Omistan Logitechin G5-hiiren joka on usb-liitäntäinen ja ongelmana on että kun käynnistän koneen, niin menee joku 10-15 min. kun hiiren valo rupeaa vilkkumaan ja kursorin liike rupeaa pätkimään ja lopulta hiiri sammuu kokonaan ja jumittaa tietokoneen. Kokeilin hiiren kanssa adapteria, että saisin sen kiinni ps/2een, mutta silloin hiireen ei edes tule virtaa. Onko kellään tietämystä ongelmasta?
Hiiri pätkii ja jumittaa koneen
Masha
2
958
Vastaukset
- eikä välttämättä toimi
Itsellä kahden eri koneen kanssa on ollut ongelmia noiden usb- hiirien kanssa.
En tiedä johtusko sitten niistä usb-ajureista, on nimittäin joskus hävinnyt joku muukin usb-laite.
Suosittelen että vaihdat ps/2 hiireen.- hiiriusb
Onko sulla asennettu toi g5 hiiren ohjelma? jos on niin kokeile sen poistamista ja katso auttoiko.
itselläni on ollut noiden ohjelmien kanssa ongelmia jotka ovat heijastuneet laitteeseen varsinkin logitechin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352136
- 841283
- 561248
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321172- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39864Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121739- 27684
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi20541