Päivähommia yhdistelmäkuskille?

oma elo

Olisiko tiedossa sellaista työsarkaa missä saisi tehdä sen komisen pitkää päivää päiväaikaan viikossa ja sillä hyvä? Ei koiraelämää, eli mitään kopissa nukkumita ja renkaaseen kusemista!
Vain esimerkiksi työaika 07-17 kolmesti viikossa ja sillä hyvä? Ei ole valkoihoisen hommaa työlla yökaudet ajella ja syrjäytyä. Muuten kyllä kiinnostusta ja ammattitaitoa olisi.

Siis neuvoja kaivataan!

5

2377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsfdsah

eipä ny muuta tule mieleen, ehkä maidonajo ehkä karjanajo, mutta niissäkin siirrot yleensä yöaikaan!

• ennenki ajanu

joo pyöriä seiskasta neljää nurkissa ja sit mennä baarii dimeksit päällä näyttää rahtikorttia ja kertoon kuinka on tullu ajettua ja kuinka ammattitaitoo löytyy jne kyllä pysyköön paku kuskit lestissää jos ei emäntä anna lomaa kotoo ei tarvi edes yrittää tehdä miesten hommia.

• Nimenomaan

Nyt oli pitkästä aikaa tosi asiallinen viesti näillä palstoilla! Oon täsmälleen samaa mieltä kanssasi aiheesta. Näitä pellejä dimexeissään kun on todellakin paljon... Pahinta noissa on se, että ulkopuoliset oikeesti luulee, että nämä "varastomiehet" ajavat oikeesti rahtia, vaikkeivät tiedä hevonpersettä mistään oikeasta ajamisesta...

• rinta rottingilla
        Nimenomaan kirjoitti:

Nyt oli pitkästä aikaa tosi asiallinen viesti näillä palstoilla! Oon täsmälleen samaa mieltä kanssasi aiheesta. Näitä pellejä dimexeissään kun on todellakin paljon... Pahinta noissa on se, että ulkopuoliset oikeesti luulee, että nämä "varastomiehet" ajavat oikeesti rahtia, vaikkeivät tiedä hevonpersettä mistään oikeasta ajamisesta...

siinä ollaan taas, pojat rinta rottingilla ku on vähä päässy ajamaan rekkaa ja essolle parkkiin siihen pakun viereen... ei hyvät pojat sitä ammattiylpeyttä noin kanneta! antaa pakumiesten tehdä työnsä ja hoidetaan meki työmme ylpeydellä muttei kuitenkaan ketään kyseenalaistamalla. antaa "pakurahtareiden" ylpeillä työvaatteissaan.. itsekin rahtia ajanut.

• Pakurahtari
        Nimenomaan kirjoitti:

Ootteko muuten ajatellu että sitä pakua saattaa ajella vaikka ihan oikea "tosirahtari". Itekki oon muutaman kerran kattonu kun varmaan aloitteleva (tai sitten ei vaan oo vielä oppinu) lippispäinen rahtimiehen alku yrittää kolmevarttia saada autoa laituriin. Oon meinannu käydä sanoon että anna ku minä näytän, ei sullakaan aikataulut kuse pahasti. Mutta hauskoja juttuja kerrotte, näitä on hauska lukea ku varastolla on hieman hiljasempaa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      87
      3503
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3083
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      53
      2990
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      59
      2833
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      54
      2677
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2638
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      55
      2401
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2261
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2122
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2118
    Aihe