HEI MEILLÄ TAKKA PIHALLA JA MUURARIMME KÄSIPAKETISSA =((( TIETÄÄKÖ KUKAAN MUURARIA KOUVOLA-PORVOON SUUNNALLA KOHDE LAPINJÄRVELLÄ???MIELELLÄÄN PIKAISTA VASTAUSTA!!!
ÄKKIÄ MUURARI UUSIMAAN SEUDULTA
6
3061
Vastaukset
- liian pitkä työmatka
Soita Kouvolan Ammatilliseen Kurssi Keskukseen, muuraus osastolle, nyt ensi hätään.
- Rakennusmies
ensiksi ne tiilet sisälle, jäisillä tiilillä ei saa muurattua yhtään mitään.
kannettu on sisään tänään ja soitettu joka hemmetin muurari läpi ja tuntuu et kiirettä pitää..kiitos tuosta ammatillisen kurssikeskuksen tiedosta soitan sinne heti huomenna aamulla .
- Muurari Hki
Hei,
Millainen takka kyseessä ja tuleeko puhtaaksimuurattuna vai rapattuna tms?
Kerro vähän detaljeja, kiitos. - Porvoosta
Muurari porvoon seudulta suorittaa mm.takkamuurauksia. Ota yhteys puh.0400-800727 Hempan Muuraus
kiitos vastauksista muurari löydetty kyseessä oli ultimatemarketin erkkeri takka nähtiin tuttavien luona semmoinen ja oli ollut hyvä valinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857535- 1005453
- 2664708
- 484622
- 653332
- 502738
- 542391
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222388Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292362- 412224