Hei!
Olemme ystäväni kanssa tulossa pääsiäisenä Madridiin ja mulla olisikin muutama kysymys. Tapahtuuko kaupungissa mitään erikoista silloin? Ovatko esim. kaupat ja yökerhot normaalisti auki? Entäpä mihin yökerhoihin kannattaisi mennä? Onko keskustassa tai se liepeillä mitään paikkaa, jossa on hyvä ottaa aurinkoa jos se sattuisi vaikka paistelemaan..:) Varmaan kannattaa pääsiäisen aikaan kuitenkin pakata enemmän pitkähiaisia mukaan...? Kiitoksia vastauksesta! :)
HOI MADRIDILAISET!
1
1033
Vastaukset 1
- paasisisena
heips,
Pyhapaivina ei paasiaisena tietenkaan kaupat ole auki, baarit kylla.
Aurinkoa voi menna ottamaan mihin tahansa terassille, tai Retiron puistoon, mutta olkaa varovaisia laukkujenne kanssa, ei hetkeksikaan saa paastaa irti, jos vaikka loikoilette nurtsilla! Retirossa ja turistialueilla liikuskelee juuri noita taskuvarkaita. Lamminta saattaa olla yli 20 astettakin, tai sitten 10...
Baareja esim alueilla calle Huertas, Plaza de Santa Ana, Malasaña, La Latina, Avenida de Brazil...
Ja tietenkin paasisisena on nuo procesiones kun ne sita Neitsyt Mariaa kantelee ympari kaupunkia, kysykaa turistitoimistosta, ne vois tietaa ajankohtaa ja paikkaa mista menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.892783Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt442313Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.391113- 36971
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153839Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58690Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi76552 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk42582- 36561
- 21555