Olen useasti miettinyt kuinka vanha olen oikeasti.
Aikanaan kun tuli kierrettyä palloa, ja niinkuin kaikki pallonkertäjät tietävät, tarpeeksi kun kelloa siftataan niin riippuen kiertosuunnasta tulee kaksi samaa viikonpäivää tai häviää päivä.
Olen siis nuorempi vai vanhempi sen mukaan kuin on maapalloa on kierretty.
Asiahan on tietysti aivan yhdentekevä, mutta eräskin sköne tuossa toisessa jutussa kehui kiertäneensä pallon 38 kertaa vastapäivään, sellainen määrä jo luulisi pistävän miettimään.
Pallon kierto
8
1069
Vastaukset
- Senat sakasin perintaka
Se oli 38-seilausvuotta, ja toisella 14 kertaa vastapäivään! Sundomin suppilo?
- höpötystä
Kyssä se aikaväli kehdosta hautaan mitataan sekunteina, ei sillä, että montako auringonnousua on nähnyt. Ajatteleppa avaruuslentäjää joka on parhaimmillaan viettänyt lähes vuoden avaruusasemilla ja nähnyt auringonnousun 10 kertaa joka 24 tunnin aikana. Varmasti on kroppa vanhentunut noilla reissuilla, mutta ei kuitenkaan ihan 10 vuotta vastaavasti.
- skönö 62v
Olisi mukava,että laittaisitte laivan nimet millä on palloa kierretty.
- :-)
ettei koskaan sunnuntaisin :D
- Tunnetsie
Sepin?;D
- 114210
Aika pöljää juttua. Maahan on litteä eikä mikään pallo.
- FlatEarthSociety
No voihan sen litteänkin kiertää kun ajaa reunaa pitkin.
- Onkoepäselvää
No hyhm..Jopa tuossa on ihmettelemistä sähkärillä saati sitten diblomilla?Insinööri on tuon ratkaisut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368