Posti toi tämän pizzerian esitteen. Onko ihan uusi paikka vai vanha uudella nimellä? Oletteko maistaneet?
Pizzeria Quattro
42
2707
Vastaukset
- iät ja ajat
sehän on ollut jo iät ja ajat siinä pyörönkaarella. tai ainakin pari vuotta sitten siinä oli tuonniminen. ihan ookoo oli.
- oo ollu
kuin Caesar's ja Merhaba/Scan Burger. Onko näistä jompikumpi nyt muuttunut Quattroksi?
- hihhuli
oo ollu kirjoitti:
kuin Caesar's ja Merhaba/Scan Burger. Onko näistä jompikumpi nyt muuttunut Quattroksi?
...oli ennen se ko. paikka...
- kiitos sulle
hihhuli kirjoitti:
...oli ennen se ko. paikka...
tiedosta!
- jo maistanut
näitä uusia antimia? Täysin uudet listat tulleet näköjään.
- ketjua kuin
Haapaniemenkadulla sijaitseva pizzeria, eikös sekin ole Quattro? Siellä on hyvät pannupizzat.
- Anonyymi
Onko Rosina tosiaan paras? Mustosen Tuavi oli kuuleman mukkaan kehunna.
- Anonyymi
Onko tapahtunut muutoksia siihen mikä on paras pitseria? Missä parhaat pitsat toukokuu 2024?
- Anonyymi
Saako pannupitsaa Kuopiosta?
Tykkäätkö sinä pannupitsasta sehän on pohjaltaan sellainen paksu.
Itse tykkään silloinkin on kova nälkä. Silloin menee paksupohjainen pannupitsa. Sitten kun haluaa vaan herkutella niin ohutpohjainen ja reunoiltaan rapea pitsa ja se pitää syödä ihan sormin. Ei haarukkaa ja veistä. Juomana kokis tai Fanta..eikä mitään light juomia. - Anonyymi
Nimi antas olettoo jotta ravintelista lähetään ulos sittä nelivejolla?
- Anonyymi
Pizzaa....
- Anonyymi
Hellepizza
- Anonyymi
Mistä saisin kylmimmän pitsan? Sellaisen että sais lapaset käsissä syödä ja pipo päässä sekä villasukat jaloissa. Housutkin hyvä olla.
- Anonyymi
Sossusonta
- Anonyymi
Ehdotan kalakukkojen sun muiden supikkaiden korvaamista pitsalla, jossa ei ole täytteitä.
- Anonyymi
Pitsa on yleisin ruoka
- Anonyymi
oho-pitsaa
- Anonyymi
Maista ite prkl.
- Anonyymi
Onko pakko käydä aina samassa pitsapaikassa näennäisen satunnaisesti vai voiko vaihtaa asiointipaikkaa vapaasti ?.
- Anonyymi
Millainen pitsa sopisi kuvaamaan kuopiolaista golfin harrastamista?
- Anonyymi
Millainen pitsa sopisi kuvaamaan kuopiolaista golfin harrastamista?
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Ylläpidon toiveesta.
- Anonyymi
Pizzaperjantai
- Anonyymi
Pizzaperjantai!
- Anonyymi
Asemapaikan tarkennus olisi hyvä
- Anonyymi
ahaa
- Anonyymi
Uutuus pizzalausntai!
- Anonyymi
Pizzaperjantai!!!
- Anonyymi
Audimiehen pitseria, mutta vähimmäisvaatimuksina istuimiksi käy sitten vain täysin säädettävät, lämmityksellä ja ilmastoinnilla varustetut nahkapenkit, kaikki käsin kosketeltavat pinnat on oltava soft touch muovia tai nahkaa, ilmanvaihdon lämpötila säädettävissä pöytäkohtaisesti ja ilmasuuttimien suuntaus säädettävissä kaukosäätimellä tai näytöstä, valaistuksessa pitää olla tunnelmavalaistus valinnaisilla eri vaihtoehdoilla, lasit on oltava lämpöeriste- ja äänieristelasia ettei ulkomaailman melut häiritse, smart-tv kaukosäätimellä, kosketusnäytöllinen Infotainment järjestelmä nopealla prosessorilla johon halutessaan voi liittää puhelimensa, säädettävät mukitelineet, luonnollisesti ilmainen ja nopea wifi käytettävissä sekä käden heilautuseleellä toimiva tarjoilu.
- Anonyymi
Pizzaperjantai!!!
- Anonyymi
Vaihteeksi pizzaa.
- Anonyymi
Taas pizzaperjantai!
- Anonyymi
Arvatkaa mikä päivä?
- Anonyymi00108
Lisää pizzaa tulee.
- Anonyymi00114
Taksikuski pizzeria.
- Anonyymi00116
Pizzaperjantai!
- Anonyymi00130
Eihän täällä ole saatu aikaiseksi kunnon pitsakeskustelua.
- Anonyymi00134
Onneksi pitsan nimi on kuitenkin urheilullinen
- Anonyymi00136
PoroPizza
- Anonyymi00137
Jos tämä ketju laajentaisi Japanin markkinoille, nimeksi saattaisi tulla Pizzeria Sushi Quattro. Tiedättehän Suzi Quatron, get it?
- Anonyymi00138
Niin kauan kun joku vatipää kirjoittaa johtajasta.
Ketjusta on poistettu 96 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm92835Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh169832- 65775
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114593- 47570
- 18538