ärh! eipä oo enää luottamista kaksosii, ne on sellasia juorusuita että huhhuh huh! nyt oli viimene tikki, turha kerjätä ystävyyttä multa!!!!
eipä oo luottamista kaksoseen
21
4002
Vastaukset
- yleistä
Äläpäs yleistä.....voit menettää paljon jos otan tuon kannan.
- mieltä
horoskooppi merkistähän se on kiinni jos on juoruilija tm.
Eiköhän niitä muitakin...
- Astro-Alma
Kaksonen on useimpien astrologien mukaan älykkäin, lahjakkain ja monipuolisin merkki.
Sinun ystävyytesi on yhdentekevää kaksoselle. Jäät jalkoihin oppimaton parka. - katsomista
Ite oon kaksonen ja "kaveri" (toista merkkiä) teki tosi reilut jokin aika sitten. Tällä hetkellä entinen kaveri - ennemmin olen YKSIN kuin p******* seurassa. Ja loppujen lopuksi mulla kavereita riittää, toisin kuin sillä BS:n puhujalla!
- ----------
Nää on niit pohjanoteerauksia!!! Kipi pitää olla päästään pahasti, jos USKOO, horoskoopilla olevan ihmisen luonteeseen vaikutusta!!!
- lhaslahvxd
ei kyllä millään pahalla mutta kaksonen ei puhu paskaa jos hänestä ei puhuta. Skorppari on taas ihan hirvee paskan jauhaaja.
- juupajuu2
lhaslahvxd kirjoitti:
ei kyllä millään pahalla mutta kaksonen ei puhu paskaa jos hänestä ei puhuta. Skorppari on taas ihan hirvee paskan jauhaaja.
No olen itse kaksonen ja aika hankala ;-))
voi muhun kyllä luottaa ja uskollinenkin olen.
Mutta se on totta että skorppari on aikamoinen shitin puhuja. Ja kun jää kiinni niin selityksiä kyllä löytyy a-ö...uskomattomia tyyppejä!!!!
- Zara:)
kurjaa jos olet tota mieltä...
- vauhtileijona
olen ollut rakastunut "varattuun" kaksoseen (hän on elämäni viimeinen rakkaus) jo 4 vuotta mutta hän on ihan kun 2 ihmistä yhdessä - välillä kaikki on ok meidän välillä ja seuraavaksi hän ei voi elää ilman lapsiaan vaikka muijan kanssa ei ole muuta yhteistä kun ne lapset...
- ManteliMassaa
Oletkos koskaan miettinyt että mikä siinä varatussa kaksosessai pitää sut kiinni? Ei hän koskaan jätä perhettään. Vaikka sinulle kuinka väittää että muijan kanssa huonosti menee. Pitää sinua vain pelkästän omaksi ilokseen.
- ikuisesti kaksonen
joo,kovia ollaan juoruumaan ja puhumaan paskaa,mut onneks vaan tyhjänpäiväisistä asioista.Itse olen ainakin rehellinen,mulle voi puhuu ihan kaikesta ja usko pois,vien ne asiat hautaan asti.Ihme,kun mulla onkin niin paljon kavereita ja ystäviä..ne ketkä pääsevät mun sydämmeen asti kaverina(ja se ei oo vaikeeta),ne pysyy siellä mun koko elämän.Kivaa esim,kun joidenkin kavereiden kanssa tavataan tai soitellaan enää harvoin(johtuu perheen perustamisesta),mutta meillä ei ole koskaan ikävää hiljaisuutta välillä,olo on kuin pidettäis harva se viikko yhteyttä...Joten kyl se kertoo mun luonteesta jotain.miks ne kaverit olisivat munhun yhteydessä,jos olisin väittämäsi juorusuu...ei kai vaan vika ole sunssa ittessäs??Kannattais vissiin tutkiskella itteään,vai????
- emmätiä
Jotkut tosissaa uskoo horoskooppeihin aivan liikaa... Kunha laitoin ton viestin johonki, en tarkottanu mollatta kaikkia kaksosia, vaikka siltä se kyl näyttää. Mut hyvää jatkoa kaikille!
- skorpparitytsy
panettelevat selän takana ja tekevät kaikkensa
että saadakseen itsensä esille ,oikeita selkäänpuukottajia.- ihm....
-mix ne haluaa tuoda itseänsä esille?
-minä olen rauhallinen jouskaritypykkä.
-kaksoset on tulenmiekkoja suorastaan v****maisia.Mitä tehdä..en jaksa. - twinpeaks
yleistämistä. Kyllä olet kuule rohkee ihminen kun täällä sitä huutelet. Eihän se horoskooppimerkki nyt sitä tollo tarkota että kaikki samaa merkkiä ovat samanlaisia ihmisiä. Haloo!!! onks ketään kotona...
- Minä täällä
Otti koville...
Ikinä en oo ystävieni asioita kenellekkään paljastanu. Ikinä en petä lupaustani.
Juoruilen kyllä mielelläni, mutta toisten asioista en koskaan, ainoastaan omiani. Ystävien kesken sitten puidaan nämä normaalit, erot, surut ja panot. Kaikki on luottamuksesta kiinni. Ikinä en ole valehdellut tai pettänyt luottamusta. - twinpeaks
täällä on niin helppoa, mutta mene sanomaan se suoraan sille ihmiselle johonka olet pettynyt. Luulen että moni joka täällä mollaa muita ihmisiä ovat sellaisia, että heillä ei ole pokkaa mennä sanomaan sitä samaa kyseiselle ihmiselle.
- ccnnmm
Älkääs ny ihmiset viittikö..
Kaksoset on varmaan ihan ok tyyppejä,niinkun muutkin horoskooppi-merkit..
Ei kukaan oo täydellinen,ja jokaises on jotai V*ttumaista,ihan varmasti.Ei pelkästään KAKSOSET..
horoskoopit on vaan horoskooppeja :)
(varmaan joku tästäkin ottaa herneen nokkaan)
- samaa mieltä!!!!
Painukoot kaksosnaiset hevonhelvettiin ainakin minun elämästäni.
Juoruaminen on omien sanojensakkin mukaan heidän elämänsä suola.- Eipä voi yleistää
Olen kaksonen,enkä inhoa mitään enempää kuin pahansuopia juoruilevia ihmisiä,merkistä riippumatta.
- joku
Tunnen monia kaksosia ja kaikki ovat luotettavia ihmisiä aivan, kuten kuka tahansa muukin. Kaksonen ei halua pahaa kenellekkään ja on ymmärtäväinen ihminen. Toisilla heistä on puhumisen lahja, kuten muillakin ihmisillä, joten annetaan vain lahjan loistaa. Juoruista tuskin on kysymys. Kannattaa opetella tuntemaan ihmisiä, eikä tuomita omien olettamuksien perusteella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk274625Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132998Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141249Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.451035Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231004PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht120824Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport39807- 37774
- 110758
- 137697