itse sain lariam-reseptin viikko sitten. tänään mies meni hakemaan malarialääkitystä tartuntatautien lääkäriltä(rokotusasema) ja sieltä sanottiin että on aloitettava malarone kun maahantuojalta ja apteekeista lariam on loppu..jostain ihan pienistä sivuapteekeista sitä saattaa ehkä saada.
LARIAM LOPPU!?
2
2639
Vastaukset
- vähemmän on
Sehän on hyvä eikä aiheuta niin paljoa edes niitä sivuoireitakaan kuin tuon Lariam. Toki yksilöllistähän se on mitä kukakin saa, mutta Malaronessa riski on pienempi kuitenkin.
Itse juuri lähdössä reissuun ja nimenomaan halusin tuon Malaronen vaikka ensin Lariamia tarjottiin :)- hoitsutar`´
Malarone on TODELLA KALLIS verrattuna Lariamiin. Jos menee lyhyelle matkalle ei hinnalla niin väliä, mutta jo parin kolmen viikon reissulle tulee aikalailla hintaa, koska Malarone otettava joka päivä, Lariam vain kerran vko. Suurimmalle osalle Lariam sopii erittäin hyvin.Sivuvaikutuksia pelätessä lääkitys on hyvä aloittaa jo 3 vkoa ennen matkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741