Koska täällä ei keskustella

Neppi12345

niin rekisteröitykää http://keskustelualue.kase.fi/ sivuille ja puliskaa paikallisessa.

Foorumilla on hieman ylivilkas andrei mutta älkööt hänestä välittäkö :)

21

2093

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • andrei67890

      Vai "ylivilka". Ota kuule Neppi nitrot vai purkillinen ....raa.

      • Neppi238712

        Turha yrittää vittuilla olen syönyt nitroja yhdesä elämänvaiheessani!!!!! SEN SIJAAN OTTAISITKO YHTEYTTÄ PSYKOLOKIISI TARKISTAKSESI LÄÄKITYKSES TAI JOS LÄÄKITYS PUUTTUU NIIN HANNKKIUDU HOITOON JA ÄKKIÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Neppi123123
        Neppi238712 kirjoitti:

        Turha yrittää vittuilla olen syönyt nitroja yhdesä elämänvaiheessani!!!!! SEN SIJAAN OTTAISITKO YHTEYTTÄ PSYKOLOKIISI TARKISTAKSESI LÄÄKITYKSES TAI JOS LÄÄKITYS PUUTTUU NIIN HANNKKIUDU HOITOON JA ÄKKIÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        SAAT UNOHTAA SEN YKSITYISVIESTIN JOSSA EHDOTIN TAPAAMISTA HELSINGISSÄ KAHVIN ÄÄRELLÄ!! ETPÄ SIIHEN OLE VASTANNUT EIKÄ ASIA MINUA ENÄÄ KIINNOSTA KU TOSIAANKIN VAIKUTAT OLEVAN JOKU VAJAAMIELINEN PERÄKAMMARIN POLIITIKKO!!!!!!!!!!!


      • DDDD
        Neppi123123 kirjoitti:

        SAAT UNOHTAA SEN YKSITYISVIESTIN JOSSA EHDOTIN TAPAAMISTA HELSINGISSÄ KAHVIN ÄÄRELLÄ!! ETPÄ SIIHEN OLE VASTANNUT EIKÄ ASIA MINUA ENÄÄ KIINNOSTA KU TOSIAANKIN VAIKUTAT OLEVAN JOKU VAJAAMIELINEN PERÄKAMMARIN POLIITIKKO!!!!!!!!!!!

        Ei Neppi kannata välittää tuosta Andreista. Kääntelee sanoja toisten suussa ja väittää mitä sattuu kompuroiden omiin sanoihinsa. Näkeehän sen nyt tyhmempikin ettei sillä ole rasvaa rattaissa ja uskoo varmaan ufoihinkin.


      • Vilpas Vihermaa
        DDDD kirjoitti:

        Ei Neppi kannata välittää tuosta Andreista. Kääntelee sanoja toisten suussa ja väittää mitä sattuu kompuroiden omiin sanoihinsa. Näkeehän sen nyt tyhmempikin ettei sillä ole rasvaa rattaissa ja uskoo varmaan ufoihinkin.

        Epäilevät foorumilla josta hän onneksi ei tiedä että kyseessä on nelikymppinen poikamies joka tätänykyä asustelee vanhempiensa nurkissa kun ei yksin pärjää. Todellinen peräkammarin poliitikko siis jolle tietokoneet internetyhteys ja päteminen internetissä on kaikki kaikessa. Sääliksi käy.


      • Qwerty9876
        Vilpas Vihermaa kirjoitti:

        Epäilevät foorumilla josta hän onneksi ei tiedä että kyseessä on nelikymppinen poikamies joka tätänykyä asustelee vanhempiensa nurkissa kun ei yksin pärjää. Todellinen peräkammarin poliitikko siis jolle tietokoneet internetyhteys ja päteminen internetissä on kaikki kaikessa. Sääliksi käy.

        ... vanhapoika?


      • Vilpas Viheraho
        Qwerty9876 kirjoitti:

        ... vanhapoika?

        No sepä justiinsa, vanhapoika. Lienee niin että äiti ostaa vielä vaatteet. Tyhjäntoimittaja mokoma.


      • Mikä sun on?
        Neppi238712 kirjoitti:

        Turha yrittää vittuilla olen syönyt nitroja yhdesä elämänvaiheessani!!!!! SEN SIJAAN OTTAISITKO YHTEYTTÄ PSYKOLOKIISI TARKISTAKSESI LÄÄKITYKSES TAI JOS LÄÄKITYS PUUTTUU NIIN HANNKKIUDU HOITOON JA ÄKKIÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Soita 112 !


      • Kirjeitä myllystäni
        Neppi123123 kirjoitti:

        SAAT UNOHTAA SEN YKSITYISVIESTIN JOSSA EHDOTIN TAPAAMISTA HELSINGISSÄ KAHVIN ÄÄRELLÄ!! ETPÄ SIIHEN OLE VASTANNUT EIKÄ ASIA MINUA ENÄÄ KIINNOSTA KU TOSIAANKIN VAIKUTAT OLEVAN JOKU VAJAAMIELINEN PERÄKAMMARIN POLIITIKKO!!!!!!!!!!!

        Kirjoitatko kirjaa niin kuin Susan Kuronen?


      • Humanoidi
        DDDD kirjoitti:

        Ei Neppi kannata välittää tuosta Andreista. Kääntelee sanoja toisten suussa ja väittää mitä sattuu kompuroiden omiin sanoihinsa. Näkeehän sen nyt tyhmempikin ettei sillä ole rasvaa rattaissa ja uskoo varmaan ufoihinkin.

        tunnistamattomaksi jääneitä lentäviä esineitä on toki ollut.


      • Sisar hento valkoinen
        Neppi238712 kirjoitti:

        Turha yrittää vittuilla olen syönyt nitroja yhdesä elämänvaiheessani!!!!! SEN SIJAAN OTTAISITKO YHTEYTTÄ PSYKOLOKIISI TARKISTAKSESI LÄÄKITYKSES TAI JOS LÄÄKITYS PUUTTUU NIIN HANNKKIUDU HOITOON JA ÄKKIÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Kannattaisiko vähentää nitrojen syömistä ja vaihtaa ne rauhoittaviin?


      • Aktion T4
        Neppi123123 kirjoitti:

        SAAT UNOHTAA SEN YKSITYISVIESTIN JOSSA EHDOTIN TAPAAMISTA HELSINGISSÄ KAHVIN ÄÄRELLÄ!! ETPÄ SIIHEN OLE VASTANNUT EIKÄ ASIA MINUA ENÄÄ KIINNOSTA KU TOSIAANKIN VAIKUTAT OLEVAN JOKU VAJAAMIELINEN PERÄKAMMARIN POLIITIKKO!!!!!!!!!!!

        Voitko hyvin?


      • Velmu Viurusilmä

      • Sivusta Seuraillu
        DDDD kirjoitti:

        Ei Neppi kannata välittää tuosta Andreista. Kääntelee sanoja toisten suussa ja väittää mitä sattuu kompuroiden omiin sanoihinsa. Näkeehän sen nyt tyhmempikin ettei sillä ole rasvaa rattaissa ja uskoo varmaan ufoihinkin.

        Tulipa mielenkiinnosta luettua nuo keskustelualueen andrein jutut jonkin matkaa. Tulee ihan mieleen yksi ex paikallinen tyhjäntoimittaja takavuosilta jolla oli melkolailla samanlainen tapa esittää asiansa. Paljon puhuu mutta mitään ei saa aikaiseksi.


      • Salme Saarenaukko
        Sivusta Seuraillu kirjoitti:

        Tulipa mielenkiinnosta luettua nuo keskustelualueen andrein jutut jonkin matkaa. Tulee ihan mieleen yksi ex paikallinen tyhjäntoimittaja takavuosilta jolla oli melkolailla samanlainen tapa esittää asiansa. Paljon puhuu mutta mitään ei saa aikaiseksi.

        Heittivät tuolla andreille vielä onneksi tuntemattomalla palstalla jonkun nimenkin ilmoille. Taitais äijän sanojen painoarvo vajota syvälle pakkasen puolelle jos omalla nimellään kirjottelis. Meinaan semmosesta paskanjauhajasta on kyse että oksat pois.


      • Andrei

        tule tutustumaan veliseni


    • Väärä tieto

      Kase forumilla on satoja rekisteröityneitä, jotka eivät kirjoita palstalle. Viimeksi siivottiin pois satoja ylimääräisiä.

      Oletko joku trolli?

      • Sheriffi1238176

        Katossää se o andrei vetäny oikein useammalla viestillä het herneet nenääns täällä :D Tais osua pilkkaa oikeaan nilkkaan :D

        Menisit andrei hoitoon jo.


      • PerusVeijon soppakanuuna
        Sheriffi1238176 kirjoitti:

        Katossää se o andrei vetäny oikein useammalla viestillä het herneet nenääns täällä :D Tais osua pilkkaa oikeaan nilkkaan :D

        Menisit andrei hoitoon jo.

        Herneitä riittää. PerusHernekeitolle kaikki!


    • JSNxX

      Melkonen jankuttaja tuo andrei. Vois joskus myöntää olevansa väärässä. Kummallinen tapa kiertää selviä kysymyksiä oksentamalla ympäripyöreitä omia päätelmiä ja vastakysymyksiä. Pää tossa tuli sen juttuja läpilukiessa.

      Andreista tulis helkkarin hyvä pyramidipaskan myyjä edesmenneen ternimaitokuninkaan tilalle. Väki ei istujaisissa ostais kamaa ja tekis sopimuksia syystä että ois niin hyvä puhumaan vaan siksi että ei tarttis kuunnella sitä enää jos suostuminen olis keino päästä eroon ja äkkiä :DDDD

      • Neppi12318712

        Antaa sen vanhanpojan sitten jankuttaa siellä nyt on kevät sillä varmaan on pallit paisuneet niin että kipiää tekee ja pitää purkautua jollain tapaa!!

        Minua ei ainakaan kiinnosta tuonne enää kirjoitella vaikka mieli tekisi! EHKÄ SITTEN KUN ANDREI HÄÄDETÄÄN MITÄ EN USKO TAPAHTUVAN KUITENKAAN!!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe