Porschen laatu

pohjalla..

Tuulilasissa julkaistun kuluttajamittauksen mukaan Porschen suurimmalla markkina alueella USA:ssa kuluttajat nimesivät VW:n ja Porschen yhdessä eräiksi epäluotettavimmista automerkeistä mitä on olemassa. Pientä ovat kaduille putoilevat pakoputket 911 malleista, viimeisten tietojen mukaan niinikään jarrut pettävät 911 malleista yhtäkkiä aiheuttaen vaaratilanteita,tässä esimerkki:

http://www.youtube.com/watch?v=UFEH80UNmog

Siinä myös toinen Porsche osoittaa mitä käytännössä tapahtuu kun yritetään ajaa takamoottorin takaavilla kamalilla ajo-ominaisuuksilla radalla..

Ei ihme,että Corvette jätti Auto Motor und Sport of Swedenin ratatestissä kaikkien aikojen tehokkainta 911 (vielä ahdettukin) lähes 3 sekuntia joka kierroksella ja toimittajat totesivat Porschen tuntuvan suorastaan naiselliselta jos vastassa on Corvette,urheiluautojen Kuningas.

9

1300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jody Scheckter

Tuo heikko laatu ja menokyvyn puute possuissa selittyy yhteisellä hsitorialla VW:n ja samaan konserniin kuuluvan Audin (osin myös Skoodan ja Seatin) kanssa. Millonkohan ne tajuaa asentaa oikean kilpa-auton,riittävän voimakkaan moottorin noihin takamoottoripeltipulkkiinsa,sitä ennen tosin kannattaa harjoitella jarrujen suunnittelua jonkin aikaaa :D

• LOL!

"JodyScheckter"-Tapastikokselle osui tällä kertaa todella osuva nimmari, POHJALLA..

LOL! MOT! DDR VAG USA LOL MOT

• maailman parasta

LOL. Tosiasia on, että saksalaisten autonvalmistajien laatu on parasta maailmassa. Porsche etunenässä.

Autottoman Tapatikosen fanittamat jenkit ovat huonoimpia.

MOT.

• postaus...

Hei olet Idiootti.

• dsffsd

hahaha ameriiikan laatua pojat.
      http://videos.streetfire.net/search/cadillac/0/2421093d-d063-4ea5-89b3-98a500aa04d9.htm

• vaihteeksi!

http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?subarea=trendit&arti cle=131929

Porschejen suurimmalla markkina-alueella USA:ssa kuluttajat ovat arvioineet Porschen laadun selvästi heikommaksi kuin esimerkiksi Chevroletin,Cadillacin tai Pontiacin. Näyttää Porsche pitävän ihan peräpään sijoituksia hallussaan:D

• herkkä yllättyjä

Vähän sama, kuin kysyisi suomalaiselta kuluttajalta, että onko suomalaiset tomaatit laadukkaampia, kuin espanjalaiset. Herää nyt pahvi todellisuuteen! Ei kaikkea mitä lukee ole pakko uskoa.

• hopotipop

Millaisilla huuhaa-kriteereillä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1732
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe