Onko kenelläkään muilla kasvi alkanut kukkia akvaariossa? Minulle näin kävi. Kyseisen kasvin nimeä en tiedä, sain sen joskus aikoinaan ystävältäni. Kasvi on ollut akvaariossani varmaan jo pari vuotta, ja nyt kun siivosin akvaarioni ihan hiekkoja myöten, niin uudelleen istutuksen jälkeen kasvi kasvatti sellaisen pitkän verson ja parin päivän päästä tähän puhkesi hieman kallaa muistuttava kukkanen. Pari kuvaakin koitin ottaa, mutta en ole niitä vielä koneelle laittanut.
Vastaukset 4
- Rihma
Kasvisi on luultavasti jokin Anubias?
http://koti.phnet.fi/jarkki/kasvit/Kaapiokeihaslehti (Anubias barteri var nana).jpg
Kukkivat melko helposti.
Kyllä mulla noi akvaariokasvit kukkivat aina sillontällön, miekkakasvit varsinkin, verkkolehti, viuhkalehti jopa pistiakin on pukannut kukkaa.- PaulaS
Toi on nimenomaa se kasvi mikä mulla on, kiitos avusta :D
- RRR
Anubias on muutaman kerran kukkinu ja sitte miekkakasvi...
- fish KING
http://kuvablogi.com/nayta/245023/ .. PARI SEURAAVAA KUVAA MYÖS... tuota anubiaksen kukintoa voisi joku viherpeukalo valoittaa, pudottaako se niitä siemeniään vai mitä hyötyö tuosta on, tuleeko toinen kukinto joka on se hedettävä tai emittävä osapuoli... miten se menee???
Meilläkin tulee tuota kota juttua kun kasvi yltää tarpeeksi korkealle mutta mitä sen jälkeen tapahtuu tuon kodan sisällölle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4722090- 1631377
- 791253
- 951224
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1881184- 1141157
- 101805
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.58776- 47753
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705