Seurusteleeko Marko?

Tampereella tavataan 21.4.

If I knew he`s a single everything would be better than allright.

17

4491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anna________

      Markolla on tyttöystävä. Kuulemma tummatukkainen neitokainen. Ovat kaverin kavereita helsingissä poetsin pojat. Mhh, kelpais mulle paremmin kuin parhaasti tuo Marko...

      • minäpä vaan

        Sinäpä sen sanoit, Anna... kelpais varmaan aika monelle... ja kun on muutakin kuin ulkokuori(joka jo sinällään on ihana), ei mikään tyhjäpää. Ne silmät! Voi kun ei olisi näin turkasen paljon ikäeroo... :D love you, Marko, ootr ihaaaaaana!!!!


      • anonyymi

        Signs of life - levyn kiitoksissa mainitaan joku "Rebecca" ja että "Someone special on sinun kappaleesi". Myös Cor: in kiitoksissa hänet mainitaan... kukahan mahtaa tuo neito olla? Markon tyttöystävä jos oot , Rebecca, tai kuka nyt ootkin, ni voin vilpittömästi sanoa että oon sulle kateellinen! Ajatella, Marko tekee jollekulle oman biisin, ja noin värisyttävän ihanan vielä! Onnee sulle, oot muuten aika hyvän pokannu- he's Delicious!!!!! XD
        Tietääks kukaan tästä Rebeccasta??


      • ...........
        anonyymi kirjoitti:

        Signs of life - levyn kiitoksissa mainitaan joku "Rebecca" ja että "Someone special on sinun kappaleesi". Myös Cor: in kiitoksissa hänet mainitaan... kukahan mahtaa tuo neito olla? Markon tyttöystävä jos oot , Rebecca, tai kuka nyt ootkin, ni voin vilpittömästi sanoa että oon sulle kateellinen! Ajatella, Marko tekee jollekulle oman biisin, ja noin värisyttävän ihanan vielä! Onnee sulle, oot muuten aika hyvän pokannu- he's Delicious!!!!! XD
        Tietääks kukaan tästä Rebeccasta??

        Rebecca ei ole Markon tyttöystävä!


      • dora84

        herää kysymys, eikai tämä ko. tumma neitokainen vaan turussa asustele... ;) she`s beautiful indeed... ihmeellinen on elämä, annetaan auringon paistaa :)


      • diipadaipa
        dora84 kirjoitti:

        herää kysymys, eikai tämä ko. tumma neitokainen vaan turussa asustele... ;) she`s beautiful indeed... ihmeellinen on elämä, annetaan auringon paistaa :)

        Näh, ei asu!


      • =")¤"¤/)!(((
        diipadaipa kirjoitti:

        Näh, ei asu!

        Taitaa olla tummatukkainen mies paremminkin =)


      • hähh
        =")¤"¤/)!((( kirjoitti:

        Taitaa olla tummatukkainen mies paremminkin =)

        Tykkääkö ihana marko muka miehistä mitä mitä?? Mikä menetys kaikille naisille, jos totta...byäähh...


      • sillä on
        hähh kirjoitti:

        Tykkääkö ihana marko muka miehistä mitä mitä?? Mikä menetys kaikille naisille, jos totta...byäähh...

        tykkääkö se tytöistä vai pojista,vai kummistakin?Mikää menetys kellee oo,kukaa fani sit sais ittellee kummiskaa oli sit mikä vaa.


      • Justusy
        sillä on kirjoitti:

        tykkääkö se tytöistä vai pojista,vai kummistakin?Mikää menetys kellee oo,kukaa fani sit sais ittellee kummiskaa oli sit mikä vaa.

        Mitä väliä sillä on vaikka Marko tykkääkin pojista.. Musiikki on kuitenkin parasta..


      • voi jessus
        Justusy kirjoitti:

        Mitä väliä sillä on vaikka Marko tykkääkin pojista.. Musiikki on kuitenkin parasta..

        Kuvittelettekste jonkun toopen johkin nettipalstalle kirjottaman sepityksen perusteella jotain noinkin henkilökohtaista jonkun ihmisen yksityisasioista?!! Ha ha haa, sanon vaan. Jos Marko on lukenu ton niin se on varmaan tukehtunu nauruun! Tykätköön se kestä tahansa ni mä ainaski tykkään siitä! Ja kaikki ihmiset jotka tekee tollaista musiikkia on tosi kauniita ainakin sisältä päin. Ja sattuupa olemaan tässä tapauksessa myös ulkoapäin... Että fanittakaa rauhassa, ei se fanejaan pellolle keikoilta heitä!


      • kukaan epäilekään,
        voi jessus kirjoitti:

        Kuvittelettekste jonkun toopen johkin nettipalstalle kirjottaman sepityksen perusteella jotain noinkin henkilökohtaista jonkun ihmisen yksityisasioista?!! Ha ha haa, sanon vaan. Jos Marko on lukenu ton niin se on varmaan tukehtunu nauruun! Tykätköön se kestä tahansa ni mä ainaski tykkään siitä! Ja kaikki ihmiset jotka tekee tollaista musiikkia on tosi kauniita ainakin sisältä päin. Ja sattuupa olemaan tässä tapauksessa myös ulkoapäin... Että fanittakaa rauhassa, ei se fanejaan pellolle keikoilta heitä!

        oli kai kyse seurusteleeko vai ei?


      • rosie
        kukaan epäilekään, kirjoitti:

        oli kai kyse seurusteleeko vai ei?

        siitä juuri oli kyse. ja eikös käynyt jo melko selväksi, että ko. herra seurustelee :) ja sain juuri varmuuden siitä, ettei kannata sokeasti luottaa kaikkeen täällä lukemaansa. kiitos siitä :) kevään jatkoja kaikille...


      • suudelmitar
        rosie kirjoitti:

        siitä juuri oli kyse. ja eikös käynyt jo melko selväksi, että ko. herra seurustelee :) ja sain juuri varmuuden siitä, ettei kannata sokeasti luottaa kaikkeen täällä lukemaansa. kiitos siitä :) kevään jatkoja kaikille...

        ja aika vakavasti..


    • Sepu75

      Kihlois mun tietääkseni.

      • PikkuOlli

        Ei Marko kyl kihlois oo kun ei sormusta näy?


    • HerculesHerkku

      Muuta en tiedä, kun sen, että Marko ei ole hetero. Musiikki on hyvää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      103
      977
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      580
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe