Hyvät palstalaiset

Mäntti..

Osaatteko sanoa mikä jakaa kirjoittelijat toiset toisen ja toiset toisen ketjun aloitukseen.
Katsellessani palstan ketjujen kirjoittajia, niin rekkaamattomat ovat toisissa aloituksissa, rekatut toisissa.

Ei näin ollut ennen, kaikki vastailivat mielenkiinnon herätessä sekä rekattuina että rekkaamattomina esillä olevaan aiheeseen.

Uskon että täällä ei ole niin montaa eri kirjoittajaa minkä kuvan tämänlainen systeemi antaa.
Ja siitä voidaan päätellä että rekatut nikit eivät rohkene joka aiheeseen vakinikillään osallistua.
Mistä se taas johtuu, sitä voi itsekukin katsella peilistä ja AJATELLA: mitä haluan, mitä teen, onko näin hyvä.

26

1378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vähemmän mäntti :)

      Katselin peilistä, kuten kehoitit. Tulos: Näin on hyvä. Ja että juuri näin sekä-että toimin, sopinee täällä palstakäyttäytymiseksi.

    • Tiukkapipo

      Kirjoittajien asenteet joutuneet muokkauksen kohteeksi. Pitää kirjoittaa vasenpuoli painavampaa tekstiä jos aikoo nikillä kirjoittaa.
      Selailin tuolla menneitä vuosikertoja, oli hyvin hauskoja teemoja ja monivivahteisia kannanottoja ja kaikilla kirjoittajilla oli niin hauskaa.

      Mihin on iloisuus ja hertti huumori hävinnyt, Kysyn vaan. Ovatko kirjoittajat varsinkin nikillä raapustavat totista torvensoittaja porukkaa.

      • tuosta

        olisin kanssasi nyt täysin toista mieltä. Löysiä voi vedellä ohimennen omalla nikilläkin, mutta jos jähmeemmin haluaa ottaa kantaa - sen kerran, kun sellaiseen innostuu - niin paree pysyä tuntemattomana.
        Menneitä muistellessa. Nyt on vain jostain syystä näin.


      • Mäntti..

        Kukahan, tai mikä, kirjoittajia on muokannut? siinä ihmettelemistä.
        Olen minäkin lukenut noita entisiä palstan juttuja, siellä on todella ollut hauskaa, vaikka enemmän on pilkkajuttujakin kuin nykyisin.

        Mutta mitä entisistä, menneet ovat menneitä.
        Se että rekatut ja rekkaamattomat eivät sovi yhteen kirjoittamaan, minua edelleenkin ihmetyttää. On aivan kuin joskus on mainittukin *kahden kerroksen väkeä*.


      • kotikiusat
        tuosta kirjoitti:

        olisin kanssasi nyt täysin toista mieltä. Löysiä voi vedellä ohimennen omalla nikilläkin, mutta jos jähmeemmin haluaa ottaa kantaa - sen kerran, kun sellaiseen innostuu - niin paree pysyä tuntemattomana.
        Menneitä muistellessa. Nyt on vain jostain syystä näin.

        sä sanosi viissat,juur noi määki se ajattele.
        Jos sää mene nikilläs jotta painava sanoma ,nii se o sit su miälipire lopu ikkä.
        Eikä muuks muutu,toisaalt jos nikilläs saat hyvä huule läpi,nii sä ole huumormiäs lopu ikkäs


      • Takkutukka
        Mäntti.. kirjoitti:

        Kukahan, tai mikä, kirjoittajia on muokannut? siinä ihmettelemistä.
        Olen minäkin lukenut noita entisiä palstan juttuja, siellä on todella ollut hauskaa, vaikka enemmän on pilkkajuttujakin kuin nykyisin.

        Mutta mitä entisistä, menneet ovat menneitä.
        Se että rekatut ja rekkaamattomat eivät sovi yhteen kirjoittamaan, minua edelleenkin ihmetyttää. On aivan kuin joskus on mainittukin *kahden kerroksen väkeä*.

        Rekattujen joukkoon on paha mennä kisailemaan. He kun "juttelevat" keskenään ja eirekattu on vähän niinkuin kuokkavieras.

        Tuostahan nämä rekatut juttelivatkin yhteen aikaan ja sain sen käsityksen, ei rekkaamattomilla ole täällä mitään arvoa.

        Ihmiset ovatkin tulleet niin aroiksi, etteivät käytä enää mitään "nikkiä". "Nikin" kohdalla on melko usein muutama sana lauseesta. Se ei ole oikein kiva, koska olisi mukava tietää, keskusteleeko saman henkilön kanssa kuin eilispäivänä.

        Minä en aio rekisteröityä niin kauan kuin se ei ole pakko, mutta käytän samaa "nikkiä", kun jotain tahdon sanoa.


      • Rintin-tin
        Takkutukka kirjoitti:

        Rekattujen joukkoon on paha mennä kisailemaan. He kun "juttelevat" keskenään ja eirekattu on vähän niinkuin kuokkavieras.

        Tuostahan nämä rekatut juttelivatkin yhteen aikaan ja sain sen käsityksen, ei rekkaamattomilla ole täällä mitään arvoa.

        Ihmiset ovatkin tulleet niin aroiksi, etteivät käytä enää mitään "nikkiä". "Nikin" kohdalla on melko usein muutama sana lauseesta. Se ei ole oikein kiva, koska olisi mukava tietää, keskusteleeko saman henkilön kanssa kuin eilispäivänä.

        Minä en aio rekisteröityä niin kauan kuin se ei ole pakko, mutta käytän samaa "nikkiä", kun jotain tahdon sanoa.

        Eikö se talon Musti poimi jyvät akanoista alta aikarajan.


      • sekoanko tähän keskusteluun. Ikivanhoista ajoista en tiedä, sen verran kuitenkin, että toisinaan selailen vanhojakin kirjoituksia, ja paljon mielenkiintoistahan niistä löytyy.

        Täällä on paljon vakituisesti samalla rekisteröimättömällä nimimerkillä kirjoittavia, ja ainakin minä olen ollut ymmärtävinäni, että he ovat fiksua porukkaa, joilla pelaa myös huumori.
        Tällaisille kirjoittajille vastailen mielelläni.
        Kriteerini ei ole se, onko kirjoittaja rekisteröity vai rekisteröimätön vaan se, miten tai mitä hän kirjoittaa.

        Toisaalta joukossamme on myös niitä jatkuvasti nimimerkkiä vaihtavia, joilla näyttää olevan elämäntehtävänään kylvää tänne torajyviä.

        Alkuun kirjoittelin itsekin rekisteröimättömänä.
        Olenkohan jo niin dementoitunut etten huomannut tulleeni syrjityksi.
        Rekisteröidyin huomatessani, että täältä löytyy kaikenlaisia keskustelutovereita, joiden kanssa juttu luistaa, vaikkei aina oltaisikaan asioista samaa mieltä.

        Vahinko, ettei tekstiä voi lihavoida, kursivoida tai edes alleviivata. Olisin halunnut tuolla ylempänä nimenomaan korostaa "samaa rekisteröimätöntä nimimerkkiä".


      • Remanteri
        Venlastiina kirjoitti:

        sekoanko tähän keskusteluun. Ikivanhoista ajoista en tiedä, sen verran kuitenkin, että toisinaan selailen vanhojakin kirjoituksia, ja paljon mielenkiintoistahan niistä löytyy.

        Täällä on paljon vakituisesti samalla rekisteröimättömällä nimimerkillä kirjoittavia, ja ainakin minä olen ollut ymmärtävinäni, että he ovat fiksua porukkaa, joilla pelaa myös huumori.
        Tällaisille kirjoittajille vastailen mielelläni.
        Kriteerini ei ole se, onko kirjoittaja rekisteröity vai rekisteröimätön vaan se, miten tai mitä hän kirjoittaa.

        Toisaalta joukossamme on myös niitä jatkuvasti nimimerkkiä vaihtavia, joilla näyttää olevan elämäntehtävänään kylvää tänne torajyviä.

        Alkuun kirjoittelin itsekin rekisteröimättömänä.
        Olenkohan jo niin dementoitunut etten huomannut tulleeni syrjityksi.
        Rekisteröidyin huomatessani, että täältä löytyy kaikenlaisia keskustelutovereita, joiden kanssa juttu luistaa, vaikkei aina oltaisikaan asioista samaa mieltä.

        Vahinko, ettei tekstiä voi lihavoida, kursivoida tai edes alleviivata. Olisin halunnut tuolla ylempänä nimenomaan korostaa "samaa rekisteröimätöntä nimimerkkiä".

        Meinaan tossa Ventlan puhheenvuarossa ja vähä paljo. Mut kyä mää sen lukkee jakson. Määkän en o viä virallistanu suhrettani tähän kirjottelluun. En tiä viittinkö. Ku ei mua kukkaan näinkää irvinny o. Mitä ny Remanterska vähä ku sillä on toi pätemisen tarve. Irvinhä määkin sitä joskus.
        Mutta hyvä muija se pohjimmilta on vaikka se sannooki mua Rikhartiks. Riku mää vaa olen.


      • Remanteri kirjoitti:

        Meinaan tossa Ventlan puhheenvuarossa ja vähä paljo. Mut kyä mää sen lukkee jakson. Määkän en o viä virallistanu suhrettani tähän kirjottelluun. En tiä viittinkö. Ku ei mua kukkaan näinkää irvinny o. Mitä ny Remanterska vähä ku sillä on toi pätemisen tarve. Irvinhä määkin sitä joskus.
        Mutta hyvä muija se pohjimmilta on vaikka se sannooki mua Rikhartiks. Riku mää vaa olen.

        Hei! Tuli mieleeni,että en mä edes katso semmoista seikkaa,,onko joku rekattu tai ei..jos on kiinnostava aihe,,kirjoitan siihen..Ei kai sillä ole mitään merkitystä, kuka sen on avannut.Se on harmittavaa,jos joku tulee, vain arvostelemaan erikirjoittelijoita,aina eri nikellä..kuulostaa epäreilulta..Kahvipirtissä on niitä humoristejä vaikka kuinka paljon,jos huumoria joku kaipaa,sinne kannattaa mennä lukemaan.Monet aiheet ovatkin senverran vakavia,ettei ihan lekkeriksi aina kannata pistää,sillä elämässä ei pelkällä naurulla selviä,vaikka huumoria tarvitaankin kevennykseksi.Kirjoitellaan,,ei väliä onko rekattu tai ei,,asiat puhuvat puolestaan.. Moi ..t.Irkku


      • toisennikki
        irkku-37 kirjoitti:

        Hei! Tuli mieleeni,että en mä edes katso semmoista seikkaa,,onko joku rekattu tai ei..jos on kiinnostava aihe,,kirjoitan siihen..Ei kai sillä ole mitään merkitystä, kuka sen on avannut.Se on harmittavaa,jos joku tulee, vain arvostelemaan erikirjoittelijoita,aina eri nikellä..kuulostaa epäreilulta..Kahvipirtissä on niitä humoristejä vaikka kuinka paljon,jos huumoria joku kaipaa,sinne kannattaa mennä lukemaan.Monet aiheet ovatkin senverran vakavia,ettei ihan lekkeriksi aina kannata pistää,sillä elämässä ei pelkällä naurulla selviä,vaikka huumoria tarvitaankin kevennykseksi.Kirjoitellaan,,ei väliä onko rekattu tai ei,,asiat puhuvat puolestaan.. Moi ..t.Irkku

        Kuten otsikosta näkyy, ei minua ole kuoliaaksi vaiennettu. En myöskään vaienna ketään muuta kuoliaaksi vaikka en kaikkien kirjoitelmiin tartukaan.
        Joku vihjaisi, että täällä kitisevät sellaiset, joilla on joka kirjoituksessaan eri nikki.
        Jos he ei eivät ole suosittuja, täytyy kirjoittajassa olla vika eikä nikissä vaikka sitä kuinka vaihtaisi.


      • fiiuliN
        toisennikki kirjoitti:

        Kuten otsikosta näkyy, ei minua ole kuoliaaksi vaiennettu. En myöskään vaienna ketään muuta kuoliaaksi vaikka en kaikkien kirjoitelmiin tartukaan.
        Joku vihjaisi, että täällä kitisevät sellaiset, joilla on joka kirjoituksessaan eri nikki.
        Jos he ei eivät ole suosittuja, täytyy kirjoittajassa olla vika eikä nikissä vaikka sitä kuinka vaihtaisi.

        Susan oli rohkea tyttö ja julkaisi kirjan.
        Olisipa tuollaisia rohkeita naisia enemmän.


      • toisennikki kirjoitti:

        Kuten otsikosta näkyy, ei minua ole kuoliaaksi vaiennettu. En myöskään vaienna ketään muuta kuoliaaksi vaikka en kaikkien kirjoitelmiin tartukaan.
        Joku vihjaisi, että täällä kitisevät sellaiset, joilla on joka kirjoituksessaan eri nikki.
        Jos he ei eivät ole suosittuja, täytyy kirjoittajassa olla vika eikä nikissä vaikka sitä kuinka vaihtaisi.

        enkä tiijä mitä tähän pitäsi kirjoittaa mutta lusikan laitoin soppan.Rekattuna tai ei helpompi kirjoittaa ympäripyöreätä mutta sitä ei jaksa kukaan kyllä lukea.

        En lue montakaan kirjoitusta päivässä enkä joka päivä ollenkaan.Muuten ei valmistu mikään työ.Tänään lopetin 25 vuotta aloittaman virkkauksen sänkypeitto ja se näkyy pitempään kun täällä kirjoittelu.
        Jo monen työn minä valmistan kun olen niin päättänyt.

        Mitähän sekin merkitsee.Merkitsekö samaa kun ukki alkaa tehdä halkoja niin sanotaan että se on kuolemaksi kun jo halakoja tekkee.

        Puhukaa te rekkauksista minä en saa siitä juttua tekemälläkään.


      • Häh?
        fiiuliN kirjoitti:

        Susan oli rohkea tyttö ja julkaisi kirjan.
        Olisipa tuollaisia rohkeita naisia enemmän.

        Mitenkäs toi tähän asiaan kuuluu?


      • vissisti
        Häh? kirjoitti:

        Mitenkäs toi tähän asiaan kuuluu?

        kun susan uskalsi tosi julkisesti kertoa asiastaan.
        Kukapa täällä uskaltaa muuta kuin "kulkea toisten mukana päin punaista valoa"


      • vissisti kirjoitti:

        kun susan uskalsi tosi julkisesti kertoa asiastaan.
        Kukapa täällä uskaltaa muuta kuin "kulkea toisten mukana päin punaista valoa"

        Tuollaisia Susania saa hävetä. Jos on ollut "suhde" miehen kanssa ,ei siittä pidä kirjaa kirjoittaa ,vai oliko se "suhde" sitä varten että sai siittä julkisuutta .
        Nyt häntä saa kaikki miehet pelätä , ei tuollaiseen voi sitoa kukaan itseään --luonnevikaisia on pelättävä ,niistä ei saa muutakun harmia.


      • fiiuliN
        ullamirjami kirjoitti:

        Tuollaisia Susania saa hävetä. Jos on ollut "suhde" miehen kanssa ,ei siittä pidä kirjaa kirjoittaa ,vai oliko se "suhde" sitä varten että sai siittä julkisuutta .
        Nyt häntä saa kaikki miehet pelätä , ei tuollaiseen voi sitoa kukaan itseään --luonnevikaisia on pelättävä ,niistä ei saa muutakun harmia.

        Minä vain huomautin Susanin rohkeudesta, en minä hänen tekoaan ihaile.

        Hän aloitti kirjansa kirjoittamisen eikä vetänyt päätänsä piiloon vaikka suuri yleisö pilkkasi ja ivaili.

        Olen luultavasti samanlainen luonnevikainen, mutta en ole rohkea, vaan vetäydyn kuoreeni.
        Epäilin näet että tämä kuoliaaksivaientamaton vihjaisi minua vikisevillä kirjoituksilla ja nikin vaihdolla.


      • eri mieltä
        fiiuliN kirjoitti:

        Minä vain huomautin Susanin rohkeudesta, en minä hänen tekoaan ihaile.

        Hän aloitti kirjansa kirjoittamisen eikä vetänyt päätänsä piiloon vaikka suuri yleisö pilkkasi ja ivaili.

        Olen luultavasti samanlainen luonnevikainen, mutta en ole rohkea, vaan vetäydyn kuoreeni.
        Epäilin näet että tämä kuoliaaksivaientamaton vihjaisi minua vikisevillä kirjoituksilla ja nikin vaihdolla.

        Olen kuitenkin eri mieltä kanssasi,että "tuollaisia rohkeita naisia" lisää tarvittaisi. Kyllä yhdessä Kurosessa on jo liikaakin.


      • fiiuliN
        eri mieltä kirjoitti:

        Olen kuitenkin eri mieltä kanssasi,että "tuollaisia rohkeita naisia" lisää tarvittaisi. Kyllä yhdessä Kurosessa on jo liikaakin.

        Voit huoleti olla erimieltä kanssani, mutta rohkeita naisia tarvitaan siltikin.

        Etkö tajunnut että otin vain susanin rohkeuden esimerkiksi, en häntä itseään,


      • jotain häpyä!
        fiiuliN kirjoitti:

        Voit huoleti olla erimieltä kanssani, mutta rohkeita naisia tarvitaan siltikin.

        Etkö tajunnut että otin vain susanin rohkeuden esimerkiksi, en häntä itseään,

        Rohkeutta olisi ollut kantaa pettymyksensä eikä myydä kaikkea sitä, mikä on ehkä kaunistakin ollut. Rohkeaa olisi ollut suojella lapsia enemmältä kärsimykseltä. Raukkamaista, kuvottavaa käytöstä Kuroselta.Tuon alemmas ei nainen voi vajota!Ihmettelen sinun näkemystäsi, oletkohan itse tehnyt vastaavia tekoja, kun rohkeudeksi nimität?


      • Atolfia
        ullamirjami kirjoitti:

        Tuollaisia Susania saa hävetä. Jos on ollut "suhde" miehen kanssa ,ei siittä pidä kirjaa kirjoittaa ,vai oliko se "suhde" sitä varten että sai siittä julkisuutta .
        Nyt häntä saa kaikki miehet pelätä , ei tuollaiseen voi sitoa kukaan itseään --luonnevikaisia on pelättävä ,niistä ei saa muutakun harmia.

        on puitu niin tarkkaan, että eiköhän tuo jo lopu.

        Minä sanoisin, että vain itsekäs ja voitonhakuinen ihminen lähtee tuollaisiin paljastuksiin ajattelematta lapsiaan ja toisen osapuolen lapsia ja ex-vaimoa.

        Tietysti se koskettaa pahemman kerran myös Matti Vanhasta, mutta hän ilmeisesti sen kestää miehen lailla.
        Katuu varmaan tyhmyyttään ja toivottavasti ottaa opikseen.

        Tuon naisen rohkeudelle en juuri pane painoa.


      • Atolfia
        jotain häpyä! kirjoitti:

        Rohkeutta olisi ollut kantaa pettymyksensä eikä myydä kaikkea sitä, mikä on ehkä kaunistakin ollut. Rohkeaa olisi ollut suojella lapsia enemmältä kärsimykseltä. Raukkamaista, kuvottavaa käytöstä Kuroselta.Tuon alemmas ei nainen voi vajota!Ihmettelen sinun näkemystäsi, oletkohan itse tehnyt vastaavia tekoja, kun rohkeudeksi nimität?

        samanaikaisesti melko samalla tavalla. Huomasin, kun lopetin oman sepustukseni, että olit samalla linjalla.


      • fiiuliN
        Atolfia kirjoitti:

        on puitu niin tarkkaan, että eiköhän tuo jo lopu.

        Minä sanoisin, että vain itsekäs ja voitonhakuinen ihminen lähtee tuollaisiin paljastuksiin ajattelematta lapsiaan ja toisen osapuolen lapsia ja ex-vaimoa.

        Tietysti se koskettaa pahemman kerran myös Matti Vanhasta, mutta hän ilmeisesti sen kestää miehen lailla.
        Katuu varmaan tyhmyyttään ja toivottavasti ottaa opikseen.

        Tuon naisen rohkeudelle en juuri pane painoa.

        Lopetetaan vain koska en ossa selvästi kertoa mitä tarkoitan.


      • fiiuliN
        jotain häpyä! kirjoitti:

        Rohkeutta olisi ollut kantaa pettymyksensä eikä myydä kaikkea sitä, mikä on ehkä kaunistakin ollut. Rohkeaa olisi ollut suojella lapsia enemmältä kärsimykseltä. Raukkamaista, kuvottavaa käytöstä Kuroselta.Tuon alemmas ei nainen voi vajota!Ihmettelen sinun näkemystäsi, oletkohan itse tehnyt vastaavia tekoja, kun rohkeudeksi nimität?

        Ja teen edelleenkin, kynin kaikki kohdalleni osuvat miehet, ja joskus naisetkin, aivan putipuhtaiksi.

        Joko ollaan tyytyväisiä....


      • pääsky kirjoitti:

        enkä tiijä mitä tähän pitäsi kirjoittaa mutta lusikan laitoin soppan.Rekattuna tai ei helpompi kirjoittaa ympäripyöreätä mutta sitä ei jaksa kukaan kyllä lukea.

        En lue montakaan kirjoitusta päivässä enkä joka päivä ollenkaan.Muuten ei valmistu mikään työ.Tänään lopetin 25 vuotta aloittaman virkkauksen sänkypeitto ja se näkyy pitempään kun täällä kirjoittelu.
        Jo monen työn minä valmistan kun olen niin päättänyt.

        Mitähän sekin merkitsee.Merkitsekö samaa kun ukki alkaa tehdä halkoja niin sanotaan että se on kuolemaksi kun jo halakoja tekkee.

        Puhukaa te rekkauksista minä en saa siitä juttua tekemälläkään.

        Olenkohan minä olen tyhjännauraja ja ukkoni ylen alistettu? Ainakin hän vähintään hymyilee, kun käyn nyppäsemässä kirjan hänen nenältään ja kerron, mitä taas on osunut silmiini.

        Muutama humoristi kyllä pitäisi vähäksi aikaa panna jäähylle. Onko se nyt laitaa,että nauratetaan vanhoja ihmisiä niin että vesi tulee silmistä ja jalat on pakko pitää ristissä!
        Heiveröinen henkikultahan siinä on vaarassa.


      • Likka321
        pääsky kirjoitti:

        enkä tiijä mitä tähän pitäsi kirjoittaa mutta lusikan laitoin soppan.Rekattuna tai ei helpompi kirjoittaa ympäripyöreätä mutta sitä ei jaksa kukaan kyllä lukea.

        En lue montakaan kirjoitusta päivässä enkä joka päivä ollenkaan.Muuten ei valmistu mikään työ.Tänään lopetin 25 vuotta aloittaman virkkauksen sänkypeitto ja se näkyy pitempään kun täällä kirjoittelu.
        Jo monen työn minä valmistan kun olen niin päättänyt.

        Mitähän sekin merkitsee.Merkitsekö samaa kun ukki alkaa tehdä halkoja niin sanotaan että se on kuolemaksi kun jo halakoja tekkee.

        Puhukaa te rekkauksista minä en saa siitä juttua tekemälläkään.

        Mieheni viihtyy hyvin liiterin takana puupinoa työstämässä. Ihmettelen vain, kun hän sanoo menevänsä klapeja hakkaamaan. Tarvitseeko valmiita klapeja nyt enää mätkiä? Kai se on sitä miehen logiikkaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe