elikkä onko ketään käynyt media-assistentin koulutusta oppisopimuksella? jos on minkälainen palkkaus on ollu ja kokemus? olen nimittäin kokki ammatiltani ja pitkään kyseinen ala kiinnostanut mutta ei vaan ole ollut kanttia lähteä opiskelemaan mutta nyt olen ajatellu oppisopimuksella lähteä opiskelemaan vaikken paljoa vielä alasta tiedäkkään..
kokki joka haluaisi media assistentiksi
5
1294
Vastaukset
- kokkina!
Kuule, media-assistentti lienee yksi turhimmista ammateista ja senhän ovat jo oppilaitoksetkin huomanneet. Media-alalle on muutenkin ylikoulutusta ja työpaikkoja pelkästään media-assistenttin ammattiopisto tason koulutuksella vaikea saada. Äkkipäätä kun keskiarvopalkkoja katsoo, saat kokkina 2000-2500 euroa kuukaudessa - media-assistenttina jäät kauaksi siitä.
- ....
Juuri näin. Itse kouluttauduin aikoinani media-assistentiksi, enkä ole alan duunia päivääkään päässyt tekemään. Olen joskus herkutellut ajatuksella kouluttautua kokiksi :D
Olisi meinaan työnäkymät "hitusen" verran paremmat :)
- ettei toimi
Olet ajatellut lähteä oppisopimuksella opiskelemaan, vaikket paljon alasta tiedäkään. Jos tuon saat järjestettyä kaikkien niitten ilmaiseksi työskentelevien korkeakouluopiskelijoitten ohi, niin olet todella taitava. Tsemppiä vaan! Pieni vinkki: Ihmisten pitää aina syödä, vaikka huonompaakin.
- työsuhteinen
että media-assistentti on vähän niin kuin sihteeri, mitä ne kouluttajien mukaan tekee?
- hoitaja04
Vaikka täällä kaikki on niin pessimistisiä ja varmasti myös realistitisia alan työllisyyden yms suhteen, itselläni on silti ajatus lopettaa työni ja opiskeluni sos. ja terv. puolella ja hakeutua aikuiskoulutukseen media-alalle. Sairaanhoitajana olisi varmasti leipä taattu mutta mitä silläkään tekee jos muutaman vuoden päästä on mtt:n jonossa hakemassa nappireseptiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla