Minulla on ollut kummaa polttelua ja kutinaa alapäässä, ei tunnu virtsatietulehdukselta eikä hiivalta. Katsoin peilillä pitkästä aikaa miltä siellä oikein näyttää. Emättimeni aukko on epäsäännöllisen muotoinen, kukan tai tähden muotoisesti kiinni. Sormella kun levittää aukkoa, yksi "sakara" ainakin näyttää siltä, kuin sen seinämät olisivat "muhkuraiset" ja ehkä vähän rosoisetkin. En nyt osaa kyllä yhtään paremmin kuvailla, mutta auttaisi jos tietäisin että kuuluuko sen näyttää yhtään tuollaisen tapaiseltakaan. On näköjään tällä 28v. todella hakusessa oma anatomia.
Gynelle on aika maaliskuun alussa, mutta nyt iski paniikki että jos kaikki ei olekaan alhaalla kunnossa. Edellisestä gynellä käynnistä on ehtinyt vierähtää jo 4 vuotta, en tiedä miksi en ole saanut aikaiseksi mennä.
Miltä emättimen aukon kuuluu näyttää?
8
13161
Vastaukset
- ese
se voisi olla kondyloomaa jos ne on silleen rykelmänä. ne näyttää limakalvolla käsittääkseni vähän erilaiselta kuin ulkoisissa sukupuolielimissä, olisiko jollakulla linkkiä sellaiseen? väittäisin, että ne myöskin kutittaa, mutta minulla on myös pitkään ollut ongelmia toistuvien hiivatulehdusten kanssa. tietääkö kukaan?
- anatomia hukassa
Toivottavasti se ei nyt kuitenkaan kondyloomaa ole. Olen seurustellut nykyisen avomieheni kanssa 8 vuotta, eikä minulla ole sinä aikana ollut muita, sitä ennenkin vain yksi. Voihan kondylooma tietysti itää vuosiakin, mutta herää kyllä sitten epäilys oman kumppanin puuhista jos minulla kondylooma on.
Pitää nyt jotenkin kestää maanantaihin asti, että pääsee gynelle. - anatomia hukassa
anatomia hukassa kirjoitti:
Toivottavasti se ei nyt kuitenkaan kondyloomaa ole. Olen seurustellut nykyisen avomieheni kanssa 8 vuotta, eikä minulla ole sinä aikana ollut muita, sitä ennenkin vain yksi. Voihan kondylooma tietysti itää vuosiakin, mutta herää kyllä sitten epäilys oman kumppanin puuhista jos minulla kondylooma on.
Pitää nyt jotenkin kestää maanantaihin asti, että pääsee gynelle.Niin, varasin siis yksityiseltä gynekologiasemalta ajan maanantaille kun en kestä odottaa maaliskuuhun saakka. :(
- reunukset
anatomia hukassa kirjoitti:
Niin, varasin siis yksityiseltä gynekologiasemalta ajan maanantaille kun en kestä odottaa maaliskuuhun saakka. :(
tuskin kellään ole siistit,ilman rososuutta:)et älä turhia huolehdi.joku jo heitti et vois ol kondyloomaakin,niin kyllä se yleensä oireilisi kutinana joskus ja sitä olisi jo varmaan laajemminkin.tällä palstalla tulee usein sairaaksi jo lukiessaan
- Beatrix*
Mitä luultavammin alapääsi on juuri sellainen, kuin sen kuuluukin olla. Tähden tai kukan muotoinen muodostelma on immenkalvo (niin, se ei häviä mihinkään vaikka seksiä harrastaisikin), ja emättimen aukko voi muodostua sisäkkäisistä ja lomittaisista "hampaista". Emättimen seinän kuuluu olla sisältä rosoinen ja möykkyinen. Joillain on ihan sileä koko aukko ja värkki, mutta toisilla taas ei. Myös virtsaputken aukon seutu voi olla rosoinen.
Kondyloomassa tulee tietysti muutoksia, mutta ne ovat usein kukkakaalimaisia, kuin jalkojen ja käsien syylät. Luultavasti kuvaamasi röpelöt eivät ole mitään kondyloomaperäisiä.- ovat..
minusta se on kukkakaalisyndrooma tai joku sen tyylinen vaiva
- Beatrix*
ovat.. kirjoitti:
minusta se on kukkakaalisyndrooma tai joku sen tyylinen vaiva
Siis mikä on kukkakaalisyndrooma? Kondyloomamuutokset näyttävät isoina kukkakaalimaisilta, kuten jalkojen ja käsien syylät, mutta emättimen aukon rosoisuus on ihan normaalia eikä mikään syndrooma.
- nata
Minun pimpukka ei ainakaan ole mikään tasaisen täydellinen. Kyllä siinä on poimua ja muhkua, tainnut immenkalvo joskus revetäkin vähän kun on oikein halkio immenkalvossa. Eipä niistä kukaan ole koskaan mitään sanonut.
Onko sinulla syytä olettaa, että olisi jotakin tautia iskenyt? Tietysti jos sinä sitä värkkiä nyt peilin kanssa rämpläät, niin kyllähän se ärtyy entisestään. Sinulla on jokin pieni tulehdus korkeintaan tai hiiva, älä huoli. Kenenkään aukot ei ole täydellisen tasaisia ja soikeita:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202293Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281714Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3061262- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53915- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53825J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35737Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273673Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33662