Jos Irlannissa haluaa hotellimajoituksen kannattaa tsekata osoite: www.travelodge.ie
sieltä löydät parhaimmillaan huoneen 40€/yö, hinta sisältää huoneen parivuoteella kahdelle aikuiselle.
Travelodge hotelleja on pitkin poikin maata ja huoneen varustelutaso on hyvä ja huoneet ovat erittäin siistejä. Tosin aamiaisen hankkiminen ko. hotelleista ei yleensä onnistu. Mutta perinteistä irlantilaista aamiaista tarjoillaan joka puolella.
Olen itse nyt asustellut muutamassa paikassa Irlannissa ja sitä ennen matkustellut tässä maassa paljonkin ja voin lämpimästi suositella.
Edullinen majoitus
Christel
1
846
Vastaukset 1
- little girl
www.hostelworld.com Löytyy lähes isoimpien kaupunkien hostellit ja b&b:t. Halvimmat alle 20€ yö. Itse olen ainakin löytänyt tuota kautta halvan ja siistin majoituksen. Tosin jos haluaa muutakin kuin yöpymispaikan, kannattaa valita sieltä vähän kalliimpien joukosta.. Kaikkia majoitusvaihtoehtoja ei löydy kylläkään netistä, hyviä paikkoja kannattaa kysellä paikallisilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j761019- 38737
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden210626Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34462- 23458
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️70405- 18393
Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52389- 32385
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga43374