Mitä Vancouverissa kannattaa mielestänne ehdottomasti nähdä ja kokea huhtikuun alkupäivinä?
Top 5 Vancouverissa
5
1030
Vastaukset
- Ihana VanDam
The Vancouver Lookout (vrt. Näsinneula)
Capilano Suspension Bridge & Grouse Mountain
Vancouver Museum ja/tai Anthropologinen museo
Stanley Park & Vancouver Aquarium
Storyeum Gas Town:ssa (vanha kaupunki)- huhtikuun alku
Mihinpäin kannattaa majoittua jos haluaa "kaiken kivan" keskelle :) ?
Mitä mieltä olet ajankohdasta matkustaa Vancouveriin tuolloin, onko siellä kevät kuinka pitkällä? - vaahteranlehti 2
vierailemisen arvoisia ovat myös Granville Island ja Pohjois-Vancouverin Lonsdale Quay -market. Mutta älä missään nimessä jätä välistä Capilano Suspension Bridgeä ja Grouse Mountainia; ovat lähekkäin, joten molemmat voi käydä katsastamassa samalla reissulla. Ja tullessa voi vaikka käväistä ostoksilla Lonsdale Quayssa, koska sekin on kaupungin pohjois-rannalla. Matkasta tulee varmasti upea kokemus; jo Vancouverin mahtavuus takaa sen!
- canada girl
huhtikuun alku kirjoitti:
Mihinpäin kannattaa majoittua jos haluaa "kaiken kivan" keskelle :) ?
Mitä mieltä olet ajankohdasta matkustaa Vancouveriin tuolloin, onko siellä kevät kuinka pitkällä?No ma en oikein tiia missa taalla pitas kayda (ite en kayny melkee missaa vaikka oon asunu taalla monta kuukautta)
Kevat on tulollaan aika hyvin puissa lehtia ja kukat kukkii. Kauneimmasta ajasta oot myohassa ku kirsikka puut ei enaaa kuki mut on taalla tulppaani puita ja muutyenkin kivan nakosta nyt.. - elokuussa
vaahteranlehti 2 kirjoitti:
vierailemisen arvoisia ovat myös Granville Island ja Pohjois-Vancouverin Lonsdale Quay -market. Mutta älä missään nimessä jätä välistä Capilano Suspension Bridgeä ja Grouse Mountainia; ovat lähekkäin, joten molemmat voi käydä katsastamassa samalla reissulla. Ja tullessa voi vaikka käväistä ostoksilla Lonsdale Quayssa, koska sekin on kaupungin pohjois-rannalla. Matkasta tulee varmasti upea kokemus; jo Vancouverin mahtavuus takaa sen!
Onko se Capilano suspension bridge todella hintansa väärti? 27 taalaa kuulostaa aika ryöstöhinnalta saada kävellä sillan päästä päähän! Ajattelin poiketa sillä toisella, vähemmän kuululla patikoinnnin lomassa, ei kuulemma maksakaan mitään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418