Ostin toissa kesänä Saksasta vm. 1979 914 Porschen. Kelpo peli muuten, mutta kone leikkasi kiinni. Onneksi romikselta sai vanhan Audi kasikymppisen myllyn sopuhinnalla. Yhdistin tähän pari Volkswagen LT:n moottorin komponenttia ja dieselin pakosarjat. Tuloksena on etuvetoisen moottorilla varustettu takavetoinen rumilus, jolle nauraa harakatkin. Mutta ei Porschevihaajat. Heitä on kiva ärsyttää Skoda Kombin pakoputken äänillä liikennevaloissa ja nämä seateilla ja sitikoilla ajavat juppipellet jäävät nätisti taakse vaihtaessani kolmosen silmään. Kardaanista voimansa suoraan saava vaihdelaatikko rusahtelee kivasti, mutta väliäkös hällä? Porschellani on silti hyvä provoilla liikenteessä.
Porscheman singe 2004
Porsche 914
5
766
Vastaukset
- tänään ihan varmasti
kaikki lääkkeesi, vai miten muuten onnistuit ostamaan auton jonka vuosimalli sijoittuu aikaan 5 vuotta valmistuksen loppumisen jälkeen? Samoin olisi kiva nähdä kuvia siitä miten olet sovittanut rivimoottorin bokserikoneen paikalle! Laita vaikka imageshackiin kuvat ja linkitä tänne - samoin kun niistä pillereistä jotka jäi tänäänkin syömättä!
- Porscheman
Helpostihan tuo kaikki onnistui. Auton vuosimalli on 73/79. Tilaa Audin myllylle löytyi hyvin: poistin mm. pissapojan säiliön ja akun, sijoitin ne repsikan paikalle hitsaamaani koteloon. Kesäksi ajattelin ostaa ZF:n momentinmuuntimen, samanlaisen kuin esim. Sisuissa on, jottei liian kovaa pyörivä kardaani tuhoaisi vaihdelaatikkoa.
- taustatietoa
Porscheman = Melan Pertsa = Tommi Turmiola = Tapastikos = Palstan provotrolli.
- sdffsdsdfsdf
uuden z06:en. No oli niin paska vehje ajaa että jätin sen tien varteen ja avaimet virtalukkoon. Kävin eilen katsomassa, niin sielähän se lojuu vieläkin. Hullua osasin provilla paljon paremmin ja minun juttuni on paljon uskottavampikin.
- Possumään
Hei,tohon Porscheesi saa asennettua VW kuplan ilmanoton, tua lisää kestävyyttä(väittivät että Saksassa olisi jonkun porsse kestänyt 60 tkm ilman kansiremonttia,toki jakohina oli vaihdettu sinä aikana 2 kertaa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191732
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy441066Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38881Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37750