Voiko vaatia uskollisuutta

jos ei seksi kiinnosta?

Mies haluaa seksiä vähän. VÄHÄN, VÄHÄN, VÄHÄN. Olen ihan tuskissani seksuaalisen tarpeeni keskellä. Olen tässä aikani kärvistellyt ja nyt olen alkanut miettimään, että koska tämä selkeästikään ei muutu, eikä miehen halut mitenkään yht äkkiä aktivoidu, niin voiko hän edellyttää minulta seksuaalista uskollisuutta???

En tiedä miten sen hänelle esittäisin... Todella kinkkinen asia.

Mitä mieltä olette, onko väärin ehdottaa puolisolle tällaista järjestelyä?

Tämän kysymyksen vakavuutta tuskin ymmärtävät kuin ne, jotka ovat samassa tilanteessa.

46

6076

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmä ehdotus

      Hanki dildoja sunmuita juttuja.

      • HALOO!!!

        Dildolla voi ottaa pikaorkut, mutta esi kyllä toimi seksin korvikkeena. Tämän kysymyksen vakavuutta ei todellakaan ymmärrä kuin samankaltaisessa tilanteessa oleva tai ollut.

        En keksi enää mitään keinoa, miten miehen kiinnostusta seksiin voisi tehostaa. Olen tehnyt kaikkeni ja hän nautiskelee silloin harvoin kuin sattuu. Minulle se ei riitä. En kestä tätä tilannetta enää, mutta en tiedä miten tällaista miehelle tahdikkaasti ehdottaisin. Tai onko tässä tahdikkuus edes mahdollista??

        t.Kysyjä


      • Oli kyllä

        tosiaan tyhmä ehdotus!


      • Ei kyllä ole
        HALOO!!! kirjoitti:

        Dildolla voi ottaa pikaorkut, mutta esi kyllä toimi seksin korvikkeena. Tämän kysymyksen vakavuutta ei todellakaan ymmärrä kuin samankaltaisessa tilanteessa oleva tai ollut.

        En keksi enää mitään keinoa, miten miehen kiinnostusta seksiin voisi tehostaa. Olen tehnyt kaikkeni ja hän nautiskelee silloin harvoin kuin sattuu. Minulle se ei riitä. En kestä tätä tilannetta enää, mutta en tiedä miten tällaista miehelle tahdikkaasti ehdottaisin. Tai onko tässä tahdikkuus edes mahdollista??

        t.Kysyjä

        räjäyttäkää mailman tuuliin kaikki dildot! Ja pumpattavat Barbarat!


      • et sitten
        HALOO!!! kirjoitti:

        Dildolla voi ottaa pikaorkut, mutta esi kyllä toimi seksin korvikkeena. Tämän kysymyksen vakavuutta ei todellakaan ymmärrä kuin samankaltaisessa tilanteessa oleva tai ollut.

        En keksi enää mitään keinoa, miten miehen kiinnostusta seksiin voisi tehostaa. Olen tehnyt kaikkeni ja hän nautiskelee silloin harvoin kuin sattuu. Minulle se ei riitä. En kestä tätä tilannetta enää, mutta en tiedä miten tällaista miehelle tahdikkaasti ehdottaisin. Tai onko tässä tahdikkuus edes mahdollista??

        t.Kysyjä

        vaihda samantien koko miestä? Tottakai parisuhteessa vaaditaan uskollisuutta. Muutoin se on joku muu suhde! Ja jos miehesi antaisi sinulle luvan pelehtiä muiden kanssa niin se osoittaa vaan, ettei hän rakasta sinua kuin korkeintaan ystävyyden tasolla. Rakkauteen kuulu mustasukkaisuus, se että tahtoo toisen kokonaan itselleen, koska muiden kanssa makaaminen ym. särkee sydämen.


      • eihän tämä suhde tyydytä
        et sitten kirjoitti:

        vaihda samantien koko miestä? Tottakai parisuhteessa vaaditaan uskollisuutta. Muutoin se on joku muu suhde! Ja jos miehesi antaisi sinulle luvan pelehtiä muiden kanssa niin se osoittaa vaan, ettei hän rakasta sinua kuin korkeintaan ystävyyden tasolla. Rakkauteen kuulu mustasukkaisuus, se että tahtoo toisen kokonaan itselleen, koska muiden kanssa makaaminen ym. särkee sydämen.

        pitkässä juoksussa. Minusta parisuhteeseen kuuluu seksi. Joskus silloinkin kun ei ole itse alunperin vireessä.

        Minusta kompromissi ei ole se, että jos mies haluaa 3-10 kertaa vuodessa, minä 2-5 kertaa viikossa ja seksiä on sitten 3-10 kertaa vuodessa. Se on väärin.

        Haluasin vain niin kovasti elää tämän ihmisen kanssa, turha haave taitaa olla. Taitaa olla ero ajan kysymys.


    • Luulisin ymmärtäväni

      eikä ehkä voi!? Olen vanhempi mies ja elän etäsuhteessa. Tiedän, että naiseni on erittäin seksiaktiivinen. Itse pystyisin vastaamaan hänen tarpeisiinsa kyllä, mutta johtuen etäisyydestämme, se ei ole aina mahdollista. Vain silloin kun viikonloppuisin tapaamme.
      Minulla ei ole todisteita, enkä niitä etsikään. Tiedän, että hän ei ole minulle uskollinen. Hyväksyn tilanteen, koska kukaan meistä ei omista toistaan. Jokainen tekee ruumiillaan mitä itse haluaa, myös silloin kun elää avioliitossa. Itsekin voin niin tehdä, eikä siinä ole mitään pahaa mielestäni. Kyllä voi toista aidosti rakastaa, vaikka välillä nautintoa hakeekin muualta. Sehän on loppujken lopuksi vain fyysistä ja henkinen puoli merkitsee aina enemmän. Kyllä sinä voisit otta asian puheeksi miehesi kanssa, mutta älä puhu suoraan. Voit ilmaista sen muutenkin, jolloinka sinulla on aina takaportti, mitä kautta perääntyä. En tunne miestäsi ja siksi en voi suoralta kädeltä ilmaista, miten tuilisi menetellä. Mutta varmasti keksit tavan lähestyä ongelmaa. Toivotan sinulle menestystä!

      • vastauksesta aiheeseen

        Olemme nelikymppisiä, toinen liitto kummallakin. Tämä on todella arkaluonteista. Olisin ikionellinen jos saisin seksiä edes viikonloppuisin, mutta saan miehen houkuteltua seksiin kerran kuukaudessa tai kahdessa. Se on todella kamalaa. Rakkaus on ja tuntuu pysyvänkin, mutta seksi ei riitä. En kertakaikkiaan kykene skarppaamaan itseäni elämään, johon ei kuulu seksuaalisuus.

        Kiitos neuvostasi, pyrin keksimään keinon/väylän miten asiaa voisi lähestyä kiertoteitse. Salaista seksisuhdetta en halua, mutta jokin kanava seksuaaliseen sallittuun kanssakäymiseen tulisi löytää. Ellei löydy, en usko että tämä suhde vuosien kuluttua on enää koossa.


    • Ikuisuuskysymys

      Olen samanlaisessa tilanteessa, mutta vastakkaisella puolella. Minun naisystäväni on "seksiriippuvainen" eli nymfo. Rakastan häntä silti. Vaikka joskus on paha olo. En tiedä, mitä hän puuhailee, kun emme niin usein tapaa. Se on kuitenkin hänen oma asiansa. On elettävä tässä maailmassa elämän ehdoilla, ei omilla!

      • kokee samoin

        Tutustuessamme tapasimme kahtena kolmena viikonloppuna viikossa. Olen alusta saakka ollut meitä se seksistisempi. Alussa mies yritti pysyä perässä, tuskaantui kuitenkin lopulta. Tuttuja ovat kommentit :"Ajattelet aina seksiä", "Ei kenellään ole niin aktiivista seksielämää että se sinulle riittäisi". ym. Rakastamme silti toisiamme.

        Olen lukevinani rivien välistä tiettyä "alistumista" tilanteeseen miehen puolelta. Totuus on kuitenkin se, että vaikka haluan seksiä paljon, PALJON ja PALJON, en ole voinut kuvitellakaan seksiä muiden kuin rakastamani miehen kanssa vaikka alussa tapasimmekin harvemmin. Nyt olemme jo kiinteässä parisuhteessa.

        Ei miehen tarvitse pelätä uskottomuutta naisen seksuaalisen aktiivisuuden perusteella.

        Mutta jos seksiä on ihan minimaalisesti, sitä tulee tuskastuneeksi, ilottomaksi ja keho ihan palaa ja kihelmöi kosketusta. Pelkään että tämä alkaa vaikuttaa jo kaikkeen muuhun hyvään välillämme ellen löydä tietä seksuaalisen kanssakäymiseen. Salaa en aio sitä ethdä, koska se tukahduttaa suhteen.

        Näiden vastausten pohjalta tuli mieleen muutama kysymys joihin toisvoisin vastaavassa tilanteessa olevien miesten vastaavan (eli nainen haluaa enemmän):

        - tukahduttaako naisen into seksuaalisuuteen omaa haluasi?

        - miten naisen tulisi toimia konkreettisesti että miehen into kohenisi?


      • nainen ja äiti
        kokee samoin kirjoitti:

        Tutustuessamme tapasimme kahtena kolmena viikonloppuna viikossa. Olen alusta saakka ollut meitä se seksistisempi. Alussa mies yritti pysyä perässä, tuskaantui kuitenkin lopulta. Tuttuja ovat kommentit :"Ajattelet aina seksiä", "Ei kenellään ole niin aktiivista seksielämää että se sinulle riittäisi". ym. Rakastamme silti toisiamme.

        Olen lukevinani rivien välistä tiettyä "alistumista" tilanteeseen miehen puolelta. Totuus on kuitenkin se, että vaikka haluan seksiä paljon, PALJON ja PALJON, en ole voinut kuvitellakaan seksiä muiden kuin rakastamani miehen kanssa vaikka alussa tapasimmekin harvemmin. Nyt olemme jo kiinteässä parisuhteessa.

        Ei miehen tarvitse pelätä uskottomuutta naisen seksuaalisen aktiivisuuden perusteella.

        Mutta jos seksiä on ihan minimaalisesti, sitä tulee tuskastuneeksi, ilottomaksi ja keho ihan palaa ja kihelmöi kosketusta. Pelkään että tämä alkaa vaikuttaa jo kaikkeen muuhun hyvään välillämme ellen löydä tietä seksuaalisen kanssakäymiseen. Salaa en aio sitä ethdä, koska se tukahduttaa suhteen.

        Näiden vastausten pohjalta tuli mieleen muutama kysymys joihin toisvoisin vastaavassa tilanteessa olevien miesten vastaavan (eli nainen haluaa enemmän):

        - tukahduttaako naisen into seksuaalisuuteen omaa haluasi?

        - miten naisen tulisi toimia konkreettisesti että miehen into kohenisi?

        Hei, meillä sama ongelma: itse olen jo jotenkin "kadottanut" seksuaalisuuteni ja kärsin siitä syvästi. Meillä lapset ja valvomiset veivät seksielämän ja sitä on yritetty terapiankin avulla saada takaisin kuvioihin. Olen vain nyt tullut parin vuoden taistelun (seksittömän) jälkeen siihen tulokseen, että olemme vain kertakaikkiaan erilaisia tarpeiltamme.
        Olen miettinyt tuota pettämis-asiaakin. Olen pariin otteeseen tuntenut suurta seksuaalista vetoa pariin puolituttuun, mutta ajatusta pidemmälle en ole mennyt. Mietin vain, kuinka paljon mun pitää uhrata yhteisen perheen, kotielämän vuoksi? Eikö seksuaalisuuden pitäisi olla jokaisen perusoikeus?
        Ymmärrän sinua ap todella hyvin. Se hellyyden puute on uskomaton, ja siihen ei mikään dildo riitä korvaamaan tätä tyhjiötä. En tiedä voinko suositella pettämistä, kun en itsekään sitä ole kyennyt tekemään. En tiedä pystyisinkö katsomaan itseäni sen jälkeen enää peilistä. Mutta mitä ihmettä teen tälle seksuaaliselle voimalle mikä minussa kytee?*huokaus*


      • hyvät ihmiset
        nainen ja äiti kirjoitti:

        Hei, meillä sama ongelma: itse olen jo jotenkin "kadottanut" seksuaalisuuteni ja kärsin siitä syvästi. Meillä lapset ja valvomiset veivät seksielämän ja sitä on yritetty terapiankin avulla saada takaisin kuvioihin. Olen vain nyt tullut parin vuoden taistelun (seksittömän) jälkeen siihen tulokseen, että olemme vain kertakaikkiaan erilaisia tarpeiltamme.
        Olen miettinyt tuota pettämis-asiaakin. Olen pariin otteeseen tuntenut suurta seksuaalista vetoa pariin puolituttuun, mutta ajatusta pidemmälle en ole mennyt. Mietin vain, kuinka paljon mun pitää uhrata yhteisen perheen, kotielämän vuoksi? Eikö seksuaalisuuden pitäisi olla jokaisen perusoikeus?
        Ymmärrän sinua ap todella hyvin. Se hellyyden puute on uskomaton, ja siihen ei mikään dildo riitä korvaamaan tätä tyhjiötä. En tiedä voinko suositella pettämistä, kun en itsekään sitä ole kyennyt tekemään. En tiedä pystyisinkö katsomaan itseäni sen jälkeen enää peilistä. Mutta mitä ihmettä teen tälle seksuaaliselle voimalle mikä minussa kytee?*huokaus*

        yksi asia. Seksi ei ole päämärä. Seksi on keino saavuttaa jokin päämärä. Ja se on jokaisen selvitettävä itse.
        Ja uskollisuutta ei voi vaatia. Jokainen joko on sitä tai sitten ei. Vaatimalla ääneen uskollisuutta, saa varmimmin toimimaan toisen päinvastoin. Vaatiminen on naamioitua alistamista.


      • Equalizer
        hyvät ihmiset kirjoitti:

        yksi asia. Seksi ei ole päämärä. Seksi on keino saavuttaa jokin päämärä. Ja se on jokaisen selvitettävä itse.
        Ja uskollisuutta ei voi vaatia. Jokainen joko on sitä tai sitten ei. Vaatimalla ääneen uskollisuutta, saa varmimmin toimimaan toisen päinvastoin. Vaatiminen on naamioitua alistamista.

        Erittäin hyviä ja tosia pointteja sinulla, toivottavasti mahdollisimman moni lukee ne ajatuksella.


    • Parisuhteissa

      Hyvän ja vähemmän puhutun, mutta varmaan monelle tutun ja aran aiheen aloitit, joka kuitenkin vaikuttaa parisuhteissa, varsinkin ajan myötä laajalti. Syitä koko moiseen tilanteeseen on monia. Sillä ihmiset vuosien myötä myös muutuvat monin tavoin. Harvoilla pareilla seksitarpeet ja halut menevät fifty fifty.

      Toivottavasti myös miehet ottavat kantaa ja vastailevat.

    • CC.

      Muista että sun mies ei ole enää mikään parikymppinen nuorimies. Sieltä se keski-ikä pukkaa päälle kovasti. Suurimman työnhän miehet joutuu tekemään ja keskittymään siihen touhuun. Hyväksyisitkö jos se tekisi sulle vaikka suulla jotain, tai sormilla hyväilisi? Vai onko se kikkelin saaminen aina niin tärkeää? Koita saada se nyt vaikka parina kertana viikossa tekemään sulle jotain. Et säkään ole enää mikään teinityttö, joten ota rauhallisemmin.

      • neuvoja vain

        Niin, helppo on vinkkejä jaella niiden joiden "puutteessa eläminen" mitataan päivien tasolla. Mutta tulkaapa sitten puhumaan kun alkaa puoli vuotta, vuosi jne. olla mittarissa. JO alkaa tuntumaan...siis puulle.

        Ja kyllä, olemme asian eteen tehneet työtä. Yritetty jutella. Ensin oli mies haluton, nyt en enää minäkään jaksa haluta. Turhauttaa, tätäkö elämä on?

        Ja jos puhutaan pelkästä kikkelistä, niin siitä ei ole kyse, vaan se läheisyys ja yhteenkuuluvaisuuden tunne joka seksin kautta aukeaa...That's the point!


      • CC.
        neuvoja vain kirjoitti:

        Niin, helppo on vinkkejä jaella niiden joiden "puutteessa eläminen" mitataan päivien tasolla. Mutta tulkaapa sitten puhumaan kun alkaa puoli vuotta, vuosi jne. olla mittarissa. JO alkaa tuntumaan...siis puulle.

        Ja kyllä, olemme asian eteen tehneet työtä. Yritetty jutella. Ensin oli mies haluton, nyt en enää minäkään jaksa haluta. Turhauttaa, tätäkö elämä on?

        Ja jos puhutaan pelkästä kikkelistä, niin siitä ei ole kyse, vaan se läheisyys ja yhteenkuuluvaisuuden tunne joka seksin kautta aukeaa...That's the point!

        No teidän ikäinen pariskunta voi tuntea sitä yhteenkuuluvaisuuden tunnetta muutenkin. Änge itse sinne kainaloon tai laita pää herran olkapäälle, kun katsotte vaikka televisiota. Ei kai se siitä karkuunkaan juokse.


      • raikas vastaus
        CC. kirjoitti:

        No teidän ikäinen pariskunta voi tuntea sitä yhteenkuuluvaisuuden tunnetta muutenkin. Änge itse sinne kainaloon tai laita pää herran olkapäälle, kun katsotte vaikka televisiota. Ei kai se siitä karkuunkaan juokse.

        Kiitos CC. Olipa vastauksesi suloinen. Mukavaa, että jaksat seurata aikuisuuteen liittyviä kokemuksia ja elämisen sisältöä. Saadessasi lisää elämänkokemusta, tämän ketjun sisältö ehkä avautuu sinulle.

        Olet selkeästi kovin nuori, mikä onkin elämässä kehittymisen ja kasvun aikakausi. Myös nämä seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat jo varmasti osa elämääsi. Nuorena ja nuorena aikuisen koetaan seksuaalisuudesta tietty alue, lähestyessä neljääkymmentä seksuaalisuus avautuu monille uudela tavalla. Éi pieniä lapsia, ei pelkoa raskaudesta, tietää mistä nauttii ja osaa keskustella kumppanin kanssa fantasioista sekä toteuttaa niitä. Useimmiten nainen on seksuaalisesti aktiivisimmillaan juuri tuossa iässä.


      • CC.
        raikas vastaus kirjoitti:

        Kiitos CC. Olipa vastauksesi suloinen. Mukavaa, että jaksat seurata aikuisuuteen liittyviä kokemuksia ja elämisen sisältöä. Saadessasi lisää elämänkokemusta, tämän ketjun sisältö ehkä avautuu sinulle.

        Olet selkeästi kovin nuori, mikä onkin elämässä kehittymisen ja kasvun aikakausi. Myös nämä seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat jo varmasti osa elämääsi. Nuorena ja nuorena aikuisen koetaan seksuaalisuudesta tietty alue, lähestyessä neljääkymmentä seksuaalisuus avautuu monille uudela tavalla. Éi pieniä lapsia, ei pelkoa raskaudesta, tietää mistä nauttii ja osaa keskustella kumppanin kanssa fantasioista sekä toteuttaa niitä. Useimmiten nainen on seksuaalisesti aktiivisimmillaan juuri tuossa iässä.

        Eipä se selvästikään kaikille näytä avautuvan niin uudella tavalla. Monet tuonikäiset miehet on jo ne "hurjimmat" aikansa eläneet ja haluavat nyt vaan ottaa rennommin. Kuten nyt vaikka sun miehesi. Eikä tuo seksuaalisuus välttämättä nelikymppisille naisillekaan avaudu enää mainitsemallasi tavalla. Riippuu ihmisestä.

        Mulla on vielä noin kymmenisen vuotta jäljellä sinne neljäänkymppiin ja ajattelin itsekin siinä vaiheessa ottaa rennosti.


    • Jokunenvaan

      On mielestäni aika harvinaista, että miehellä ei olisi haluja... kaikilla on halunsa ja yksi elämä, mutta syyllisyys kiusaa ja kauan, jos pettää.Etukäteen sitä ei todellakaan tajua. Mutta miehella kolmen kuukauden arginiini kuuri luontaistuotekaupasta... ja ääni muuttuu kellossa..

    • Kierrätykseen

      Ei todellakaan voi vaatia uskollisuutta, jos haluttomuus on pysyvä olotila. Sivusuhdetta parempi vaihtoehto saattaa kuitenkin yleensä olla ero.

    • kantaa

      voiko vaatia uskollisuutta vai ei. Ainahan sitä vaatia voi, mutta, mutta.....

      Tuo on kyllä järisyttävän totta monen naisen elämässä nykyään. Siis miesten alhainen halu seksiin. Yhtenä syynä on varmasti naisten kohonnut itsetunto (myös seksuaalisesti) ja miesten ei ole aina helppo kohdata sitä. Kaipa se mies haluaisi olla aina kukkona tunkiolla, eikä kestä sitä että naisella on vastaavia seksuaalisia haluja kuin miehellä. Enkä sano tätä pahalla, vaan ihan huomiona.

      • tuota samaa

        Toisaalta koska olin jo alussa kovin aktiivinen ja estoton, on vaikea alkaa leikkimään vaikeasti tavoiteltavaa:)) Eihän se mene läpi. Ja toisaalta vaikka olisi kuinka vaikeasti tavoiteltava, niin ei siitä ole apua, kun toinen ei tavoittele mitään.

        Olen ihan loppu. Itsetunto ja elämänilo alkaa karista ihan kokonaan. Ei oikeian jaksa enää edes spontaanisti hymyillä. Kaikki tuntuu väkinäiseltä.

        Seksiä tulee yhä harvemmin ja siitäkin vähästä alkaa kadota nautinto. Olen jotenkin katkera, vaikka eihän mies haluttomuudelleen mitään voi. Toisaalta tuntuu, että hän teki väärin osalistuessaan alussa seksiin, vaikka koen että se oli vain keino saada minut sitoutumaan häneen. Se oli petos naiseuttani kohtaan.

        Kaipaan niin kovasti kosketusta ja seksuaalisuutta. Olemme puhuneet asiasta niin monesti että alkaa jo väsyttämään tuo puhuminenkin. Tuntuu että mistään ei ole apua.

        Voi kun jollakin olisi edes selviytymistarina!? Onko kukaan selvinnyt vastaavnlaisesta tilanteesta. Jos, niin miten?


      • selviytyä
        tuota samaa kirjoitti:

        Toisaalta koska olin jo alussa kovin aktiivinen ja estoton, on vaikea alkaa leikkimään vaikeasti tavoiteltavaa:)) Eihän se mene läpi. Ja toisaalta vaikka olisi kuinka vaikeasti tavoiteltava, niin ei siitä ole apua, kun toinen ei tavoittele mitään.

        Olen ihan loppu. Itsetunto ja elämänilo alkaa karista ihan kokonaan. Ei oikeian jaksa enää edes spontaanisti hymyillä. Kaikki tuntuu väkinäiseltä.

        Seksiä tulee yhä harvemmin ja siitäkin vähästä alkaa kadota nautinto. Olen jotenkin katkera, vaikka eihän mies haluttomuudelleen mitään voi. Toisaalta tuntuu, että hän teki väärin osalistuessaan alussa seksiin, vaikka koen että se oli vain keino saada minut sitoutumaan häneen. Se oli petos naiseuttani kohtaan.

        Kaipaan niin kovasti kosketusta ja seksuaalisuutta. Olemme puhuneet asiasta niin monesti että alkaa jo väsyttämään tuo puhuminenkin. Tuntuu että mistään ei ole apua.

        Voi kun jollakin olisi edes selviytymistarina!? Onko kukaan selvinnyt vastaavnlaisesta tilanteesta. Jos, niin miten?

        Meillä on aikalailla samanlainen tilanne, toisen libido on jokseenkin eri planeetalta kuin omani, vaikka en minäkään täysin haluton ole. Puolisoni haluaisi päivittäin, ja mielellään vielä useammankin kerran päivässä, siinä missä itselle riittäisi kerran viikossa ja joskus harvemminkin. Kaikki se, mitä kerroit itsetuntosi rapistumisesta ja elämänilon katoamisesta on puhuttu läpi myös meillä, monia kertoja, aina todelliseen väsymykseen ja kriiseilyyn asti. Kummallakaan ei kuitenkaan ole mitään halua erota, joten olemme päätyneet sellaiseen ratkaisuun, että "hoitelen" hänet useampana päivänä viikossa ilman varsinaista aktia. Eli siis vedän häneltä käteen, näin suomeksi sanoen. Se ei kestä kuin 5 - 15 minuuttia, poistaa häneltä paineet ja pitää molemmat tyytyväisinä. Plus se voi myös johtaa "oikeaankin" seksiin useammin kuin muuten tulisi tehtyä aloitetta, ja pitää meidät muutenkin läheisempinä. :)

        Jos siis sinulle riittäisi ajoittain vähän vähempikin kuin "koko" akti, niin voittehan kokeilla toimisiko tämä lähestymistapa tai jokin sen variaatio myös teillä.


    • pikku_piski

      Siis olen ihan samassa jamassa. Ennen oli toisin, nyt ei. Mies on masentunut ja siksi ei halua seksiä, sit1 saa ehken kerran kahdessa kuussa. Tiedän, että jos tulisi tilanne niin ainakin sortuisin pikkuiseen peliin, ehkä isompaankin. Tuntuu että elämä menee hukkaan tässä, mutta rakastan miestä niin paljon ja tiedän, että kun tilanne saadaan hoitoon ja miehen masennus hellittää niin homma muuttuu.

      • kalle

        Vaimolla ihan sama juttu ja päälle vielä lapsuuden ajan seksuaalista ahdistelua, joka ei tunnu hellittävän millään. Tässä sitä kärvistellään. Ei voi syyttää toista ja pitää vain itse kestää. Mieli on välillä melko levoton. Masentuneita kyllä hoidetaan, mutta kuka auttaa heidän puolisojaan ?


    • Kalle

      Olen ollut vaimoni kanssa naimisissa 20v. Meillä ei seksi suju enään,kuten seurusteluaikoina, mikä on ymmärrettävää. Vaimo on kokenut kovia lapsuudessa ja seksuaalisuus on järkkynyt.Näinhän voi olla monesti,että polla pettää tai siellä on jotain asioita,jotka vaikuttavat omaan seksuaalisuuteen siten, ettei se pääse valloilleen ehkä koskaan. Tähän löytyy tietenkin terapiaa jne, ken niihin jaksaa mennä. Toisaalta seksin nälkään vaikuttaa työpaineet, väsymys ja myös se, onko toinen haluttava. Haiseeko pahalle tai onko lihava taionko päästänyt itsensä huonoon ulkoiseen kuntoon. Tällöin fyysinen tai henkinen huono kunto voi viedä omat ja vastapuolen seksihalut. Itse en pystyisi rakastelemaan rumaa tai lihavaa tai hieltä haisevaa naista, sorry vaan teille,jotka niitä olette. Nykyisin ajattelen uskollisuudesta siten, että pettäminen on jokaisen omasta moraalista kiinni, pettämällä voit pettää itseäsi. Jos et koskaan kerro reissuistasi kenellekkään, pettäminen korkeintaan köydyttää tai rikastuttaa omaa sieluasi. Itse olen jo pitkään joutunut tulemaan toimeen vähäisellä seksillä ja vaimon n. kerran kuussa antamisella (ei siis hänen haluamisellaan). Juuri tuo,että toinen ei halua vaan antaa, tekee seksistä puisevaa ja jopa vastenmielistä. Kieltämättä tähän kissa - hiiri leikkiin on väsähtänyt enkä usko tuon paranevan koskaan,joten olen sallinut itselleni ulopuolisia seksisuhteita. Olen toisaalta nauttinut niistä suunnattomasti, toisaalta yhtäpaljon tuntenut tunnon tuskia niistä.

      Avioliitto ja lapset on mielenkiintoinen instituutio ja kristillinen keksintö, joka pitää montaa ontuvaa suhdetta yhdessä.

      En pysty antamaan ohjetta pettääkö vaiko ei. Jos keskustelut partnerin kanssa eivät johda toivottuun tulokseen ja jos pystyt huonolla seksillä elämään ja koet perheen tärkeäksi voinet siis tinkiä seksistä perheen kustannuksella ja käymällä vieraissa,kun siihen tarjoutuu mahdollisuus. Itse olen miettinyt toimisiko ulkopuolinen suhde, jossa molemmat ovat omissa aviosuhteissaan mutta tyydyttävät toistensa tarpeita toisen kanssa pitämällä kuitenkin perheen ykkösenä.

      • olla epärealisti

        koska odotan ja odotan muutosta tapahtuvaksi. Toivon, että sisälläni olisi jotain samaa vakautta kuin sinulla Kalle.

        Rakkaussuhde tekee asioista paljon monimutkaisempia kuin pelkkä fyysisyys. Haluan olla sitoutunut mieheeni ja toisaalta kuitenkin mietin miksi ihmeessä, kun tunnen kuitenkin kärsimystä ja näivettymistä.

        Kuinka monesti kehoni herää, reagoi ja odottaa kosketusta, sitä saamatta ja kosketukseni torjutaan.

        Kyllä nyt alkaa voimat loppua, ehkä ratkaisu tulee itsestään.


      • kalle
        olla epärealisti kirjoitti:

        koska odotan ja odotan muutosta tapahtuvaksi. Toivon, että sisälläni olisi jotain samaa vakautta kuin sinulla Kalle.

        Rakkaussuhde tekee asioista paljon monimutkaisempia kuin pelkkä fyysisyys. Haluan olla sitoutunut mieheeni ja toisaalta kuitenkin mietin miksi ihmeessä, kun tunnen kuitenkin kärsimystä ja näivettymistä.

        Kuinka monesti kehoni herää, reagoi ja odottaa kosketusta, sitä saamatta ja kosketukseni torjutaan.

        Kyllä nyt alkaa voimat loppua, ehkä ratkaisu tulee itsestään.

        Oletko miettinyt miksi miehesi ei kiinnostu, oletteko keskustelleet asiasta? Onko jokin seikka,miksi hän ei halua sekstailla juuri sinun kanssasi vai onko hän yleensä haluton seksiin ?


      • keskusteltu Kalle
        kalle kirjoitti:

        Oletko miettinyt miksi miehesi ei kiinnostu, oletteko keskustelleet asiasta? Onko jokin seikka,miksi hän ei halua sekstailla juuri sinun kanssasi vai onko hän yleensä haluton seksiin ?

        nyt tuntuu jo turhauttavalta puhua samasta aiheesta kerta toisensa jälkeen. Meillä tuli jo alussa rivien välistä esiin ettei miehelle aktiivinen seksielämä ole tärkeää. Osaan tulkita niitä sanoja ja merkkejä vasta nyt.

        Olen kysynyt toivoisiko hän toisenlaista lähestymistä vai onko minussa jotain? Vastaus on se, että haluaa minua ja seksi on hyvää, mutta häntä ei vaan seksi kiinnosta. Mies sanoo että häneen vaikuttaa mm. työstressi, vuodenaika ym. Minusta se tuntuu selittelyltä.

        Tosin olen tyytyväinen että voimme puhua asiasta, olen huolestunut siitä, että mies kokee sen johdosta riittämättämyyttä ja huonoa oloa jos otan esim. häneltä suihin vain omaksi ilokseni.

        Tämä on asia jossa mielialani vaihtelee toivosta epätoivoon. Hetkinä kun saan huomiota muualta, kiinnostusta tai aitoa päämäärähakuista flirttiä, tulee mieleen että miksi juuri minun kohdalle tuli haluton mies. Plääh!

        Mutta kuten jokus tässä ketjussa kirjoitti, ihminen on kokonaisuus ja seksuaalisuus on osa sitä. Oikeasti mieluusti ottaisin mieheen jonkun muunlaisen "puutteen" kuin alhainen libido. Koen kuitenkin että tämä on se mies jonka kanssa haluan elämäni jakaa, joten tilanne on kyllä kinkkinen.

        Joku kirjoitti myös että "hoitelee" miehensä ilman aktia. Hmm.. Kuulostaa hyvältä, mutta toisaalta minulle saattaaisi tulla olo että "käytän" toista.

        Edelleen odotan selviytymistarinaa. Onko kenellään sellaista????


    • on pian mitta täynnä

      Saamari. Miten ihmeessä mies voi olla tuollainen vätys seksin puolella. Uhrautuisi edes. Kyllähän me naisetkin joskus "annamme" vaikka alunperin ei oltaisi ajatuksesta innostuneita.

      Eikö parisuhde ole sitä, että huomioidaan myös toisen tarpeita??? Nyt alkaa kyllä ruoho vihertämään aidan toisella puolella.

      • on se, että

        ne halut kohtais yhtäaikaa. Niin ei kuitenkaan käy. Kun torjutaan, tuntuu se kamalalta ja jos torjuu sekin tuntuu kamalalta, koska toinen suuttuu. Ainakin meillä on näin. Usein ei tekis mieli ja suostuu toisen mieliks, mutta halut iskeekin sitten päälle. Eihän se helppoa parisuhteessa ole. Ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella varmasti.


      • kommentista
        on se, että kirjoitti:

        ne halut kohtais yhtäaikaa. Niin ei kuitenkaan käy. Kun torjutaan, tuntuu se kamalalta ja jos torjuu sekin tuntuu kamalalta, koska toinen suuttuu. Ainakin meillä on näin. Usein ei tekis mieli ja suostuu toisen mieliks, mutta halut iskeekin sitten päälle. Eihän se helppoa parisuhteessa ole. Ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella varmasti.

        Viestisi jotenkin lohdutti. Ehkä siksi ettet syyllistänyt ajatuksiani. Hmm.. alkoi empaattisen viestisi pohjalta ruoho kuihtumaan aidan toisella puolella :)))

        Kiitos!

        Ps. Purnaus helpotti


      • että helpotti..
        kommentista kirjoitti:

        Viestisi jotenkin lohdutti. Ehkä siksi ettet syyllistänyt ajatuksiani. Hmm.. alkoi empaattisen viestisi pohjalta ruoho kuihtumaan aidan toisella puolella :)))

        Kiitos!

        Ps. Purnaus helpotti

        Joskus tänne kirjottelusta on hyötyäkin.

        Ei muuta kuin Hyvää ja antoisaa Pääsiäistä!

        Mämmiä ja suklaamunia.

        :)


      • odotan pääsiäistä
        että helpotti.. kirjoitti:

        Joskus tänne kirjottelusta on hyötyäkin.

        Ei muuta kuin Hyvää ja antoisaa Pääsiäistä!

        Mämmiä ja suklaamunia.

        :)

        Tosin en vielä(kään) luovu toivosta. Siis jollakin ihmekonstilla aion tuon miehen nyt innostaa aidosti nauttimaan seksistä.


      • jatkuu

        pihtaaminen vielä tänäänkin?


      • alkaa voimat loppua
        jatkuu kirjoitti:

        pihtaaminen vielä tänäänkin?

        Oikeasti tämä asia alkaa olla jo ihan ylitsepääsemätön ongelma. Elämän ilo katoaa, olen voimaton, alakuloinen. Tilanne on sietämätön ja olo kireä. Se taas vaikuttaa kaikkeen muuhun.

        Toisaalta tämän voi myös rinnasta henkiseen väkivaltaan. Tämä syö ihmistä ja tunnen rapistuvani palasiksi. Jotenkin silti ajattelen koko ajan että jos se miehen seksilukko jotenkin avautuisi...


      • olette noin
        alkaa voimat loppua kirjoitti:

        Oikeasti tämä asia alkaa olla jo ihan ylitsepääsemätön ongelma. Elämän ilo katoaa, olen voimaton, alakuloinen. Tilanne on sietämätön ja olo kireä. Se taas vaikuttaa kaikkeen muuhun.

        Toisaalta tämän voi myös rinnasta henkiseen väkivaltaan. Tämä syö ihmistä ja tunnen rapistuvani palasiksi. Jotenkin silti ajattelen koko ajan että jos se miehen seksilukko jotenkin avautuisi...

        suunnilleen? Kysyn siksi, että sillä on merkitystä.


      • lähempänä
        olette noin kirjoitti:

        suunnilleen? Kysyn siksi, että sillä on merkitystä.

        neljääkymmentä kuin kolmeakymmentä. Pääsiäinen taas mennyt.... Minulle oln tosi outoa että mies ei ole seksuaalisesti aktiivinen. Erektio toimii hyvin, mutta ei ole kiinnostunut seksistä kuin minimaalisesti. Ja tämä ei ole mikään uusi ilmiö.

        Turhauttavaa ja harmillista.


      • taas ahdistaa
        lähempänä kirjoitti:

        neljääkymmentä kuin kolmeakymmentä. Pääsiäinen taas mennyt.... Minulle oln tosi outoa että mies ei ole seksuaalisesti aktiivinen. Erektio toimii hyvin, mutta ei ole kiinnostunut seksistä kuin minimaalisesti. Ja tämä ei ole mikään uusi ilmiö.

        Turhauttavaa ja harmillista.

        joskus kamalasti, kun mieheni haluaa ja mä en haluis. Himoa ei voi näytellä enkä pysty toisen mieliks aina olemaan. Nytkin se kiertää kuin kissa kuumaa puuroa ja tiedän mitä se on vailla. TIEDÄN..pitäis olla onnellinen. Mä oon paska.


      • niin väärin
        taas ahdistaa kirjoitti:

        joskus kamalasti, kun mieheni haluaa ja mä en haluis. Himoa ei voi näytellä enkä pysty toisen mieliks aina olemaan. Nytkin se kiertää kuin kissa kuumaa puuroa ja tiedän mitä se on vailla. TIEDÄN..pitäis olla onnellinen. Mä oon paska.

        Naisilla jotka ei halua, on mies joka haluaa. Ja Naisilla jotka nauttii seksuaalisuudesta on mies, joka ei halua.

        Alan olla ihan loppu, odotan niin turhaan jos tuo mies edes joskus intoutuisi. Tämä tuhoaa koko itsetuntoni ja eheyteni ihmisenä.


      • ei jaksa enää
        niin väärin kirjoitti:

        Naisilla jotka ei halua, on mies joka haluaa. Ja Naisilla jotka nauttii seksuaalisuudesta on mies, joka ei halua.

        Alan olla ihan loppu, odotan niin turhaan jos tuo mies edes joskus intoutuisi. Tämä tuhoaa koko itsetuntoni ja eheyteni ihmisenä.

        Luin koko ketjun ja ratkesin itkemään. Oli kuin omasta elämästäni olisin kirjoittanut. Täälläkin alkaa olla itsetunto täysin hajalla ja voimat loppu. Ei ole puhumiset auttaneet, kuin ehkä parin viikon ajan, mutta silloinkin on itsestä tuntunut ikävältä, kun tuntuu, että toiselle koko homma on "pakko pullaa". Millä saan tämän itkun loppumaan nyt?


      • on omasta mielestään
        ei jaksa enää kirjoitti:

        Luin koko ketjun ja ratkesin itkemään. Oli kuin omasta elämästäni olisin kirjoittanut. Täälläkin alkaa olla itsetunto täysin hajalla ja voimat loppu. Ei ole puhumiset auttaneet, kuin ehkä parin viikon ajan, mutta silloinkin on itsestä tuntunut ikävältä, kun tuntuu, että toiselle koko homma on "pakko pullaa". Millä saan tämän itkun loppumaan nyt?

        kaikkensa tehnyt, että seksi sujuisi ja sitä saisi suhteessaan, ei voi enää toinen osapuoli odottaa uskollisuutta. Jokainen tarvitsee hellyyttä ja seksiä ja jos sitä ei saa niin. Etsi toinen. Löydät varmasti elämääs sellaisenkin joka sua haluaa. Älä turhaan kärsi. Sulla on vain yksi elämä. Jätä se.


      • läinen
        on omasta mielestään kirjoitti:

        kaikkensa tehnyt, että seksi sujuisi ja sitä saisi suhteessaan, ei voi enää toinen osapuoli odottaa uskollisuutta. Jokainen tarvitsee hellyyttä ja seksiä ja jos sitä ei saa niin. Etsi toinen. Löydät varmasti elämääs sellaisenkin joka sua haluaa. Älä turhaan kärsi. Sulla on vain yksi elämä. Jätä se.

        Niin, kyllä minäkin olen sitä mieltä että jos tilanne on "jatkuva" niin ei halujen suuresta erilaisuudesta johtuen pitkällä tähtäimellä suhteesta mitään tule. Seksuaalienergia on niin vahva voima, että sitä ei sellainen voi ymmärtää jolla on normaalia vähäisemmät halut.

        Itse olen 35 v mies jolla puolestaan on todella voimakas libido ja vasta nyt "aikuisena" sitä alkaa käsittämään mitä se oikein merkitsee. Vähäinen seksi saa hermostuneeksi, rauhattomaksi, masentuneeksi ja mitä milloinkin. Se on perustarve joka pitää saada tyydyttää. Ja samalla se on tarve, joka ei tyydy pelkällä elimellisellä tyydyttämisellä kuten moni virheellisesti luulee. Seksuaaliseen tyydytykseen tarvitaan myös henkinen onnistuminen kumppanin kanssa, eli toisinsanoen vastapuolen nautinto, ihon lämpö, kanssakäyminen - niin ja mielellään ihan se rakkauskin. Jos seksiä on saatavilla runsaasti, niin tämä puoli vain korostuu entisestään.

        Pystyn kyllä saamaan itseni laukeamisfiiliksiin vaikka kumppani ei olisikaan 100 % mukana touhussa, mutta en voi sanoa että silloin suuresti nauttisin seksistä. Kuitenkin jos on pahasti puutteessa niin laukeminenkin on jo parempi kuin ei mitään, mutta kuten edellä kirjoitin, niin pitkällä juoksulla se on aika laiha lohtu.

        Eli kun joku saattaa sanoa, että "turha valittaa, ainahan voi mennä kädelle tyhjentämään vehkeet" niin ei se niin mene. Elimet voi saada tyhjiksi mutta libidon tyydyttäminen on ihan eri juttu.

        Itse en ole mikään pettäjä ja olenkin sitä mieltä, että parisuhteen muodostamisen yksi tärkeistä kriteereistä pitää olla juuri seksihalut. Eli että ne kohtaisivat edes jollain tavalla. Jokainen voi olla joitain päiviä "tumppukuurilla" :-D mutta ei pidempään. Usein pidemmät tauot muuttuvat viikoiksi, viikot kuukausiksi, jne. Nimenomaan sen toimesta joka ei seksiä kaipaa. Siksi aloituksen kirjoittaneenkin pitäisi nyt todellakin tehdä ratkaisunsa. Syrjähypyn kautta eroaminen kun ei koskaan ole helppo eikä hyvä ratkaisu. Harvoin siinä kukaan voittaa koskaan mitään.

        Tsemppiä kaikille halujensa mukaan!


      • lukea
        läinen kirjoitti:

        Niin, kyllä minäkin olen sitä mieltä että jos tilanne on "jatkuva" niin ei halujen suuresta erilaisuudesta johtuen pitkällä tähtäimellä suhteesta mitään tule. Seksuaalienergia on niin vahva voima, että sitä ei sellainen voi ymmärtää jolla on normaalia vähäisemmät halut.

        Itse olen 35 v mies jolla puolestaan on todella voimakas libido ja vasta nyt "aikuisena" sitä alkaa käsittämään mitä se oikein merkitsee. Vähäinen seksi saa hermostuneeksi, rauhattomaksi, masentuneeksi ja mitä milloinkin. Se on perustarve joka pitää saada tyydyttää. Ja samalla se on tarve, joka ei tyydy pelkällä elimellisellä tyydyttämisellä kuten moni virheellisesti luulee. Seksuaaliseen tyydytykseen tarvitaan myös henkinen onnistuminen kumppanin kanssa, eli toisinsanoen vastapuolen nautinto, ihon lämpö, kanssakäyminen - niin ja mielellään ihan se rakkauskin. Jos seksiä on saatavilla runsaasti, niin tämä puoli vain korostuu entisestään.

        Pystyn kyllä saamaan itseni laukeamisfiiliksiin vaikka kumppani ei olisikaan 100 % mukana touhussa, mutta en voi sanoa että silloin suuresti nauttisin seksistä. Kuitenkin jos on pahasti puutteessa niin laukeminenkin on jo parempi kuin ei mitään, mutta kuten edellä kirjoitin, niin pitkällä juoksulla se on aika laiha lohtu.

        Eli kun joku saattaa sanoa, että "turha valittaa, ainahan voi mennä kädelle tyhjentämään vehkeet" niin ei se niin mene. Elimet voi saada tyhjiksi mutta libidon tyydyttäminen on ihan eri juttu.

        Itse en ole mikään pettäjä ja olenkin sitä mieltä, että parisuhteen muodostamisen yksi tärkeistä kriteereistä pitää olla juuri seksihalut. Eli että ne kohtaisivat edes jollain tavalla. Jokainen voi olla joitain päiviä "tumppukuurilla" :-D mutta ei pidempään. Usein pidemmät tauot muuttuvat viikoiksi, viikot kuukausiksi, jne. Nimenomaan sen toimesta joka ei seksiä kaipaa. Siksi aloituksen kirjoittaneenkin pitäisi nyt todellakin tehdä ratkaisunsa. Syrjähypyn kautta eroaminen kun ei koskaan ole helppo eikä hyvä ratkaisu. Harvoin siinä kukaan voittaa koskaan mitään.

        Tsemppiä kaikille halujensa mukaan!

        aikuisen miehen ajatuksia. Joskus voi elää miehen kanssa vuosikausia, eikä ikinä saa kuulla tuollaisia ajatuksia. Miten tärkeää olisikaan kertoa tuntemuksistaan puolin ja toisin. Silloin toimisi kaikki suhteissa ja ihmiset olisivat onnellisia.t: (en aloittaja, muuan nainen vaan)


      • juuri tuolta tuntuu
        läinen kirjoitti:

        Niin, kyllä minäkin olen sitä mieltä että jos tilanne on "jatkuva" niin ei halujen suuresta erilaisuudesta johtuen pitkällä tähtäimellä suhteesta mitään tule. Seksuaalienergia on niin vahva voima, että sitä ei sellainen voi ymmärtää jolla on normaalia vähäisemmät halut.

        Itse olen 35 v mies jolla puolestaan on todella voimakas libido ja vasta nyt "aikuisena" sitä alkaa käsittämään mitä se oikein merkitsee. Vähäinen seksi saa hermostuneeksi, rauhattomaksi, masentuneeksi ja mitä milloinkin. Se on perustarve joka pitää saada tyydyttää. Ja samalla se on tarve, joka ei tyydy pelkällä elimellisellä tyydyttämisellä kuten moni virheellisesti luulee. Seksuaaliseen tyydytykseen tarvitaan myös henkinen onnistuminen kumppanin kanssa, eli toisinsanoen vastapuolen nautinto, ihon lämpö, kanssakäyminen - niin ja mielellään ihan se rakkauskin. Jos seksiä on saatavilla runsaasti, niin tämä puoli vain korostuu entisestään.

        Pystyn kyllä saamaan itseni laukeamisfiiliksiin vaikka kumppani ei olisikaan 100 % mukana touhussa, mutta en voi sanoa että silloin suuresti nauttisin seksistä. Kuitenkin jos on pahasti puutteessa niin laukeminenkin on jo parempi kuin ei mitään, mutta kuten edellä kirjoitin, niin pitkällä juoksulla se on aika laiha lohtu.

        Eli kun joku saattaa sanoa, että "turha valittaa, ainahan voi mennä kädelle tyhjentämään vehkeet" niin ei se niin mene. Elimet voi saada tyhjiksi mutta libidon tyydyttäminen on ihan eri juttu.

        Itse en ole mikään pettäjä ja olenkin sitä mieltä, että parisuhteen muodostamisen yksi tärkeistä kriteereistä pitää olla juuri seksihalut. Eli että ne kohtaisivat edes jollain tavalla. Jokainen voi olla joitain päiviä "tumppukuurilla" :-D mutta ei pidempään. Usein pidemmät tauot muuttuvat viikoiksi, viikot kuukausiksi, jne. Nimenomaan sen toimesta joka ei seksiä kaipaa. Siksi aloituksen kirjoittaneenkin pitäisi nyt todellakin tehdä ratkaisunsa. Syrjähypyn kautta eroaminen kun ei koskaan ole helppo eikä hyvä ratkaisu. Harvoin siinä kukaan voittaa koskaan mitään.

        Tsemppiä kaikille halujensa mukaan!

        Tämä vähäinen seksi parisuhteessa todella kalvaa itsetuntoa, naiseutta ja elämäniloa. Voimme keskustella asiasta ilman tabuja, mutta ei se mitään muuta. Jos toinen ei ole seksuaalisesti aktiivinen niin ei ole.

        Nämä tunneasiat ovat niin monimutkaisia. Ehkä joskus vielä ajattelen, että olisi pitänyt lähteä tästä suhteesta heti - tai sitten en ajattele. Tunnepuolella on vain katsottava asiat loppuun asti. Olen jotenkin niin epävarma siitä mitä pitäisi tehdä. En ole koskaan tavannut miestä, jolle seksi on noin merkityksetöntä.

        Viikonloput on pahimpia. Varsinkin eilen kun ei tehty mitään varsinaisia töitä kotonakaan. Silloin jää liikaa aikaa ajatella. Arkena uppoudun työhön ja haen nautintoa siitä.

        Tämä asia repii minut kappaleiksi, kehoni huutaa kosketusta. Rintani kaipaavat käsiä, kehoni kiinnostusta. Pahinta on se, että kun olen ihan loppu ja tuntuu etten jaksa enää, mieheni harrastaa kanssani seksiä ja seuraava kerta on taas kun olen henkisestri ihan loppu tähän puuteeseen. Tämä on kuin jotain vallankäyttöä ja henkistä väkivaltaa. Saab seksiä kuin tekohengityksenä.

        Alkuperäiseen otsikkoon viitaten kysymys kuuluu, että onko oikein että mies odottaa minun olevan uskollinen, jos ei itse anna seksiä? Minä koen että se on sama, jos hän olisi nääntymässä janoon, mutta saisi vettä vasta kun olisi kuolemaisillaan. Plääh!

        Ajatella, tätä miestä minä rakastan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      96
      1792
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1352
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1297
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1216
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1104
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      903
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      391
      842
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      45
      837
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      832
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      133
      799
    Aihe