elikkä onko ketään käynyt media-assistentin koulutusta oppisopimuksella? jos on minkälainen palkkaus on ollu ja kokemus? olen nimittäin kokki ammatiltani ja pitkään kyseinen ala kiinnostanut mutta ei vaan ole ollut kanttia lähteä opiskelemaan mutta nyt olen ajatellu oppisopimuksella lähteä opiskelemaan vaikken paljoa vielä alasta tiedäkkään..
kokki joka haluaisi media assistentiksi
5
1294
Vastaukset
- kokkina!
Kuule, media-assistentti lienee yksi turhimmista ammateista ja senhän ovat jo oppilaitoksetkin huomanneet. Media-alalle on muutenkin ylikoulutusta ja työpaikkoja pelkästään media-assistenttin ammattiopisto tason koulutuksella vaikea saada. Äkkipäätä kun keskiarvopalkkoja katsoo, saat kokkina 2000-2500 euroa kuukaudessa - media-assistenttina jäät kauaksi siitä.
- ....
Juuri näin. Itse kouluttauduin aikoinani media-assistentiksi, enkä ole alan duunia päivääkään päässyt tekemään. Olen joskus herkutellut ajatuksella kouluttautua kokiksi :D
Olisi meinaan työnäkymät "hitusen" verran paremmat :)
- ettei toimi
Olet ajatellut lähteä oppisopimuksella opiskelemaan, vaikket paljon alasta tiedäkään. Jos tuon saat järjestettyä kaikkien niitten ilmaiseksi työskentelevien korkeakouluopiskelijoitten ohi, niin olet todella taitava. Tsemppiä vaan! Pieni vinkki: Ihmisten pitää aina syödä, vaikka huonompaakin.
- työsuhteinen
että media-assistentti on vähän niin kuin sihteeri, mitä ne kouluttajien mukaan tekee?
- hoitaja04
Vaikka täällä kaikki on niin pessimistisiä ja varmasti myös realistitisia alan työllisyyden yms suhteen, itselläni on silti ajatus lopettaa työni ja opiskeluni sos. ja terv. puolella ja hakeutua aikuiskoulutukseen media-alalle. Sairaanhoitajana olisi varmasti leipä taattu mutta mitä silläkään tekee jos muutaman vuoden päästä on mtt:n jonossa hakemassa nappireseptiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1725263Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432595- 1562202
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1471239Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321213Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106972Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.119913