Tässä aloituksessa Ei

viitata politiikkaan,vaan haluan käsitellä avoimesti
PAJUN käyttöä ENERGIAPUUNA ja samalla mitä mieltä olette professori HUIKARIN kannaotoista?
15882
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 15

Vanhimmat

että paju kävis polkupyörän polttoaineena?

Äänestä
  • kommentin. Olisko se sinusta huumoria? Naurattiko sinua?
    Jussille vastaisin, mutta minulla ei ole asiasta oikein käsitystä. Toivottavasti jaksat näiden kanssa, joilla ei ole kykyä pysyä asiassa! Hyvää päivää kaikille!

Äänestä

En oo perillä yhtään asiasta, minkä alan rohvessori se Huikari on ja mitä se on sanonna?

Muuten jos pajusta saadaan hyötyä irti mitä eppäilen, niin iliman muutahan semmoinen kannattaa hyödyntää. tuollahan noita on ojanpenkat väärällään.

Äänestä
  • Aloittaja

pajua kymmeniä vuosia ja minä olen tullut siihen tulokseen että pajun lämpöarvo on korkeampi kuin koivulla.

Äänestä

• jj.vaha-tuisku kirjoitti:

pajua kymmeniä vuosia ja minä olen tullut siihen tulokseen että pajun lämpöarvo on korkeampi kuin koivulla.

tapahtuu eri puulajien kohdalla, selitäpä meille ulkona oleville.

Äänestä

sanoo pajun lämpöarvosta. Vapon sivulla ei yhtäkkiä katottuna ollut siitä mitään

Äänestä

• jossa puhutaan pajun kirjoitti:

lämpöarvosta. Suora lainaus: "Energiapajun pääasiallinen käyttötarkoitus on suora poltto normaalin puuhakkeen tapaan. Pajun lämpöarvo on suurin piirtein sama kuin koivulla, männyllä ja kuusella".

http://kokoeko.savonia-amk.fi/data/KELPO-loppuraportti.pdf

linkistä, asia selvisi erinomaisen hyvin! Kiitos!

Äänestä

• Huikari... kirjoitti:

sanoo pajun lämpöarvosta. Vapon sivulla ei yhtäkkiä katottuna ollut siitä mitään

tarvittaa ku jussia persuksille sillee.......

Äänestä

• Aloittaja

Huikari... kirjoitti:

päivällä häneltä,että minkälainen lämpöarvo pajulla on.

Äänestä

päivällä häneltä,että minkälainen lämpöarvo pajulla on.

väitit tietäväsi.

Äänestä

• Aloittaja

sitten alotusessa kirjoitti:

väitit tietäväsi.

aloituksessa mitään.

Äänestä

aloituksessa mitään.

syöttää pajunköyttä.. Nokasta pitäis vääntää.. Eikö se Pekka vähä jo väännelly.. :)

Äänestä

• Aloittaja

Juiselmi kirjoitti:

syöttää pajunköyttä.. Nokasta pitäis vääntää.. Eikö se Pekka vähä jo väännelly.. :)

kaula korkkiruuville.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

jj.vaha-tuisku kirjoitti:

viitata politiikkaan,vaan haluan käsitellä avoimesti
PAJUN käyttöä ENERGIAPUUNA ja samalla mitä mieltä olette professori HUIKARIN kannaotoista?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu