Bion-tuotteet

:o)

Onko jollakulla kokemuksia Bion-tuotteiden käytöstä?

68

19940

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eilen bionin käytön

      eli eilen aloitin BION-tuotteiden käytön. Todella toivon että nämä vihdoin auttaisivat punaiseen ja näppyläiseen lärviini. Ihotautilääkärillä olen käynyt 5 kertaa, enkä toivottua apua ole saanut. Olen syönyt kolme eri antibioottikuuria ja käyttänyt kasan erilaisia hoitavia rasvoja.
      Eilen laitoin ensimmäistä kertaa paikallishoitotuotetta, ja se tuntui ainakin tehokkaalle. ja olinhuomaavani aamulla, että pari näppyä olisi lähtenyt pois. kovin edullista tämä(kään) ei ole, mutta minulle on aivan sama mitä maksaa, JOS vain tehoaa, koska niinpaljon rahaa on mennyt jo hukkaan. Voin ilmoitella kuulumisia ja hoidon edistymisestä, jos sinua vain kiinnostaa..

      • vielä piti sanomani

        että olen kahden päivän ajan lueskellut kommentteja Jane Iredal-merkkisesti meikkivoiteesta. Kosmetologi, jolta ostin BION tuotteet, tietenkin suositteli, että en meikkaisi ainakaan puuterilla, koska siinä on paljon täyteaineita. No ilman meikkiähän minä en kotoa lähde, koska silloin muut ihmiste pelästyvät, on naamani sen verran punakka ja kamala! Nyt alan vakuuttua tämän Iredalen meikkivoiteesta, koska luvataan, että se antaa ihon hengittää, ja ei näin ollen haittaa aknen hoitoa. Tosin melko kallista se on, 68 euroa per purkki, mutta sen luvattiin kestävän päivittäisessä käytössä puolisen vuotta. Oletteko muut näppynaamat kokeilleet tuotetta ja minkälaisia vaikutuksia sillä on näppyihin?


      • :o)
        vielä piti sanomani kirjoitti:

        että olen kahden päivän ajan lueskellut kommentteja Jane Iredal-merkkisesti meikkivoiteesta. Kosmetologi, jolta ostin BION tuotteet, tietenkin suositteli, että en meikkaisi ainakaan puuterilla, koska siinä on paljon täyteaineita. No ilman meikkiähän minä en kotoa lähde, koska silloin muut ihmiste pelästyvät, on naamani sen verran punakka ja kamala! Nyt alan vakuuttua tämän Iredalen meikkivoiteesta, koska luvataan, että se antaa ihon hengittää, ja ei näin ollen haittaa aknen hoitoa. Tosin melko kallista se on, 68 euroa per purkki, mutta sen luvattiin kestävän päivittäisessä käytössä puolisen vuotta. Oletteko muut näppynaamat kokeilleet tuotetta ja minkälaisia vaikutuksia sillä on näppyihin?

        itsekin aloitin muutama päivä sitten Bion-tuotteiden käytön ja tuntuu, että niistä vois oikeasti olla hyötyä.Tulehtuneet finnit on ainakin jo paljon paremmassa kunnossa. Mulla on sama fiilis sen osalta, että vaikka tuotteet on kalliita, niin jos vaan tehoavat, niin maksan kyllä.


      • tässä vähän infoa
        vielä piti sanomani kirjoitti:

        että olen kahden päivän ajan lueskellut kommentteja Jane Iredal-merkkisesti meikkivoiteesta. Kosmetologi, jolta ostin BION tuotteet, tietenkin suositteli, että en meikkaisi ainakaan puuterilla, koska siinä on paljon täyteaineita. No ilman meikkiähän minä en kotoa lähde, koska silloin muut ihmiste pelästyvät, on naamani sen verran punakka ja kamala! Nyt alan vakuuttua tämän Iredalen meikkivoiteesta, koska luvataan, että se antaa ihon hengittää, ja ei näin ollen haittaa aknen hoitoa. Tosin melko kallista se on, 68 euroa per purkki, mutta sen luvattiin kestävän päivittäisessä käytössä puolisen vuotta. Oletteko muut näppynaamat kokeilleet tuotetta ja minkälaisia vaikutuksia sillä on näppyihin?

        Ostin iredalen puristepojan juuri ja tasan viikon olen nyt käyttänyt.
        Käsittääkseni iredalella ei ole maikkivoidetta vaan tuo n.65e maksava tuote on juuri tuo puristepohja. Se näyttää puuterilta mutta sen luvataan hoitavan niin puuterin, meikkivoiteen kui peitevoiteenkin hommat. Lisäksi myyjä suositteli ostamaan myös peiteaineen (35e) joka muistutti enemmän meikkivoidetta. Varsinkin jos kaipaa enemmän peittoa joillekin alueille niin kannattaa satsata myös siihen. Minulle sopivaa väriä ei silloin ollut varastossa joten en siitä sano muuta kuin sen että ainakin myyjä sai todella nättiä jälkeä iholleni sillä ja puristepohjalla.
        Tuosta pohjasta vielä, että se peittää kyllä hyvin mutta vaatii vähän harjoittelua. Tosi luonnollinen tulos. Ja tekee kyllä hyvää iholle! Mielestäni huomaa jo viikon käytön jälkeen. Ei tunnu inhottavalta eikä paksulta, iho hengittää ja lisäksi tuntuu hyvältä, kun tietää että voi huoletta meikata, eikä tarvitse pelätä ihon puolesta.
        Kertokaa vielä muutkin janen käyttäjät kokemuksianne, varsinkin te jo kokeneemmat. Suosittelen hankkimista kaikille, vaikka hinta kirpaseekin...Köyhän ei kannata ostaa halpaa ja luulen että tässä tämä sääntö kannattaa pitemmän päälle. :)


      • toimii itselläni..

        Kyllä ainakin itselläni BiON-tuotteet ovat toimineet mainiosti. Olen kohta käyttänyt kaks ja puol vuotta, ja iho on loistavassa kunnossa.

        Ei noi nyt niin kovin kalliita ole, kun vain osaa etsiä oikeista paikoista. Itse ostan täältä www.optimize.fi/beauty

        Tulee melkein puolet edullisemmaksi kuin ostaa joltain kosmetologilta yksi purkki 44 eurolla ja tuolta saa 28 eurolla.


    • Liisa..

      Olen käyttänyt n kuukauden verran Bionin tuotteita ja olen tyytyväinen. Tuo finneihin laitettava neste on kyllä hyvä. Minulla on myös pesuaine kasvoille sekä kosteusvoide.

      • sarppa83

        eilen kävin hakemassa kosteusvoiteen ja sen pesunesteen..meinasin tikahtua nauruun, kun näin minkä kokoinen oli kosteusvoidepurkki, mikä maksoi 42 euroa!!! yhteensä rahaa meni noin 135 euroa..ja nyt tuloksia odotellessa :)


      • sarppa83
        sarppa83 kirjoitti:

        eilen kävin hakemassa kosteusvoiteen ja sen pesunesteen..meinasin tikahtua nauruun, kun näin minkä kokoinen oli kosteusvoidepurkki, mikä maksoi 42 euroa!!! yhteensä rahaa meni noin 135 euroa..ja nyt tuloksia odotellessa :)

        se purnukkam aksoikin 32 euroa. mutta silti se on kallis kokoonsa nähden!


      • Liisa..
        sarppa83 kirjoitti:

        se purnukkam aksoikin 32 euroa. mutta silti se on kallis kokoonsa nähden!

        Niin mutta eihän sitä laiteta paljon kerralla naamaan.Minullakin on kosteusvoide ja kyllähän se kestää pitkän aikaa .
        Bionilla on mielestäni hyvät tuotteet.


      • Anna...
        Liisa.. kirjoitti:

        Niin mutta eihän sitä laiteta paljon kerralla naamaan.Minullakin on kosteusvoide ja kyllähän se kestää pitkän aikaa .
        Bionilla on mielestäni hyvät tuotteet.

        Hei!
        Minullakin on harkinnassa nuo Bionin tuotteet. Yksi kysymys: voiko niitä ostaa esim. kauneushoitoloista, vaikkei kävisikään samalla missään hoidossa? Ts. osaavatko myyjät suositella varmasti juuri minun iholleni sopivimmat tuotteet?


      • :o)
        Anna... kirjoitti:

        Hei!
        Minullakin on harkinnassa nuo Bionin tuotteet. Yksi kysymys: voiko niitä ostaa esim. kauneushoitoloista, vaikkei kävisikään samalla missään hoidossa? Ts. osaavatko myyjät suositella varmasti juuri minun iholleni sopivimmat tuotteet?

        Tuotteita voi ostaa ilman hoidossa käyntiä. Ainakin itse ostin siten. Niitä myydään aika harvoissa kauneushoitoloissa. Sellaselta nettisivulta kuin www.sininetsivut.fi ja sieltä valitset bion, niin pitäis löytyä jälleenmyyjät eri paikkakunnilla.

        Mä olen käyttänyt tuotteita nyt viikon ja olen ollut tosi tyytyväinen.Toivottavasti tuotteet tepsii muillakin :)


      • sarppa83
        :o) kirjoitti:

        Tuotteita voi ostaa ilman hoidossa käyntiä. Ainakin itse ostin siten. Niitä myydään aika harvoissa kauneushoitoloissa. Sellaselta nettisivulta kuin www.sininetsivut.fi ja sieltä valitset bion, niin pitäis löytyä jälleenmyyjät eri paikkakunnilla.

        Mä olen käyttänyt tuotteita nyt viikon ja olen ollut tosi tyytyväinen.Toivottavasti tuotteet tepsii muillakin :)

        Heipähei!
        Sellaista kyselen, että mitä tuotteita käytät ja käytätkö päivisin meikkiä?? Ja onko iho selkeästi parantunut? Olen nyt ulkomailla käymässä ja odotan Suomeen pääsyä, jotta voisin ostaa Jane Iredalin meikkivoidetta, joka ei tuku ihohuokosia...jos ihon paraneminen nopeutuisi.
        Itse käytä Bacteriostat clenseria, acne inhibiting geeliä, follicle lotionia sekä kosteusvoidetta.


      • :o)
        sarppa83 kirjoitti:

        Heipähei!
        Sellaista kyselen, että mitä tuotteita käytät ja käytätkö päivisin meikkiä?? Ja onko iho selkeästi parantunut? Olen nyt ulkomailla käymässä ja odotan Suomeen pääsyä, jotta voisin ostaa Jane Iredalin meikkivoidetta, joka ei tuku ihohuokosia...jos ihon paraneminen nopeutuisi.
        Itse käytä Bacteriostat clenseria, acne inhibiting geeliä, follicle lotionia sekä kosteusvoidetta.

        Mulla on se bacteriostat puhdistusgeeli, acne inhibiting gel ja moisture complex kosteusvoide.Itselläni suurin osa tulehtuneista finneistä parani huomattavasti jo muutamassa päivässä. Punoitus on vähentynyt tosi paljon ja iho on hiukan tasoittunut. Mikään muu tuote ei ole mulla auttanut samalla tavalla eikä näin nopeasti. Joillakin tilanne saattaa aluksi pahentua aika paljonkin, mutta mä olen toistaiseksi ainakin säästynyt siltä. Näidenkin tuotteiden käyttö vaatii pitkäjänteisyyttä ja parhaat tulokset tulee varmaan 1-2kk käytön jälkeen. Mä käytän tuotteita vaan iltaisin eli en pese aamulla, sillä mulla tosi kuiva iho.

        Olis kiva kuulla vielä muidenkin käyttäjien kommentteja.


      • Anonyymi

        Aknelääke ilman reseptiä - http://derminax.lv Erittäin hyvä tuote. Finnit vähenevät selkeästi käytön jälkeen, eikä siihen mene viikkoja.


    • ://

      Itse käytin 2vk puhdistuainetta ja paikallishoitoainetta, mutta oli pakko lopettaa kun naama meni niin pahaan kuntoon. Varsinkin tuo puhdistusaine joka on kuulemma tarkoitettu kuivalle ja herkälle iholle (ei siltä vaikuttanut) ärsytti ja kuivatti tosi paljon ihoa. Paikallishoitoainetta käytän välillä finnien päällä, kuivattaa niitä tehokkaasti.

    • joku

      Käyttänyt itse noin 2kk eikä tuloksia tule, pikemminkin pahenee vaan... :/ tiedä sitten mikä avuksi, kun tätäkin on niin paljon suositeltu...

    • Rosacea

      Heips! Bionhan suosittelee tuotteitaan myös rosacea ihoisille, onko kenelläkään kokemuksia? Ostin juuri itse Bacteriostat cleanserin ja moisture complexin, kalliiksi tuli hitto mutta pakko on yrittää kaikkea. Kotona huomasin että Bacrteriostat cleanser sisältää salisyylihappoa, jota bionin kotisivuilla kehoitetaan rosacea ihoisten välttämään, samalla kuitenkin Bacrteriostat cleanseria suositellaan rosacea naamoille. Mitenhän on koko juttu???

      • ...

        Itse ihmettelin samaa, mutta ilmeisesti näissä tuotteissa salisyylihappoa on sen verran vähän, että se sopii myös ruusufinnisille. Eikä nämä aineet ainakaan minulla ole tilannetta pahentaneet - päinvastoin! Olen käyttänyt Bacteriostat cleanseria ja Follicle clearing lotionia nyt kuukauden verran, ja eilen hommasin Moisture complexin.

        Ja tosiaan, olen tyytyväinen (no, kosteusvoiteesta on vielä paha sanoa mitään!). Mitään ihmeparantumista ei ole tapahtunut, mutta iho tuntuu rauhallisemmalta ja tuotteet miellyttäviltä. Ensin ne kyllä vähän kuivattivat, mutta se meni parissa viikossa ohi.

        Mitä te muut olette muuten maksaneet Moisture complexista? Itse pulitin 41€, ja vasta kuulin, että kilpaileva hoitola olisi myynyt 33eurolla... Otettiinkohan multa liikaa tuolla..? Yleensä nämä tuotteet ovat mielestäni olleet samoissa hinnoissa eri paikoissa.


      • 12+18=30
        ... kirjoitti:

        Itse ihmettelin samaa, mutta ilmeisesti näissä tuotteissa salisyylihappoa on sen verran vähän, että se sopii myös ruusufinnisille. Eikä nämä aineet ainakaan minulla ole tilannetta pahentaneet - päinvastoin! Olen käyttänyt Bacteriostat cleanseria ja Follicle clearing lotionia nyt kuukauden verran, ja eilen hommasin Moisture complexin.

        Ja tosiaan, olen tyytyväinen (no, kosteusvoiteesta on vielä paha sanoa mitään!). Mitään ihmeparantumista ei ole tapahtunut, mutta iho tuntuu rauhallisemmalta ja tuotteet miellyttäviltä. Ensin ne kyllä vähän kuivattivat, mutta se meni parissa viikossa ohi.

        Mitä te muut olette muuten maksaneet Moisture complexista? Itse pulitin 41€, ja vasta kuulin, että kilpaileva hoitola olisi myynyt 33eurolla... Otettiinkohan multa liikaa tuolla..? Yleensä nämä tuotteet ovat mielestäni olleet samoissa hinnoissa eri paikoissa.

        Hei,
        Minä tilaan meren takaa (Amerikasta) kauneustuotteita ja halvaksi tulee. Nämä suomalaiset kynivät kamalia voitto myydessään tuotteita. Kannattaa kuitenkin kysäistä tullista millä hintaa saa tuoda tuotteita ilman tullia.


      • Jannika1988
        12+18=30 kirjoitti:

        Hei,
        Minä tilaan meren takaa (Amerikasta) kauneustuotteita ja halvaksi tulee. Nämä suomalaiset kynivät kamalia voitto myydessään tuotteita. Kannattaa kuitenkin kysäistä tullista millä hintaa saa tuoda tuotteita ilman tullia.

        Itse ainakin tilaan Suomesta nämä BiON tuotteet, www.ihonhoitotuotteet.com saa noin 30e hintaan. Toimituskin tuli heti seuraavana päivänä. Hyviä tuotteita kyllä ovat, nyt jo kolmisen vuotta tullut käytettyä ja iho alkaa olla tosi hyvässä kunnossa.


      • Sivustolle yrittänyt
        Jannika1988 kirjoitti:

        Itse ainakin tilaan Suomesta nämä BiON tuotteet, www.ihonhoitotuotteet.com saa noin 30e hintaan. Toimituskin tuli heti seuraavana päivänä. Hyviä tuotteita kyllä ovat, nyt jo kolmisen vuotta tullut käytettyä ja iho alkaa olla tosi hyvässä kunnossa.

        Sun sivu vain ei ole enää käytössä !


      • vaimoke86
        Sivustolle yrittänyt kirjoitti:

        Sun sivu vain ei ole enää käytössä !

        http://www.vitobeauty.fi taitaa olla halvin suomessa


    • Bionit netistä

      Moi,

      voin lämpimästi suositella http://annhamilton.net/. Tilasin sieltä Bion-tuotteita 30.9. Maksoin luottokortilla, tuotteet lähetettiin isona kirjeenä. Ei mahtunut postilaatikkoon, joten kävin hakemassa postilla lapulla jonka postinjakaja oli jättänyt laatikkoon. Tuotteet tulivat 5.10.!!! Tuotteet puolet halvempia mitä Suomessa. Esim. follicle clearing lotionista maksoin kosmetologilla 32,50€ ja tuolta Ann Hamiltonin nettisivuilla se maksoi 16€

      • Erin22

        Mulla ainakin huonoja kokemuksia tolta annhamiltonin sivulta, oli tilauksessa väärä tuote ja jouduin sitä sitten tappelemaan englanniksi puhelimen välityksellä..
        Tilaan mielummin suomesta, niin ei tule vastaavia ongelmia ja pakettikin kotona kahden päivän sisällä.


      • Ritva

        En kyllä tilaisi tuon näköiseltä sivulta mitään, näyttää tosi epäilyttävältä.
        Muutenkin mitä järkeä, kun suomesta saa lähes samaan hintaan? Jenkkien hinnat vain ovat aina hieman pienempiä, kun siellä ne voi kiertää veroja..
        Mielummin tuen suomalaista ja ostan tuotteeni suomesta.


    • Aknenhoito

      Nyt on alkanut maahantuojakin myymään omassa verkkokaupassa www.aknenhoito.fi BiON-tuotteita ja hinnat on keskimäärin -50% kosmetologien hinnoista?! Tuotteetkin tuli heti seuraavana päivänä postiin eli en kyllä tilaile enää ulkomailta kun en jaksa odottaa :D

      • toimiiii

        Tuli kyllä nopeasti tuolta ja täytyy sanoa että erinomaisia tuotteita: o ei kuivata kyllä ihoa lainkaan


      • vici25

        Laadukkaalta vaikuttavia tuotteita, täytyypä tehdä tilaus kun kerkeää.
        Kiitos vinkistä!


    • tietämätön

      Siis voiko tuolta topkatin kautta tilata yksityinen henkilökin?! Eikö tarvi olla alan ammattilainen, siis kosmetologi tms. Kiitos, jos vaan joku vastaisi!

    • TopkatKosmetik

      Voi tilata ihan yksityishenkilötkin nykyään :)

      T. Topkat Kosmetik

    • tietämätön

      Kiitti sinulle "TopkatKosmetik" tiedosta! Itse tilasin Oulusta SalonLaserista. Kokeilen nämä tuotteet ja jatkossa tilaan sit topkatista jos tykästyn näihin Bionin tuotteisiin. Topkatissa näyttäis olevan edullisemmat hinnat!
      Itse olen käyttänyt ongelmaiholleni (epäpuhtauksia, rasvainen pintakuiva) monia ihonhoitosarjoja, mm. exuviancea, madaraa, dr.hauschkaa,couleur caramel...Toivotaan, että nyt löytyi se huippusarja :)

      • Hienoa kuulla, toivottavasti pidät BiON-tuotteista ja saat niistä apua. BiONin virallisena maahantuojana meillä on hieman edullisemmat hinnat verkkokaupassamme kuin kosmetologeilla, jotka jälleenmyyvät tuotteitamme.

        BiON-tuotteista saamamme palaute on ollut kerrassaan loistavaa. Olisi hienoa saada sinulta ja myös muiltakin palautetta tuotteiden toimivuudesta (niin hyvässä kuin pahassakin). BiONin tuotteet toimivat kokemuksemme mukaan suurella osalla käyttäjistä, kun niitä käytetään oikein. Mielestäni on hienoa, kun tuotesarja on auttanut niin monia saamaan aknen hallintaan; se kun usein muuttaa ihan koko elämänasenteen parempaan suuntaan.

        Verkkokauppamme avasimme Marraskuussa tänä vuonna, jotta voisimme entisestään helpottaa tuotteiden hankkimista etenkin syrjäisemmillä paikkakunnilla. Tähän asti tuotteita on saanut vain kosmetologeilta ja se on tietysti rajoittanut saatavuutta.

        Otamme mielellämme vastaan palautetta myös verkkokaupastamme.

        Oikein mukavaa joulun odotusta kaikille! :)


    • tietämätön

      No niin, voinpa minäkin nyt hieman valottaa kokemuksiani Bion-tuotteista. Olen käyttänyt puhd.ainetta, kost.voidetta, kuorintaa ja kasvonaamiota n. 1,5 viikkoa.

      Muutaman ekan käyttöpäivän jälkeen meinasin vaipua epätoivoon. Ihoni näytti ja tuntui kaamealta...punaista ryyhelmää suun ja nenän ympäryksessä...Ja se järkyttävä kiusallinen kiristävä tunne!!

      Taisin alkuhuumassa käyttää tuotteita liian innokkaasti?! Tuotteet saatuani tein heti ekana iltana kuorinnan ja laitoin naamion ja taisin toistaa saman seuraavana iltanakin. Luin sit topkatin aknesivuilta, että käyttö kannattaa aloittaa varovasti ja pikkuhiljaa edeten. Ahkeralla rasvauksella sain ylähuulen hilseilyn loppumaan ja muukin punoitus ja kiristys katosivat.

      Tänään tein ekan topkat-tilaukseni. Tilasin putsaria jo varastoon valmiiksi ja hieman kosteuttavampaa kost.voidetta pakkasia varten :)

      Niin, ja tää mun ihoni voi nyt oikein hyvin. Yhtään (ainakaan uutta) näppyä ei ole naamassa eikä kaulalla!
      Ihoni ei myöskään rasvoitu enää niin paljon kuin aiemmin! Meikki (bare minerals) pysyy siistinä. Mielenkiinnolla jatkan tuotteiden käyttöä.


      Hyvää Uutta Vuotta 2012 kaikille!

      • Moikka!

        Hienoa kuulla, että tuotteista on apua sinullekin.:)

        Tuotteiden käyttö tosiaan kannattaa aloittaa varovasti, esimerkiksi puhdistus vain iltaisin muutaman päivän ja sitten kaksi kertaa päivässä (tarvittaessa vaikka joka toinen päivä ensin). Kosteusvoide (Moisture Complex) toimii kyllä hyvin näin talvella, tulee itsekin käytettyä aamuin illoin.

        Mielenkiinnolla jään odottamaan lisäkokemuksia sinulta!


    • Isa67

      toimii toimii ja vielä kerran toimii! paras ihonhoitarja mielestäni, muuhun en vaihda.
      aikuisiän akne selätetty, ja kasvot terveinä kesään!

    • tietämätön

      Kyllä vaan toimii!! Mulla kasvot huippukunnossa...ainakin entiseen verrattuna!! IOlen käyttänyt Bion-tuotteita nyt n. 7 kk ja tätä tulen käyttämään jatkossakin!! Mulla on ikää vähän yli 40 vuotta ja ekaa kertaa n.20 vuoteen kasvoissani/kaulallani ei oo finnin finniä! Olen kokeillut jos jonkinlaista tuotetta (mm.clinique,exuviance ja muutamia luonnonkosm.sarjoja), mutta nytpä löytyi se toimivin!

      • whitehead

        Kuulostaa mielenkiintoiselta tämä tuotesarja. Useaa on tullut testattua (Neutrogena, Dermalogica, Vichy, Eucerin...) mutta tiedä sitten mikä lopulta olisi toimiva. Kaikki tuntuvat alkuun hyviltä, mutta pitkässä juoksussa iho menee vaan huonompaan kuntoon.

        Iho lähti huononemaan noin vuosi sitten 25 vuoden iässä. Alkuun enempi rasvoittui, sitten alkoi tulla lisääntyvästi finnejä ja edelleen lisääntyvästi epäpuhtauksia ja komedoja (valkopäitä). Teini-iässä ja sen jälkeen iho ei oireillut juuri lainkaan. Nyt tilanne on siis se, että poskissa, otsassa ja leuassa on hurjasti epätasaisuutta eli juuri noita valkopäitä jotka sitten tasaiseen tahtiin tulehtuvat finneiksi (ihan puristelemattakin). Paikka paikoin iho on kuivahko, mutta kuitenkin paljon päivän mittaan rasvoittuu. Nyt tällä hetkellä on menossa Differin voide ja Tetralysal kuuri, mutta hyvää hoitotuotetta en ole vielä löytänyt.

        Paljon on ihmiset kehuneet juuri tuota Bionin black head eliminator tuotetta, saisiko sillä noita valkopäitä vähäisemmiksi?

        Miten olette netistä tilanneet valinneet nuo putsarit... iho toisaalta ilmeisesti pintakuiva, mutta hurjasti kuitenkin rasvoittuu päivän mittaan. Ottaako sitten herkän ihon putsaria (Bacteriostat Cleanser) vai rasvaisen ihon (antibacterial clenser) vaiko jotain ihan muuta?


    • tietämätön

      Mulla on pintakuiva rasvoittuva iho, joka tarvitsee kosteutta. Mulla on käytössä putsarina Bacteriosat Cleanser, kost.voiteena Moisture Complex.
      Muita hyviä ja säännöllisessä käytössä olevia tuotteita ovat savinaamio Green Tea, kuorintavoide Cucumber scrub, sekä myöskin A-vitamiini pitoinen "seerumi" sekä muukin muutama tuote.
      Tilaan tuotteet aknenhoito.fi/topkat-sivustolta, joka on nykyisin Vito Beauty.

    • Juu123123Juu

      Tarvitseeko tuotteiden käytön aikana välttää auringon valoa?

      • kantapäänkautta

        Kannattaa yleensä kesällä aina käyttää aurinkovoidetta jos on paha akne


    • baahbaah

      Aloitin Bion tuotteiden käytön n. kuukausi sitten. Ennen käytön aloittamista ihollani oli mustapäitä ja miliumeita, mutta harvemmin varsinaisia finnejä. Ihoni on tyypillinen sekaiho, rasvoittuva mutta pintakuiva. Käytön alussa suurien tulehtuneiden finnien määrä lisääntyi ja pelästyin kunnolla kun iho meni huonompaan kuntoon. Vähitellen se alkaa kuitenkin näyttää jo paremmalta. Toivottavasti pitkäaikaisempi käyttö saisi lievän akneni kuriin, kun on lähes kaikkea jo kokeiltu! Nyt meikkini (bare minerals) pysyy paremmin kasvoilla, kun iho rasvoittuu vähemmän. Mustapäitä en ole saanut sulatettua blackhead controllerilla, vaikka olen ahkerasti käyttänyt alusta alkaen, myös miliumeita tulee samaan tahtiin kuin ennenkin. Luulen sen tosin johtuvan pintakuivasta ihostani.
      Kaiken kaikkiaan olen tyytyväinen tuotteeseen ja voin suositella sitä muillekin! Kärsivällisyyttä kyllä tarvitaan=)

    • Ruth68

      Mulla bion on ollut todella toimiva. Tosin jos sillä rupeaa kunnon aknea hoitelemaan pois, niin tarvii olla täsmällinen että tekee hoitomuodot oikein, eikä unohtele tuotteiden laittoa. Itse olen saanut akne rosacean bionilla hoidettua, enkä raaski lopettaa tuotteiden käyttöä, jos vaikka tulee takaisin mokoma :( Oma ihoni on aina ollut todella arka kaikille tuotteille, yliherkkyyttä puolin jos toisin. Hoidon alussa iho punoitti pari päivää, ja sitten rupesi pikkuhiljaa näpyt, punoitus ja turvotus lähtemään, ja nyt on kasvot todella hyvässä kunnossa. Oma tytär käyttää myös näitä tuotteita ihan normaalin epäpuhtaan ihon hoitoon, eikä näpyn näppyä ole näkynyt. Todella hyvä tuotesarja.

    • Tuikku66

      bionia käyttänyt monta vuotta, enkä ole vaihtamassa.
      ainut sarja jolla olen saanut todella pahan ruusufinnin hoidettua olemattomiin.
      bionin löysin kosmetologini kautta, joten on laadukas ammattisarja, eikä mitään markettikamaa.

    • goodbye akne

      BION-TUOTTEET TOIMIVAT!!

      Olen 30 vuotias nainen ja kärsinyt iho-ongelmista teini-iästä saakka. Minulla on paksu ja rasvoittuva iho, ja minulla on aina ollut finnejä ja mustapäitä, joissain elämänvaiheissa enemmän ja joissain vähemmän. Koskaan en ole ihotautilääkärillä käynyt ja akne-diagnoosia saanut, mutta kyllä minulla ainakin lievää/normaalia aknea on elämäni varrella ollut. Finnit ovat aina tulleet leukaan, nenään ja otsaan, ja meikkivoiteet ovat "sulaneet" kasvoilta parissa tunnissa rasvoittumisen takia.

      Olen kokeillut teini-ikäisenä Skinoren-voidetta, joka ei auttanut mitään. Aikuisiällä olen käyttänyt pari Clindoxyl-kuuria, joka auttoi, yhtenä kesänä en tarvinnut ollenkaan meikkivoidetta. Muita lääkkeitä en ole kokeillut, enkä ole koskaan käynyt ihotautilääkärillä, koska en missään nimessä ole halunnut mitään Roaccutan tms. kuureja, koska olen hedelmällisessä iässä ja perheen perustaminen ajankohtaista.

      Nyt olen raskaana toisella kolmanneksella, ja pari kuukautta sitten minulle puhkesi paha hormoniakne. Ohimot ja otsa tulivat täyteen pientä näppyä, kulmakarvoijen sekaan, hiusrajaan ja nenänpieliin puhkesi isoja ihonalaisia paiseita, posket ja leukaperät tulivat täyteen märkäpäisiä finnejä. Koskaan ennen minulla ei ole poskilla ollut yhtäkään finniä. Itku meinasi tulla joka aamu kun katsoin peiliin.

      Skinoren-voidetta saa käyttää raskaana, ja kokeilinkin sitä. Ei toiminut. Sitten marssin kosmetologille pyytämään apua. Hän kehotti käymään netissä tutustumassa Bion-tuotteisiin, jotka ovat oiva apu myös hormonaaliseen akneen. Kävin nettisivulla, lupaavalta kuulosti, tilasin tuotteita:

      - antibacterial cleanser
      - salicylic-glycolic-gel
      - inhibiting gel
      - green tea clay mask
      - blackhead/whitehead controller

      Nyt olen käyttänyt Bion-tuotteita vasta 2 viikkoa, ja tulosta näkyy jo. Lopulliset tulokset näkyvät tietenkin vasta kuukausien päästä, mutta jo nyt selvää parannusta on havaittavissa. Yhtään uutta, isoa finniä/paisetta ei ole tullut, ja poskien finnirykelmä on kuivahtanut ja näpyt kovaa vauhtia haalenemassa olemattomiin.

      Varsinkin tuo antibacterial cleanser on aivan ihana tuote. Iho tuntuu todella puhtaalta ja raikkaalta pesun jälkeen!

      Kyseistä tuotesarjaa saa siis käyttää myös raskaana, tuotteissa on ainoastaan luonnonmukaisia ainesosia. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan. Tuotteet ovat hintavia, mutta riittoisia.

      Usein roaccutan-kuurin syöneiltä kuulee, että se tehosi, mutta finnit palasivat myöhemmin, ja kuuri piti uusia, jne. Mielestäni kosmetiikassa onkin juuri se hyvä puoli, että sitä ei tarvitse käyttää kuuriluontoisesti, vaan voit pysytellä näissä samoissa tuotteissa vaikka koko loppuelämän.

    • sniii3

      Hyviä ovat! :) kosmetologin kautta löysin tämän sarjan kun oli iholla paljo epäpuhtauksii ja tukkeutuneita ihohuokosia. Näitä kun oon käyttäny niin iho näyttää ja tuntuu huomattavasti terveemmätlä. eikä paljon ole finnejä enää muuta kuin hormonaalisia sillointällöin :)

    • Karotiina

      Kärsin ite aiemmin erittäin häiritsevästä aknesta ja itsetuntoni naisena oli tämän takia erittäin heikoilla. Kävin näyttämässä ihoani mm. ihotautilääkärillä sekä myös kosmetologilla ja tämä kosmetologi sai minut kokeilemaan Bion tuotteita, onneksi!
      Aloitin siis vain pelkällä putsarilla (bacteriostat cleanser) ja hetken päästä lisäsin mukaan myös täsmähoidon ja kosteutuksen. Nyt noin 3,5kk käytön aloittamisen jälkeen (otin kuvan alussa) ero on huima. Uusia tulehduksia ei oo ja ihon punaisuus on laskenut. Ihostani voi nyt sanoa että näyttää jopa terveeltä! Akne jätti tosin hieman haaleita arpia kasvoihini mutta siihenkin on kuulemma olemassa onneksi voiteensa. Voin ainakin itse suositella tätä sarjaa muillekkin aknesta kärsiville naisille ja miksei tottakai miehillekkin!

    • tuuliamatilda

      Olen käyttäny bionin tuotteita nyt vasta parisen viikkoa, ja huima muutos ihon kunnossa. Kärsin todella pahasta aikuisiän aknesta ja olen syönyt mm. roaccutan kuurin joka kuivetti ihoni aivan paperiksi ja pahensi tilanteen entisestään. Seuraavaksi kokeilin dermalogicaa, ja alku näytti melko lupaavalta. Kunnes kuukauden käytön jälkeen sain aivan järkyttävän reaktion ja tulehduksen koko kasvoille. Siinä jäivät ne tuotteet käyttämättä aivan tyystin, enkä suosittele.

      Pidin parisen kuukautta taukoa, ja löysin BiONin tuotteet. Ostin aluksi pienen matkakitin tuotteita, jotta voisin testata tuotteiden sopivuuden ennen kuin ostan tuotteet normaalikokoisena.

      Pari päivää käytin ahkerasti green tea maskia pahasti tulehtuneille alueille, ja naamio rauhoitti tulehtunutta sekä kipeää ihoa. Nyt parin viikon käytön jälkeen, pahin tulehdus ja punoitus on lähtenyt kokonaan, sekä aknefinnit lähteneet hälvenemään sekä parantumaan. Aivan mahtavia tuotteita.

      Todella, todella lupaavalta sarjalta vaikuttaa ja sormet ristissä toivon että voisin loppukesästä jo nauttia auringosta ilman tulehtuneita finnejä!

      Suosittelen testaamaan Bionia. Itse kävin topkat kosmetikin liikkeessä helsingissä yrjönkadulla tutustumassa tuotteisiin, halusin varmistua oikeista tuotteista omalle iholleni, etten vahingossakaan enää tuhlaa väärään ja pahaan valintaan.
      Ja erittäin ystävällistä ja ammattitaitoista asiakaspalvelua heidän liikkeessään. :)

      Peukku.

    • Apua85

      Minulla todettu paha ruusufinni noin vuosi sitten. Iho on pintakuiva ja punoittava, mutta näppylöitä on myös paljon. Ollut iho-ongelmia ihan nuoresta saakka. Söin Tetralysal-kuurin, joka auttoi jonkun aikaa, mutta muutama kk sen jälkeen tilanne taas sama. Ihonhoitosarjoista olen kokeillut todella monia ja mikään ei ole auttanut. Luin netistä Bion-tuotteista ja kävin sitten hakemassa aloituspakkauksen muutama päivä sitten. Herranjumala mitä paiseita on nyt noussut kasvoille. :( Melkein itkettää katsoa naamaansa peilistä ja miestäni vaan naurattaa. :D Ymmärrän tavallaan...kysyin liikkeestä ja he sanoivat, että tilanne voi ensin pahentua. Odottelen siis pari viikkoa, josko muutosta ilmaantuisi. Peukut pystyyn, että toimisi. Voin vaikka ilmoitella tänne, miten on toiminut.

    • Aikaa vievää

      Käytin Bionia 1,5 vuotta.. aluksi tuotteet saivat ihon huonompaan kuntoon kuin mitä se alun perin olikaan. Reilun kuukauden kuluttua tuloksia alkoi jo näkyä! Finnit eivät kuitenkaan kadonneet käyttöaikana kertaakaan kokonaan, niin että olisin voinut olla itsevarmasti meikittä. Vaikka finnejä oli käytön aikana vähemmän kuin ennen, niin ne usein tulehtuivat pahasti. Pienikin pintafinni sai aikaan suuren punaisen läikän iholla :s

      En tiedä olenko ainoa jota ärsytti käytön aikana myös se, etteivät tuotteet imeytyneet kunnolla. Aamuisin sai odottaa monta kymmentä minuuttia ennen kun kaikki 5 purkiloa töhnää oli imeytynyt. Yleensä ne eivät imeytyneetkään kunnolla vaan karisivat pois ihoa meikatessa (esim puuterihuiskulla "hangatessa", tms).

      Ja erityisesti kyllästyinkin siihen, että piti käyttää montaa eri tahmavoidetta saadakseen finnit pysymään kurissa.. kärsivällisyys ei riittänyt kun ihonhoitorutiinit veivät niin paljon aikaa päivästä.

      Kaiken lisäksi Bionin tuotteiden teho hiipui vähitellen ja finnit palasi 1,5vuoden käytön jälkeen takaisin samanlaisina kuin ennenkin. Kävelin suosiolla ihotautilääkärin puheille ja lopetin läträämisen turhilla mömmöillä. Sain antibioottikuurin joka toimi tosi hyvin:) Nyt olenkin kuljeskellut jo yli kuukauden meikittä, jes!! Toisaalta kaikilla nämä antibiootit eivät toimi laisinkaan, ja toisilla ne toimivat vain hetkellisesti. Sitten on tietysti roa, joka on asia erikseen, sitä en ole itse vielä uskaltanut kokeilla..

      On mulla kuitenkin hyvääkin sanottavaa Bionista, esim antibacterial cleanser on hyvä käytän sitä vieläkin puhdistusmaidon jälkeen:) Jättää puhtaan olon iholle eikä kuivata liikaa. Varmasti joillakin nämä tuotteet tuottavat tulosta jos vaan kärsivällisyyttä on, ja riippuu tietysti aknen laadusta (onko hormonaalinen jne.).

      Toisaalta kuten melkein kaikki muutkin aknen hoitomuodot, tulee tämäkin pitemmän päälle kalliiksi. Kun tilasin tuotteita vitobeautyn sivuilta, mulla meni kertatilaukseen aina se 120e, jonka tein 4-5 kertaa vuodessa.

      En tiedä oliko tästä mitään hyötyä kenellekkään. Se mikä jollekin toimii, ei välttämättä toimi toiselle. Kokeilemallahan se yleensä selviää.. Tsemppiä kuitenkin kaikille finnien kanssa taisteleville!

    • tiiahäm_

      itselläni on bion tuotteista hyviä kokemuksia, mutta ei akne ole ihan täysin kadonnut,
      mutta parannusta on tullut..

      toisaalta, oma akneni oli alussa hyvinkin kystinen, joten siihen nähden mistä tilanteesta aloitin niin voisin kyllä jopa sanoa että melkein "uusi iho"

      omassa käytössäni on ollut glycolic cleanser, savinaamio sekä inhibiting gel, joita olen nyt käyttänyt alussa hyvinkin säännöllisesti, mutta välillä esimerkisi unohdan laittaa geelin, ja eron kyllä huomaa. geeli kun on rauhoittanut finnejä todella hyvin, eikä näppylät enää muodosta märkiviä valkopäitä ollenkaan, mutta kun geeli jää välistä niin finnit rupeaa hieman taas punoittamaan, tämäkin riippuu välillä tilanteesta.
      savinaamio on ollut itselläni tehokäytössä melkein joka kerta, kun tuntuu siltä että tulehdusta pukkaa, laitan yöksi ohuen kerroksen naamiota ja aamulla tilanne on rauhoittunut.

      en mitenkään ylistä sarjaa, mutta minua se on ainakin auttanut.

      • finnisoikku

        Hei, aloitin toiveikkaana pari päivää sitten bion tuotteiden käytön kosmetologin suosituksesta. Mulle jäi vähän epäselväksi esim naamion käyttö. Aamu- ja iltaohjeesa sitä käsketään laittaa päivittäin, pesunesteen ja täsmähoidon jälkeen puhtaalle iholle. Aamulla huuhdotaan pois, mutta illalla ei? Itse pullossa lukee, että käytetään 1-2 kertaa viikossa, annetaan vaikuttaa 10min ja huuhdotaan pois. Eli miten käytetään? Samoin kasvovesi, pesunesteen jälkeen vai naamion jälkeen? Mutta eikös täsmähoito lähde pois, jos kasvovettä käytetään sen laiton jälkeen? Sekavaa...


    • Ruusuisa

      Hei,

      ruusufinnistä kärsin (punoituslehahtelut, pikkunäpyt) ja lisäksi vielä aknepaiseitakin on. Bionin tuotteet tuntuvat vain räjäyttävän noita paiseita naamaan lisää. Voi olla sattumaakin, mutta aina kun yritän uudelleen alkaa käyttää muitakin kuin puhdistusainetta niin paiseita tulee monta kerrallaan. Miten tuollaisten kokeilua uskaltaa jatkaa ja ottaa riskin, että naama on täynnä hirveitä paiseita, jotka eivät ehkä lähdekään pois.

    • moikkamoi2

      puhutteko te nyt biodrogasta vai jostain muusta merkistä?

      • finnisoikku

        Hei, www.vitobeaty.fi kertoo lisää.

        olisi kiva kuulla kokemuksianne. Etenkin niiden, jotka kuuluvat 10% porukkaan, jolla bionin tuotteet eivät ole auttaneet. Missä vaiheessa luovutitte? Itsellä tuntuu, että tuotteet osittain auttaa, mutta uusia pieniä ja isoja patteja tulee säännöllisesti lisää. Kohta 4 vkoa käyttänyt


    • Ruusuisa

      Bion väittää, että akne tai ruusufinni saadaan hallintaan 90 prosentilla. MIHIN TUTKIMUKSEEN MAHTAA PERUSTUA, kun niin monella ei auta mitään tai autaa vain ositain.

      • finnisoikku

        Haluaisin lisää kokemuksia, niiltä joita bion ei ole auttanut! Kauanko ootte jaksanut sitä käyttää, kunnes luovutitte. Itselläni tulee koko ajan lisää patteja, jopa sellaisia isoja ihon alaisia. Itse kun olen kokeillut kaikki mahdolliset resepti salvat ja liuokset, kaksi antibioottikuuria ja jaksi kertaa roacutan kuurin. Roacutan on aina auttanut, muta taas iho kauheesa kunnossa hormonien takia (synnytys ja imetys). Ikääkin jo 38v. Olin niin toiveikas tämän suhteen, mutta taidan kuulua siihen 10 %,...


      • vastus
        finnisoikku kirjoitti:

        Haluaisin lisää kokemuksia, niiltä joita bion ei ole auttanut! Kauanko ootte jaksanut sitä käyttää, kunnes luovutitte. Itselläni tulee koko ajan lisää patteja, jopa sellaisia isoja ihon alaisia. Itse kun olen kokeillut kaikki mahdolliset resepti salvat ja liuokset, kaksi antibioottikuuria ja jaksi kertaa roacutan kuurin. Roacutan on aina auttanut, muta taas iho kauheesa kunnossa hormonien takia (synnytys ja imetys). Ikääkin jo 38v. Olin niin toiveikas tämän suhteen, mutta taidan kuulua siihen 10 %,...

        Käyttääkö kukaan enä bion tuotteita? Tässähän näitä kokemuksua on pilvin pimein, mutta muakin kiinnostaa kauanko kannattaa käyttää, eetä tuloksia alkaa näkyä? 2 kuukautta takana ja iho kauheessa kunnossa!!!


      • riseupp
        finnisoikku kirjoitti:

        Haluaisin lisää kokemuksia, niiltä joita bion ei ole auttanut! Kauanko ootte jaksanut sitä käyttää, kunnes luovutitte. Itselläni tulee koko ajan lisää patteja, jopa sellaisia isoja ihon alaisia. Itse kun olen kokeillut kaikki mahdolliset resepti salvat ja liuokset, kaksi antibioottikuuria ja jaksi kertaa roacutan kuurin. Roacutan on aina auttanut, muta taas iho kauheesa kunnossa hormonien takia (synnytys ja imetys). Ikääkin jo 38v. Olin niin toiveikas tämän suhteen, mutta taidan kuulua siihen 10 %,...

        Mulla itellä ruusufinni, aloitin bion-tuotteiden käytön ja ehkä viikon jälkeen rupes tuntumaan että iho punoittaa, puskee epäpuhtauksia ulos yms kamalaa...

        Kosmetologi lohdutti että tämä on täysin normaalia tietyissä tapauksissa (tuotteet rupeavat korjaamaan ihon luonnollista kemiatasapainoa ja alkaa samalla syväpuhdistaa ihoa "flareup ilmiö")
        Jos en olisi tätä kuullut, olisin varmaan lopettanut käytön samaan paikkaan.. :D nyt on kohta puoli vuotta takana, parisen kuukautta kestin tätä kyseistä reaktiota ja nyt en voisi olla tyytyväisempi, sarjaa en vaihda.

        Onneksi en lopettanut kesken hoidon!!!


      • hyvinvointijakauneus
        finnisoikku kirjoitti:

        Haluaisin lisää kokemuksia, niiltä joita bion ei ole auttanut! Kauanko ootte jaksanut sitä käyttää, kunnes luovutitte. Itselläni tulee koko ajan lisää patteja, jopa sellaisia isoja ihon alaisia. Itse kun olen kokeillut kaikki mahdolliset resepti salvat ja liuokset, kaksi antibioottikuuria ja jaksi kertaa roacutan kuurin. Roacutan on aina auttanut, muta taas iho kauheesa kunnossa hormonien takia (synnytys ja imetys). Ikääkin jo 38v. Olin niin toiveikas tämän suhteen, mutta taidan kuulua siihen 10 %,...

        Minua itseäni ihmetyttää, miksi ajatellaan että antibiootti olisi paras ratkaisu aknen hoitoon.. Se ei ole lopullinen ratkaisu, koska ei paranna aknen syvää syytä vaan auttaa pinnallisesti kuivattamalla talia..

        Se että antibioottia popsitaan kaikkiin iho-ongelmiin, on mielestäni vakavaa: yleinen immuunitaso heikentyy, lisäksi suurimmalla osalla aknebakteereista rupeaa olemaan jo resistenssi eikä tehoa ja kaikenlisäksi antibiootit tutkimusten mukaan nostaa riskiä niin suolisto kuin rintasyöpiin. Puhumattakaan siitä, kuinka koville ne maksan laittaa: tärkeimmän elimen, joka joutuu päivänmittaan jo muutenkin koville.

        Kyse ei ole harmittomasta vitamiinipilleristä jota voi popsia tuosta noin vain, kyse on erittäin vakavasta lääkkestä joka kantaa erittäin negatiivisia vaikutuksia pitkällä aikatähtäimellä ja joista kuuluisi olla huolissaan. Nopea avun kokeminen ei korjaa näitä negatiivisia vaikutuksia millään tavalla.

        Ihotautilääkärit määräävät antibiootteja hyvin kevyin perustein, jotta asiakasta ei tarvitse ottaa heti takaisin parin viikon sisällä.

        Arvostakaa itseänne ja terveyttänne, on muitakin ratkaisuja kuin antibiootit.


      • oksana1
        hyvinvointijakauneus kirjoitti:

        Minua itseäni ihmetyttää, miksi ajatellaan että antibiootti olisi paras ratkaisu aknen hoitoon.. Se ei ole lopullinen ratkaisu, koska ei paranna aknen syvää syytä vaan auttaa pinnallisesti kuivattamalla talia..

        Se että antibioottia popsitaan kaikkiin iho-ongelmiin, on mielestäni vakavaa: yleinen immuunitaso heikentyy, lisäksi suurimmalla osalla aknebakteereista rupeaa olemaan jo resistenssi eikä tehoa ja kaikenlisäksi antibiootit tutkimusten mukaan nostaa riskiä niin suolisto kuin rintasyöpiin. Puhumattakaan siitä, kuinka koville ne maksan laittaa: tärkeimmän elimen, joka joutuu päivänmittaan jo muutenkin koville.

        Kyse ei ole harmittomasta vitamiinipilleristä jota voi popsia tuosta noin vain, kyse on erittäin vakavasta lääkkestä joka kantaa erittäin negatiivisia vaikutuksia pitkällä aikatähtäimellä ja joista kuuluisi olla huolissaan. Nopea avun kokeminen ei korjaa näitä negatiivisia vaikutuksia millään tavalla.

        Ihotautilääkärit määräävät antibiootteja hyvin kevyin perustein, jotta asiakasta ei tarvitse ottaa heti takaisin parin viikon sisällä.

        Arvostakaa itseänne ja terveyttänne, on muitakin ratkaisuja kuin antibiootit.

        täällä yks joka täysin samaa mieltä! ite tiiän kuinka akne ahdistaa, ja aiheuttaa huonoa itsetuntoa - mutta enemmän mä arvostan omaa kehoani kuin myrkkylääkkeitä, joita nykyään määrätään kaikkeen.

        oon testannut teepuuöljyä, sitruunavettä sekä sinkkilisää: on auttanut, mutta eihän ne kokonaan aknea paranna.

        käytössä on ollut myös dermalogican tuotteet, mutta niillä nyt ei hirveen suurta vaikutusta oo ollut., ehkä perus puhdistusta mutta ei juuri muuta. :/

        nyt on testissä merisuola, katotaan mitä tapahtuu!


      • :))))
        oksana1 kirjoitti:

        täällä yks joka täysin samaa mieltä! ite tiiän kuinka akne ahdistaa, ja aiheuttaa huonoa itsetuntoa - mutta enemmän mä arvostan omaa kehoani kuin myrkkylääkkeitä, joita nykyään määrätään kaikkeen.

        oon testannut teepuuöljyä, sitruunavettä sekä sinkkilisää: on auttanut, mutta eihän ne kokonaan aknea paranna.

        käytössä on ollut myös dermalogican tuotteet, mutta niillä nyt ei hirveen suurta vaikutusta oo ollut., ehkä perus puhdistusta mutta ei juuri muuta. :/

        nyt on testissä merisuola, katotaan mitä tapahtuu!

        Mulla on merisuola toiminut hyvin. Teen siittä itselle kuorinta aineen ja kuorin naamani 2-3 kertaa per viikko. Mikään muu ei oo auttanut yhtä hyvin. Ei tämäkään akneani poista, mutta tekee ihanan pehmeeksi kasvojen ihon ja iho puhdistuu loistavasti verrattaen ihan mihin tahansa muuhun, mitä viime 10 vuoden aikana olen kokeillut!


    • tikkanenmari

      Kovin olen tykästynyt tuotteisiin, alunperin työkaverin suosittelemana. Tuli puheeksi ihoongelmat (itsellä lähinnä orastavaa ruusufinniä, hänellä aikuisiän aknea) ja hän kertoi käyttäneensä jo kauan bionin tuotteita.

      En ollut aikaisemmin kuullut sarjasta, luultavastikin juuri siksi että on saatavilla kosmetologeilta enkä käytä hoitolapalveluita. Mutta koska työkaverilla oli kovin positiiviset kokemukset, kävin hakemassa tuotteet testiin lähimmältä myyjältä.

      Iho on selvästi rauhoittunut, ja kun tuntuu siltä että kohta rupeaa punottamaan ja polttelemaan pesen kasvot putsarilla ja se jo pelkästään seivaa tilanteen. Itse olen ollut kyllä erittäin tyytyväinen ja hyvät kokemukset sarjasta.

    • ichempfehle

      Tässä myös yksi sarjan suosittelija, tutustuin sarjaan ihan sattumalta saksassa asuessani. Iho-ongelmia oli paljon ja kaikki keinot testattuna, kunnes eräs ilta löysin sarjan netistä (keskustelupalstoilta :D) ja päätin tilata tuotteet ensialkuun ihan testiin. Nyt käytän niitä säännöllisesti ja käyn hamstraamassa tuotteita aina laukkuun suomen reissuilla. Harmittaa kun sarja ei ole vielä tänne asti rantautunut, on mielestäni ehdottomasti paras "Hoitoloiden" sarja mitä olen käyttänyt. :)

    • aadanen1

      Mistä tuotteita saa ostettua? Onko pelkästään hoitoloilta? Itelläni ei oo kokemusta ammattisarjoista, mutta tuotteet kiinnostaa hirveästi.. Onkohan kellään tietoa, mistä hoitolasta tuotteita kannattaa käydä ostamassa, asun itse Espoossa.

      • amfora88

        Mä ostan yleensä kosmetologilta, mutta tuntuu että valikoima ei oo ikinä täydellinen ja aina joku tuote puuttuu hyllystä. Sen takia tilaan ite aina välillä netistä, vaikka on samaa hintaluokkaa. Laita googleen hakusana bion-tuotteet verkkokauppa niin löydät. Toivottavasti on apua :)


    • PasiPohj

      10 vuotta sitten aloitin käyttämään ja sain pois ruusufinnin. Nyt 10 vuoden jälkeen tuli takaisin ja alan käyttämään taas. Parani hyvin silloin.

    • Ruusunen74

      Hyviä tuotteita nämä bionit. ostin jokunen vuosi sitten tyttäreni pahaan akneen paikalliselta kosmetologilta ja tepsivät kyllä luvatusti

    • Anonyymi

      Vaikka aloittaja onkin kysellyt tätä kauan sitten niin vastaan, jotta siitä olisi jollekulle hyötyä.

      Mulla on ollut lapsesta asti melko paha akne. Siihen ei auttanut mitkään syömiset tai syömättä jättämiset eikä mitkään Clearasilit tai muut.

      Kärsin huonosta ihostani aikuiseksi asti kunnes söin Roacuttan-kuurin ja ongelma poistui about kuudeksi vuodeksi. Sitten se palasi ja söin toisen kuurin, mutta siitä jäi yksi sitkeä kystamainen patti leukapieleen eikä muutenkaan toiminut niin hyvin kuin ekakerralla.

      Menin sitten tuossa tämän vuoden keväällä manikyyriin kauneushoitolaan ja juttelimme nykyaikaisista kasvohoidoista - mulle oli jäänyt traumat kovakouraisesta kasvohoidosta 15 veenä. Päätin sitten kokeilla ja todellakin oli paljon hellävaraisempi! Lisäksi hoitaja suositteli Bionia. Epäröin vähän kun hinta oli about 30e/purkki ja tarvitsin ainakin kolme tuotetta perus kasvohoitoon. Siis pesuaine, kosteusvoide ja inhibiting gel pattia varten. Kasvohoidon aikana yritettiim saada patti auki jopa veitsellä, mutta oli niin syvälle koteloitunut ettei onnistunut. Bion kuulemma vois auttaa siihen.

      No tosiaan aika skeptinen olin, onhan näitä ihmeaineita nähty ennenkin.

      Nyt olen kuukauden päivät käyttänyt Bionia eikä iho ole koskaan ollut näin puhdas, edes Roacuttanin jälkeen. Inhibiting gel on pienentänyt leukapielen pattia huomattavasti, se ei enää pullota vaan tuntuu lähinnä painaessa, ja on niinkin paljon pienempi. Patti oli tosi iso, joten tämä on jo loistava tilanne enkä ollenkaan odottanut tätä.
      En ole joka päivä pessyt ja rasvannut kahteen kertaan niinkuin ohje on, välillä vaan kerran ja joinain päivinä en ollenkaan jos on laiskottanut. Tulos voisi olla paljon parempikin jos olisin tehnyt ohjeen mukaan.

      Ennenkuin kokeilet Roacuttania joka on kamalaa myrkkyä, kokeile Bionia .

      Tsemppiä kaikki kohtalotoverit, muistakaa että syy ei ole teissä vaan kamalassa ihosairaudessa jonka voi voittaa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      105
      3464
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      85
      3326
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      1986
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      90
      1469
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1276
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1165
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      898
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      132
      860
    9. 46
      793
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      777
    Aihe