eipä oo luottamista kaksoseen

****

ärh! eipä oo enää luottamista kaksosii, ne on sellasia juorusuita että huhhuh huh! nyt oli viimene tikki, turha kerjätä ystävyyttä multa!!!!

21

3962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yleistä

      Äläpäs yleistä.....voit menettää paljon jos otan tuon kannan.

      • mieltä

        horoskooppi merkistähän se on kiinni jos on juoruilija tm.
        Eiköhän niitä muitakin...


    • Astro-Alma

      Kaksonen on useimpien astrologien mukaan älykkäin, lahjakkain ja monipuolisin merkki.

      Sinun ystävyytesi on yhdentekevää kaksoselle. Jäät jalkoihin oppimaton parka.

    • katsomista

      Ite oon kaksonen ja "kaveri" (toista merkkiä) teki tosi reilut jokin aika sitten. Tällä hetkellä entinen kaveri - ennemmin olen YKSIN kuin p******* seurassa. Ja loppujen lopuksi mulla kavereita riittää, toisin kuin sillä BS:n puhujalla!

    • ----------

      Nää on niit pohjanoteerauksia!!! Kipi pitää olla päästään pahasti, jos USKOO, horoskoopilla olevan ihmisen luonteeseen vaikutusta!!!

      • lhaslahvxd

        ei kyllä millään pahalla mutta kaksonen ei puhu paskaa jos hänestä ei puhuta. Skorppari on taas ihan hirvee paskan jauhaaja.


      • juupajuu2
        lhaslahvxd kirjoitti:

        ei kyllä millään pahalla mutta kaksonen ei puhu paskaa jos hänestä ei puhuta. Skorppari on taas ihan hirvee paskan jauhaaja.

        No olen itse kaksonen ja aika hankala ;-))
        voi muhun kyllä luottaa ja uskollinenkin olen.
        Mutta se on totta että skorppari on aikamoinen shitin puhuja. Ja kun jää kiinni niin selityksiä kyllä löytyy a-ö...uskomattomia tyyppejä!!!!


    • Zara:)

      kurjaa jos olet tota mieltä...

    • vauhtileijona

      olen ollut rakastunut "varattuun" kaksoseen (hän on elämäni viimeinen rakkaus) jo 4 vuotta mutta hän on ihan kun 2 ihmistä yhdessä - välillä kaikki on ok meidän välillä ja seuraavaksi hän ei voi elää ilman lapsiaan vaikka muijan kanssa ei ole muuta yhteistä kun ne lapset...

      • ManteliMassaa

        Oletkos koskaan miettinyt että mikä siinä varatussa kaksosessai pitää sut kiinni? Ei hän koskaan jätä perhettään. Vaikka sinulle kuinka väittää että muijan kanssa huonosti menee. Pitää sinua vain pelkästän omaksi ilokseen.


    • ikuisesti kaksonen

      joo,kovia ollaan juoruumaan ja puhumaan paskaa,mut onneks vaan tyhjänpäiväisistä asioista.Itse olen ainakin rehellinen,mulle voi puhuu ihan kaikesta ja usko pois,vien ne asiat hautaan asti.Ihme,kun mulla onkin niin paljon kavereita ja ystäviä..ne ketkä pääsevät mun sydämmeen asti kaverina(ja se ei oo vaikeeta),ne pysyy siellä mun koko elämän.Kivaa esim,kun joidenkin kavereiden kanssa tavataan tai soitellaan enää harvoin(johtuu perheen perustamisesta),mutta meillä ei ole koskaan ikävää hiljaisuutta välillä,olo on kuin pidettäis harva se viikko yhteyttä...Joten kyl se kertoo mun luonteesta jotain.miks ne kaverit olisivat munhun yhteydessä,jos olisin väittämäsi juorusuu...ei kai vaan vika ole sunssa ittessäs??Kannattais vissiin tutkiskella itteään,vai????

      • emmätiä

        Jotkut tosissaa uskoo horoskooppeihin aivan liikaa... Kunha laitoin ton viestin johonki, en tarkottanu mollatta kaikkia kaksosia, vaikka siltä se kyl näyttää. Mut hyvää jatkoa kaikille!


    • skorpparitytsy

      panettelevat selän takana ja tekevät kaikkensa
      että saadakseen itsensä esille ,oikeita selkäänpuukottajia.

      • ihm....

        -mix ne haluaa tuoda itseänsä esille?
        -minä olen rauhallinen jouskaritypykkä.
        -kaksoset on tulenmiekkoja suorastaan v****maisia.Mitä tehdä..en jaksa.


      • twinpeaks

        yleistämistä. Kyllä olet kuule rohkee ihminen kun täällä sitä huutelet. Eihän se horoskooppimerkki nyt sitä tollo tarkota että kaikki samaa merkkiä ovat samanlaisia ihmisiä. Haloo!!! onks ketään kotona...


    • Minä täällä

      Otti koville...
      Ikinä en oo ystävieni asioita kenellekkään paljastanu. Ikinä en petä lupaustani.
      Juoruilen kyllä mielelläni, mutta toisten asioista en koskaan, ainoastaan omiani. Ystävien kesken sitten puidaan nämä normaalit, erot, surut ja panot. Kaikki on luottamuksesta kiinni. Ikinä en ole valehdellut tai pettänyt luottamusta.

    • twinpeaks

      täällä on niin helppoa, mutta mene sanomaan se suoraan sille ihmiselle johonka olet pettynyt. Luulen että moni joka täällä mollaa muita ihmisiä ovat sellaisia, että heillä ei ole pokkaa mennä sanomaan sitä samaa kyseiselle ihmiselle.

      • ccnnmm

        Älkääs ny ihmiset viittikö..
        Kaksoset on varmaan ihan ok tyyppejä,niinkun muutkin horoskooppi-merkit..
        Ei kukaan oo täydellinen,ja jokaises on jotai V*ttumaista,ihan varmasti.Ei pelkästään KAKSOSET..

        horoskoopit on vaan horoskooppeja :)
        (varmaan joku tästäkin ottaa herneen nokkaan)


    • samaa mieltä!!!!

      Painukoot kaksosnaiset hevonhelvettiin ainakin minun elämästäni.

      Juoruaminen on omien sanojensakkin mukaan heidän elämänsä suola.

      • Eipä voi yleistää

        Olen kaksonen,enkä inhoa mitään enempää kuin pahansuopia juoruilevia ihmisiä,merkistä riippumatta.


    • joku

      Tunnen monia kaksosia ja kaikki ovat luotettavia ihmisiä aivan, kuten kuka tahansa muukin. Kaksonen ei halua pahaa kenellekkään ja on ymmärtäväinen ihminen. Toisilla heistä on puhumisen lahja, kuten muillakin ihmisillä, joten annetaan vain lahjan loistaa. Juoruista tuskin on kysymys. Kannattaa opetella tuntemaan ihmisiä, eikä tuomita omien olettamuksien perusteella.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      284
      2988
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1900
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1572
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1360
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      78
      1231
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      263
      1172
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1021
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      971
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      831
    Aihe