Olisiko tiedossa sellaista työsarkaa missä saisi tehdä sen komisen pitkää päivää päiväaikaan viikossa ja sillä hyvä? Ei koiraelämää, eli mitään kopissa nukkumita ja renkaaseen kusemista!
Vain esimerkiksi työaika 07-17 kolmesti viikossa ja sillä hyvä? Ei ole valkoihoisen hommaa työlla yökaudet ajella ja syrjäytyä. Muuten kyllä kiinnostusta ja ammattitaitoa olisi.
Siis neuvoja kaivataan!
Päivähommia yhdistelmäkuskille?
5
2393
Vastaukset
- dsfdsah
eipä ny muuta tule mieleen, ehkä maidonajo ehkä karjanajo, mutta niissäkin siirrot yleensä yöaikaan!
- ennenki ajanu
joo pyöriä seiskasta neljää nurkissa ja sit mennä baarii dimeksit päällä näyttää rahtikorttia ja kertoon kuinka on tullu ajettua ja kuinka ammattitaitoo löytyy jne kyllä pysyköön paku kuskit lestissää jos ei emäntä anna lomaa kotoo ei tarvi edes yrittää tehdä miesten hommia.
- Nimenomaan
Nyt oli pitkästä aikaa tosi asiallinen viesti näillä palstoilla! Oon täsmälleen samaa mieltä kanssasi aiheesta. Näitä pellejä dimexeissään kun on todellakin paljon... Pahinta noissa on se, että ulkopuoliset oikeesti luulee, että nämä "varastomiehet" ajavat oikeesti rahtia, vaikkeivät tiedä hevonpersettä mistään oikeasta ajamisesta...
- rinta rottingilla
Nimenomaan kirjoitti:
Nyt oli pitkästä aikaa tosi asiallinen viesti näillä palstoilla! Oon täsmälleen samaa mieltä kanssasi aiheesta. Näitä pellejä dimexeissään kun on todellakin paljon... Pahinta noissa on se, että ulkopuoliset oikeesti luulee, että nämä "varastomiehet" ajavat oikeesti rahtia, vaikkeivät tiedä hevonpersettä mistään oikeasta ajamisesta...
siinä ollaan taas, pojat rinta rottingilla ku on vähä päässy ajamaan rekkaa ja essolle parkkiin siihen pakun viereen... ei hyvät pojat sitä ammattiylpeyttä noin kanneta! antaa pakumiesten tehdä työnsä ja hoidetaan meki työmme ylpeydellä muttei kuitenkaan ketään kyseenalaistamalla. antaa "pakurahtareiden" ylpeillä työvaatteissaan.. itsekin rahtia ajanut.
- Pakurahtari
Nimenomaan kirjoitti:
Ootteko muuten ajatellu että sitä pakua saattaa ajella vaikka ihan oikea "tosirahtari". Itekki oon muutaman kerran kattonu kun varmaan aloitteleva (tai sitten ei vaan oo vielä oppinu) lippispäinen rahtimiehen alku yrittää kolmevarttia saada autoa laituriin. Oon meinannu käydä sanoon että anna ku minä näytän, ei sullakaan aikataulut kuse pahasti. Mutta hauskoja juttuja kerrotte, näitä on hauska lukea ku varastolla on hieman hiljasempaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset27117593Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"19112503Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El736222MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny345168Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään775048Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.574184Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja513773Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta1003712NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun673496Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1463169