kommentin. Olisko se sinusta huumoria? Naurattiko sinua? Jussille vastaisin, mutta minulla ei ole asiasta oikein käsitystä. Toivottavasti jaksat näiden kanssa, joilla ei ole kykyä pysyä asiassa! Hyvää päivää kaikille!
0Äänestä
mitäkätä?
En oo perillä yhtään asiasta, minkä alan rohvessori se Huikari on ja mitä se on sanonna?
Muuten jos pajusta saadaan hyötyä irti mitä eppäilen, niin iliman muutahan semmoinen kannattaa hyödyntää. tuollahan noita on ojanpenkat väärällään.
lämpöarvosta. Suora lainaus: "Energiapajun pääasiallinen käyttötarkoitus on suora poltto normaalin puuhakkeen tapaan. Pajun lämpöarvo on suurin piirtein sama kuin koivulla, männyllä ja kuusella".
pajua kymmeniä vuosia ja minä olen tullut siihen tulokseen että pajun lämpöarvo on korkeampi kuin koivulla.
sanoo pajun lämpöarvosta. Vapon sivulla ei yhtäkkiä katottuna ollut siitä mitään
0Äänestä
kahdesta edellisestä
jossa puhutaan pajun kirjoitti:
lämpöarvosta. Suora lainaus: "Energiapajun pääasiallinen käyttötarkoitus on suora poltto normaalin puuhakkeen tapaan. Pajun lämpöarvo on suurin piirtein sama kuin koivulla, männyllä ja kuusella".
Vastaukset 15
Vanhimmat
että paju kävis polkupyörän polttoaineena?
kommentin. Olisko se sinusta huumoria? Naurattiko sinua?
Jussille vastaisin, mutta minulla ei ole asiasta oikein käsitystä. Toivottavasti jaksat näiden kanssa, joilla ei ole kykyä pysyä asiassa! Hyvää päivää kaikille!
En oo perillä yhtään asiasta, minkä alan rohvessori se Huikari on ja mitä se on sanonna?
Muuten jos pajusta saadaan hyötyä irti mitä eppäilen, niin iliman muutahan semmoinen kannattaa hyödyntää. tuollahan noita on ojanpenkat väärällään.
pajua kymmeniä vuosia ja minä olen tullut siihen tulokseen että pajun lämpöarvo on korkeampi kuin koivulla.
tapahtuu eri puulajien kohdalla, selitäpä meille ulkona oleville.
http://www.vapo.fi/filebank/1622-vapo_vtt_09_2004_fin.pdf
http://kokoeko.savonia-amk.fi/data/KELPO-loppuraportti.pdf
sanoo pajun lämpöarvosta. Vapon sivulla ei yhtäkkiä katottuna ollut siitä mitään
linkistä, asia selvisi erinomaisen hyvin! Kiitos!
tarvittaa ku jussia persuksille sillee.......
päivällä häneltä,että minkälainen lämpöarvo pajulla on.
väitit tietäväsi.
aloituksessa mitään.
syöttää pajunköyttä.. Nokasta pitäis vääntää.. Eikö se Pekka vähä jo väännelly.. :)
kaula korkkiruuville.