Olen kuullut että Saab 96:n ja 99:n osat kävis cadillaciin. Mistä niitä sais ostettua halvimmalla, käytettynäkö? Vai kannattaako sittenki ostaa ooppelin osia?
Vastaukset 5
- Mauno Kuusisto
La lailallaa da daa daa dadaaaaaa mites se nyt menikään kuka muistaa ....
- jo.....
Aikojen alusta.
- v4-v6-v8
ihan oikein oot kuullut.ei ehkä noihin vanhempiin mut näihin uudempiin passaa ooppelin tai vauxhallin osat.merkkejä vaihtamalla voi päivittää ajaako millä näistä kolmesta.romiksilta voi tehä löytöjä samaten biltemasta uusia osia sikahalvalla.laatutaso vastaa originaalia.
- STS-99
Mutta kun ei niin ei. Lukuunottamatta noita re-bädgettyjä malleja, on Cadillaceissä harmittavan vähän GM-konsernin vakiopalikkaa. Osien hinnat on sitten virallisilla edustajilla sen mukaiset...
- ex-saabisti
...kun Saab 96:n V4-koneen osia ängetään caddyyn, mahtaa olla asnetjalla hauskaa sovitella osia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3161125Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni67945- 77938
- 71805
- 67721
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40715Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34627- 44627
- 51579
- 42551