Minulla on jaguar xjs v12,mutta kai se on myytävä,ne vähät ajot mitä olen sillä ajanut jotenkin provosoi joitakin autoilijoita,ohittelevat kiilaavat ym.Siis pakko päästä ohi minusta jollain pikku kinnerillä,vaikka vaarantaen muun liikenteen ym.Ja 8v ollut sama juttu,onko muilla vastaavia kokemuksia?
xjs v12
5
1397
Vastaukset
- rauhassa
Itselläni on S-type v8 jagge, muutamaa volvoa lukuun ottamatta olen rauhassa saanut ajella.
sinäänsä jännät tapaukset nämä pari volvoa joihin olen törmännyt. molemmat on ajanut alunperin mittarin mukaan juuri rajoituksen sallimaa nopeutta, mutta kun olen ohittamaan heidät erehtynyt mennään seuraavalla suoralla lähes hipoen takaisin edelle ja selvää yli nopeutta kadotaan näkyvistä... - jaguaristi
Ei ole V12 XJS vaan se kutoskoneella varustettu XJS 4.0. Mutta tien päällä ei autoilijat yleensä huomaa eroa, eikä eroa ulkonäöstä voi helposti huomatakaan. Pikku kinnereillä ei minun eteen kiilata eikä ohiteta siten, että "katso, kyllä minunkin kaara kulkee". Mutta pahimpia ovat isolla bemarilla ja audilla ja mersulla kulkevat autoilijat. Heille on vaikea paikka, kun toinen ajaa Jaguar XJS:llä. Samaan kategoriaan laitan myös joskus isolla volvolla tai jopa camarolla ajavat.
- Majestic
Jaguarin kanssa on näitä ongelmia. Itselläni on -94 mallin XJ 40 Majestic. Ohittajia riittää. Pitää vaan pitää pää kylmänä ettei provosoidu. Me kissakuskit kai se osataan.
- on kommentoida
Ajan itse "työrukkasena" c-sarjan mersulla ja
muulloin vanhalla XJ:llä,tosin "pikkukoneella"varustettuna. Mersulla ajaessa
puskurissa roikkujia löytyy selvästi enemmän.
jaggella saa melestäni körötellä aivan rauhassa.
Bemaripojatkin jättävät rauhaan
- N.N.
Niin,eiköhän se ohittelijoiden määrää ole paremmin verrannollinen omaan ajonopeuteen,kuin auton merkkiin...
Jos ajat sitä nopeutta,mitä ne taulut siellä tienposkessa sanoo,niin kaikki menee kyllä ohi ihan riippumatta siitä,millä autolla ajat.
Ellet sitten satu poliisiautolla olemaan liikkellä.
Se johtuu ihan noista naurettavan alhaisista rajoituksista,joilla tässä maassa autoilijoita kyykytetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875