If I knew he`s a single everything would be better than allright.
Seurusteleeko Marko?
17
4273
Vastaukset
- anna________
Markolla on tyttöystävä. Kuulemma tummatukkainen neitokainen. Ovat kaverin kavereita helsingissä poetsin pojat. Mhh, kelpais mulle paremmin kuin parhaasti tuo Marko...
- minäpä vaan
Sinäpä sen sanoit, Anna... kelpais varmaan aika monelle... ja kun on muutakin kuin ulkokuori(joka jo sinällään on ihana), ei mikään tyhjäpää. Ne silmät! Voi kun ei olisi näin turkasen paljon ikäeroo... :D love you, Marko, ootr ihaaaaaana!!!!
- anonyymi
Signs of life - levyn kiitoksissa mainitaan joku "Rebecca" ja että "Someone special on sinun kappaleesi". Myös Cor: in kiitoksissa hänet mainitaan... kukahan mahtaa tuo neito olla? Markon tyttöystävä jos oot , Rebecca, tai kuka nyt ootkin, ni voin vilpittömästi sanoa että oon sulle kateellinen! Ajatella, Marko tekee jollekulle oman biisin, ja noin värisyttävän ihanan vielä! Onnee sulle, oot muuten aika hyvän pokannu- he's Delicious!!!!! XD
Tietääks kukaan tästä Rebeccasta?? - ...........
anonyymi kirjoitti:
Signs of life - levyn kiitoksissa mainitaan joku "Rebecca" ja että "Someone special on sinun kappaleesi". Myös Cor: in kiitoksissa hänet mainitaan... kukahan mahtaa tuo neito olla? Markon tyttöystävä jos oot , Rebecca, tai kuka nyt ootkin, ni voin vilpittömästi sanoa että oon sulle kateellinen! Ajatella, Marko tekee jollekulle oman biisin, ja noin värisyttävän ihanan vielä! Onnee sulle, oot muuten aika hyvän pokannu- he's Delicious!!!!! XD
Tietääks kukaan tästä Rebeccasta??Rebecca ei ole Markon tyttöystävä!
- dora84
herää kysymys, eikai tämä ko. tumma neitokainen vaan turussa asustele... ;) she`s beautiful indeed... ihmeellinen on elämä, annetaan auringon paistaa :)
- diipadaipa
dora84 kirjoitti:
herää kysymys, eikai tämä ko. tumma neitokainen vaan turussa asustele... ;) she`s beautiful indeed... ihmeellinen on elämä, annetaan auringon paistaa :)
Näh, ei asu!
- =")¤"¤/)!(((
diipadaipa kirjoitti:
Näh, ei asu!
Taitaa olla tummatukkainen mies paremminkin =)
- hähh
=")¤"¤/)!((( kirjoitti:
Taitaa olla tummatukkainen mies paremminkin =)
Tykkääkö ihana marko muka miehistä mitä mitä?? Mikä menetys kaikille naisille, jos totta...byäähh...
- sillä on
hähh kirjoitti:
Tykkääkö ihana marko muka miehistä mitä mitä?? Mikä menetys kaikille naisille, jos totta...byäähh...
tykkääkö se tytöistä vai pojista,vai kummistakin?Mikää menetys kellee oo,kukaa fani sit sais ittellee kummiskaa oli sit mikä vaa.
- Justusy
sillä on kirjoitti:
tykkääkö se tytöistä vai pojista,vai kummistakin?Mikää menetys kellee oo,kukaa fani sit sais ittellee kummiskaa oli sit mikä vaa.
Mitä väliä sillä on vaikka Marko tykkääkin pojista.. Musiikki on kuitenkin parasta..
- voi jessus
Justusy kirjoitti:
Mitä väliä sillä on vaikka Marko tykkääkin pojista.. Musiikki on kuitenkin parasta..
Kuvittelettekste jonkun toopen johkin nettipalstalle kirjottaman sepityksen perusteella jotain noinkin henkilökohtaista jonkun ihmisen yksityisasioista?!! Ha ha haa, sanon vaan. Jos Marko on lukenu ton niin se on varmaan tukehtunu nauruun! Tykätköön se kestä tahansa ni mä ainaski tykkään siitä! Ja kaikki ihmiset jotka tekee tollaista musiikkia on tosi kauniita ainakin sisältä päin. Ja sattuupa olemaan tässä tapauksessa myös ulkoapäin... Että fanittakaa rauhassa, ei se fanejaan pellolle keikoilta heitä!
- kukaan epäilekään,
voi jessus kirjoitti:
Kuvittelettekste jonkun toopen johkin nettipalstalle kirjottaman sepityksen perusteella jotain noinkin henkilökohtaista jonkun ihmisen yksityisasioista?!! Ha ha haa, sanon vaan. Jos Marko on lukenu ton niin se on varmaan tukehtunu nauruun! Tykätköön se kestä tahansa ni mä ainaski tykkään siitä! Ja kaikki ihmiset jotka tekee tollaista musiikkia on tosi kauniita ainakin sisältä päin. Ja sattuupa olemaan tässä tapauksessa myös ulkoapäin... Että fanittakaa rauhassa, ei se fanejaan pellolle keikoilta heitä!
oli kai kyse seurusteleeko vai ei?
- rosie
kukaan epäilekään, kirjoitti:
oli kai kyse seurusteleeko vai ei?
siitä juuri oli kyse. ja eikös käynyt jo melko selväksi, että ko. herra seurustelee :) ja sain juuri varmuuden siitä, ettei kannata sokeasti luottaa kaikkeen täällä lukemaansa. kiitos siitä :) kevään jatkoja kaikille...
- suudelmitar
rosie kirjoitti:
siitä juuri oli kyse. ja eikös käynyt jo melko selväksi, että ko. herra seurustelee :) ja sain juuri varmuuden siitä, ettei kannata sokeasti luottaa kaikkeen täällä lukemaansa. kiitos siitä :) kevään jatkoja kaikille...
ja aika vakavasti..
- Sepu75
Kihlois mun tietääkseni.
- PikkuOlli
Ei Marko kyl kihlois oo kun ei sormusta näy?
- HerculesHerkku
Muuta en tiedä, kun sen, että Marko ei ole hetero. Musiikki on hyvää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3097062Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662106- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151317- 1121267
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71186RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541106Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411051Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992