Kaikki muut saa aina kaikkea

Minä saan tyytyä todella vä...

Töitä on vain silloin tällöin, mitä toisilta jää.

Kukaan mua kiinnostava mies ei ole kiinnostunut musta koskaan.

Omat lapset ei tykkää musta.

Sukulaisten ja ystävien mielestä olen luuseri.

Mulle annetaan aina toisten pilaamat liian pienet asunnot.

3

763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YRkt

      Mitäs jos:

      Kouluttautuisit päteväksi jollakin alalla jolla on pulaa työvoimasta.

      Pyrit tekemään aktiivisesti aloitteita sinua kiinnostavien miesten suhteen tai hyväksyt aloitteet sellaisilta miehiltä jotka eivät vielä sinua kiinnosta.

      Kasvatat lapsiasi niin kuin aikuinen. Lapsi voi valittaa ettei vanhemmat tykkää hänestä, mutta vanhemmat tietävät että lapset eivät useinkaan tykkää heistä. Ei tarvitsekaan, mutta syötävä se puuro on!

      Sukulaiset ja ystävät muuttavat mielipidettäsi jos alat toimia kuin kypsä aikuinen.

      Kenelle aikuiselle annetaan asunto? Eikös se yleensä itse hankita?

      • minä saan aina tyytyä todel...

        Olen jo pätevä, mutta en ole ottanut kaikkia tarjottuja töitä vastaan, koska ne eivät ole tuntuneet omilta.

        Olen tehnyt aloitteita, mutta ne miehet ei vaan koskaan kiinnostu musta, joista itse olisin kiinnostunut.

        Olen yrittänyt olla sellaisten kanssa, jotka eivät kiinnosta niin paljoa, mutta teen niistä jutuista lopun ennemmin tai myöhemmin.

        Juu, rajoitan lapsiani.

        Kaikilla sukulaisilla ja ystävillä on niin hyvin asiat, että on aikaa edes miettiä mun tilannetta...

        En uskalla ottaa asuntolainaa, kun ei ole vakityötä, vaikka ehkä sellaisen saisin. En halua kituuttaa vähillä rahoilla.


      • Muzette
        minä saan aina tyytyä todel... kirjoitti:

        Olen jo pätevä, mutta en ole ottanut kaikkia tarjottuja töitä vastaan, koska ne eivät ole tuntuneet omilta.

        Olen tehnyt aloitteita, mutta ne miehet ei vaan koskaan kiinnostu musta, joista itse olisin kiinnostunut.

        Olen yrittänyt olla sellaisten kanssa, jotka eivät kiinnosta niin paljoa, mutta teen niistä jutuista lopun ennemmin tai myöhemmin.

        Juu, rajoitan lapsiani.

        Kaikilla sukulaisilla ja ystävillä on niin hyvin asiat, että on aikaa edes miettiä mun tilannetta...

        En uskalla ottaa asuntolainaa, kun ei ole vakityötä, vaikka ehkä sellaisen saisin. En halua kituuttaa vähillä rahoilla.

        ...veljenpoika maksettaessa.

        Jos ei ole varmuutta siitä, että pystyykö maksamaan mahdollisen velan takaisin, niin velanotto kannattaa välttää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      461
      3391
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      456
      3324
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      136
      2931
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2262
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2130
    6. 192
      1487
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1377
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1246
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      86
      1242
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1070
    Aihe