Katsokaa hyvät ihmiset tätä sivustoa, niin näette, miten meitä huijataan. Täällä on paljon paljastuksia ja lisää tulee jatkuvasti. Hyvä..hyvä..taikurit on huijareita....!
http://www.learnmagictricks.org/
Paljastuksia..!
23
1730
Vastaukset
- vieköön
mikä nyyppä!!
eks sulla jälkeenjääneellä kakaralla oo muuta aikaa kun kadehtia taikureita jotka osaa?
"Hyvä..hyvä..taikurit on huijareita....! "
Nii millä tavalla huijareita?Sua kyllä kusetetaan sillä että luulet et taikurit kusettaa ihmisiä?
sitä paitsi paljastat tollatteen sivun joka tiedettiin jo vuonna kivi ja nakki.
-Hanki elämä nobo..- Paljastaja...
On hyvä, että ihmiset tietää miten temppuja tehdään ja miten ihmisiä huijataan. Taikominen on huijausta. Tulen jatkossa huijaustekoja ja laitan ne asiat tänne...muuta ette voi. Jee...
- [Pheet]
elämä! :D
pikkasen loistaa tuo kateus ... - Paljastaja...
[Pheet] kirjoitti:
elämä! :D
pikkasen loistaa tuo kateus ......kiva paljastella...eiks vaan..
- okkkoooooooooo
Paljastaja... kirjoitti:
...kiva paljastella...eiks vaan..
enkös ollutkin mussukka kun jaoin yhdessä topikissa tuon maittavan sivun =)
kannattaa käydä - Voi ei
okkkoooooooooo kirjoitti:
enkös ollutkin mussukka kun jaoin yhdessä topikissa tuon maittavan sivun =)
kannattaa käydäon ne taikurit aika huijareita. hyvä, että asiat tulee esille. lisää paljastuksia vaan...
- magician000
Voi ei kirjoitti:
on ne taikurit aika huijareita. hyvä, että asiat tulee esille. lisää paljastuksia vaan...
Surkeita temppuja tuolla sivulla. Joku 10 vuotias yrittää epätoivoisesti opettaa yksinkertaista spongepallotemppua, jota ei itsekään osaa. Noilla tempuilla ei tee mitään.
- [Pheet]
magician000 kirjoitti:
Surkeita temppuja tuolla sivulla. Joku 10 vuotias yrittää epätoivoisesti opettaa yksinkertaista spongepallotemppua, jota ei itsekään osaa. Noilla tempuilla ei tee mitään.
... kyllä nuo niillä jotain tekee kun ne paljasteleekin noin kaaaameeita temppuja!!!!!
omg! kyllä nyt taikureita syö kun ne saa tietää että netissä on levityksessä miten peukalo "katkastaan" keskeltä!!!! xD - Paljastaja...
magician000 kirjoitti:
Tempuista on hyvin tunnettuja ja vaikeita tehdä, mutta onneksi ne tietysti paljastetaan. Kirjoituksestasi päätellen olet katkera..ja näitä sivuja ei saisi täällä mainostaa. Hah..hah..haa.. Taikurit ovat huijareita. Lisää paljastuksia tänne on tulossa....
- magician000
Paljastaja... kirjoitti:
Tempuista on hyvin tunnettuja ja vaikeita tehdä, mutta onneksi ne tietysti paljastetaan. Kirjoituksestasi päätellen olet katkera..ja näitä sivuja ei saisi täällä mainostaa. Hah..hah..haa.. Taikurit ovat huijareita. Lisää paljastuksia tänne on tulossa....
Vaikeita tehdä??? Repesin. Tuonne sivulle kootaan kaikki youtuben paljastusvideot. Itse en ainakaan ole hyötynyt yhdestäkään tempusta. HUOM! Foorumilla käyvät taikurit TIETÄVÄT ETTÄ TAIKUUS ON HUIJAAMISTA. He ovat itsekin huijareita, minäkin olen (Paljastaja oon pahoillani mut ei ne mun temput oo oikeeta taikuutta:)) Sääli kertoo sulle.). Kaikki tietävät (lukuunottamatta alle 10 vuotiaita) että taikuus perustuu huijaukseen.
- Mrtikka
magician000 kirjoitti:
Vaikeita tehdä??? Repesin. Tuonne sivulle kootaan kaikki youtuben paljastusvideot. Itse en ainakaan ole hyötynyt yhdestäkään tempusta. HUOM! Foorumilla käyvät taikurit TIETÄVÄT ETTÄ TAIKUUS ON HUIJAAMISTA. He ovat itsekin huijareita, minäkin olen (Paljastaja oon pahoillani mut ei ne mun temput oo oikeeta taikuutta:)) Sääli kertoo sulle.). Kaikki tietävät (lukuunottamatta alle 10 vuotiaita) että taikuus perustuu huijaukseen.
Mua ainakin kiihotti noi penguinin temput ku kerran ostin instantin ja oli aivan perseestä, niin tuolta sain paljon niitä temppuja. :D
- Paljastaja...
magician000 kirjoitti:
Taitavat olla liian vaikeita sulle...hah...haa... Mut kattele tarkkaan niitä niin opit ja muut tietää, miten ne tehdään. Onks hauskaa tehdä temppuja, kun yleisö jo tietää, miten ne tehdään..? Et oo muuten mikään taikuri.. oikeat taikurit ei tällä palstalla oleskele...
- Eukalyptus
Paljastaja... kirjoitti:
Taitavat olla liian vaikeita sulle...hah...haa... Mut kattele tarkkaan niitä niin opit ja muut tietää, miten ne tehdään. Onks hauskaa tehdä temppuja, kun yleisö jo tietää, miten ne tehdään..? Et oo muuten mikään taikuri.. oikeat taikurit ei tällä palstalla oleskele...
Usko pois, ei yleisö tiedä, ei yleisö täällä oleskele. Aika harva lopulta on niin kiinnostunut taikuudesta, että lähtee etsimään salaisuuksia. Taikuus-tv-ohjelmien katsojaluvutkin ovat käsittääkseni alhaalla. Suurin osa yleisöstä nauttii taikuudesta viihteenä, sen luomista tuntemuksista.
Nettiin menee enimmäkseen pikkupoikia haluaa oppia saman tai paljastaa muiden kiusaksi, kun ei kärsivällisyys itsellä riitä. Jos kaveri osaa jo monta temppua, siinä kateus iskee kun kaveri saa kaiken huomion ja on helppo yrittää paljastaa ne muille huomion toivossa. Mutta sillä tiellä päätyy elämässä vain luuseriksi, joka vanhava ukkona havahtuu, ettei oikein ole tehnyt elämässään mitään muuta kuin yrittänyt pilata muiden iloa. Vaatii paljon työtä ja vaivannäköä harjotella itse paremmaksi ja ansaita muiden kunnioitus.
Ei yksikään taikuri menetä työtään vuoksesi, ei sinulla niin paljon valtaa ole. Huomiota sinä haluat, mutta hyttysen ininää se vain on, vaaraton ja kiva läiskiä. Ikävää kun vanhemmat ovat nykyisin niin kiireisiä ja etäisiä, ettei riitä aikaa lapsille. Jokaisella pitäisi olla joku joka opettaisi tärkeitä asioita.
Kehitä jotain rakentavaa itsellesi, sitten kun kasvat vanhemmaksi on vaikeampaa muuttaa sitä miksi olet tullut. - Paljastaja...
Eukalyptus kirjoitti:
Usko pois, ei yleisö tiedä, ei yleisö täällä oleskele. Aika harva lopulta on niin kiinnostunut taikuudesta, että lähtee etsimään salaisuuksia. Taikuus-tv-ohjelmien katsojaluvutkin ovat käsittääkseni alhaalla. Suurin osa yleisöstä nauttii taikuudesta viihteenä, sen luomista tuntemuksista.
Nettiin menee enimmäkseen pikkupoikia haluaa oppia saman tai paljastaa muiden kiusaksi, kun ei kärsivällisyys itsellä riitä. Jos kaveri osaa jo monta temppua, siinä kateus iskee kun kaveri saa kaiken huomion ja on helppo yrittää paljastaa ne muille huomion toivossa. Mutta sillä tiellä päätyy elämässä vain luuseriksi, joka vanhava ukkona havahtuu, ettei oikein ole tehnyt elämässään mitään muuta kuin yrittänyt pilata muiden iloa. Vaatii paljon työtä ja vaivannäköä harjotella itse paremmaksi ja ansaita muiden kunnioitus.
Ei yksikään taikuri menetä työtään vuoksesi, ei sinulla niin paljon valtaa ole. Huomiota sinä haluat, mutta hyttysen ininää se vain on, vaaraton ja kiva läiskiä. Ikävää kun vanhemmat ovat nykyisin niin kiireisiä ja etäisiä, ettei riitä aikaa lapsille. Jokaisella pitäisi olla joku joka opettaisi tärkeitä asioita.
Kehitä jotain rakentavaa itsellesi, sitten kun kasvat vanhemmaksi on vaikeampaa muuttaa sitä miksi olet tullut.Taikuuteen kuuluu aina myös paljastukset. On hyvä nähdä, miten ihmisiä huijataan...siis huijataan.
Muuten nämä "taikuuden osaajat" eivät osaa profiloida näitä kirjoittajia. Minuakin luulet nuoreksi pojaksi. Sekin on taikuutta kait, että ei tiedä, kuka kirjoittelee. Onpas teitä helppo johdatella...... - Paljastaja...
Paljastaja... kirjoitti:
Taikuuteen kuuluu aina myös paljastukset. On hyvä nähdä, miten ihmisiä huijataan...siis huijataan.
Muuten nämä "taikuuden osaajat" eivät osaa profiloida näitä kirjoittajia. Minuakin luulet nuoreksi pojaksi. Sekin on taikuutta kait, että ei tiedä, kuka kirjoittelee. Onpas teitä helppo johdatella......Nä temput tuolla sivulla on niin huonolaatuisia, että useimmat vaan nauravat sinulle ja tempuille.
IHMISIÄ EI KIINNOSTA TIETÄÄ MITEN PEUKKU KATKAISTAAN!!!! OPETTELE PAREMPIA TEMPPUJA JA PALJASTA VASTA SITTEN!!!
Mees takas päiväkotiin - Paljastaja...
Paljastaja... kirjoitti:
Nä temput tuolla sivulla on niin huonolaatuisia, että useimmat vaan nauravat sinulle ja tempuille.
IHMISIÄ EI KIINNOSTA TIETÄÄ MITEN PEUKKU KATKAISTAAN!!!! OPETTELE PAREMPIA TEMPPUJA JA PALJASTA VASTA SITTEN!!!
Mees takas päiväkotiinEi ne taikurit esitä yhtään parempia, kuin tällä sivulla. Haa..ei ne osaa. Paljastukset jatkuu..
- Mrtikka
Paljastaja... kirjoitti:
Ei ne taikurit esitä yhtään parempia, kuin tällä sivulla. Haa..ei ne osaa. Paljastukset jatkuu..
Aina sä lesoot et paljasukisa tulee lisää? Toteuta sit se mitä uhkailet? Hups temput ja plajastukset loppu. Mitä nyt? Mennään itkemään nurkaan juostaan kirjastoon ja kirjotetaan ne suomi24 temppufoorumille?
- ooookoooo
Mrtikka kirjoitti:
Aina sä lesoot et paljasukisa tulee lisää? Toteuta sit se mitä uhkailet? Hups temput ja plajastukset loppu. Mitä nyt? Mennään itkemään nurkaan juostaan kirjastoon ja kirjotetaan ne suomi24 temppufoorumille?
onpi hyvä, että temput julki...taikurit on huijareita
- -mikä nolla.
Paljastaja... kirjoitti:
"Taitavat olla liian vaikeita sulle"
Repesin ;D HAHAHAHA!
Ja kuule ehkä magician000 on taikawebissä missä oikeat taikurit on..Ei tollatteet nyypät niinku sä.. - Paljastaja..
-mikä nolla. kirjoitti:
"Taitavat olla liian vaikeita sulle"
Repesin ;D HAHAHAHA!
Ja kuule ehkä magician000 on taikawebissä missä oikeat taikurit on..Ei tollatteet nyypät niinku sä..Otahan iisisti..katos paljastukset jatkuu...jee. Mikään ei oo salaista...hah..hah..haa
- Ootko vähäsen tyhmä?
Paljastaja.. kirjoitti:
Otahan iisisti..katos paljastukset jatkuu...jee. Mikään ei oo salaista...hah..hah..haa
Ei täällä kukaan kaipaa sun surkeita paljastuksia. ME OSATAAN JO NOI HELPOT TEMPUT. Me yritetään vaan auttaa ettet nolais itteäs enempää... Katosku kukaan ei tarvi sun surkeita paljastuksia... Ootko huomannu?
- paljastuksia
Ootko vähäsen tyhmä? kirjoitti:
Ei täällä kukaan kaipaa sun surkeita paljastuksia. ME OSATAAN JO NOI HELPOT TEMPUT. Me yritetään vaan auttaa ettet nolais itteäs enempää... Katosku kukaan ei tarvi sun surkeita paljastuksia... Ootko huomannu?
tänne vaan... paljastajia tarvitaan. Taikurit on huijareita.
- repsxd
paljastuksia kirjoitti:
tänne vaan... paljastajia tarvitaan. Taikurit on huijareita.
taisit ite kirjoittaa ton viestin :______________________df nolox?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856