ekaaaa

kertaaa

Oli toukokuun ensimmäinen päivä.Aurinko ei ollut milloinkaan paistanut yhtä kuumasti kuin sinä päivänä. Sinä päivänä, nimittäin menetin neitsyyteni.. En koskaan unohda sitä..
No, asiaan! olin pitkään ollut ihastunut yhteen poikaan, joka oli vuoden minua vanhempi. kun katseemme kohtasivat käytävällä, olin pakahtua, ja kun näin hänet ruokalassa olin lähes yhtä punainen kuin tomaatti.
No, olin juuri tullut syömästä, ja sanoin kavereille meneväni vessaan. Kuinka ollakkaan poika, kutsutaan häntä nyt vaikka Remuksi, tuli vastaan käytävällä.
"moi" En ollut uskoa korviani! Remu tervehti minua!
"moi" sanoin söpösti vastaukseksi, ja hymyilin.
Olin taivaassa! melkein hyppelehdin vessan ovien luo.
Ja arvatkaas kuka sinne tuli? Remu! Hän asettui jonottamaan taakseni hymyillen ihanasti.
jonossa ei ollut ketään muita, mutta kaikki vessat olivat varattuja.
Yhtäkkiä tunsin lämpimät kädet, jotka pyrkivät housuihini. katsahdin Remua, joka työnsi sormiaan pilluuni kovaa vauhtia. suljin silmäni ja nautin.
Samassa yksi vessan ovi aukesi. remu otti kätensä nopeasti pois, kun ysiluokkalainen poika tuli ulos vessasta, eikä onneksi kiinnittänyt meihin liiemmin huomiota.
" Sanna, mä rakastan sua" Remu sanoi, kun poika oli hävinnyt. pian sen jälkeen hän suuteli minua pitkään, ja hartaasti.
"niin mäki sua" vastasin. Samassa remu työnsi sormensa syvälle klitorikseen, ja hyväili. Voihkaisin.
" mä haluun sua" Hän sanoi, ja veti minut perässään tyhjään vessaan.
Hän lukitsi oven, ja laittoi valot päälle.
En todellakaan vastustellut, kun remu riisui paitani. kun olin aikeissa puhua, Hän suuteli minua.
"haluutsä seksii?" Remu kysyi.
"mitäs luulet," sanoin voihkaisten niin, että remun etumus pompahti entistä pystympään asentoon.
hän suorastaan repi rintaliivit yltäni,ja alkoi nuolla kovia nännejäni. se oli niin ihanaa...
voihkin, ja tunsin kuinka kostuin aina vaan lisää. vedin remun paidan pois, paljastakseen hänen upean vartalonsa.
remu siirtyi aina vaan alemmas, ja alemms... Kohta hän pääsisi pilluun...
remu laski kaikki housuni yhdellä vedolla, ja paljasti märän pilluni. Nauroin.
Remu työnsi päänsä pilluuni, ja nuoli niin syvältä että olin kiljua mielihyvästä.
hän levitti sitä sormillaan, ja leikki siinä kielellään.
Samassa hän lopetti.
"mitä nyt"kysyin huolissani.
"en mä tänne mahdu sua runkkaamaan, mennään kellariin!" Remu sanoi, ja puki paidan ylleen.
nyökkäsin nauraen, ja puin ylleni.
lähdimme juosten pois vessasta, ja juoksimme aina koulun kellariin saakka. laskeuduimme nopeasti alas betoniportaita.
"no niin" Remu sanoi, repi paitansa pois.
häpesin vähän.
" entäs jos joku tulee?"kysyin pelokkana.
"ei tule" Remu sanoi, ja suorastaan repi paitani, ja rintaliivini pois.
hän aloitti taas sairaan ihanan hyväilyn, ja laskeutui pilluuni.
"mun kyrpä räjähtää!" Remu sanoi, repi housunsa pois. Hänen seisova munansa oli mitä mahtavin näky. Aloin hyväillä sitä käsillä varmoin ottein.
Remu suorastaan kiljaisi, ja otti minut syliinsä. hän nosti minut niin ylös, että saattoi nuolla minut ihan kuivaksi.
"mitäs pidit?" Hän kysyi kiihottuneena.
"ihanaa...." Sain tuskin sanottua.
"sitten rakastat tätä!!" Remu laski minut nopeasti vanhalle patjalle, laittoi kortsun, ja työnsi peniksensä pilluuni. Voihkaisin ensin kivusta, sillä se sattui helvetisti.
Hän ei välittänyt,vaan alkoi pyöritellä munaansa pillussani. hän työntyi syvemmälle, ja syvemmälle.
"onpa tää kiree.." Hän sanoi sitten, ja otti munan pois pillustani. Huokaisin helpotuksesta. Mutta heti kun hän oli lopettanut, halusin lisä.
"löysätääs vähän" Remu totesi, ja nosti jalkani ylös, ja levitti ne haaralle niin että sattui.
"Au!" Huusin. Jalkani olivat ylisuuressa venytysliikkeessä. Sitten remu työnsi suuren munansa pilluuni, ja alkoi runkata vielä kovempaa. Hän painoi minut kylmää patjaa vasten, ja nautti.
"eikö ookkin ihanaa..." Hän voihki.
"mmm..." Valehtelin. Pilluni oli jo ihan kipee..
Sitten remu otti kondominsa pois.
"Mitä sä nyt?" Kysyin.
"Mä haluun sua ihan sairaasti, mä haluun lisää, ja ilman tota!"
Olin sanaton.
"Mut" Änkytin.
"Älä huoli, en mä laukee. Remu sanoi. Samassa hän nosti jalkani olkapäillensä, ja nuoli taas pilluani. Vähitellen hyvänolontunne tuli takaisin.
Olin taas aivan märkä, kun Remu kosketteli klitoristani.
" Anaaliseksii.." Remu kehotti, ja nyökkäsin.
Remu työnsi kalunsa peppuuni, ja laukesi sinne. Hän hymyili ivallisesti, ja hamuili samalla selkääni.
Sitten hän taasen lopetti, ja työnsi minut lähelleen. hän laittoi kädellään munansa pilluuni, ja hymyili.
"eihän sulla oo kortsuu!" Huusin.
"En mä laukee!" Remu vakuutti, ja painoi minut taas selälleen.
" Ahh...." Hän äänteli, ja työntyi sitten koko painollaan päälleni. Koko ajan pahan olon tunne vaan paheni.
samassa huoneen ovi avautui. Huomasin kauhukseni, että kolme remun ysiluokkalaista kaveria seisoi ovensuussa.
Menin ihan punaiseksi, mutta Remu ei näyttänyt välittävän.
" Me ravataan ympäri koulua ja sä vaan nautit pilllua kellaris!" yksi remun kavereista sanoi.
"sori etten kutsunu teitä, mut tää tytsi kaipas ekaks vähän opetusta" remu sanoi huohottaen, ja irtautui minusta.
"tää on sanna. se kasiluokkalainen." Hän jatkoi.
Olin vieläkin ihan punainen. Mitä nuo oikein puhuivat? päivuni oli menossa painajaiseksi.
" te voitte jatkaa, mä käyn tos viereises huonees suihkussa." Remu sanoi, ja jätti minut kolmen kaverinsa kanssa yksin.
Olin paniikissa. Aloin nopeasti kiskoa vaatteita päälleni.
"hei, hei! älä karkaa! yksi kavereista sanoi, ja painoi minut takaisin sängylle.
kaksi muuta kaveria piti minun käsistä, ja jaloista kiinni.
Samassa Hekaksi ilmoittautunut poika riisui housunsa, ja työnsi seisovat munansa pilluuni.
Hänen munansa oli vielä isompi, kuin Remun, ja hänellä oli vaikeuksia saada sitä pilluuni.En voinut huutaa, sillä suuni oli peitetty
" vittu tää on pieni" Heka manasi.
"levittäkää sen pillu."
Kaverit tekivät työtä käskettyä, ja työnsivät likaiset sormensa pilluuni, ja levittivät sen isoksi, sillä aikaa, kun heka runkkasi kovakouraisesti.
Huomasin, että isokokoinen poika vieressäni alkoi kiihottua
"onko jo mun vuki?" Hän kysyi hekalta.
"eikä, mä aion viel laueta,nuole vaik sen nännejä tai jotain.." heka mutisi kiihkeästi. Hän hyppi päälläni kuin kiimainen sonni, joka ei ole saanut lehmää koskaan. Pakko myöntä, että se tuntui hyvältä. En äkkiä halunnutkaan lopettaa.
Äkkiä lihava poika risui housunsa, ja paljasti aivan järjettömän ison munansa. Hekan ja remun omat olivat minejä siihen verrattuna. Tunsin taas kiihottuvani.
" sä oot runkannu jo viis minsaa.." lihava poika sanoi moittivasti.
"Hyvä on.." Heka sanoi, ja poistui päältäni.
" noh noh!" lihava poika sanoi munalleen, joka seisoi komeassa kaaressa. Muut pojat nauroivat.
Sitten läski istahti jalkopäähäni, ja työnsi sormillaan auttaen munansa pilluuni.kiljuin kivusta. Läski ei välittänyt siutä, vaan nauroi.
" runkkaa runkkaa jari!" Muut pojat huusivat. Jari alkoi työntyä sisääni yhä kovemmalla vauhdilla, melkein liiskauduin hänen allaan.
aloin huutaa.
"tukkikaa nyt joku sen suu!"
Heka huusi.
"mielelläni" kolmas poika Huusi, ja riisuutui. Hän työnsi varsin pienen munansa suuhuni, ja alkoi voihkia.
"ime!" hän käski. Tein työtä käskettyä, valinnanvaraa ei ollut.
"voi vittu" Jari huusi yhtä äkkiä.
"Sä Laukesit sen sisälle!" Remu huusi.
Jari irtautui kömpelösti minusta.Olin niin vihainen, että huusin taas.
"Sori.."
" Äh, anna olla..mun vuoro!!" Remu sanoi, ja tuli luokseni, tukkien suuni suudelmallaan.
"nostakaa se seisomaan." Hän käski. Pojat nostivat minut seisomaan, ja kävelyttivät minut seinälle. En jaksanut vastustella, kun he sitoivat minut seinään.
" Mitä te teette?" Sain vaivoin sanottua.
" Turpa kiinni" Remu käski. Huomasin, että hänen kädessään oli grillipihdit. Nopealla kädenliikkeellä hän työnsi ne sisälleni.
huusin kivusta. Mutta käteni olivat sidotut, samoin jalat...
Remu raotti pilluani pihdeillä, ja alkoi runkata.
takamukseni oli ihan mustelmilla , kun se paiskautui seinään.
"Työnnä!" Kaverit huusivat, ja remu työnsi. syvemmälle ei enää voisi päästä.
"kelpo runkkaus, kymmenen pistettä!"
Heka sanoi, ja siirtyi vuoroon.
Hän aloitti suutelemalla minua. Jos en vastannut suudelmiin, hän pukkasi pihdit sisään pilluuni. jouduin ottamaan häneltä myös suihin, ja minun oli todella imettävä tyydyttääkseni hänet. Heka työntyi pihtien avulla nopeasti sisälleni, ja laukesi.
Sitten oli vuorossa jari, isoine kulleineen. Hän työntyoi heti sisälle, ja pakotti minut voihkimaan tahdissa, mikä sai hänet karjumaan kiihotuksesta. Hän aivan puri nännejäni, ja huuliani, ja runkkasi niin kovaa, että olin haljeta. jos en voihkinut, sain iskun pihdeistä pilluuni.
sitten oli taas pojan, jonka nimeä en tuntenut, vuoro. Hän melko vaisun esityksen, mutta satutti munallaan oikein kunnolla.
" vaihe 2" Remu sanoi.
Pojat vapauttivat minut tällä kertaa, ja Remu otti minut syliinsä. hän lski minut sängylle, ja alkoi nuolla pilluani. Joka viides sekuntti hän työnsi pihtejä sinne, ja pyöriti. Sitten olimme taas yhdynnässä, ja hän hyppu minä sylissä ympäri huonetta.
Hekan vuoro jäi tällä kertaa välistä, sillä jari todella halusi pilluani. Hän syöksyi sinne, nuoli, puri, runkkasi. Olin täynnä fritsuja.
Samassa menetin tajuntani. Seuraavaksi kun heräsin, olin vaatteet päällä, kellarissa. Juoksin äkkiä ulos, ja huomasin, että koulu oli päättynyt.
Lähdin kävelemään kotiin, pillu kipeänä..
Kotona äiti, ja kaverit kyselivät, missä helvetissä olin ollut. He saivat vastaukseksi vaimeaa muminaa..En nähnyt sen jälkeen Remua, Jaria, tai hekaa. He Olivat kuin hävinneet..Edes koulun päättäjäisiin he ivät ilmestyneet. Seuraavan viikon lehdessä oli juttu poikaporukasta, joka oli raiskannut 10-vuotiaan tytön, järven rannalla.


Loppu..

(Aika huono tarina, mutta ei ollu muutakaan tekemistä..)

suihin, pääni osui seinään, ja pyörryin.

omasin että Remu oli palannut huoneeseen, edelleen alasti.


" Moi vaan sullekki sanna!"
"Älä huoli, kohta tuntuu paremmalta, hän työnsi peniksensä istuutui eräälle tuolille Hän

un remu veti nopeasti housut jalastani. olin niin märkä, että se näkyi pikkareitteni läpi.
Remu virnisti, ja veti Se. Remu

4

9104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei lainkaan kiihottava

      juttusi. Täyttä valetta joka ikinen sana. Mielikuvituksesi tuotetta. sekopäistä, ei ajatuksen ajatusta tytön, naisen olemuksesta. Miehen kirjoittamaa toiveunta. Nainen on PALJON vaativampi.

      • sanoin

        että huono. Ja tylsä, ja sellasta. Oli vaan pakko saada kirjottaa, anteeks vaan! Ja varmaan toi olikin joo totta..


    • totaalista-paskaa

      näin se vaan on

    • ja keksitty

      , mut tota kun luki ja samalla sormetti itseään, tuli kunnon orgasmi. Oon ehkä outo, mut mulle toi tuotti suurta nautintoa. Kiitos :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8751
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2361
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe