Missä hintaluokissa homeopaatin vastaanotot liikkuvat? Haluaisin siirtyä hoitamaan terveyttäni osin homeopaatille, mutta olen opiskelija ja hinnat epäilyttävät. Minulla on mm. virtsatietulehduksia ja haluaisin apua ravitsemuksellisissa ongelmissa. Myös unettomuus ja stressi vaivaavat.
Lisäksi haluaisin mielelläni hoitaa kissojani osin homeopatisilla hoidoilla, esim. virtsaongelmien välttämiseksi.
Osaatteko sanoa missä hintaluokissa homeopaatin hinnat liikkuvat Helsingissä tai pääkaupunkiseudulla? Ottaisin mielelläni myös suosituksia vastaan [email protected] (huom! kaksi alaviivaa saijan jälkeen) tai suoraan tänne.
Hintaluokat
....
1
470
Vastaukset
- kokemustaon
Hei Saija!
Ainakin minun kohdallani hinnat ovat pysyneet kohtuullisina. Muistaakseni 11 vk:n tukiohjelma HDplomihomeopaatti Tuija Kiviharjulla maksoi n 85 euroa...siis suunnilleen euron/pv.
Häneltä sai myös suuntaa-antavan hivenaineanalyysin käyntimkasun 43 eur hinnalla.
Tuijan yhteistiedot löytyvät Arnica Homeopatiakeskuksen sivuilta (googlaa vaikka).
Niin...ja sain myös omaan pulmaani helpotusta (hiivasyndrooma).
t. Virpi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477745
- 334293
- 573775
- 503220
- 172916
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692656- 682550
- 582479
- 402349
- 162306