Sairastuttavatko lääkärit todella?

"esim. homeista"

Voiko olla että esim. lääkäri 2 on sairastunut homeista ja siksi on niin innokas tämän palstan keskustelujen elvyttäjä. Väittää toista, mutta tarkoittaa toista. Haluaa, että palsta pysyy virkeänä noilla ääri tyhmillä kommenteillaan. Ja on muka lääkärikin vielä. No eihän kukaan usko, että "ns. Lääkäri2" on mikään lääkäri. Työttömänä hänellä on aikaa kirjoittaa sormenpäät verillä tälle palstalle noita kommentteja. Ei mene tuntiakaan kun lääkäri 2 on jo kommentoinut jotakin juttua tai aloittanut omaansa. Ja vielä naureskeli nisuiisun kuuden tunnis sessioista ja itse istuu koneen ääressä päivästä päivään tunnista tuntiin. Ja suoltaa ääri tyhmiä kommenttejaan. Hoh hoijaa... palstasta on tullut varsin unettava ja tyhmä lääkäri 2 myötä.

10

694

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjoituksissa

Jos et osaa arvioida kirjoitusten asiasisältöä muuten kuin arvailemalla kirjoittajan ammattia, niin on ehkä parempi mielenrauhasi kannalta kun hyppäät niistä yli ja poimit vaikka Anna-lehden kouraan. Eiköhän kirjoituksessa ole tärkeintä se, mitä siinä sanotaan, eikä se, kuka sen kirjoittaa. Varsinkin tällaisella palstalla, jossa sitä ei voi tietää.

Ihmetyttää muutenkin into spekuloida joidenkin kirjoittajien ammatteja ja arvioida vaittämiä sen mukaan onko takana lääkäri vai ei. Etenkin ristiriitaisuus siinä, että lääkärit eivät yleensäkään tunnu tietävän mistään mitään, mutta kuitenkin jos joku nimimerkki "lääkäri" kirjoittaa jotain vannoutuneen homeaffisioitunen maailmankuvan vastaisesti, on se selvä osoitus siitä, että "et sinä mikään oikea lääkäri ole". Loogisuus kärsii ilmeisesti ensimmäisenä homeen iskiessä.

• heh heeh hee

mutta jos joku siitä kiksejä saa, onhan sekin jotakin mielenterveyshoitoa kyllä. Minä olen presidentti!

• juu juu juu

ihan mieletöntä on asiapitoisuus tuon leikkilekurin kirjoituksissa heh heh heh ehe hee haaaaaahaaaaa

• leikkilekuri

on lääkäri, mutta hänen typeriä kirjoituksia ja kirjoitelmiaan väheksyvä jotenkin homeaffisioitunut? Ai ai ei saa tehdä hätäisiä päätelmiä varsinkaan näin palstan välityksellä pojuseni. ai ai aia iaiaiaii

• "lääkäri 2" ??

"Ihmetyttää muutenkin into spekuloida joidenkin kirjoittajien ammatteja ja arvioida vaittämiä sen mukaan onko takana lääkäri vai ei"

Siis miksi henkilö yrittää välitää itsestään tietävämmän kuin mitä onkaan. Kaikki täällä jo nauravat moiselle nimimerkille, samoin kandille ja muille jotka yrittävät epätoivoisesti olla jotakin muuta kuin mitä ovat.

Jos on maallikko ja ei ymmärrä niin sehän on OK, mutta jos väittää olevansa lääkäri, kandi tms. ja on kirjoituksissaan ja kommenteissaan tyhmä niin silloin voikin jo vähän naurattaa muita kirjoittajia. Ihan vain neuvoksi, suutari pysyköön lestissään!!!

• noinnii
        "lääkäri 2" ?? kirjoitti:

"Ihmetyttää muutenkin into spekuloida joidenkin kirjoittajien ammatteja ja arvioida vaittämiä sen mukaan onko takana lääkäri vai ei"

Siis miksi henkilö yrittää välitää itsestään tietävämmän kuin mitä onkaan. Kaikki täällä jo nauravat moiselle nimimerkille, samoin kandille ja muille jotka yrittävät epätoivoisesti olla jotakin muuta kuin mitä ovat.

Jos on maallikko ja ei ymmärrä niin sehän on OK, mutta jos väittää olevansa lääkäri, kandi tms. ja on kirjoituksissaan ja kommenteissaan tyhmä niin silloin voikin jo vähän naurattaa muita kirjoittajia. Ihan vain neuvoksi, suutari pysyköön lestissään!!!

Mielestäni lääkäri 2 on ehdottomasti lääkäri ja edustaa tyypillistä lääkäreiden tietotasoa näissä asioissa.

• "lääkäri2 :desta!"
        noinnii kirjoitti:

Mielestäni lääkäri 2 on ehdottomasti lääkäri ja edustaa tyypillistä lääkäreiden tietotasoa näissä asioissa.

Ehdottomasti. Hauska, että muutkin ovat huomanneet saman asian. Mukavaa päivänjatkoa muillekin "lääkäreille" kuin pelkästään kakkosluokan lääkäreille.

nauru pidentää ikää, kiitos siitä kommentin antajalle. Vahingoilo on parasta iloa.

• valtoimenaan

Jaa-has , taas on jätetty nikit kotiin. Nikkien takana leikitään asiallista roolia, mutta nikit nurkkaan-tyylillä sitten puretaankin koko viikon patoutumat. Tällä kerralla on kohteeksi valittu Lääkäri2.

Teidän vakkareiden toimintamallit on niin päivänselviä ja ulkoa luettavia. Homehulluus vie näköjään arviointikyvyn itseensä kohdistuen.
      On helppo heitellä tänne linkkejä tai tutkimustuloksia, mutta tämä kirjoittelu paljastaa jälleen kerran todellisen minänne.

Kaksinaismoralismia!

• homeahdistus1

minähän nämä kaikki tänne kirjoitin, ihan niin kuin epäilitkin. Tosi pitkä ja raskas työpäivä takana, jonka aikana ehdin paitsi kaivaa lääkärilehden uudet jutut näkyville, kuten eräälle homesairaalle lupasin, myös kirjoittaa kaikki nämä lääkäri kakkosta parjaavat viestit ja monta muuta. Olen hirmu nopea ja tehokas ihminen, minkä lähipiirini allekirjoittaa ilman muuta.

Miksi et sinäkin, hyvä hulluudesta, patoutumista ja kaksinaismoralismista kärsivä ota jotain vakituista nikkiä itsellesi? Olisi kiva tietää kenen kanssa kirjoittelee, kun minulla on sellainen tuntuma että olen lukenut näitä tosi asiallisia kommenttejasi aikaisemminkin?

• missä mainittiin
        homeahdistus1 kirjoitti:

minähän nämä kaikki tänne kirjoitin, ihan niin kuin epäilitkin. Tosi pitkä ja raskas työpäivä takana, jonka aikana ehdin paitsi kaivaa lääkärilehden uudet jutut näkyville, kuten eräälle homesairaalle lupasin, myös kirjoittaa kaikki nämä lääkäri kakkosta parjaavat viestit ja monta muuta. Olen hirmu nopea ja tehokas ihminen, minkä lähipiirini allekirjoittaa ilman muuta.

Miksi et sinäkin, hyvä hulluudesta, patoutumista ja kaksinaismoralismista kärsivä ota jotain vakituista nikkiä itsellesi? Olisi kiva tietää kenen kanssa kirjoittelee, kun minulla on sellainen tuntuma että olen lukenut näitä tosi asiallisia kommenttejasi aikaisemminkin?

missä kohdassa mainittiin että sinä olet näiden kirjoitusten takana.

Taidat ihan oikeasti olla avun tarpeessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      174
      1514
    2. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      56
      1225
    3. puukkotappelu-keskella-tieta

https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo
      Rovaniemi
      13
      1201
    4. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      51
      1101
    5. Missä Martina miehineen?

Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      1064
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      972
    7. Onko enää rakkaudentunteita

Minua kohtaan?
      Ikävä
      51
      742
    8. Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen

Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm
      Maailman menoa
      252
      727
    9. Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?

Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel
      Ikävä
      33
      720
    10. Haluatko sä enää

Mun kans mitään? ❤️ on ikävä
      Ikävä
      37
      702
    Aihe