Vaakanainen

Näin on

on ressukka, ei sille mitään voi.
Itkeskelee ja säälii itseään, kun muu maailma ei ymmärrä.
Aina epätasapainossa, vain alkoholi auttaa.

42

6077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!!!!!!!

      Ei voi muuten uskoa. Itkeskelee, kyllä, mutta ei nyt hitto vie siksi, että maailman pitäisi jostain syystä ymmärtää, koska vaakanainen kyllä tietää, ettei tässä maailmassa pahemmin (hänen ihailemaansa) ymmärrystä käytetä, vaan kylmää taktiikkaa.
      Eikä ole aina epätasapainossa, vaan löytää aina kultaisen keskitien kaikelle, selityksineen.

      Eikä käytä alkoholiakaan kovin mielellään, koska se ei yksinkertaisesti maistu muuten niin pikku simasuulle. Alkoholi turruttaa liikaa vaakan tärkeintä elintä eli aivoja.

      • mitä?

        Vaakanainen
        -itkeskelee kylmää taktiikkaa.
        -ymmärtää ettei HÄNEN ihailemaansa ymmärrystä pahemmin käytetä.

        Jääks tosta sepustuksestasi näppiin muuta, kuin että vaanaisen mielestä lähes kaikilta muilta kin häneltä puuttuu ymmärrys??
        Ja onko asian laidalle jokin kultaisen keskitien selitys?


      • .............
        mitä? kirjoitti:

        Vaakanainen
        -itkeskelee kylmää taktiikkaa.
        -ymmärtää ettei HÄNEN ihailemaansa ymmärrystä pahemmin käytetä.

        Jääks tosta sepustuksestasi näppiin muuta, kuin että vaanaisen mielestä lähes kaikilta muilta kin häneltä puuttuu ymmärrys??
        Ja onko asian laidalle jokin kultaisen keskitien selitys?

        Siitä ei jää näppiin muuta kuin molemminpuolinen puuttuva ymmärrys, se kultainen keskitie.


      • sanottu..
        ............. kirjoitti:

        Siitä ei jää näppiin muuta kuin molemminpuolinen puuttuva ymmärrys, se kultainen keskitie.

        Kuka lienee tämän 'aforismin' keksijä, vaaka vai joku muu, mutta kyllä kuvaa vaakaa aivan täydellisesti!


    • harrastaa

      piilovit***lua ja tekeytyy lapselliseksi, kun asiat ei mene niin kuin hän haluaa. Sanoisi suoraan!

      • V Esimies

        kuten miehetkin, paitsi että useimmat niistä (kaikenmerkkiset) ovat jo luonnostaan vähän lapsellisia. ;))


    • Poison.

      Mitä ihmettä ihmiset saavat siitä, että käyvät internetin keskustelupalstoilla itkemässä kuinka kaikki vaakanaiset/suomalaiset/juutalaiset/punahiuksiset/keksihaluamasiryhmätähän on sitä ja tätä, kun ilmeisesti muutama epämiellyttävä tapaus on tullut vastaan? Tuo on asia jota en edelleenkään voi ymmärtää, omat turhautumat voi purkaa toisellakin tavalla.

      • female67

        Mitä nyt sieltä täältä olen näitä juttuja vaa'oista lukenut, niin hirvittävän moni heitä näyttää haukkuvan. Mietin syytä. Jokainen on omanlaisensa, that's it.


    • on erilainen

      Vaaka ihminen on diplomaattinen, ja hyvin ihmisten kanssa toimeentuleva luonne!Monet ihmiset haluaa vain ,löytää oman erinomaisuutensa !Hakemalla haetaan heikkouksia, joita jokaisella ihmisellä on.

    • Puhut

      Vaaka hakee tukea aina vahvemmista ihmisitä. Ne ei osaa koskaan päättää asioitaan vaan kyselee muiden mielipiteitä. Siksi varmaan aina epätasapainossa. Usein se kuppi kallistuu sinne mistä vähänkään on itselle jotakin hyötyä. Vaakalle ei kannata uskoutua koska on epäluotettava mielistelevä liero. Kännipäissään puhuu lipevästi kaiken.

      • naurattaa

        Naurattaa...jo;))


      • jos uskallat

        oma horoskooppimerkkisi. Katotaan sitten minkälainen on sinun merkkisi tyypillinen edustaja. Ilkeä ainakin, mitähän muuta..


      • 1710

        minun tuntemani vaaka nainen on lojaali, luotettava, tosi ystävä, aina auttamassa ja ajattelemassa ensin muita ja sitten vasta itseään, hän ahdistuu maailman pahuudesta, mutta ei silti ole mikään ruikuttaja, vaan auttaja, jos mahdollista...periaatteena, Saarijärven Paavon ajatusmaailma...pannaan leipään puolet "petäjäistä", kun naapurin sadon vei halla...repikää siitä...


      • etpä taida tuntea
        1710 kirjoitti:

        minun tuntemani vaaka nainen on lojaali, luotettava, tosi ystävä, aina auttamassa ja ajattelemassa ensin muita ja sitten vasta itseään, hän ahdistuu maailman pahuudesta, mutta ei silti ole mikään ruikuttaja, vaan auttaja, jos mahdollista...periaatteena, Saarijärven Paavon ajatusmaailma...pannaan leipään puolet "petäjäistä", kun naapurin sadon vei halla...repikää siitä...

        taitanee olla vaan niin, ettet ole joutunut käymään vaikeuksia kunnolla läpi, vaikkakin vaaka merkki tarkoittaa tasapainoista, niin onkin erittäin heiluvaluonne!


      • mikkis.
        1710 kirjoitti:

        minun tuntemani vaaka nainen on lojaali, luotettava, tosi ystävä, aina auttamassa ja ajattelemassa ensin muita ja sitten vasta itseään, hän ahdistuu maailman pahuudesta, mutta ei silti ole mikään ruikuttaja, vaan auttaja, jos mahdollista...periaatteena, Saarijärven Paavon ajatusmaailma...pannaan leipään puolet "petäjäistä", kun naapurin sadon vei halla...repikää siitä...

        ...Teresasta - hän oli Neitsyt :)


      • amalia
        etpä taida tuntea kirjoitti:

        taitanee olla vaan niin, ettet ole joutunut käymään vaikeuksia kunnolla läpi, vaikkakin vaaka merkki tarkoittaa tasapainoista, niin onkin erittäin heiluvaluonne!

        että vaaka on erityisen oikeudenmukainen. Siksi voi toisista myös näyttää, ettei osaa päättää asioista. Vaaka haluaa miettiä loppuun asti myös päätöksensä seuraukset ja varmistaa, että on toiminut mahdollisimman oikeudenmukaisesti joka suuntaan. Se ei aina ole tosiaankaan helppoa, koska, kun yhteen suuntaa kumartaa, niin toiseen pyllistää ja sitä vaaka yrittää välttää.
        Ymmärrän joidenkin katkeruuden vaakanaista kohtaan täällä, jos on joskus päässyt vaakanaisen hyvyyttä kokemaan, eikä ole itse osannut käyttäytyä oikein ja on siten tullut lempatuksi, niin onhan se maailman loppu. Etenkin kun itse tietää, että aiheesta on lempattu.
        Vaakanainen on horoskooppimerkeistä paras ehdottomasti. Hän on älykäs, taiteellinen, kauneuden ihannoija, yleensä myös itse kaunis ja hyvän maun mukaisesti pukeutunut. Myös hänen kotinsa on hyvällä maulla omaperäisesti sisustettu. Lisäksi hän on todella vaatimaton.
        Vaakanainen on puhunut, muut vaietkoon seurakunnassa.

        Vielä tosta haukkumisesta. Sanokaapa joku ryhmä mitä ei täällä haukuttaisi. Menee mille palstalle tahansa, niin sama haukkuminen joka puolella. Tuskinpa ovat vaakoja. vaaka rakastaa rauhaa ja sopua.


      • hahhahhaa
        amalia kirjoitti:

        että vaaka on erityisen oikeudenmukainen. Siksi voi toisista myös näyttää, ettei osaa päättää asioista. Vaaka haluaa miettiä loppuun asti myös päätöksensä seuraukset ja varmistaa, että on toiminut mahdollisimman oikeudenmukaisesti joka suuntaan. Se ei aina ole tosiaankaan helppoa, koska, kun yhteen suuntaa kumartaa, niin toiseen pyllistää ja sitä vaaka yrittää välttää.
        Ymmärrän joidenkin katkeruuden vaakanaista kohtaan täällä, jos on joskus päässyt vaakanaisen hyvyyttä kokemaan, eikä ole itse osannut käyttäytyä oikein ja on siten tullut lempatuksi, niin onhan se maailman loppu. Etenkin kun itse tietää, että aiheesta on lempattu.
        Vaakanainen on horoskooppimerkeistä paras ehdottomasti. Hän on älykäs, taiteellinen, kauneuden ihannoija, yleensä myös itse kaunis ja hyvän maun mukaisesti pukeutunut. Myös hänen kotinsa on hyvällä maulla omaperäisesti sisustettu. Lisäksi hän on todella vaatimaton.
        Vaakanainen on puhunut, muut vaietkoon seurakunnassa.

        Vielä tosta haukkumisesta. Sanokaapa joku ryhmä mitä ei täällä haukuttaisi. Menee mille palstalle tahansa, niin sama haukkuminen joka puolella. Tuskinpa ovat vaakoja. vaaka rakastaa rauhaa ja sopua.

        hah, tiedän ainakin yhden Vaakanaisen joka ei ole rauhaa rakastava ja sopuisa, häiriköi toisten puhelimilla epämääräisiä viestejä, on siis todella lapsellinen ja päästelee suustaan perättömiä juttuja.


      • rauhavaaka
        hahhahhaa kirjoitti:

        hah, tiedän ainakin yhden Vaakanaisen joka ei ole rauhaa rakastava ja sopuisa, häiriköi toisten puhelimilla epämääräisiä viestejä, on siis todella lapsellinen ja päästelee suustaan perättömiä juttuja.

        juttuja?? Kerro!!


      • tunnistatko itsesi
        rauhavaaka kirjoitti:

        juttuja?? Kerro!!

        perättömiä kamaluuksia joista koituu muilleosapuolille pahaa mieltä!! Mustasukkainen ja katkera eukko.


      • käytöksen perusteella
        hahhahhaa kirjoitti:

        hah, tiedän ainakin yhden Vaakanaisen joka ei ole rauhaa rakastava ja sopuisa, häiriköi toisten puhelimilla epämääräisiä viestejä, on siis todella lapsellinen ja päästelee suustaan perättömiä juttuja.

        olet valmis leimaamaan kaikki?
        Sinulla on henkilökohtainen antipatia tätä kyseistä naista kohtaan. Ok,olkoon niin. Mutta yhtä hyvin siinä tapauksessa minä voisin väittää jostain muusta merkistä ihan samaa.


      • rauhavaaka
        tunnistatko itsesi kirjoitti:

        perättömiä kamaluuksia joista koituu muilleosapuolille pahaa mieltä!! Mustasukkainen ja katkera eukko.

        mitähän tämä katkera eukko on sulle tehnyt? Jos et voi kertoa niin miksi edes vaivaat sitä päätäs täällä palsatalla?


      • mitään kerrottavaa
        rauhavaaka kirjoitti:

        mitähän tämä katkera eukko on sulle tehnyt? Jos et voi kertoa niin miksi edes vaivaat sitä päätäs täällä palsatalla?

        koskapa ei kerro, mitä pahaa se vaala on sille tehnyt.
        Kunhan nyt vaan haluaa mustamaalata, syy voi olla hänessä itsessään jopa.


      • rauhavaaka
        mitään kerrottavaa kirjoitti:

        koskapa ei kerro, mitä pahaa se vaala on sille tehnyt.
        Kunhan nyt vaan haluaa mustamaalata, syy voi olla hänessä itsessään jopa.

        varmaan onkin.


      • se nainen on sekaisin
        mitään kerrottavaa kirjoitti:

        koskapa ei kerro, mitä pahaa se vaala on sille tehnyt.
        Kunhan nyt vaan haluaa mustamaalata, syy voi olla hänessä itsessään jopa.

        En halua yleistää vaakanaisia, mutta tämä kokemus on kyllä huippu. On tosi mustasukkainen miesystävänsä edellisistä suhteista ja on valmis mustamaalaamaan kaikki muut. Lähettelee omituisia viestejä ja haukkuu muutkin kuin minut , emme ole edes koskaan tavanneet!!
        Hullu eukko.


      • hoh hoijaa
        se nainen on sekaisin kirjoitti:

        En halua yleistää vaakanaisia, mutta tämä kokemus on kyllä huippu. On tosi mustasukkainen miesystävänsä edellisistä suhteista ja on valmis mustamaalaamaan kaikki muut. Lähettelee omituisia viestejä ja haukkuu muutkin kuin minut , emme ole edes koskaan tavanneet!!
        Hullu eukko.

        Hoh hoijjaa...


      • amalia
        hahhahhaa kirjoitti:

        hah, tiedän ainakin yhden Vaakanaisen joka ei ole rauhaa rakastava ja sopuisa, häiriköi toisten puhelimilla epämääräisiä viestejä, on siis todella lapsellinen ja päästelee suustaan perättömiä juttuja.

        on mielenterveysongelmia, niin aivan sama mikä horoskooppimerkki on, ei käyttäydy oman persoonansa mukaisesti kuitenkaan, koska on sairas.
        Jos tuntemallasi naisella mielestäsi ei ole mielen sairautta, niin sitten väitän, että hän ei ole vaaka. Terve vaakanainen ei käyttäydy noin. Meillä on terve itsetunto, emmekä ole mustasukkaisia kenellekään tai kateellisia. Miksi olisimme?
        Olemmehan itse parhaita!!! Meidän ei tosiaankaan tarvitse kadehtia toisia, vaan yleensä meitä kadehditaan.


      • rauhavaaka
        se nainen on sekaisin kirjoitti:

        En halua yleistää vaakanaisia, mutta tämä kokemus on kyllä huippu. On tosi mustasukkainen miesystävänsä edellisistä suhteista ja on valmis mustamaalaamaan kaikki muut. Lähettelee omituisia viestejä ja haukkuu muutkin kuin minut , emme ole edes koskaan tavanneet!!
        Hullu eukko.

        voin sanoa että eipä ole tyypillinen vaaka, itse en kyllä käyttäytyisi noin, eli ei kannata yleistää.
        Taas se nähtiin että kun yksi tekee jotain hullua niin kaikki vaa at ovat kuulemma samanlaisia eipä voi muuta kuin sanoa että hoh hoijaa kuin edellinenkin.Ja eikö olis jo reilua jättää meidät vaakanaiset rauhaan haukkumisella? Jokainen me ollaan yksilöitä persoonia.


      • !!!!!!!!!!
        se nainen on sekaisin kirjoitti:

        En halua yleistää vaakanaisia, mutta tämä kokemus on kyllä huippu. On tosi mustasukkainen miesystävänsä edellisistä suhteista ja on valmis mustamaalaamaan kaikki muut. Lähettelee omituisia viestejä ja haukkuu muutkin kuin minut , emme ole edes koskaan tavanneet!!
        Hullu eukko.

        niitä juttuja, jotka eivät kiinnosta vaakaa missään määrin. Yleensä ummistaa tommoselta silmänsä ja antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, tietäen, että noinkin ihmiset voivat käyttäytyä voimakkaissa tunnetiloissa, tarvitsematta haukkua toista hulluksi.


      • siis sen naisen
        amalia kirjoitti:

        on mielenterveysongelmia, niin aivan sama mikä horoskooppimerkki on, ei käyttäydy oman persoonansa mukaisesti kuitenkaan, koska on sairas.
        Jos tuntemallasi naisella mielestäsi ei ole mielen sairautta, niin sitten väitän, että hän ei ole vaaka. Terve vaakanainen ei käyttäydy noin. Meillä on terve itsetunto, emmekä ole mustasukkaisia kenellekään tai kateellisia. Miksi olisimme?
        Olemmehan itse parhaita!!! Meidän ei tosiaankaan tarvitse kadehtia toisia, vaan yleensä meitä kadehditaan.

        en halua yleistää vaakanaisia mutta tällä tyypillä on todellakin jotakin päässään vikaa, käyttäytyy kumman omistuisenhaluisesti, kaiketi pelkää jäävänsä yksin. Pakkomielle mustamaalata toisia on kuin s.kuronen vanhasen suhteen!!


      • yleensä
        amalia kirjoitti:

        on mielenterveysongelmia, niin aivan sama mikä horoskooppimerkki on, ei käyttäydy oman persoonansa mukaisesti kuitenkaan, koska on sairas.
        Jos tuntemallasi naisella mielestäsi ei ole mielen sairautta, niin sitten väitän, että hän ei ole vaaka. Terve vaakanainen ei käyttäydy noin. Meillä on terve itsetunto, emmekä ole mustasukkaisia kenellekään tai kateellisia. Miksi olisimme?
        Olemmehan itse parhaita!!! Meidän ei tosiaankaan tarvitse kadehtia toisia, vaan yleensä meitä kadehditaan.

        meitä kadehditaan."
        Jos kadehtiminen on noin laajamittaista, on todennäköistä, että vaaka pätemistarpeessaan varmistaa itselleen kadehtijat
        hakeutumalla itseään lahjattomampaan/heikompaan seuraa. Aina niitä löytyy olipa oma äo miltei mikä tahansa.


      • amalia
        yleensä kirjoitti:

        meitä kadehditaan."
        Jos kadehtiminen on noin laajamittaista, on todennäköistä, että vaaka pätemistarpeessaan varmistaa itselleen kadehtijat
        hakeutumalla itseään lahjattomampaan/heikompaan seuraa. Aina niitä löytyy olipa oma äo miltei mikä tahansa.

        joka tarttui täkyyn. Ihmettelinkin jo, että onpa täällä fiksua porukkaa, kun huomasiat heti etten ihan tosissani ollut. Olen huomannut, että näillä palstoilla on tosi helppo provosoida ihmisiä. Laitoin jo tossa aiemmin niin paksua tarinaa, että odotin kunnon kahinoita, mutta ei mitään. Fiksuja ihmisiä täällä, taitavatkin olla kaikki vaakoja?
        Sinä se et sitten... voi, voi


      • vaan
        amalia kirjoitti:

        joka tarttui täkyyn. Ihmettelinkin jo, että onpa täällä fiksua porukkaa, kun huomasiat heti etten ihan tosissani ollut. Olen huomannut, että näillä palstoilla on tosi helppo provosoida ihmisiä. Laitoin jo tossa aiemmin niin paksua tarinaa, että odotin kunnon kahinoita, mutta ei mitään. Fiksuja ihmisiä täällä, taitavatkin olla kaikki vaakoja?
        Sinä se et sitten... voi, voi

        samaan malliin, että jatkossakin minulle epäfiksulle tuplavaa´alle riittää taukojumpattavaa eli pikakommentoitavaa.


      • oemnhtb

        Mites sellanen vaakanainen joka ei juo alkoholia?!?


    • vaakanainen on niin.....

      ihana. Joskus tosin hyvin v****mäinen, mut vain ja ainoastaan silloin kun siihen on aihetta.

    • vaa´asta

      Vaakanainen on paras ystävä jonka tunnen,luotettava ja rehellinen:Aina puolustamassa niitä jotka tuntee todellisiksi ystävikseen,Tarkkavaistoinen vaaka, huomaa ihmisen kaksinaamaisuuden,Joten häntä on vaikea pettää.Siksi hän on aina puolustamassa sorretuja,diplomaatinkykyjä hänellä on, siksi usein oikeuden tuomarit on vaakoja.Paras merkki kaikista!

      • oikeuden

        tuomarit on vaakoja".
        Nimeähän muutama väitteesi tueksi!


      • vaa´at
        oikeuden kirjoitti:

        tuomarit on vaakoja".
        Nimeähän muutama väitteesi tueksi!

        Olen myöskin ällistellyt tuon kaltaisia höpöhöpö-väitteitä, enkä ole löytänyt mitään aineistoa vaakojen väitteiden tueksi.
        Katsoin äsken esim. Korkeimman oikeuden jäsenten esittelylistaa. 19:sta jäsenestä (KO:n pressa laskettu mukaan) 16:a syntymäaika on annettu eikä vaakoja näy. (oinas, 2 härkää, 4 kaksosta, 3 rapua, leijona, neitsyt, skorppioni, kauris ja 2 kalaa).


    • mikkis.

      Minun kokemukseni mukaan pahimmat itkupillit löytyvät kyllä veden merkeistä, joskus myös tulen merkeistä.

      Ilman merkit ja maamerkit ovat vähemmän tunteilijoita; heillä on enemmän älyllisyyttä suhtatumisessa asioihin.

    • vaakkus

      Jaahas emmä ainekaa sovi tuohon kuvaukseen...

    • arvata kuka olet^^

      olet se muija, se epätoivoinen ruma muija jota nykyinen mieheni ei huolinut, sinun sijaan hän valitsi minut, ärsyttääkö se edelleen noin paljon?
      minkä minä sille mahdan että olet alkoholiin taipuvainen ruma naisen puolikas, liian nuori ymmärtämään elämästä mitään.kasvaisit jo aikuiseksi sinäkin pikkuhiljaa, katkeruus näkyy vieläkin noin selvästi. voi hellanlettas sentää :DDDDD

      • vanhavaaka rouva

        sinäkin vaikutat aika lapelliselta ja epävarmalta ihmiseltä kun tollaista jaksat tänne palstalle kirjoittaa. tuskin sinunkaan suhde siihen mieheen kestää kun olet noin kypsymätön.


    • Sissi

      Myönnetään tai siis ainakin omalla kohdallani myönnän et oon aika ajoin ja varsinkin kun miele on maassa sellainen itsesäälin syövereihin menijä ja silloin itken ja joskus säälin vaan sen takia et saan itkeä. Muulla maailmalla ei ole sen asian kanssa mitään tekemistä ja alkoholia en käytä itse lainkaan. Mut upee ihminen oon itseni mielestä ja hyvin usein muidenkin mielestä ja jos joku ei pidä se ompi hänen asiansa. Iloa, Valoa ja Voimia päiviinne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1743
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1431
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1116
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      212
      821
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      775
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe