Kaksoset HUOMIO!

Zara:)

aika hassuu kysyy tälläst..mut mitä mieltä KAKSONEN on,kun hänelle ostetaan lahjoja/lahja,siis ihan muuten vaan..ETTEI VAAN LUULE että sen "takana" on jotain..et semmost
hyvää kevättä! :)

9

2366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksostyttö

Itse olen kaksostyttö (varmaankin hiukka erilainen kuin mitä kaksosmies on), mutta oma kokemukseni on "muutenvaan" lahjoista se että minulle tulee tunne kuin se lahjan antaja "haluaisi" jotain. Tai että se velvottaisi minua johonkin ja se ei ole hyvä. Se saa minut ahdistumaan ja tuntemaan etten "saakaan" itse päättää mitä teen ja miten ajattelen.

Kaksosena mun ainaki täytyy hyvin pitkälle säilyttää se tunne että kukaan ei yritä mitään. Että ne tunteet mitä tunnen, syntyy itsestäni ja "tajuan" ne itse enkä niin että niihin joku jollain tavalla vaikuttaisi.

Vaik lahjan antajalla ei mitään toiveita tai tarkoituksia olisikaan, sellainen tunne kieltämättä tulee.

• Zara:)

kun ehdin jo ostaa poikaystävälle kaulaketjun..(ei halpa)pitäskö "säästää" se oikeaan juhlapäivään..

• kaksostyttö
        Zara:) kirjoitti:

kun ehdin jo ostaa poikaystävälle kaulaketjun..(ei halpa)pitäskö "säästää" se oikeaan juhlapäivään..

Mun mielestä parempi antaa juhlapäivänä, mutta ei tietenkään voi yleistää että kaikki kaksoset ahdistuisi lahjoista vaikka ittelleni niin käykin.

Poikaystäväsi varmasti ilahtuu lahjastasi :-)! Varminta säästää oikeaan juhlapäivään mun mielestä, on tietty eri juttu jos et malta :-). Ja kyllähän niitä juhlan aiheita on -nimpparit, synttärit, ystävänpäivä(meni tosin jo, mutta myöhästyneenä ;-).)

• ikuisesti kaksonen

Täällä kaksos nainen...Mulla on ainakin se paha tapa,et jos joku tuo mulle jonkun lahjan,mä tulen vaivautuneeks.Luonnehtisin itteeni enemmänkin,et haluan olla se antava osapuoli.Munsta on kiva tehdä joku onnelliseks esim.pienellä lahjalla..Mutta jos sen lahjan tahdot antaa,en usko,että tää ihminen luulee siin olevan takaa-ajatuksia...

• Jeppisjee

Kaksosnainen olen myös, ja minulle tulee myös samanlainen fiilis, eli tulen vaivautuneeksi, ainakin siis jos minulla ei ole tarjota mitään takaisin. Myöskin olen itse mieluummin se antava osapuoli, ja saatan ostaa hetken mielijohteesta tuttavalleni jotain, jos se mielestä olisi juuri sopiva hänelle (jos siis rahatilanne antaa yhtään periksi ;))

Ja alkuperäiseen viestiin, en usko että ko. henkilö kuvittelee sinulla olevan taka-ajatuksia, mutta odottaisin kuitenkin johonkin merkkipäivään :)

• elisabet79

mutta.. mä en oo ikinä tykänny jos joku mulle jotain toki ihan kiva ele mutta mulle se ei sovi tulee tosi vaivautunu olo..

• Zara:)

juu mäkin oon just enemmän semmonen "antaja" tyyppi..tykkään antaa lahjoja ja yllätyksii rakkaille ihmisille :) itse en vaivaudu lahjoista.. ihmisiä erinlaisii..KAKSOSET kun tunnetusti on hieman vaikeasti ymmärrettäviä,siksi kysyin.. =) =)

• Twin

Ei me mitaan luulla...me rakastetaan kaikenlaisia lahjoja ja yllareita, milloin vaan. Ja kylla kaksonen kysyy jos ihmettelee ja sit kandee olla totuudenmukainen. Kaksonen on kova ihanstumaan ja ymmartaa kylla jos siihen ihastutaan vaikka vaan kaverina. Anna menna vaan...

• anna mennä vaan

Itse rakastan yllätyksiä, nehän just antavat niitä kultahetkiä arkeen...=)

Heitä epäluuloisuus pois...eiks muuten just toi epäluuloisuus oo tyttöjen "pahe" ??

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      97
      1513
    2. 209
      1458
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      980
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      969
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      50
      747
    6. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      735
    7. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      53
      682
    8. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      40
      676
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      4
      673
    10. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      34
      660
    Aihe