Pizzeria Quattro

Petosella

Posti toi tämän pizzerian esitteen. Onko ihan uusi paikka vai vanha uudella nimellä? Oletteko maistaneet?

33

2303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iät ja ajat

sehän on ollut jo iät ja ajat siinä pyörönkaarella. tai ainakin pari vuotta sitten siinä oli tuonniminen. ihan ookoo oli.

• oo ollu

kuin Caesar's ja Merhaba/Scan Burger. Onko näistä jompikumpi nyt muuttunut Quattroksi?

• hihhuli
        oo ollu kirjoitti:

kuin Caesar's ja Merhaba/Scan Burger. Onko näistä jompikumpi nyt muuttunut Quattroksi?

...oli ennen se ko. paikka...

• kiitos sulle
        hihhuli kirjoitti:

...oli ennen se ko. paikka...

tiedosta!

• jo maistanut

näitä uusia antimia? Täysin uudet listat tulleet näköjään.

• ketjua kuin

Haapaniemenkadulla sijaitseva pizzeria, eikös sekin ole Quattro? Siellä on hyvät pannupizzat.

• Anonyymi

Onko Rosina tosiaan paras? Mustosen Tuavi oli kuuleman mukkaan kehunna.

• Anonyymi

Onko tapahtunut muutoksia siihen mikä on paras pitseria? Missä parhaat pitsat toukokuu 2024?

• Anonyymi

Saako pannupitsaa Kuopiosta?
      Tykkäätkö sinä pannupitsasta sehän on pohjaltaan sellainen paksu.
      Itse tykkään silloinkin on kova nälkä. Silloin menee paksupohjainen pannupitsa. Sitten kun haluaa vaan herkutella niin ohutpohjainen ja reunoiltaan rapea pitsa ja se pitää syödä ihan sormin. Ei haarukkaa ja veistä. Juomana kokis tai Fanta..eikä mitään light juomia.

• Anonyymi

Nimi antas olettoo jotta ravintelista lähetään ulos sittä nelivejolla?

• Anonyymi

Pizzaa....

• Anonyymi

Hellepizza

• Anonyymi

Mistä saisin kylmimmän pitsan? Sellaisen että sais lapaset käsissä syödä ja pipo päässä sekä villasukat jaloissa. Housutkin hyvä olla.

• Anonyymi

Sossusonta

• Anonyymi

Ehdotan kalakukkojen sun muiden supikkaiden korvaamista pitsalla, jossa ei ole täytteitä.

• Anonyymi

Pitsa on yleisin ruoka

• Anonyymi

oho-pitsaa

• Anonyymi

Maista ite prkl.

• Anonyymi

Onko pakko käydä aina samassa pitsapaikassa näennäisen satunnaisesti vai voiko vaihtaa asiointipaikkaa vapaasti ?.

• Anonyymi

Millainen pitsa sopisi kuvaamaan kuopiolaista golfin harrastamista?

• Anonyymi

Millainen pitsa sopisi kuvaamaan kuopiolaista golfin harrastamista?

• Anonyymi

Up

• Anonyymi

Ylläpidon toiveesta.

• Anonyymi

Pizzaperjantai

• Anonyymi

Pizzaperjantai!

• Anonyymi

Asemapaikan tarkennus olisi hyvä

• Anonyymi

ahaa

• Anonyymi

Uutuus pizzalausntai!

• Anonyymi

Pizzaperjantai!!!

• Anonyymi

Audimiehen pitseria, mutta vähimmäisvaatimuksina istuimiksi käy sitten vain täysin säädettävät, lämmityksellä ja ilmastoinnilla varustetut nahkapenkit, kaikki käsin kosketeltavat pinnat on oltava soft touch muovia tai nahkaa, ilmanvaihdon lämpötila säädettävissä pöytäkohtaisesti ja ilmasuuttimien suuntaus säädettävissä kaukosäätimellä tai näytöstä, valaistuksessa pitää olla tunnelmavalaistus valinnaisilla eri vaihtoehdoilla, lasit on oltava lämpöeriste- ja äänieristelasia ettei ulkomaailman melut häiritse, smart-tv kaukosäätimellä, kosketusnäytöllinen Infotainment järjestelmä nopealla prosessorilla johon halutessaan voi liittää puhelimensa, säädettävät mukitelineet, luonnollisesti ilmainen ja nopea wifi käytettävissä sekä käden heilautuseleellä toimiva tarjoilu.

• Anonyymi

Pizzaperjantai!!!

• Anonyymi

Vaihteeksi pizzaa.

• Anonyymi

Taas pizzaperjantai!

Ketjusta on poistettu 60 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      22
      3037
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      40
      2644
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1503
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1251
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      999
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      125
      903
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      816
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      29
      663
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      621
    Aihe