Elektroni.fi surkea firma?

Palkanmaksaja

Onko tuo firma jotenkin kehno? Ei mitään tapahdu eikä kuulu ! KELJUTTAAAAAAA

10

1723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on ystävämme
    • nähdä

      kolmatta viikkoa tilausta odottellen.

    • yx asiakas

      Mä tilasin kahteen otteeseen kuulokkeita tuolta. Ihan hyvin toimi. Ainoa, mikä aikoinaan epäilytti, oli se että piti maksaa tilille käteiseänä, eli luottokortti ei käynyt. Jos olisi ongelmia, luottokortin käyttö on turvallisempaa, kun voi tehdä reklamaation luottokuntaan. Mutta homma toimi, joten ei minulla valittamista.

    • Mittä oppo täysi

      Huomenna on raja täysi

      • mitä..

        kuluttaja-asiamies sanoi.


    • nähdä

      sähköpostilla kyselin kahteen otteeseen että missä vaiheessa tilaukseni on, ei vastausta.

      mikähän on kohtuullinen toimitusaika näissä
      nettikaupoissa?

      • ,,,,,

        Aika on yleensä viikonverran, ellei sitten mainita erikseen että tavaraa ei varastossa jne... jotka venyttävät kuljetust, ja yleensähän sivuil lukee mikä on toimitusaika.

        Ensin oli Efidata tuli vaikeuksia konkkaan sitten perustettiin Akiba tuli vaikeuksia konkaan sitten perustettiin Elektroni ilmeisesti nyt vaikeuksia ja kohta sekin konkkaan?
        Juu samat omistajat ovat kokoajan olleet, ja kannattaa todellakin lukasta tuo linkitetty Muropaketin keskustelu.

        Juu suosittelen että jos olet ennakkoon maksanut niin koitat saada mahdollisimman pian rahat pois, sillä jos konkkaan menee niin rahojasi et välttämättä enään saa.


      • nähdä

        tavara tuli ja muitakin asioita ko. firman kanssa hoitanut, palvelu ollut kieltämättä moitteetonta.


    • silent_rain

      ei näytä mikään toimiva olevan, kun 25.12 laitoin tilauksen, jonku 100 arvosta, ei ole kuulunut mistään mitään, 3 sähköpostia laittanut, ei ole vastaillut kukaan, ja muutenki oli niissä arvioitu toimitus joku 2 viikkoa... toivottavasti ny tulee sieltä ettei rahat mee ihan turhuuteen taas...

    • elektroina

      Pari kertaa olen jotain tilannut. Tavara on tullu perille ok, mutta takuun voit unohtaa. Se on tuntematon käsite tuossa firmassa. Laitteen hajottua laitoin sähköpostia firmalle ja kerroin mitä on tapahtunut. Ei tullut mitään vastausta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      117
      9416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1386
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe