Pizzeria Quattro

Petosella

Posti toi tämän pizzerian esitteen. Onko ihan uusi paikka vai vanha uudella nimellä? Oletteko maistaneet?

42

2707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iät ja ajat

      sehän on ollut jo iät ja ajat siinä pyörönkaarella. tai ainakin pari vuotta sitten siinä oli tuonniminen. ihan ookoo oli.

      • oo ollu

        kuin Caesar's ja Merhaba/Scan Burger. Onko näistä jompikumpi nyt muuttunut Quattroksi?


      • hihhuli
        oo ollu kirjoitti:

        kuin Caesar's ja Merhaba/Scan Burger. Onko näistä jompikumpi nyt muuttunut Quattroksi?

        ...oli ennen se ko. paikka...


      • kiitos sulle
        hihhuli kirjoitti:

        ...oli ennen se ko. paikka...

        tiedosta!


    • jo maistanut

      näitä uusia antimia? Täysin uudet listat tulleet näköjään.

    • ketjua kuin

      Haapaniemenkadulla sijaitseva pizzeria, eikös sekin ole Quattro? Siellä on hyvät pannupizzat.

    • Anonyymi

      Onko Rosina tosiaan paras? Mustosen Tuavi oli kuuleman mukkaan kehunna.

    • Anonyymi

      Onko tapahtunut muutoksia siihen mikä on paras pitseria? Missä parhaat pitsat toukokuu 2024?

    • Anonyymi

      Saako pannupitsaa Kuopiosta?
      Tykkäätkö sinä pannupitsasta sehän on pohjaltaan sellainen paksu.
      Itse tykkään silloinkin on kova nälkä. Silloin menee paksupohjainen pannupitsa. Sitten kun haluaa vaan herkutella niin ohutpohjainen ja reunoiltaan rapea pitsa ja se pitää syödä ihan sormin. Ei haarukkaa ja veistä. Juomana kokis tai Fanta..eikä mitään light juomia.

    • Anonyymi

      Nimi antas olettoo jotta ravintelista lähetään ulos sittä nelivejolla?

    • Anonyymi

      Pizzaa....

    • Anonyymi

      Hellepizza

    • Anonyymi

      Mistä saisin kylmimmän pitsan? Sellaisen että sais lapaset käsissä syödä ja pipo päässä sekä villasukat jaloissa. Housutkin hyvä olla.

    • Anonyymi

      Sossusonta

    • Anonyymi

      Ehdotan kalakukkojen sun muiden supikkaiden korvaamista pitsalla, jossa ei ole täytteitä.

    • Anonyymi

      Pitsa on yleisin ruoka

    • Anonyymi

      oho-pitsaa

    • Anonyymi

      Maista ite prkl.

    • Anonyymi

      Onko pakko käydä aina samassa pitsapaikassa näennäisen satunnaisesti vai voiko vaihtaa asiointipaikkaa vapaasti ?.

    • Anonyymi

      Millainen pitsa sopisi kuvaamaan kuopiolaista golfin harrastamista?

    • Anonyymi

      Millainen pitsa sopisi kuvaamaan kuopiolaista golfin harrastamista?

    • Anonyymi

      Up

    • Anonyymi

      Ylläpidon toiveesta.

    • Anonyymi

      Pizzaperjantai

    • Anonyymi

      Pizzaperjantai!

    • Anonyymi

      Asemapaikan tarkennus olisi hyvä

    • Anonyymi

      ahaa

    • Anonyymi

      Uutuus pizzalausntai!

    • Anonyymi

      Pizzaperjantai!!!

    • Anonyymi

      Audimiehen pitseria, mutta vähimmäisvaatimuksina istuimiksi käy sitten vain täysin säädettävät, lämmityksellä ja ilmastoinnilla varustetut nahkapenkit, kaikki käsin kosketeltavat pinnat on oltava soft touch muovia tai nahkaa, ilmanvaihdon lämpötila säädettävissä pöytäkohtaisesti ja ilmasuuttimien suuntaus säädettävissä kaukosäätimellä tai näytöstä, valaistuksessa pitää olla tunnelmavalaistus valinnaisilla eri vaihtoehdoilla, lasit on oltava lämpöeriste- ja äänieristelasia ettei ulkomaailman melut häiritse, smart-tv kaukosäätimellä, kosketusnäytöllinen Infotainment järjestelmä nopealla prosessorilla johon halutessaan voi liittää puhelimensa, säädettävät mukitelineet, luonnollisesti ilmainen ja nopea wifi käytettävissä sekä käden heilautuseleellä toimiva tarjoilu.

    • Anonyymi

      Pizzaperjantai!!!

    • Anonyymi

      Vaihteeksi pizzaa.

    • Anonyymi

      Taas pizzaperjantai!

    • Anonyymi

      Arvatkaa mikä päivä?

    • Anonyymi00108

      Lisää pizzaa tulee.

    • Anonyymi00114

      Taksikuski pizzeria.

    • Anonyymi00116

      Pizzaperjantai!

    • Anonyymi00130

      Eihän täällä ole saatu aikaiseksi kunnon pitsakeskustelua.

      • Anonyymi00134

        Onneksi pitsan nimi on kuitenkin urheilullinen


    • Anonyymi00136

      PoroPizza

    • Anonyymi00137

      Jos tämä ketju laajentaisi Japanin markkinoille, nimeksi saattaisi tulla Pizzeria Sushi Quattro. Tiedättehän Suzi Quatron, get it?

    • Anonyymi00138

      Niin kauan kun joku vatipää kirjoittaa johtajasta.

    Ketjusta on poistettu 96 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      835
    3. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      169
      832
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      65
      775
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      685
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      593
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    Aihe