ELi siis vastailkaapas näihin kysymyksiin... Mieluiten kaikkiin älkääkö jääkö säätämään vain muutamaa kysymystä...
Eli miltä tuntuu?
Miten sitä saa apteekista?
Hinta ja määrä?
Kuinka pitkä vaikutus?
Kuinka paljon tarvitaan?
Terveydelliset haitat?
Eetteri
3
4611
Vastaukset
- eetterin käyttäjä
"Eli miltä tuntuu?"
Kuin kännissä olisi...
"Miten sitä saa apteekista?"
Pyytämällä: Hei olen Esko ja haluaisin saada eetteriä?
"Hinta ja määrä?"
En osaa sanoa, kun sain sitä joskus töistä(dietyylieetteri). Saisin vieläkin.
"Kuinka pitkä vaikutus?"
Lyhyt, kolmen tunnin imppaamisen jälkeen olin 45 minuutissa vesiselvä.
"Kuinka paljon tarvitaan?"
No mulla oli sitä silloin noin 200ml 500ml:n lasipullossa. En osaa sanoa kuinka paljon meni kun kaverin kanssa eetterihumalassa sytytettiin loput palamaan(omassa kotipihassa).
"Terveydelliset haitat?"
Samankaltaiset kuin muiden teollisuusliuottimien... Maksa menee, pää tyhmenee... Siksi sitä ei voi kenellekään suositellakaan, kuten ei mitään muutakaan teollisuusliuotinta...- Hoffmann
Eetteri ei ehdi vahingoittaa maksaa. Se poistuu samaa tietä kun on tullutkin eli keuhkojen kautta. Eetteri höyrystyy tehokkaasti ruumiinlämmössä. Pienehkökin eetteriannos haisee hengityksessä kellon ympäri.
http://yliopistolehti.helsinki.fi/1996_20/ylart4.htm - lbj
ja etanoli kuuluu samaan kastiin!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 951028
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36801Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6744- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676