Jos Irlannissa haluaa hotellimajoituksen kannattaa tsekata osoite: www.travelodge.ie
sieltä löydät parhaimmillaan huoneen 40€/yö, hinta sisältää huoneen parivuoteella kahdelle aikuiselle.
Travelodge hotelleja on pitkin poikin maata ja huoneen varustelutaso on hyvä ja huoneet ovat erittäin siistejä. Tosin aamiaisen hankkiminen ko. hotelleista ei yleensä onnistu. Mutta perinteistä irlantilaista aamiaista tarjoillaan joka puolella.
Olen itse nyt asustellut muutamassa paikassa Irlannissa ja sitä ennen matkustellut tässä maassa paljonkin ja voin lämpimästi suositella.
Edullinen majoitus
Christel
1
799
Vastaukset
- little girl
www.hostelworld.com Löytyy lähes isoimpien kaupunkien hostellit ja b&b:t. Halvimmat alle 20€ yö. Itse olen ainakin löytänyt tuota kautta halvan ja siistin majoituksen. Tosin jos haluaa muutakin kuin yöpymispaikan, kannattaa valita sieltä vähän kalliimpien joukosta.. Kaikkia majoitusvaihtoehtoja ei löydy kylläkään netistä, hyviä paikkoja kannattaa kysellä paikallisilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017513
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?955367- 834987
- 1364374
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113120- 462752
- 522749
- 612357
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818112309Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211900