Olen tekemässä opinnäytetyötä multimediasta internetissä. Siihen liittyen olisin kiinnostunut mielipiteistänne multimedian käytöstä web-sivuilla. Laitan tähän alle aiheesta kyselyn. Kiitos jo etukäteen vastauksista!
/MV
Kysely multimediasta ja interaktiivisista sivustoista internetissä
1. Mainitse 1–3 mielestäsi hyvää multimediasivustoa eli verkkosivustoa, jotka sisältävät ääntä, liikkuvaa kuvaa ja/tai animaatiota. Sivut voivat olla Flash- tai HTML-pohjaisia. Mitkä ominaisuudet tekevät sivuista mielestäsi hyviä?
2. Mainitse 1–3 huonoa multimediasivustoa. Mitkä ominaisuudet tekevät sivuista huonoja?
Multimediasivuston arvioinnin kriteereinä voidaan käyttää esimerkiksi sivuston rakennetta, käytettävyyttä, latautumisnopeutta, visuaalista ulkoasua, valinnanmahdollisuuksia sekä sisällön laatua ja määrää.
Multimediakysely
MaVa
2
368
Vastaukset
- Media*
Pitäisi täysin kieltää, sillä se vain hidastaa ja haittaa todellisen informaation löytämistä, sekä syö muutenkin kapeaksi käyvää kaistaa.
Pois sellainen.- fdsfsd
Taas yksi noob joka haluaa tekstipohjaisen netin takaisin.. mene takaisin 70 - luvulle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068922Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1783383- 191850
- 771166
- 761078
- 271065
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641021Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791005- 55983
- 65930