Töitä on vain silloin tällöin, mitä toisilta jää.
Kukaan mua kiinnostava mies ei ole kiinnostunut musta koskaan.
Omat lapset ei tykkää musta.
Sukulaisten ja ystävien mielestä olen luuseri.
Mulle annetaan aina toisten pilaamat liian pienet asunnot.
Kaikki muut saa aina kaikkea
3
802
Vastaukset
- YRkt
Mitäs jos:
Kouluttautuisit päteväksi jollakin alalla jolla on pulaa työvoimasta.
Pyrit tekemään aktiivisesti aloitteita sinua kiinnostavien miesten suhteen tai hyväksyt aloitteet sellaisilta miehiltä jotka eivät vielä sinua kiinnosta.
Kasvatat lapsiasi niin kuin aikuinen. Lapsi voi valittaa ettei vanhemmat tykkää hänestä, mutta vanhemmat tietävät että lapset eivät useinkaan tykkää heistä. Ei tarvitsekaan, mutta syötävä se puuro on!
Sukulaiset ja ystävät muuttavat mielipidettäsi jos alat toimia kuin kypsä aikuinen.
Kenelle aikuiselle annetaan asunto? Eikös se yleensä itse hankita?- minä saan aina tyytyä todel...
Olen jo pätevä, mutta en ole ottanut kaikkia tarjottuja töitä vastaan, koska ne eivät ole tuntuneet omilta.
Olen tehnyt aloitteita, mutta ne miehet ei vaan koskaan kiinnostu musta, joista itse olisin kiinnostunut.
Olen yrittänyt olla sellaisten kanssa, jotka eivät kiinnosta niin paljoa, mutta teen niistä jutuista lopun ennemmin tai myöhemmin.
Juu, rajoitan lapsiani.
Kaikilla sukulaisilla ja ystävillä on niin hyvin asiat, että on aikaa edes miettiä mun tilannetta...
En uskalla ottaa asuntolainaa, kun ei ole vakityötä, vaikka ehkä sellaisen saisin. En halua kituuttaa vähillä rahoilla. - Muzette
minä saan aina tyytyä todel... kirjoitti:
Olen jo pätevä, mutta en ole ottanut kaikkia tarjottuja töitä vastaan, koska ne eivät ole tuntuneet omilta.
Olen tehnyt aloitteita, mutta ne miehet ei vaan koskaan kiinnostu musta, joista itse olisin kiinnostunut.
Olen yrittänyt olla sellaisten kanssa, jotka eivät kiinnosta niin paljoa, mutta teen niistä jutuista lopun ennemmin tai myöhemmin.
Juu, rajoitan lapsiani.
Kaikilla sukulaisilla ja ystävillä on niin hyvin asiat, että on aikaa edes miettiä mun tilannetta...
En uskalla ottaa asuntolainaa, kun ei ole vakityötä, vaikka ehkä sellaisen saisin. En halua kituuttaa vähillä rahoilla....veljenpoika maksettaessa.
Jos ei ole varmuutta siitä, että pystyykö maksamaan mahdollisen velan takaisin, niin velanotto kannattaa välttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295460
- 1671939
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601571Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141324Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281248- 941145
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701124Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan511089viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101063- 38895