kehittyneet ihmiset tietävät miksi näillä palstoilla käydään kirjoittelemassa. Tämähän on virtuaalisontaa, kuka tahansa voi luoda hahmon jonka taakse piiloituu. Siksi tämä onkin niin mukavaa!

        Minäkin olen lukenut juttuja täällä jonkun aikaa, ja muistini on eriomainen, tunnistan tyylisi aina kun kirjoitat.....


      • Kahvikerma
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..mutta jos laittaisin, niin en huolisi sinua!

        Olen muutaman kuukauden seuraillut kirjoitelmiasi, eikä sitä myötä rakentunut mielikuva ole hääppöinen. Vaikka kuinka oltaisiin sitä mieltä, ettei mies paljoa luonteeseen vilkaise sänkyyn halutessaan, niin sinusta sanon miehenä ja vielä vaakamiehenä, etten koskisi sinuun pitkällä tikullakaan, vaikka olisit kuinka hemaiseva tahansa! Olisit iloinen siitä, että joku on sinut hetken aikaa huolinut, ennen kuin ehdit paljastaa todellisen luonteesi.

        Mutta muuten on hyvä, että sinun kaltaisiasi kaurisnaisia on olemassa, kuten neitsytnaisiakin. Tiedäthän, kedollakin kasvaa ohdakkeita ja rikkaruohoja, ilman niitä emme osaisi arvostaa niiden välistä pilkistäviä kauniita kukkasia.

        Minkäläinen mies muuten saa jotaine horoskooppipalstoilta, eikö tämä ole vähän enemmän naisten juttu???? Etsitkö oikeasti täältä naista itsellesi? Uskoakseni olet aika montaa yrittänyt mutta........hehhehheheeeee, vielä vaan täällä pyörit!


      • jatkakaa
        Kahvikerma kirjoitti:

        Minkäläinen mies muuten saa jotaine horoskooppipalstoilta, eikö tämä ole vähän enemmän naisten juttu???? Etsitkö oikeasti täältä naista itsellesi? Uskoakseni olet aika montaa yrittänyt mutta........hehhehheheeeee, vielä vaan täällä pyörit!

        Vanhat hyvät tutut kehissä. Onpa mukavaa. Pankaa kunnon show pystyyn! Suorastaan kotoista!


      • Kahvikerma
        jatkakaa kirjoitti:

        Vanhat hyvät tutut kehissä. Onpa mukavaa. Pankaa kunnon show pystyyn! Suorastaan kotoista!

        Mutta tiedäthän tuon toisen osapuolen, hän kuitenkin karkaa tai sitten kirjoittelee "sala"nimimerkeillä mutta mehän tunnetaan tyyli aina vaikka hän yrittäisi mitä!


      • kauris
        minä vaaka kirjoitti:

        oli/on pettävää sorttia.. se siitä sinulle, kauris.

        epäilystä samaa lajia petturiexäsi kanssa on moni muukin kauris, vesimies, oinas jne :)


      • ;))))
        jatkakaa kirjoitti:

        Vanhat hyvät tutut kehissä. Onpa mukavaa. Pankaa kunnon show pystyyn! Suorastaan kotoista!

        ...niin tylsää, viime syksynä oli mielenkiintoista aikaa:))))


      • tuo viesti olikin
        kauris kirjoitti:

        epäilystä samaa lajia petturiexäsi kanssa on moni muukin kauris, vesimies, oinas jne :)

        lähinnä tarkoitettu tuolle koppavalle kauris-Kahvikermalle, joka on niiiiiiiiiiin hapan..

        Kahvikermalla on nyt kahvi tainnut olla ilman tuoretta kermaa, ja ehkä vielä vetänyt sitä nenän kautta väärään kurkkuun. Taitaa vielä närästääkin,
        kun mustana on joutunut juomaan.

        En tosiaankaan tarkoittanut ollenkaan etteikö kaikissa merkeissä olisi noita petturityyppejä.
        No hard feelings!


      • Onko sulla asiat
        Kahvikerma kirjoitti:

        Mutta tiedäthän tuon toisen osapuolen, hän kuitenkin karkaa tai sitten kirjoittelee "sala"nimimerkeillä mutta mehän tunnetaan tyyli aina vaikka hän yrittäisi mitä!

        noin pahasti perseellään?

        Hyvä kun sait ihanasti nenilles vaakamieheltä!

        Oikein hyvältä tuntui, kun taisit mennä sanattomaksi vähäksi aikaa. Ainakin jouduit miettimään vastauksia melko kauan, kun et ihan heti ollut perässä raakkumassa, olit karkuteillä itse!

        Hyvä hyvä ja kiitos vaakamies!


      • Kahvikerma
        Onko sulla asiat kirjoitti:

        noin pahasti perseellään?

        Hyvä kun sait ihanasti nenilles vaakamieheltä!

        Oikein hyvältä tuntui, kun taisit mennä sanattomaksi vähäksi aikaa. Ainakin jouduit miettimään vastauksia melko kauan, kun et ihan heti ollut perässä raakkumassa, olit karkuteillä itse!

        Hyvä hyvä ja kiitos vaakamies!

        En kyllä joutunut paljon miettimään, katsos vedän tunteella! En vaan roiku joka hetki koneella.
        Vai "karkuteillä", tuliko ikävä? Pusi, pusi....


      • se on saanut
        Kahvikerma kirjoitti:

        Täällä on paljon herkkähipiäisiä vaakoja, kiitos hyvistä kommenteista. Ärsyttäminen on erittäin helppoa nyt kun olen oppinut sen. Mistä muuten tiedät vaikka olisit jo koskenut minuun? Ihan kehollasi, tikulla ei kukaan ole koskaan minua sohinut. En haluakaan miellyttää ketään joten oikeastaan on ihan sama mitä minun kirjoituksista ajattelet....toisaalta kaikki kehittyneet ihmiset tietävät miksi näillä palstoilla käydään kirjoittelemassa. Tämähän on virtuaalisontaa, kuka tahansa voi luoda hahmon jonka taakse piiloituu. Siksi tämä onkin niin mukavaa!

        Minäkin olen lukenut juttuja täällä jonkun aikaa, ja muistini on eriomainen, tunnistan tyylisi aina kun kirjoitat.....

        pakit joltain vaakamieheltä (tai naiselta), siksi se tuntee niin suurta raivoa kaikkia vaakamerkkisiä kohtaan.
        Pakit on tietysti sattuneet niin paljon, että hän nyt ammentaa näitä kommenttejaan siitä raivon suosta, minkä hänen niin haluamansa vaakaihminen on pakeillaan aiheuttanut. Voi voi..


      • Tunteella tosiaan!
        Kahvikerma kirjoitti:

        En kyllä joutunut paljon miettimään, katsos vedän tunteella! En vaan roiku joka hetki koneella.
        Vai "karkuteillä", tuliko ikävä? Pusi, pusi....

        Ja sen kyllä huomaa, niin raivoisaa ja tunnepitoista, ettei voi olla erehtymättä... olet saanut joskut pakit vaakaihmiseltä..


      • Kahvikerma
        Tunteella tosiaan! kirjoitti:

        Ja sen kyllä huomaa, niin raivoisaa ja tunnepitoista, ettei voi olla erehtymättä... olet saanut joskut pakit vaakaihmiseltä..

        Voihan sen noinkin sanoa, jos haluaa. Mielestäni itse kyllä annoin pakit, tosin vasta kahden viikon tehohoidon ja sen päälle meni vielä muutama päivä päälle tavallista osastohoitoa(ei muuten ollut psykiatrinen osasto, ihan vaan kirurginen!). En tajuttomana pystynyt antamaan pakkeja ja sitten oli tuo puhuminen sen verran heikkoa(Kasvoluissa oli vain 19 murtumaa ja jokunen naula) mutta heti kun kynä pysyi kädessä, annoin pakit. ex-mieheni varmasti muotoilisi tapahtumien kulun siten että hän antoi minulle pakit.

        Mutta itse voit päätellä ehkä näistä tiedoista kuka antoi pakit ja kenelle.


      • Kahvikerma
        tuo viesti olikin kirjoitti:

        lähinnä tarkoitettu tuolle koppavalle kauris-Kahvikermalle, joka on niiiiiiiiiiin hapan..

        Kahvikermalla on nyt kahvi tainnut olla ilman tuoretta kermaa, ja ehkä vielä vetänyt sitä nenän kautta väärään kurkkuun. Taitaa vielä närästääkin,
        kun mustana on joutunut juomaan.

        En tosiaankaan tarkoittanut ollenkaan etteikö kaikissa merkeissä olisi noita petturityyppejä.
        No hard feelings!

        olen niin hapan ettei edes flunssakaan ole vaivannut kolmeen vuoteen, on siinä happamuudessakin hyvät puolensa!


      • ne pakit sait,
        Kahvikerma kirjoitti:

        Voihan sen noinkin sanoa, jos haluaa. Mielestäni itse kyllä annoin pakit, tosin vasta kahden viikon tehohoidon ja sen päälle meni vielä muutama päivä päälle tavallista osastohoitoa(ei muuten ollut psykiatrinen osasto, ihan vaan kirurginen!). En tajuttomana pystynyt antamaan pakkeja ja sitten oli tuo puhuminen sen verran heikkoa(Kasvoluissa oli vain 19 murtumaa ja jokunen naula) mutta heti kun kynä pysyi kädessä, annoin pakit. ex-mieheni varmasti muotoilisi tapahtumien kulun siten että hän antoi minulle pakit.

        Mutta itse voit päätellä ehkä näistä tiedoista kuka antoi pakit ja kenelle.

        täällä voit satuilla mitä vaan.


      • Kahvikerma
        ne pakit sait, kirjoitti:

        täällä voit satuilla mitä vaan.

        Täällähän voi satuilla ihan mitä haluaa, virtuaalisonnassahan ei pidä tarpoa, siellä voi vaikka lentää, lentäähän ne lehmätkin.


      • kauris__t.
        Kahvikerma kirjoitti:

        Voihan sen noinkin sanoa, jos haluaa. Mielestäni itse kyllä annoin pakit, tosin vasta kahden viikon tehohoidon ja sen päälle meni vielä muutama päivä päälle tavallista osastohoitoa(ei muuten ollut psykiatrinen osasto, ihan vaan kirurginen!). En tajuttomana pystynyt antamaan pakkeja ja sitten oli tuo puhuminen sen verran heikkoa(Kasvoluissa oli vain 19 murtumaa ja jokunen naula) mutta heti kun kynä pysyi kädessä, annoin pakit. ex-mieheni varmasti muotoilisi tapahtumien kulun siten että hän antoi minulle pakit.

        Mutta itse voit päätellä ehkä näistä tiedoista kuka antoi pakit ja kenelle.

        tuon väkivaltatapaukseksi ja pahoittelen, että jouduit vaakamiehen "disainausyrityksen" uhriksi.

        No, vaakulithan kirjoittavat olevansa kaunosieluisia kauneuden rakastajia, joten ilmeisesti pärstä ei eräänä päivänä enää täyttänyt kriteerejä ja vaati uudelleenmuotoilua. -Vaaka keksis kyllä pätevämmän selityksen ;), eiks totta.-

        Toisaalta, tuossa on kyllä kysymys siitä lyökö joku vaaka eikä siitä pettääkö joku vaaka. Vaikka toisaalta, väkivalta on myös hirveää luottamuksen pettämistä.


      • liian laiska
        kauris__t. kirjoitti:

        tuon väkivaltatapaukseksi ja pahoittelen, että jouduit vaakamiehen "disainausyrityksen" uhriksi.

        No, vaakulithan kirjoittavat olevansa kaunosieluisia kauneuden rakastajia, joten ilmeisesti pärstä ei eräänä päivänä enää täyttänyt kriteerejä ja vaati uudelleenmuotoilua. -Vaaka keksis kyllä pätevämmän selityksen ;), eiks totta.-

        Toisaalta, tuossa on kyllä kysymys siitä lyökö joku vaaka eikä siitä pettääkö joku vaaka. Vaikka toisaalta, väkivalta on myös hirveää luottamuksen pettämistä.

        lyödäkseen, ja liian välinpitämätön tietyissä asioissa ollakseen niin aggressiivinen.

        Tiedä sitten mikä on totta, sama se, mutta väärin on noin syvästi vihata kaikkia vaakaihmisiä, että mollaa täällä ihan syyttä suotta ja purkaa aggressioitaan sinällään viattomiin vaakoihin, joilla ei Kahvikerman ongelmiin ole osuutta eikä arpaa.

        Minusta kauriit ovat aggressiivisia, jyrkkiä ja suhteellisen tunteettomia ihmisiä keskimäärin.

        Kahvikerma liihottaa palstalta toiselle herättämässä pahaa mieltä puhtaasti subjektiivisin syin. Ei kannata ottaa mitenkään henkilökohtaisesti.
        Pääasia kun se pohjimmainen syy hänen pahale ololleen nyt selvisi.Voimmeymmärtää häntä paremmin.

        Terveisin yksi herttainen vaaka


      • Kahvikerma
        liian laiska kirjoitti:

        lyödäkseen, ja liian välinpitämätön tietyissä asioissa ollakseen niin aggressiivinen.

        Tiedä sitten mikä on totta, sama se, mutta väärin on noin syvästi vihata kaikkia vaakaihmisiä, että mollaa täällä ihan syyttä suotta ja purkaa aggressioitaan sinällään viattomiin vaakoihin, joilla ei Kahvikerman ongelmiin ole osuutta eikä arpaa.

        Minusta kauriit ovat aggressiivisia, jyrkkiä ja suhteellisen tunteettomia ihmisiä keskimäärin.

        Kahvikerma liihottaa palstalta toiselle herättämässä pahaa mieltä puhtaasti subjektiivisin syin. Ei kannata ottaa mitenkään henkilökohtaisesti.
        Pääasia kun se pohjimmainen syy hänen pahale ololleen nyt selvisi.Voimmeymmärtää häntä paremmin.

        Terveisin yksi herttainen vaaka

        Tietääkseni tälläiset foorumit ovat avoimia paikkoja ja niissä saa käyttäytyä kohtalaisen huonostikin. Mutta miksi ihmeessä ärsyynnytte niin helposti? Omassa ammatissani asiakkaat ärsyyntyvät joko totuuden tai valheen takia, siksi helpostikin tiedän että valehtelussa täytyy olla systemaattisen johdonmukainen muuten jää kiinni. Vaikka palstoilla saakin kirjoittaa ihan minkälaista totuutta tahansa, kuultaa läpi vale hyvin helposti.

        Taidan viettää hetken hiljaisuudessa, luen viestejänne kuitenkin!

        Karkasit kuitenkin, pelkuri!!!!!!!!!


      • kauris__t.
        liian laiska kirjoitti:

        lyödäkseen, ja liian välinpitämätön tietyissä asioissa ollakseen niin aggressiivinen.

        Tiedä sitten mikä on totta, sama se, mutta väärin on noin syvästi vihata kaikkia vaakaihmisiä, että mollaa täällä ihan syyttä suotta ja purkaa aggressioitaan sinällään viattomiin vaakoihin, joilla ei Kahvikerman ongelmiin ole osuutta eikä arpaa.

        Minusta kauriit ovat aggressiivisia, jyrkkiä ja suhteellisen tunteettomia ihmisiä keskimäärin.

        Kahvikerma liihottaa palstalta toiselle herättämässä pahaa mieltä puhtaasti subjektiivisin syin. Ei kannata ottaa mitenkään henkilökohtaisesti.
        Pääasia kun se pohjimmainen syy hänen pahale ololleen nyt selvisi.Voimmeymmärtää häntä paremmin.

        Terveisin yksi herttainen vaaka

        liihottelee, voisin vilkaista.
        Aggressiivinen, jyrkkä ja suhteellisen tunteeton ynnä lisäksi joskus joutessaan uteliaskin :))...


      • täällä päivystän
        Kahvikerma kirjoitti:

        Tietääkseni tälläiset foorumit ovat avoimia paikkoja ja niissä saa käyttäytyä kohtalaisen huonostikin. Mutta miksi ihmeessä ärsyynnytte niin helposti? Omassa ammatissani asiakkaat ärsyyntyvät joko totuuden tai valheen takia, siksi helpostikin tiedän että valehtelussa täytyy olla systemaattisen johdonmukainen muuten jää kiinni. Vaikka palstoilla saakin kirjoittaa ihan minkälaista totuutta tahansa, kuultaa läpi vale hyvin helposti.

        Taidan viettää hetken hiljaisuudessa, luen viestejänne kuitenkin!

        Karkasit kuitenkin, pelkuri!!!!!!!!!

        No, huilaa rauhassa ja käy ihmeessä lukemassa mitä me täällä mussutetaan.
        Pus-pus!


      • Vaakamieheltä
        ;)))) kirjoitti:

        ...niin tylsää, viime syksynä oli mielenkiintoista aikaa:))))

        ..tarvi, kuin pari viestiä laittaa, niin johan syntyy vipinää.

        Ja kahvikerma... minä olen harvinaisen onnellinen tällä hetkellä. Parin vuoden opintomatka on päättynyt ja opin hirmuisen paljon, eniten itsestäni. Uudet tuulet puhaltavat lempeästi niskavilloihini siivittäen askeleitani jokaisena päivänä.. mmmm ja hellivät öisin.


      • suruna
        Kahvikerma kirjoitti:

        Täällä on paljon herkkähipiäisiä vaakoja, kiitos hyvistä kommenteista. Ärsyttäminen on erittäin helppoa nyt kun olen oppinut sen. Mistä muuten tiedät vaikka olisit jo koskenut minuun? Ihan kehollasi, tikulla ei kukaan ole koskaan minua sohinut. En haluakaan miellyttää ketään joten oikeastaan on ihan sama mitä minun kirjoituksista ajattelet....toisaalta kaikki kehittyneet ihmiset tietävät miksi näillä palstoilla käydään kirjoittelemassa. Tämähän on virtuaalisontaa, kuka tahansa voi luoda hahmon jonka taakse piiloituu. Siksi tämä onkin niin mukavaa!

        Minäkin olen lukenut juttuja täällä jonkun aikaa, ja muistini on eriomainen, tunnistan tyylisi aina kun kirjoitat.....

        "tunnen tyylisi kun kirjoitat"! Sitäkö nää palstat on ?


      • Vaakamieheltä
        suruna kirjoitti:

        "tunnen tyylisi kun kirjoitat"! Sitäkö nää palstat on ?

        ..on helppo tunnistaa tyylini, sillä allekirjoitan sen aina, paria poikkeusta lukuunnottamatta nimimerkillä Vaakamieheltä. Olen tehnyt niin jo yli vuoden ajan. Sitä ennen en kirjoittanut tänne ollenkaan. Elikkäs nyt te muutkin voitte elvistellä sillä, että tunnistatte heti kirjoitukseni, aivan kuten tarkkasilmäinen kahvikermakin ; )


      • Vaakamieheltä
        Kahvikerma kirjoitti:

        Voihan sen noinkin sanoa, jos haluaa. Mielestäni itse kyllä annoin pakit, tosin vasta kahden viikon tehohoidon ja sen päälle meni vielä muutama päivä päälle tavallista osastohoitoa(ei muuten ollut psykiatrinen osasto, ihan vaan kirurginen!). En tajuttomana pystynyt antamaan pakkeja ja sitten oli tuo puhuminen sen verran heikkoa(Kasvoluissa oli vain 19 murtumaa ja jokunen naula) mutta heti kun kynä pysyi kädessä, annoin pakit. ex-mieheni varmasti muotoilisi tapahtumien kulun siten että hän antoi minulle pakit.

        Mutta itse voit päätellä ehkä näistä tiedoista kuka antoi pakit ja kenelle.

        ..sitä väkivallantekoa tapahtumattomaksi, vaikka kuinka meuhkaat. Ymmärräthän sinä, etteivät kaikki muut miehet tai edes vaakamiehet voi olla samanlaisia. Pidemmän päälle teet itsellesi karhunpalveluksen, kun karkoitat nekin ihmiset läheltäsi, jotka voisivat oikeasti sinusta välittää.

        On valitettavaa, että on olemassa sellaisia, jotka käyttävät sananjatkeena nyrkkiä tai jotakin muuta asetta. Voin olla vain pahoillani siitä, että olet törmännyt sellaiseen.. no ehkä voisin sellaisen ihan pikkaisen virtuaalihalinkin tässä tyrkätä : )


      • Expuppy
        Kahvikerma kirjoitti:

        Voihan sen noinkin sanoa, jos haluaa. Mielestäni itse kyllä annoin pakit, tosin vasta kahden viikon tehohoidon ja sen päälle meni vielä muutama päivä päälle tavallista osastohoitoa(ei muuten ollut psykiatrinen osasto, ihan vaan kirurginen!). En tajuttomana pystynyt antamaan pakkeja ja sitten oli tuo puhuminen sen verran heikkoa(Kasvoluissa oli vain 19 murtumaa ja jokunen naula) mutta heti kun kynä pysyi kädessä, annoin pakit. ex-mieheni varmasti muotoilisi tapahtumien kulun siten että hän antoi minulle pakit.

        Mutta itse voit päätellä ehkä näistä tiedoista kuka antoi pakit ja kenelle.

        ....miksi nyt? Oon ollut huolissani susta, lue sähköpostisi ja soita mulle! Hitto, tiedät etten tykkää luuhata täällä.,.....:(((((


      • itseään.
        ;)))) kirjoitti:

        ...niin tylsää, viime syksynä oli mielenkiintoista aikaa:))))

        Kun itse yllyttää, itse kysyy ja itse kommentoi, mielenkiinto ja aktiivisuus pysyy vain itsensä ympärillä pyörivällä "tehtailijalla".
        Lukijan mielenkiinto lopahtaa, koska kaava auttamatta toistaa ...


      • Vaakamieheltä
        Kahvikerma kirjoitti:

        Täällä on paljon herkkähipiäisiä vaakoja, kiitos hyvistä kommenteista. Ärsyttäminen on erittäin helppoa nyt kun olen oppinut sen. Mistä muuten tiedät vaikka olisit jo koskenut minuun? Ihan kehollasi, tikulla ei kukaan ole koskaan minua sohinut. En haluakaan miellyttää ketään joten oikeastaan on ihan sama mitä minun kirjoituksista ajattelet....toisaalta kaikki kehittyneet ihmiset tietävät miksi näillä palstoilla käydään kirjoittelemassa. Tämähän on virtuaalisontaa, kuka tahansa voi luoda hahmon jonka taakse piiloituu. Siksi tämä onkin niin mukavaa!

        Minäkin olen lukenut juttuja täällä jonkun aikaa, ja muistini on eriomainen, tunnistan tyylisi aina kun kirjoitat.....

        ..silti vastuussa omista sanoistaan. Ei niinkään toisille aiheuttamastaan pahasta, vaan pikemminkin siitä mitä itselleen sillä aiheuttaa.

        Vaikka olisinkin ollut sylissäsi ja se olisi ollut ihaninta elämässäni, niin silti sanasi olisivat vähitellen tappaneet kaiken.

        Ymmärrän, että sinulle turvallinen, paras ja vähiten uhkaa aiheuttava rakkaus on kuollut rakkaus. Rakkauden haudan äärellä voi kaiholla jopa hymyillen muistella sen kauneutta, tarvitsematta enää milloinkaan epäillä sen aitoutta tai mitään muutakaan osaa siitä. Ilkeillä sanoilla, halveksunnalla tai torjuminella ei ole enää mitään vaikutusta kuolleeseen. Jäljellä on vain kauniit sanat silloin joskus, niillä on vain merkitys. Nekään eivät silti herätä kuollutta henkiin, vaikka haudan koristaisi kukkasin.


      • Oinasnainen.
        Kahvikerma kirjoitti:

        Täällä on paljon herkkähipiäisiä vaakoja, kiitos hyvistä kommenteista. Ärsyttäminen on erittäin helppoa nyt kun olen oppinut sen. Mistä muuten tiedät vaikka olisit jo koskenut minuun? Ihan kehollasi, tikulla ei kukaan ole koskaan minua sohinut. En haluakaan miellyttää ketään joten oikeastaan on ihan sama mitä minun kirjoituksista ajattelet....toisaalta kaikki kehittyneet ihmiset tietävät miksi näillä palstoilla käydään kirjoittelemassa. Tämähän on virtuaalisontaa, kuka tahansa voi luoda hahmon jonka taakse piiloituu. Siksi tämä onkin niin mukavaa!

        Minäkin olen lukenut juttuja täällä jonkun aikaa, ja muistini on eriomainen, tunnistan tyylisi aina kun kirjoitat.....

        miksi kahvikerma jaksaa ja jaksaa. Hän on selvästi sanallisesti lahjakas, älykäskin. Mutta...katkeruus, iva ja tietynlainen mielen järkkyminen on vahvasti esillä. Kahvikerma nauttii provosoinnista, ilkeilystä. Keskittää iltojensa sisältöön näiden palstojen lukemisen ja omien kommenttiensa hiomisen toisia arvostelevaksi, loukkaavaksikin. Vapaus mielipiteeseen muuttuu ikäväksi sanoilla sotimiseksi. Joskus ihmiset haluavat ehkä vain neuvoja tai haluavat jakaa kokemansa. Vasten seinää nostaminen ja toisten mielipiteiden aliarvioiminen antaa viitettä kypsymättömyydestä ja halusta tehdä itsestään pellen. Jotain rajaa ja tyyliä kiitos :)


      • Vaakamieheltä
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..silti vastuussa omista sanoistaan. Ei niinkään toisille aiheuttamastaan pahasta, vaan pikemminkin siitä mitä itselleen sillä aiheuttaa.

        Vaikka olisinkin ollut sylissäsi ja se olisi ollut ihaninta elämässäni, niin silti sanasi olisivat vähitellen tappaneet kaiken.

        Ymmärrän, että sinulle turvallinen, paras ja vähiten uhkaa aiheuttava rakkaus on kuollut rakkaus. Rakkauden haudan äärellä voi kaiholla jopa hymyillen muistella sen kauneutta, tarvitsematta enää milloinkaan epäillä sen aitoutta tai mitään muutakaan osaa siitä. Ilkeillä sanoilla, halveksunnalla tai torjuminella ei ole enää mitään vaikutusta kuolleeseen. Jäljellä on vain kauniit sanat silloin joskus, niillä on vain merkitys. Nekään eivät silti herätä kuollutta henkiin, vaikka haudan koristaisi kukkasin.

        ..josta tunnut olevan ylpeä, johtaa samaan lopputulokseen. Se käy itsellesi kaikkein kipeintä.

        Voidaksesi edes joskus luottaa, vaadit avoimuutta ja totuudenmukaisuutta toiselta. Mutta samanaikaisesti teet itse sitä, mitä et haluaisi itsellesi tehtävän.. valehtelet. Valheesta jää aina kiinni, vaikka toiset ei sitä huomaisikaan, niin itse kietoudut siihen verkkoon. Tuskin sinulle oikea rakastaisi sinua sellaisena, kuin millaisen kuvan valheinesi hänelle itsestäsi annat. Hän rakastaisi sisintäsi, jota ei näe ei löydä. Siksi valheiden verkko kuristaa sinua päivä päivältä tiiviimmin syleilyynsä. Siksi ilkeät ja katkerat sanat puristuvat luettaviksi ja ajavat loputkin läheltäsi. Ole sinä vain ylpeä valheistasi.. yksin.


      • ;))))
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..josta tunnut olevan ylpeä, johtaa samaan lopputulokseen. Se käy itsellesi kaikkein kipeintä.

        Voidaksesi edes joskus luottaa, vaadit avoimuutta ja totuudenmukaisuutta toiselta. Mutta samanaikaisesti teet itse sitä, mitä et haluaisi itsellesi tehtävän.. valehtelet. Valheesta jää aina kiinni, vaikka toiset ei sitä huomaisikaan, niin itse kietoudut siihen verkkoon. Tuskin sinulle oikea rakastaisi sinua sellaisena, kuin millaisen kuvan valheinesi hänelle itsestäsi annat. Hän rakastaisi sisintäsi, jota ei näe ei löydä. Siksi valheiden verkko kuristaa sinua päivä päivältä tiiviimmin syleilyynsä. Siksi ilkeät ja katkerat sanat puristuvat luettaviksi ja ajavat loputkin läheltäsi. Ole sinä vain ylpeä valheistasi.. yksin.

        Ompa oikein psykologian perusteet luettu hyvin.


      • säkin
        ;)))) kirjoitti:

        Ompa oikein psykologian perusteet luettu hyvin.

        jo lopulta, kirjoitatko onpa vai ompa.


      • Vaakamieheltä
        Kahvikerma kirjoitti:

        Mutta tiedäthän tuon toisen osapuolen, hän kuitenkin karkaa tai sitten kirjoittelee "sala"nimimerkeillä mutta mehän tunnetaan tyyli aina vaikka hän yrittäisi mitä!

        ..luulla, että toiset tekevät sitä samaa, kuin itse teet ; )

        Toisaalta salanimimerkillä lähestymisestä voi muotoutua kiva leikkikin. Voi vaikkapa kertoilla kuvin, jopa sanoin niitä hyviäkin asioita. Ikäänkuin salaa näyttää todelliset tunteensa. Mutta, kuten mainitsit, kun roolihahmon ottaa, niin siinä on pysyttävä, että se olisi uskottava. Siksi ei pidä silloin myöskään antaa toisen provosoinnin vaikuttaa. Hänhän voi sillä vain kokeilla roolihahmosi todellista henkilöllisyyttä..

        Ja mikä show.. enpä huomaa sellaista.. on tainnut kermat jäätyä ; )


      • Kahvikerma
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..luulla, että toiset tekevät sitä samaa, kuin itse teet ; )

        Toisaalta salanimimerkillä lähestymisestä voi muotoutua kiva leikkikin. Voi vaikkapa kertoilla kuvin, jopa sanoin niitä hyviäkin asioita. Ikäänkuin salaa näyttää todelliset tunteensa. Mutta, kuten mainitsit, kun roolihahmon ottaa, niin siinä on pysyttävä, että se olisi uskottava. Siksi ei pidä silloin myöskään antaa toisen provosoinnin vaikuttaa. Hänhän voi sillä vain kokeilla roolihahmosi todellista henkilöllisyyttä..

        Ja mikä show.. enpä huomaa sellaista.. on tainnut kermat jäätyä ; )

        En viitsi vaivautua enään. Huomasin juuri parhaaiden ystävien olevan maailman tärkeimpiä ja tuntevat todellisen minäni, miksi siis terapioisin täällä. Kettuilu sopii pieninä annoksina ja saatan joskus kommentoida jotain jopa täällä.


      • ;))))
        Kahvikerma kirjoitti:

        En viitsi vaivautua enään. Huomasin juuri parhaaiden ystävien olevan maailman tärkeimpiä ja tuntevat todellisen minäni, miksi siis terapioisin täällä. Kettuilu sopii pieninä annoksina ja saatan joskus kommentoida jotain jopa täällä.

        Sun katkerat kommentit eivät oo täällä edes toivottuja. Hyvä kun häivyt!


      • Vaakamieheltä
        ;)))) kirjoitti:

        Sun katkerat kommentit eivät oo täällä edes toivottuja. Hyvä kun häivyt!

        Ei saa lyödä lyötyä.. mitä se haittaa jos joku kiukkuaa, sitä on joskus ihan kiva katella ja hymyilläkin. Mutta ei missään tapauksessa pilkallisesti.

        Sanat ovat ajatusten ilmaisemista varten, joskus pientä kalisteluakin varten. Ja näin sen pitää ollakin, mieluummin sanat, kipeätkin, kuin nyrkit.

        Hyvää päivänjatkoa vaan kaikille.. kiukuttelijoillekin : ))))


      • kahvikerma
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        Ei saa lyödä lyötyä.. mitä se haittaa jos joku kiukkuaa, sitä on joskus ihan kiva katella ja hymyilläkin. Mutta ei missään tapauksessa pilkallisesti.

        Sanat ovat ajatusten ilmaisemista varten, joskus pientä kalisteluakin varten. Ja näin sen pitää ollakin, mieluummin sanat, kipeätkin, kuin nyrkit.

        Hyvää päivänjatkoa vaan kaikille.. kiukuttelijoillekin : ))))

        Kyllä minua voi sanallisesti lyödä, ei haittaa.
        Maailmaan mahtuu ja kuuluukin olla erilaista ilmaisua ja kapasiteettiä. Auronko paistaa ja elämä hymyilee, kiukkukin on laantunut.


      • muuttumassa
        kahvikerma kirjoitti:

        Kyllä minua voi sanallisesti lyödä, ei haittaa.
        Maailmaan mahtuu ja kuuluukin olla erilaista ilmaisua ja kapasiteettiä. Auronko paistaa ja elämä hymyilee, kiukkukin on laantunut.

        kauriista vaa´aksi kun viitsit vaakatyyliin jahkata??


      • Vaakamieheltä
        kahvikerma kirjoitti:

        Kyllä minua voi sanallisesti lyödä, ei haittaa.
        Maailmaan mahtuu ja kuuluukin olla erilaista ilmaisua ja kapasiteettiä. Auronko paistaa ja elämä hymyilee, kiukkukin on laantunut.

        Onnen avaimet itselläs on

        Vanha hiiteen kiukullas polkaise,
        älä taakses enää vilkaise.
        Uusi suunta elämääs ota,
        älä enää itseäs riepota.

        Ei muuta kuin nenu länteen tai itään,
        ei elämästä muuten tuu mitään.
        Pohjoiseen taikka etelään,
        kerranhan täällä eletään.

        Anna mahdollisuus jollekin toiselle,
        varasi silti pidä, älä heti päästä lähelle.
        Jos pikku rähinääsi pakoon luikkii,
        niin jatkossakin kaikki teillä tökkii.

        Ei sun tarvi silti julma olla,
        joskus anna periksi suosiolla.
        Kun löydät miehen, joka kaiken sietää,
        siitä sydämes varmasti tietää.

        Kotiin se tullut on,
        päättynyt on tuska loputon.

        Silloin anna hälle kaikkes,
        tarvittaessa vaikka henkes.
        Niin hänkin varmasti tekee
        ja vetää kanssasi elämän rekee.

        Ro


      • Kahvikerma
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        Onnen avaimet itselläs on

        Vanha hiiteen kiukullas polkaise,
        älä taakses enää vilkaise.
        Uusi suunta elämääs ota,
        älä enää itseäs riepota.

        Ei muuta kuin nenu länteen tai itään,
        ei elämästä muuten tuu mitään.
        Pohjoiseen taikka etelään,
        kerranhan täällä eletään.

        Anna mahdollisuus jollekin toiselle,
        varasi silti pidä, älä heti päästä lähelle.
        Jos pikku rähinääsi pakoon luikkii,
        niin jatkossakin kaikki teillä tökkii.

        Ei sun tarvi silti julma olla,
        joskus anna periksi suosiolla.
        Kun löydät miehen, joka kaiken sietää,
        siitä sydämes varmasti tietää.

        Kotiin se tullut on,
        päättynyt on tuska loputon.

        Silloin anna hälle kaikkes,
        tarvittaessa vaikka henkes.
        Niin hänkin varmasti tekee
        ja vetää kanssasi elämän rekee.

        Ro

        Osuva runo, huumorintajuinenkin! Harmi......


      • Vaakamieheltä
        Kahvikerma kirjoitti:

        Osuva runo, huumorintajuinenkin! Harmi......

        ..se nyt niin harmittaa??


      • Kahvikerma
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..se nyt niin harmittaa??

        Harmit ovat niin pieniä tällä hetkellä, viikonloppuna saan tavata hyvän ystäväni pitkästä aikaan. Elämä on kuljettanut minut kauas kotoota ja lapsuuden ystävä tulee koko viikonlopuksi!


      • Vaakamieheltä
        Kahvikerma kirjoitti:

        Harmit ovat niin pieniä tällä hetkellä, viikonloppuna saan tavata hyvän ystäväni pitkästä aikaan. Elämä on kuljettanut minut kauas kotoota ja lapsuuden ystävä tulee koko viikonlopuksi!

        ..elämähän on sarja vastoinkäymisiä, jota tuollaiset suvantovaiheet ja onnenhetket pätkivät. Mutta ei syytä huoleen, kyllä siellä varmasti jokin yllätys on jo valmisteilla.. ; )

        Ja... älä kiemurtele : )))


      • Kahvikerma
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..elämähän on sarja vastoinkäymisiä, jota tuollaiset suvantovaiheet ja onnenhetket pätkivät. Mutta ei syytä huoleen, kyllä siellä varmasti jokin yllätys on jo valmisteilla.. ; )

        Ja... älä kiemurtele : )))

        Kiemurtelenko minä? En ole huomannutkaan!


      • Kahvikerma
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..elämähän on sarja vastoinkäymisiä, jota tuollaiset suvantovaiheet ja onnenhetket pätkivät. Mutta ei syytä huoleen, kyllä siellä varmasti jokin yllätys on jo valmisteilla.. ; )

        Ja... älä kiemurtele : )))

        Harmi on se että olet mies ja vaakakin vielä. Kokemuksesta voin sanoa että tuo yhdistelmä on vaarallinen! Osaatko yhtään runoa tehdä siitä kuinka voisin seksuaalisen suuntautumisen muuttaa???


      • Vaakamieheltä
        Kahvikerma kirjoitti:

        Harmi on se että olet mies ja vaakakin vielä. Kokemuksesta voin sanoa että tuo yhdistelmä on vaarallinen! Osaatko yhtään runoa tehdä siitä kuinka voisin seksuaalisen suuntautumisen muuttaa???

        Olen aikanaan ollut naimisissa ja sitten seurustellutkin muutaman kanssa. Ne kaikki yhdistelmät ovat taas olleet sellaisia, että ne ovat miellyttänyt muitakin naisia. Monen monituista kertaa kumppaneiltani kysyttiin josko pääsis samaan sänkyyn!!! No ei mulla ois tietty ollut mitään sitä vastaankaan ; )

        Eli minun mukanani seksuaalisen suuntautumisen vaihtaminen saattaisi tapahtua ikäänkuin huomaamatta.. luiskahtaen yön pimeydessä, etten sanoisi. Ja sen jälkeen minut siitä pihalle.. vaarallinen mies.. joutikin jo : )))


      • Vaakamieheltä
        Kahvikerma kirjoitti:

        Harmi on se että olet mies ja vaakakin vielä. Kokemuksesta voin sanoa että tuo yhdistelmä on vaarallinen! Osaatko yhtään runoa tehdä siitä kuinka voisin seksuaalisen suuntautumisen muuttaa???

        ..noin tehden, hekuman huipulta suoraan karheikkoon, olisi kostosi vaakamiehelle täydellinen : )))

        Ja ihmekös tuo, että naiset tuntuvatkin enenevässä määrin hakeutuvan toistensa syliin, kun hyviä miehiä ei oikein ole.. on vaan nysveröitä ja tällaisia vaaaaaarallisia vaaaakamiehiä ; )


      • Kahvikerma
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..noin tehden, hekuman huipulta suoraan karheikkoon, olisi kostosi vaakamiehelle täydellinen : )))

        Ja ihmekös tuo, että naiset tuntuvatkin enenevässä määrin hakeutuvan toistensa syliin, kun hyviä miehiä ei oikein ole.. on vaan nysveröitä ja tällaisia vaaaaaarallisia vaaaakamiehiä ; )

        Kaikenlaisia ennalta arvattavia kuviota on miesten mielessä. Mitä pitäisit ajatuksesta:
        Yksi nainen ja pari kolme miestä?


      • Vaakamieheltä
        Kahvikerma kirjoitti:

        Osuva runo, huumorintajuinenkin! Harmi......

        ..monen miehen kanssa, kun et päästä yhtäkään lähelle ; ))))))))))))))))))))))


      • Kahvikerma
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..monen miehen kanssa, kun et päästä yhtäkään lähelle ; ))))))))))))))))))))))

        Luulisi sinun sen ymmärtävän!


      • Vaakamieheltä
        Kahvikerma kirjoitti:

        Luulisi sinun sen ymmärtävän!

        ..minä sen ymmärtäisin!


      • Kahvikerma
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..minä sen ymmärtäisin!

        Unohdin ihan että olet vaaka ja mies, mitä sinä tiedät naisten tarpeista? Omasi varmaan osaat tunnistaa ja täyttää, olipa kyseessä sitten nälkä, pissahätä tai sitten joku seksuaalisperäinen juttu!


      • Vaakamieheltä
        Kahvikerma kirjoitti:

        Unohdin ihan että olet vaaka ja mies, mitä sinä tiedät naisten tarpeista? Omasi varmaan osaat tunnistaa ja täyttää, olipa kyseessä sitten nälkä, pissahätä tai sitten joku seksuaalisperäinen juttu!

        Kyllä minä naisten tarpeista ymmärrän, mutta pidän enemmän vastavuoroisuusperiaatteesta. Sillä minäkin satun pitämään kauniista sanoista ja viettelystä, puhumattakaan siitä, että sängylläni touhuaa jotakin muutakin, kuin vaatimuksia täynnä oleva makaava lahna : )))


      • Kahvikerma
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        Kyllä minä naisten tarpeista ymmärrän, mutta pidän enemmän vastavuoroisuusperiaatteesta. Sillä minäkin satun pitämään kauniista sanoista ja viettelystä, puhumattakaan siitä, että sängylläni touhuaa jotakin muutakin, kuin vaatimuksia täynnä oleva makaava lahna : )))

        Ihan säälittää jos sinulla pelkkiä lahnoja ollut sängyssä mutta useinhan vakka kantensa valitsee.
        Se saattaa kertoa sinusta jotain olennaista.

        Itse olen ollut viimeaikoina hiukan huonolla harjoitustasolla mutta siinä olen samaa mieltä että sänky on käyttökelpoinen muuhunkin kuin makoiluun.

        Onnea nyt kuitenkin että löytäisit ennen eturauhasvaivoja hiukan villimpiä seuralaisia kuin lahnat.


      • Vaakamieheltä
        Kahvikerma kirjoitti:

        Luulisi sinun sen ymmärtävän!

        ..lahnoja ole päästänyt sänkyyni, kunhan sinua kiusasin. Mutta ei se ihme jos ei lakanoidesi välissä ole ollutkaan vipinää. Jos yläpää suoltaa tuollaista tekstiä, kuten olemme täällä nähneet, niin ei siellä alapäässäkään kukaan viihdy, vaikka olisi kuinka villi. Pidemmän päälle tuollainen kielenkäyttö lopahduttaa jonkin muunkin, kuin mielenkiinnon. Ei siis ihme jos sitä tähyilee muitakin mestoja itse kukanenkin : )))


      • Kahvikerma
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..lahnoja ole päästänyt sänkyyni, kunhan sinua kiusasin. Mutta ei se ihme jos ei lakanoidesi välissä ole ollutkaan vipinää. Jos yläpää suoltaa tuollaista tekstiä, kuten olemme täällä nähneet, niin ei siellä alapäässäkään kukaan viihdy, vaikka olisi kuinka villi. Pidemmän päälle tuollainen kielenkäyttö lopahduttaa jonkin muunkin, kuin mielenkiinnon. Ei siis ihme jos sitä tähyilee muitakin mestoja itse kukanenkin : )))

        Olet itse myös harvinaisen ilkeä ihminen, luulet olevasi hyväkin mutta katkeruus kuultaa läpi. Toivottavasti et vaan luule ettei kukaan ole huomannut perusilkeää luonnettasi. Jos mielestäsi muut eivät saa antaa teräviä kommentteja, mene itseesi ja omaan pahaan luonteesesi.


      • Vaakamieheltä
        Kahvikerma kirjoitti:

        Olet itse myös harvinaisen ilkeä ihminen, luulet olevasi hyväkin mutta katkeruus kuultaa läpi. Toivottavasti et vaan luule ettei kukaan ole huomannut perusilkeää luonnettasi. Jos mielestäsi muut eivät saa antaa teräviä kommentteja, mene itseesi ja omaan pahaan luonteesesi.

        ..ilkeydessäni piilevää hyvyyttä!!!

        Kun joku katkerana vihoittelee, niin on aina yhtä sydäntälämmittävää katsoa, kun hän parin terävän piikin jälkeen purkaa ainakin osan huolistaan. Ja voi jopa muuttua ihan miellyttäväksi sen jälkeen : )))

        Mutta katson sivaltamiseni yksinoikeudekseni, enkä siksi pidä siitä jos joku laumasielu intoutuu sen jälkeen yhtymään kuoroon ja ryhtyy nujertamaan piikittämääni kohdetta. Mutta sen kai jo huomasit.

        Se taas miksi piikitän lisää, johtuu siitä, että haluan kuulla l. lukea totuuden!

        Ehkä tiedät tarinan rasiasta, jonka sisällä on kaksi avainta, mutta joka silti sisältää niitä kolme??? Jos tiedät, niin ihmettelen miksi et käytä niitä, ennen kuin se on lopullisesti myöhäistä!!!!


      • Kahvikerma
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..ilkeydessäni piilevää hyvyyttä!!!

        Kun joku katkerana vihoittelee, niin on aina yhtä sydäntälämmittävää katsoa, kun hän parin terävän piikin jälkeen purkaa ainakin osan huolistaan. Ja voi jopa muuttua ihan miellyttäväksi sen jälkeen : )))

        Mutta katson sivaltamiseni yksinoikeudekseni, enkä siksi pidä siitä jos joku laumasielu intoutuu sen jälkeen yhtymään kuoroon ja ryhtyy nujertamaan piikittämääni kohdetta. Mutta sen kai jo huomasit.

        Se taas miksi piikitän lisää, johtuu siitä, että haluan kuulla l. lukea totuuden!

        Ehkä tiedät tarinan rasiasta, jonka sisällä on kaksi avainta, mutta joka silti sisältää niitä kolme??? Jos tiedät, niin ihmettelen miksi et käytä niitä, ennen kuin se on lopullisesti myöhäistä!!!!

        Mutta olenhan vain miehen kylkiluun jäänne! En usko sinun haluavan kuulla koko minun tarinaa, se saattaa aiheuttaa säälin tunteita. Ja sehän sairautta!


      • Vaakamieheltä
        Kahvikerma kirjoitti:

        Luulisi sinun sen ymmärtävän!

        ..sillä eipä tuo ole omakaan elämä ollut ruusuilla tanssimista, sillä monasti vain piikit olivat niistä jäljellä.

        Mutta totuus ja tarina ovat myöskin avaimia toiselle ymmärrykseen : )) Jos esimerkiksi olisi sylikkäin sinun kaltaisesi nainen, sinun kohtalollasi varustettuna ja minun kaltaiseni omalla tarinallani, niin ei se onnistuis ainakaan vaikenemalla! Kummankin pelot ja epävarmuus ajaisivat molemmat nopeasti hulluuden partaalle : )))


      • Kahvikerma
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..sillä eipä tuo ole omakaan elämä ollut ruusuilla tanssimista, sillä monasti vain piikit olivat niistä jäljellä.

        Mutta totuus ja tarina ovat myöskin avaimia toiselle ymmärrykseen : )) Jos esimerkiksi olisi sylikkäin sinun kaltaisesi nainen, sinun kohtalollasi varustettuna ja minun kaltaiseni omalla tarinallani, niin ei se onnistuis ainakaan vaikenemalla! Kummankin pelot ja epävarmuus ajaisivat molemmat nopeasti hulluuden partaalle : )))

        Tai ei ehkä sittenkään! En vaikene enään koskaan tunteistani jos kohtaan vielä jonkun jota uskallan alkaa rakastaa. Tietenkin on vaikea ajatella että uskoisin itseni luottavani johonkin niin paljon että rakastuisin. Haluan kyllä vielä tuntea rakkauden ja ennenkaikkea jonkun rakastavan minua....ja haluan rakastaa luottamuksen voimalla. Jotenkin minulla on vielä aika rikki revitty olo mutta olen jo vähän parantunut, aika haalistaa tuskan mielestä.

        Anteeksi en koskaan tule antamaan vaikka anteeksiantoa on pyydetty useammankin kerran. Kun huhtikuussa exä pääsee vapauteen on lähehtymiskielto voimassa ja sen rikkomista voin odotella mutta en sinänsä pelkää. Olen opetellut fyysisesti puolustautumaan, henkistäkin valmennusta olen saanut ja kaiken lisäksi olen hankkinut KOIRAN venäjältä joka on saanut hiukan tavallista massiivisemman suojelukoulutuksen. Toivotan hänet tervetulleeksi omaan helvettiini ja annan takaisin jos siltä tuntuu.

        Saitko tarinaa kokoon tästä? Pieniä palasia, jos olet aikaisempia lukenut niin kuva avautuu kohtuullisen hyvin.


      • Svetlana
        Kahvikerma kirjoitti:

        Tai ei ehkä sittenkään! En vaikene enään koskaan tunteistani jos kohtaan vielä jonkun jota uskallan alkaa rakastaa. Tietenkin on vaikea ajatella että uskoisin itseni luottavani johonkin niin paljon että rakastuisin. Haluan kyllä vielä tuntea rakkauden ja ennenkaikkea jonkun rakastavan minua....ja haluan rakastaa luottamuksen voimalla. Jotenkin minulla on vielä aika rikki revitty olo mutta olen jo vähän parantunut, aika haalistaa tuskan mielestä.

        Anteeksi en koskaan tule antamaan vaikka anteeksiantoa on pyydetty useammankin kerran. Kun huhtikuussa exä pääsee vapauteen on lähehtymiskielto voimassa ja sen rikkomista voin odotella mutta en sinänsä pelkää. Olen opetellut fyysisesti puolustautumaan, henkistäkin valmennusta olen saanut ja kaiken lisäksi olen hankkinut KOIRAN venäjältä joka on saanut hiukan tavallista massiivisemman suojelukoulutuksen. Toivotan hänet tervetulleeksi omaan helvettiini ja annan takaisin jos siltä tuntuu.

        Saitko tarinaa kokoon tästä? Pieniä palasia, jos olet aikaisempia lukenut niin kuva avautuu kohtuullisen hyvin.

        et ottanut kerralla kunnon Igoria, kerrostalon kokoista korstoa, joka voisi pikkuhiljaa lämmetä muuhunkin kuin suojeluun. Oisit saanut ikään kuin kaksi kärpästä hold in one ;DD...


      • Vaakamieheltä
        Kahvikerma kirjoitti:

        Tai ei ehkä sittenkään! En vaikene enään koskaan tunteistani jos kohtaan vielä jonkun jota uskallan alkaa rakastaa. Tietenkin on vaikea ajatella että uskoisin itseni luottavani johonkin niin paljon että rakastuisin. Haluan kyllä vielä tuntea rakkauden ja ennenkaikkea jonkun rakastavan minua....ja haluan rakastaa luottamuksen voimalla. Jotenkin minulla on vielä aika rikki revitty olo mutta olen jo vähän parantunut, aika haalistaa tuskan mielestä.

        Anteeksi en koskaan tule antamaan vaikka anteeksiantoa on pyydetty useammankin kerran. Kun huhtikuussa exä pääsee vapauteen on lähehtymiskielto voimassa ja sen rikkomista voin odotella mutta en sinänsä pelkää. Olen opetellut fyysisesti puolustautumaan, henkistäkin valmennusta olen saanut ja kaiken lisäksi olen hankkinut KOIRAN venäjältä joka on saanut hiukan tavallista massiivisemman suojelukoulutuksen. Toivotan hänet tervetulleeksi omaan helvettiini ja annan takaisin jos siltä tuntuu.

        Saitko tarinaa kokoon tästä? Pieniä palasia, jos olet aikaisempia lukenut niin kuva avautuu kohtuullisen hyvin.

        ..tuosta ole avautunut.

        Olen kai velkaa vastakertomuksen?

        Haeskelin täältä yhteyttä samanmoisen kohtalon omanneeseen, myös alati kiukuttelevaan, silti ihastuttavaan naiseen. Täällä tuli käytyä enemmän tai vähemmän mairittelevia yhteydenottoja, mutta mitään valmista ei tullut. Annoin suosiolla periksi, olkoon hittolainen ; )Vaikka oliskin mukava joskus olla edes ystäviä.

        Olen nyt puoli vuotta kirjoitellut erään oinasnaisen kanssa. Tässä on lämmetty puolin ja toisin, ei siinä mitään. Tyttö on tykästynyt kovasti ja alun hämäämisen jälkeen ruma ankanpoikanen, johon silti kiinnyin, paljastui joutseneksi. Ei niinkään ulkonäöllisesti, vaan se mikä hän oikeasti on. Kyllä hän sievä on ja sydänkin aivan ihastuttava, pienen tytön ja adoptiolasten yksinhuoltaja. Tummahiuksinen ja pienikokoinen, kuten täällä joskus toivelistassani kerroin, eikä muitakaan vikoja ole ollut havaittavissa. Ja kun oli puhetta sängyn käyttämisestä muuhunkin, kuin nukkumiseen, niin yli kymmenen vuoden takaisesta tiedän kyllä millaista menoa oinasnaisen kanssa voi sängyssä olla. Kaikki voisi ollakin oikein hyvin, varsinkin alkavan vanhuuden hiipiessä kehoon, nuoren varren houkutellessa, mutta!!!

        Vieras kulttuuri, osittainen kielimuuri, valtava ero elämisen tasossa ja melkoisen suuri ikäero! Siinä sitä on pikku Ro:lle pähkinää purtavaksi! Kun aina olen kuitenkin ajatellut voivani olla mies vanhoillisessa merkityksessä. Mies, joka huolehtii perheestään, niin nyt ainoa mitä häneltä puuttuu on isällisen turvallinen rakkaus!

        On siinä ollut jotakin huvittaviakin piirteitä. Tietämättömänä hänen todellisesta henkilöllisyydestään tarjosin vakavissani turvapaikkaa ja asuntoa köyhälle tyttöraasulle. Onhan se saattanut virittää pikku hymyn hänen huulilleen, vaikka minua niin kauniisti kiittikin ; )))


      • valaistusta
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..tuosta ole avautunut.

        Olen kai velkaa vastakertomuksen?

        Haeskelin täältä yhteyttä samanmoisen kohtalon omanneeseen, myös alati kiukuttelevaan, silti ihastuttavaan naiseen. Täällä tuli käytyä enemmän tai vähemmän mairittelevia yhteydenottoja, mutta mitään valmista ei tullut. Annoin suosiolla periksi, olkoon hittolainen ; )Vaikka oliskin mukava joskus olla edes ystäviä.

        Olen nyt puoli vuotta kirjoitellut erään oinasnaisen kanssa. Tässä on lämmetty puolin ja toisin, ei siinä mitään. Tyttö on tykästynyt kovasti ja alun hämäämisen jälkeen ruma ankanpoikanen, johon silti kiinnyin, paljastui joutseneksi. Ei niinkään ulkonäöllisesti, vaan se mikä hän oikeasti on. Kyllä hän sievä on ja sydänkin aivan ihastuttava, pienen tytön ja adoptiolasten yksinhuoltaja. Tummahiuksinen ja pienikokoinen, kuten täällä joskus toivelistassani kerroin, eikä muitakaan vikoja ole ollut havaittavissa. Ja kun oli puhetta sängyn käyttämisestä muuhunkin, kuin nukkumiseen, niin yli kymmenen vuoden takaisesta tiedän kyllä millaista menoa oinasnaisen kanssa voi sängyssä olla. Kaikki voisi ollakin oikein hyvin, varsinkin alkavan vanhuuden hiipiessä kehoon, nuoren varren houkutellessa, mutta!!!

        Vieras kulttuuri, osittainen kielimuuri, valtava ero elämisen tasossa ja melkoisen suuri ikäero! Siinä sitä on pikku Ro:lle pähkinää purtavaksi! Kun aina olen kuitenkin ajatellut voivani olla mies vanhoillisessa merkityksessä. Mies, joka huolehtii perheestään, niin nyt ainoa mitä häneltä puuttuu on isällisen turvallinen rakkaus!

        On siinä ollut jotakin huvittaviakin piirteitä. Tietämättömänä hänen todellisesta henkilöllisyydestään tarjosin vakavissani turvapaikkaa ja asuntoa köyhälle tyttöraasulle. Onhan se saattanut virittää pikku hymyn hänen huulilleen, vaikka minua niin kauniisti kiittikin ; )))

        tuokin toi pelokkaan ap:n kysymykseen vaakamiesten uskollisuudesta.


      • Vaakamieheltä
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..monen miehen kanssa, kun et päästä yhtäkään lähelle ; ))))))))))))))))))))))

        Eikö tarinani juuri vahvistanut ap:n pelkoja oikeiksi! Se, ettei vaakamies ainakaan kovin kauan jaksa katella rähisevää riivinrautaa, vaan katselee miellyttävämmän vaihtoehdon. Siltikin, vaikka se kiukuttelu aikansa saattaakin olla haasteellista ja ihan viehättävääkin. Vaakamies ei taida olla kovinkaan vahvasti riitaisiin juttuihin sitoutuvaa sorttia. Ei siis uskollinen jos sen niin haluaa ajatella.


      • Kahvikerma
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..tuosta ole avautunut.

        Olen kai velkaa vastakertomuksen?

        Haeskelin täältä yhteyttä samanmoisen kohtalon omanneeseen, myös alati kiukuttelevaan, silti ihastuttavaan naiseen. Täällä tuli käytyä enemmän tai vähemmän mairittelevia yhteydenottoja, mutta mitään valmista ei tullut. Annoin suosiolla periksi, olkoon hittolainen ; )Vaikka oliskin mukava joskus olla edes ystäviä.

        Olen nyt puoli vuotta kirjoitellut erään oinasnaisen kanssa. Tässä on lämmetty puolin ja toisin, ei siinä mitään. Tyttö on tykästynyt kovasti ja alun hämäämisen jälkeen ruma ankanpoikanen, johon silti kiinnyin, paljastui joutseneksi. Ei niinkään ulkonäöllisesti, vaan se mikä hän oikeasti on. Kyllä hän sievä on ja sydänkin aivan ihastuttava, pienen tytön ja adoptiolasten yksinhuoltaja. Tummahiuksinen ja pienikokoinen, kuten täällä joskus toivelistassani kerroin, eikä muitakaan vikoja ole ollut havaittavissa. Ja kun oli puhetta sängyn käyttämisestä muuhunkin, kuin nukkumiseen, niin yli kymmenen vuoden takaisesta tiedän kyllä millaista menoa oinasnaisen kanssa voi sängyssä olla. Kaikki voisi ollakin oikein hyvin, varsinkin alkavan vanhuuden hiipiessä kehoon, nuoren varren houkutellessa, mutta!!!

        Vieras kulttuuri, osittainen kielimuuri, valtava ero elämisen tasossa ja melkoisen suuri ikäero! Siinä sitä on pikku Ro:lle pähkinää purtavaksi! Kun aina olen kuitenkin ajatellut voivani olla mies vanhoillisessa merkityksessä. Mies, joka huolehtii perheestään, niin nyt ainoa mitä häneltä puuttuu on isällisen turvallinen rakkaus!

        On siinä ollut jotakin huvittaviakin piirteitä. Tietämättömänä hänen todellisesta henkilöllisyydestään tarjosin vakavissani turvapaikkaa ja asuntoa köyhälle tyttöraasulle. Onhan se saattanut virittää pikku hymyn hänen huulilleen, vaikka minua niin kauniisti kiittikin ; )))

        Mutta et ainakaan ehdi ikävystyä!

        Minä kävin ihan tuolla Helsingissä asti baarissa lauantaina, oli mukava pitkästä aikaa olla kotikaupungissa ja tavata kouluaikaisia kavereita.
        Terveisiä lähetettiin sinullekin eräältä joka on tänne joskus kirjoitellut!


    • kohteliaisuuden

      kanssaihmisiä kohtaan tulisi kuulua jo perussivistykseen merkillä kuin merkillä.
      Kohteliaisuus ei kuitenkaan suomenkielessä merkitse samaa kuin flirttailu.

      Mitä itse ajattelet esim näistä lauseista:
      Hän avasi kohteliaasti naisille oven.
      Hän tanssitti kohteliaisuudesta läsnä olleita naisia.
      Hän flirttaili naisille kohteliaisuudesta.

      • aapeest

        en tie mut vaakat ei nää nois mitää eroo.


    • uskollisia

      Muutama kokemus vaakamiehestä (nykyinenkin on): Ovat flirttailun ammattilaisia ja kaunosieluja, katselevat ja ihastelevat. Mutta eivät ole usein kiinnostuneitakaan seksi-puolesta. Melkein päinvastoin: jos nanen on liian 'tyrkky', vaakamies pakenee kauhuissaan pois.. :)

      Uskon, että vaakamies on yksi merkistön uskollisimpia jäseniä.

      • uskot

        olevan merkistön uskottomimpien? :)))

        En yhdy väitteeseesi vaakamiesten vähäisestä kiinnostuksesta seksiin. Kiinnostus on ollut näillä horoskooppisivuillakin nähtävissä, jos olet seurannut.


      • on mielestäsi
        uskot kirjoitti:

        olevan merkistön uskottomimpien? :)))

        En yhdy väitteeseesi vaakamiesten vähäisestä kiinnostuksesta seksiin. Kiinnostus on ollut näillä horoskooppisivuillakin nähtävissä, jos olet seurannut.

        yhtä kuin pettäjä? Niinkö?
        Seksistä kiinnostunut vaaka(kin), kuten mikä tahansa horoskooppimerkki voi olla uskollinen tai sitten uskoton.
        Minä vaakanaisena tykkään seksistä, mutta vain sen yhden ihmisen kanssa. Olen siis kiinnostunut seksistä ja uskollinen seksikumppanilleni, jota myös rakastan. Mahdoton yhtälö?
        Kirjoituksestasi voi päätellä, että mielestäsi vaakamiehet on valmiita seksiin kaikkien vähänkin kiinnostavien naisten kanssa. Miten niin?
        Täällä joku lisäksi väittää, että vaakanaiset olisivat prostituutioon suuntautuneita... haloo?!


      • vääriä
        on mielestäsi kirjoitti:

        yhtä kuin pettäjä? Niinkö?
        Seksistä kiinnostunut vaaka(kin), kuten mikä tahansa horoskooppimerkki voi olla uskollinen tai sitten uskoton.
        Minä vaakanaisena tykkään seksistä, mutta vain sen yhden ihmisen kanssa. Olen siis kiinnostunut seksistä ja uskollinen seksikumppanilleni, jota myös rakastan. Mahdoton yhtälö?
        Kirjoituksestasi voi päätellä, että mielestäsi vaakamiehet on valmiita seksiin kaikkien vähänkin kiinnostavien naisten kanssa. Miten niin?
        Täällä joku lisäksi väittää, että vaakanaiset olisivat prostituutioon suuntautuneita... haloo?!

        johtopäätöksiä ja päätelmiä.
        1) Esitin kysymyksen (johon et vastannut)
        2) Totesin huomanneeni, että vaakamiehillä on kiinnostusta seksiin. (Huomiot perustuvat horoskooppisivujen kirjoituksiin, vaakatuttaviin ja vaakamieheeni.)


    • tästä ...

      VAAKA
      Olet hauras lyyrikko ja sinun on vaikea pitää jalat maassa. Jos olet mies,
      sinulla on hyvin voimakkaita homoseksuaalisia taipumuksia. Onnistut työ- ja
      raha-asioissa mainiosti. Vaaka-naiset onnistuvat parhaiten prostituutiossa
      hyvän vaaka-asentonsa vuoksi. Vaa'at kuolevat äkillisiin sukupuolitauteihin.
      Vaaka on ainoa, joka jaksaa katsella omaa persettään peilistä vaikka kuinka
      kauan. Vaaoilla on valitettavan usein varsin hyvät perseet. Naispuolinen
      Vaaka ei ole sisäistänyt, että persettä ei ole suunniteltu vain
      katsottavaksi. Tästä johtuen Vaa'at eivät ole irtosuhteissa halutuinta
      riistaa.

      Onnenkapine: Peili
      Onnennumero: Vain 299,-
      Onnenväri: Kevään muotiväri
      Motto: "Tää on aivan ihana!! Voiko teillä maksaa Visalla?"
      Auto: Volvo S80

      • sitten lisää

        Onnenkapine: "sänky"

        Onnennumero: Vain 0,99 €

        Onnenväri: Musta

        Motto: Vierivä kivi ei sammaloidu! Eteenpäin, sanoi mummo hangessa!

        Auto: Kosla, johon saa erinäisiä uusia osia syntymäpäivänä ja joululahjaksi!


      • tuo on?
        sitten lisää kirjoitti:

        Onnenkapine: "sänky"

        Onnennumero: Vain 0,99 €

        Onnenväri: Musta

        Motto: Vierivä kivi ei sammaloidu! Eteenpäin, sanoi mummo hangessa!

        Auto: Kosla, johon saa erinäisiä uusia osia syntymäpäivänä ja joululahjaksi!

        ???


      • waaka w
        tuo on? kirjoitti:

        ???

        VAAKA
        Olet hauras lyyrikko ja sinun on vaikea pitää jalat maassa.--> leijuu taivaallisissa korkeuksissa, mutta on hanakka tulemaan hyvinkin pian sieltä myös alas.

        Jos olet mies, sinulla on hyvin voimakkaita homoseksuaalisia taipumuksia.--> En ole tuntenut yhtään vaakahomomiestä, mutta on kuulemma joskus ehdotettu tuhkaluukkuseksii ihan yks kaks.

        Onnistut työ- ja raha-asioissa mainiosti.--> Kieltämättä, joskus on ollut onnea!

        Vaaka-naiset onnistuvat parhaiten prostituutiossa
        hyvän vaaka-asentonsa vuoksi.--> Ei onnistu, koska ovat äärimmäisen tuntevia ihmisiä.

        Vaa'at kuolevat äkillisiin sukupuolitauteihin.-> En ole koskaan potenut sukupuolitautia ja jos vaikka olisinkin, en sitä kertoisi. Halveksin niitä, jotka kertoisivat...

        Vaaka on ainoa, joka jaksaa katsella omaa persettään peilistä vaikka kuinka
        kauan.--> Se vain sattuu olemaan, eikä sille nyt mitään voi. Mukana se tullee siinä missä muutkin osat.

        Vaaoilla on valitettavan usein varsin hyvät perseet.--> Voi olla...

        Naispuolinen Vaaka ei ole sisäistänyt, että persettä ei ole suunniteltu vain
        katsottavaksi. Tästä johtuen Vaa'at eivät ole irtosuhteissa halutuinta riistaa.--> Miksi haluta edes irtosuhteita...


      • wiivi valokas

        "Vaaka-naiset onnistuvat parhaiten prostituutiossa" -ainakin hinku siihen suuntaan on.

        "Vaaka on ainoa, joka jaksaa katsella omaa persettään peilistä vaikka kuinka
        kauan." -no, jos ei persettä, niin ainakin omaa alastonkuvaa katsellaan tiuhaan ja näytellään sopivan tilaisuuden tullen ventovierailekkin. Asian tekee vaakamaiseksi se, että paikka valitaan huolella missä sopiva prostituution "uhri" näkee myös kuvan :)

        Motto: "Tää on aivan ihana!! Voiko laskun pistää esimiehen piikkiin.


      • halloota
        wiivi valokas kirjoitti:

        "Vaaka-naiset onnistuvat parhaiten prostituutiossa" -ainakin hinku siihen suuntaan on.

        "Vaaka on ainoa, joka jaksaa katsella omaa persettään peilistä vaikka kuinka
        kauan." -no, jos ei persettä, niin ainakin omaa alastonkuvaa katsellaan tiuhaan ja näytellään sopivan tilaisuuden tullen ventovierailekkin. Asian tekee vaakamaiseksi se, että paikka valitaan huolella missä sopiva prostituution "uhri" näkee myös kuvan :)

        Motto: "Tää on aivan ihana!! Voiko laskun pistää esimiehen piikkiin.

        Alastonkuvia? Maksattaa jollakin toisella?

        Ehei! Outoa, todella outoa yhteenvetoa.


      • Oletko
        wiivi valokas kirjoitti:

        "Vaaka-naiset onnistuvat parhaiten prostituutiossa" -ainakin hinku siihen suuntaan on.

        "Vaaka on ainoa, joka jaksaa katsella omaa persettään peilistä vaikka kuinka
        kauan." -no, jos ei persettä, niin ainakin omaa alastonkuvaa katsellaan tiuhaan ja näytellään sopivan tilaisuuden tullen ventovierailekkin. Asian tekee vaakamaiseksi se, että paikka valitaan huolella missä sopiva prostituution "uhri" näkee myös kuvan :)

        Motto: "Tää on aivan ihana!! Voiko laskun pistää esimiehen piikkiin.

        Kahvikerman tuuraaja..


    • sinkku tyttö

      ookko sinkku? jos oot niin alakko?

    • kauris__t.

      Mielestäni kuitenkin sinä olet epäilyksinesi suurempi uhka parisuhteenne epäonnistumiselle kuin vaakamiehen flirttailu.
      Olet rakentamassa pahanlaatuista ansaa itsellesi ja myrkyttämässä omaa ja vaa´an elämää.

      Kenestä tahansa miehestä täytyy tuntua ahdistavalta, jos tyttöystävä tarkkailee ja rekisteröi kaikki muille naisille suodut katseetkin. Huh huh.

    • Murunen

      Kultasi on vaan sellaista sorttia että tykkää katsella, katsele säkin. Maailma on pullollaan kauneutta ja kuuluukin arvostaa. Se ei todellakaan tarkoita että hän tekis jotain muutakin.

    • Ei todellakaan

      Ei todellakaan.

      • joka on seukannut

        kaikkien eläinradan merkkien kanssa, ja useamman vaakamiehen kanssa.


      • mää-ä
        joka on seukannut kirjoitti:

        kaikkien eläinradan merkkien kanssa, ja useamman vaakamiehen kanssa.

        Vaaka-mies ei petä, vaan odottaa että vastapuoli pettää....


      • Ikiviisas
        mää-ä kirjoitti:

        Vaaka-mies ei petä, vaan odottaa että vastapuoli pettää....

        "Vaaka-mies ei petä, vaan odottaa että vastapuoli pettää.... "

        Osaspa vaaka taas sirtää vastuun toiselle.


      • ja samaten
        mää-ä kirjoitti:

        Vaaka-mies ei petä, vaan odottaa että vastapuoli pettää....

        ystävättären "Paras" ei jaksaneet oottaa vastapuolen pettämistä ennen kun alkoivat pettää.


      • veto!
        mää-ä kirjoitti:

        Vaaka-mies ei petä, vaan odottaa että vastapuoli pettää....

        Näin todellakin on - vaaka odottaa, että toinen pettää, jotta voi lähteä suhteesta.


    • Pettynyt jo monesti

      Hei sinä joka mietit vaakamiehen petollisuutta. Ei tietenkään voi yleistää, mut mulla on kokemus yli kahdenkymmenen vuoden avioliitosta, jossa vaakamies on pettänyt jo useita kertoja. Ja vilkuilee, flirttailee ja puhua pulputtaa toisten kanssa. Kotona on sitten hiljainen, ja jos jotain tarvitsee minulta, niin se on pelkästään pyykinpesua tai seksiä. Mietin vain milloin on se aika, jolloin lähden lätkimään (ehkä kesällä?)

      • vaaka, vaaka,vaaka

        ehkä olis parempi, koska todenäköisesti sinun vaakamies ei osaa lähteä ja samalla annat hänelle sen mitä hän hakee...VAPAUDEN!


      • murjasit
        vaaka, vaaka,vaaka kirjoitti:

        ehkä olis parempi, koska todenäköisesti sinun vaakamies ei osaa lähteä ja samalla annat hänelle sen mitä hän hakee...VAPAUDEN!

        Mutta toisaalta... vaa´an VAPAUSkäsite onkin omituinen: Useita naisia yhtä aikaa ja naiselta toiselle itsensä kierrätystä.


      • Kokemuksella

        Niih, en edelleenkään usko, että asioita joita täällä olen mielenkiinnolla lukenut vaakamiehiin liittyen voitasiin yleistää koskemaan kaikkia vaakamiehiä...mutta jos osakaan näistä vaakamiehiin liittyvistä väittämistä pitää paikkansa, niin ei minun mieheni sitten kovin tyypillinen vaaka olekaan :) onneksi! Vaikkakin on kyllä syntynyt 10.10.eli vaakahan hän on (:
        Onneksi meitä on niin moneen junaan menijöitä saman horoskooppimerkin omaavissakin.


      • oletin
        Kokemuksella kirjoitti:

        Niih, en edelleenkään usko, että asioita joita täällä olen mielenkiinnolla lukenut vaakamiehiin liittyen voitasiin yleistää koskemaan kaikkia vaakamiehiä...mutta jos osakaan näistä vaakamiehiin liittyvistä väittämistä pitää paikkansa, niin ei minun mieheni sitten kovin tyypillinen vaaka olekaan :) onneksi! Vaikkakin on kyllä syntynyt 10.10.eli vaakahan hän on (:
        Onneksi meitä on niin moneen junaan menijöitä saman horoskooppimerkin omaavissakin.

        minäkin 26 vuotta ja säälin muutamaa vaakojen pettämää sukulaisnaista. Sitten lävähti sama omalle kohdalle.
        En ole koskaan ollut arpajaisfortunan suosikki ja tilastojen mukaankin parisuhteessa onnistumisen mahdollisuus on suurin piirtein fifty-fifty joten kaitpa niin piti käydä.

        Yhdenmukaisuutta kokemassani ja tietämissäni vaaka-miesten uskottomuudessa ja erotilanteitten hoitamisessa mielestäni kuitenkin on, nimittäin
        lapsenomaisuutta ja siviilirohkeuden puutetta.


      • eroja
        oletin kirjoitti:

        minäkin 26 vuotta ja säälin muutamaa vaakojen pettämää sukulaisnaista. Sitten lävähti sama omalle kohdalle.
        En ole koskaan ollut arpajaisfortunan suosikki ja tilastojen mukaankin parisuhteessa onnistumisen mahdollisuus on suurin piirtein fifty-fifty joten kaitpa niin piti käydä.

        Yhdenmukaisuutta kokemassani ja tietämissäni vaaka-miesten uskottomuudessa ja erotilanteitten hoitamisessa mielestäni kuitenkin on, nimittäin
        lapsenomaisuutta ja siviilirohkeuden puutetta.

        Tutkittu juttu: vaa'oilla on eniten eroja kaikista merkeistä. Tyypillistä vaa'oille on syöksyä suinpäin kaikkiin suhteisiin. Ei väliä vaikka olis neljännet häät tulossa. Usko on kova, mutta jalat eivät aina maan pinnalla. Ja erot ovat melko katastrofaalisia, koska jälkikasvua on aina - vaaka ei tyydy lapsettomaan liittoon.


      • Inna

        Olemme olleet suhteessa jo kolme ja puoli vuotta. Monta kertaa on vaihtanut naisia siinä vaiheessa ja keksii aina valheita että säilyttää kaikki naiset ja vanhat naisystävät. Ja kun jää kiinni valehtelemisestä, niin suuttuu ja käske pyytä anteeksi, miksi olen udelias. Ongelmana on näköjään alkoholi, koska juoputelun yhteydessä panettaa koko ajan.


    • kauris

      Kyllä,
      Olen seurustellut vaakamiehen kanssa kohta 7 kk ja hänelle kuuluu kauniiden naisten imurointi katseellaan..virikkeitä ja kyllästyy helposti, eli vaikka mulla vahva itsetunto ja tiedän että olen sievä..tämä mies murentaa itsetuntoa..paljon pin up-tyttöjä ympäri hänen huoneistoa ja tiedän hänen olevan koukussa myös pornosivuihin ja naisten katselemiseen lehdistä, Tv:stä ja muualta..enemmän kuin kukaan muu tuntemani mies!Se syö naista"...
      En usko kuitenkaan että ujoutensa takia on kova iskijä tyyppi vaan fantasiaa ja virikkeitä ja stimulanssia omaan elämään..tosielämässä pidättyväinen esim koskettelussa ja aloitekyvytön..haluaa tulla vietellyksi.

      • viettelijättäriä

        kyllä riittää lähes minkätasoiselle äijälle tahansa. :)


      • tällainen...

        Mullakin saman verran seurustelua takana vaakamiehen kanssa. Hän on luontainen kaunosielu, tykkää kauniiden naisten katselusta, yms. Mutta nimenomaan ei ole iskutyyppiä - tyytyy katseluun ja ihasteluun, en usko että edes nauttii iskemisestä. Minä kyllä olen sitä mieltä, että hän vietteli minut, hän väitää että minä hänet (olen neitsyt).

        Meillä neitsyillä on onneksi sen verran ihmistuntemuta, että ymmärrämme loppujen lopuksi jopa vaakamiehen sielunelämää. Omani on kovin otettu siitä, että tunnen hänet jo nyt niin hyvin... :)


      • Meikka

        Kauris-naiseni seksiyltiöpäinen. Aina vonkumassa. Tilattuna on satsi DVD-viihdykettä yms. ja on aina linjoilla roikkumassa. Ei sitä kunnon Vaakamies jaksa. Kun ei oikeastaan seksi kiinnosta ollenkaan. Riittää kun näkee naisia kadulla. Me ollaan oltu jo 3 vuotta yhdessä. Pitäiskö kauris-naiseni muuttua paremmin minulle käypäiseksi.


      • kaurismiehen exä

        Jokaikinen sana täsmää kuvailemaan kaurismiestäni, joka nyt exä. Söi kyllä itsetuntoa, ja pettihän se, ja löysi uuden...


      • jäpä29

        oli sitten vaaka tai helvetti sika jossain kiinalaisessa horoskoopissa... miten jotkut voivat uskoa horoskooppeihin .. voin sanoa että itse olen vaaka enkä tosiaan ole ujo enkä katsele kanki pystyssä vieraita naisia... olen seurustellut 6 vuotta enkä sinä aikana muita ole vilkuillut niin häntä rakastan.. hyppäisin vaikka junan alle ennemmin kun häntä pettäisin....


    • Meikällä menee hyvin^^ Keskiviikkona onnistuin löytämään vaakamiehen ittelle ja olen itsekkin toki vaaka ^^ Turhaan pelkäät ja ei aina kannata uskoa mitä horoskoopeissa lukee.. ^^ osa voi olla totta osa voi olla tapahtunu jo ja muutenkin ne ei aina pirä paikkansa.

      • Nimetön

        Ai että keskiviikkona tutustuit ja tiedät jo, että on ihana ihminen. Tutustuu tarkemmin...!!! Kyllä itket viela, jos kiintyt ja on tosi vaikea päästä eroon, koska hän osaa kyllä hoitaa naisia narussa.


      • Eli homma on sitten tasapainossa?


    • vaaka36

      Hyväksy vaakamiehen katselu, sillä hän pitää kauneudesta ja on kohtelias luonnostaan. mutta älä pidä häntä itsestään selvänä, sillä vaaka kyllästyy myös rutiineihin.Pienet asiat saavat vaa´an pysymään tyytyväisenä eli anna huomiota hänelle ja näe vaivaa hänen eteensä.Silloin hän palkitsee sinut monin kerroin

      • Vaaka[M]

        Itse olen vaaka ja kohteliaisuus on minulle kaikki kaikessa ja en kyllä voi olla katselematta kauniita naisia (voin myöntää). mutta en todellakaan katso iskumielessä!


      • Kauris.tyttö

        on silkkaa matematiikkaa. Auttamatta päsähti mieleen Boolen algebran lauselogiikka (konjunktio JA, disjunktio TAI, negaatio EI, e epätosi ja t tosi)
        Eli kiitos avusta. Eiköhän tässä taas vaa´an kanssa ainakin yhksi viikonloppu eteenpäin pärjäillä. ;)


      • Miks aina mä :g Nyt ei oo kuulunu siitä mitää sen jälkee eli sinkkuna taas :g


      • ihmettelen vaan
        Vaaka[M] kirjoitti:

        Itse olen vaaka ja kohteliaisuus on minulle kaikki kaikessa ja en kyllä voi olla katselematta kauniita naisia (voin myöntää). mutta en todellakaan katso iskumielessä!

        Hyväksytkö myös naisesi flirttailun...ei siis iskemismielessä vaan ihan huvin vuoksi. Minun
        vaakamieheni katselee mielelään naisia ja flirttailee heidän kanssaan MUTTA minä en saisi tehdä niin miesten kanssa....vaikka pidän siitä vähintään yhtä paljon kuin hän. Miesten kohdalla se on siis ok, naiset kun tekevät niin ovat sitten hutsuja!


    • jäpä29

      vaaka olen enkä ole ikinä pettänyt tyttöäni... ei ole muut kiinostaneet... ihan huoletta voin sanoa että unohda horoskoopit ne ovat täyttä paskaa... turhuuksien turhuuksia.. kokeilehhan vain uskoa itseesi äläkä horoskooppeihi..!

    • Näin on.

      Vaakanaisena voin kertoa, että pieni flirtti piristää aina, mutta suurissa linjoissa edetään tasaisesti! Älkää te kumppanit hermostuko pienestä silmäpelistä, vaan tuokaa esiin oma kiinnostuksenne vaakaan myös! Turhat tuttavat ohitetaan, kun kotona on joku joka rakastaa!

    • kandipaatti

      Sinun syntymähetkesi (tai ekstrapolaationa hetki, jolloin vanhempasi harrastivat seksiä) EI.MÄÄRITÄ.LUONNETTASI.TAI.KOHTALOASI.

      On tuhansia ja taas tuhansia tutkimuksia, joiden perusteella tiedämme, että ihmisen persoonallisuuspiirteet, sosiaalisuuden aste, erilaiset lahjakkuudet, väkivaltaisuus tai empatia ja moni muukin elämänkaarta määrittävä asia ovat genetiikan sekä kasvatuksen ja muiden vastaavien ympäristötekijöiden yhteisvaikutusta. Usko siihen, että syntymähetki olisi tässä mikään tekijä on naivia ja tietämätöntä junttiutta. Ja entäpä sitten keisarileikkauksella syntyneet? Heidän *oikea tähtiin kirjoitettu* syntymäaikansahan olisikin voinut olla ihan muuna päivänä! Eikä vauvan persoonallisuus muokkaudu sillä sekunnilla, kun hän syntyy, vaan sitä ennen ja sen jälkeen.

      Horoskoopin syyttäminen käytöksestä on vastuunpakoilua. Yhtä hyvin voisit syyttää naapurin koiraa tai kuun asentoa. Syy, miksi vähän yksinkertaiset ihmiset vielä uskovat näihin on se, että jokaista merkkiä kuvaamaan on 93827493856 eri luonteenpiirrelistaa, ja jokainen halukas kyllä löytää jostakin niistä itsensä "just tollanen mä oon" koska aivan kuten esim. meedioiden harrastamalla cold reading-huijaustekniikassa ihminen jättää valikoivasti huomiotta asiat, jotka eivät sovi ja innostuvat suhteettomasti niistä muutamasta, jotka sattuvat sopimaan. Testaa vaikka. Lue itsellesi todella kaukaisen horoskooppimerkin luonteenpiirrelistauksia - varmasti löydät niistä itsesikin.

      Eletään vuotta 2014. Ihminen on käynyt kuussa, geeniteknologia on keksitty ja muutakin hauskaa vastaavaa on saatu aikaiseksi hylkäämällä taikausko. Jos homma olisi horoskooppiväestä kiinni, uskoisimme edelleen että maapallo on lettu ja asuisimme ojissa.

      Muut taivaankappaleet (tähdet, planeetat jne) ovat fyysistä materiaa, joiden painovoima tai muutkaan ominaisuudet (Aurinkoa ja Kuun aiheuttamaa vuorovesi-ilmiötä lukuun ottamatta) eivät vaikuta maapallon asukkaisiin millään tavalla. Aurinko on leimuava kasa ydinreaktioita ja kuun on kivinen murikka. Millä ihmeen ilveellä kuvittelette, että niillä olisi merkitystä esim. sille, paljonko sinä nalkutat parisuhteessa? Astrologia/horoskoopit ovat niiden hupia, joilla ei ole minkäänlaista yleissivistystä tai suhteellisuudentajua. Tutustukaa genetiikan, muutenkin biologian, kemian ja tähtitieteen perusfaktoihin niin jopas rapisee alas tällainen kivikautinen höpöusko.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      61
      1402
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1279
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1122
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      116
      1070
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      26
      871
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      765
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      50
      632
    8. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      604
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      180
      598
    10. Näetkö häntä

      Missä, mite, milloin, mitä ajattelet aina kun näet
      Ikävä
      45
      583
    Aihe