Leijonamiehelle sopivat merkit

Leijona78M

Kuten otsikosta voi oivaltaa niin kyseskelen teiltä hyvät ihmiset, mitkä merkit sopivat voimakkaalle leijonamiehelle parhaiten? Riittääkö eläinten kuninkaalle ainoastaan kuningar eli toinen leijona vai löytyykö tilaa muista merkeistä kuinka helposti?

Scorpioneista tykkään ja viehätyn.
Jousimies arvelluttaa ja vakauttaa.
Vaaka tasapainottaa ja ohjaa.
Rapua katsellut, mutten ole kokeillut.
Kaksonen kavaltanut ja selkäänpuukottanut.
Neitsyt näpäyttänyt sormille ja tuonut onnea.

Viel jäi tilaa muille merkeille, joiden kanssa en ole ollut tiiviissä tekemisissä tai en tiedä synttäreitä.

23

6517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leijonatar_

      Leijonat sopivat leijonalle mainiosti, vaikkakin kummatkin tulisieluisia ja intohimoisia joten räiskyvä suhde luvassa.:) Tosin ei välttämättä mitenkään huonolla tavalla, kyllä leijona leijonan tuntee ja osaa sitä kautta ymmärtää toisen käyttäytymistä.
      Skorppari tulisieluna kans, mut siinä voi kai pidemmän päälle sitten syntyä jonkinmoista kaunaa ja muuta moskaa...
      Jousimies ihan ok, mutta jotenkin aika vastapainoa leijonalle ja ehkä liikaakin joten ei hyvä välttämättä.
      Vesimiesnaiseen ÄLÄ koske pitkällä tikullakaan, vesimiesmiehistä minulla huonoja, huonoja kokemuksia... Siis jos edelleen haluat pidempää suhdetta niin ei missään nimessä kannata.
      Kaksonen on jotenkin hätäinen merkki, leijona ehkä hämmentyy siitä. Kaksosilla vaan on jotain luonteessa mikä ei leijonaa miellytä.
      Neitsyt on... myös hieman hankala. Taitaa suunnattoman ärsyttävät keinot riitelytilanteessa esim vaikenemalla sopivalla hetkellä mikä saa leijonan vielä kärttyisemmäksi...

      Mutta tässäpä niitä, ehkä eniten merkeistä kuitenkin suosittelisin kuninkaalle kuningatarta eli leijonalle leijonaa.;)

      • yhteistyökyky

        Leijona jää heti kiinni, koska ei tiedä oikein mistään yhtään mitään ja silti jämäkät mielipiteet.Leijona on viisaan ja taitavan Kaksosen vastakohta keskusteluissa ja teoissa.


      • Peijona
        yhteistyökyky kirjoitti:

        Leijona jää heti kiinni, koska ei tiedä oikein mistään yhtään mitään ja silti jämäkät mielipiteet.Leijona on viisaan ja taitavan Kaksosen vastakohta keskusteluissa ja teoissa.

        "Leijona on viisaan ja taitavan Kaksosen vastakohta keskusteluissa ja teoissa."
        Tuossa lepää puolitotuus. Leijona on kuninkaana viisas, taitava ja myös älykäs eli ei ole heti rehentelemässä ja viisastelemassa. Älykäs leijona osaa kysyä sopivan tyhmät kysymykset, joihin kaksonen osaa vastata hyvällä omalla tunnolla viisaasti ja taitavasti suorittaa tehtävän, jos leijona katsoo sen aiheelliseksi.

        "Viisaat pääsee vähemmällä,
        älykkäät pääsee äänellä."
        -Peijona

        ps "Tyhmät pääsee taivaaseen,
        laiskat pääsee löhöämään,
        ahkerat pääsee alttarille,
        ahneet perii maan."


      • tällaista
        Peijona kirjoitti:

        "Leijona on viisaan ja taitavan Kaksosen vastakohta keskusteluissa ja teoissa."
        Tuossa lepää puolitotuus. Leijona on kuninkaana viisas, taitava ja myös älykäs eli ei ole heti rehentelemässä ja viisastelemassa. Älykäs leijona osaa kysyä sopivan tyhmät kysymykset, joihin kaksonen osaa vastata hyvällä omalla tunnolla viisaasti ja taitavasti suorittaa tehtävän, jos leijona katsoo sen aiheelliseksi.

        "Viisaat pääsee vähemmällä,
        älykkäät pääsee äänellä."
        -Peijona

        ps "Tyhmät pääsee taivaaseen,
        laiskat pääsee löhöämään,
        ahkerat pääsee alttarille,
        ahneet perii maan."

        Leinona on niin laiska, ettei ota selvää asioista
        lainkaan, vaan kertoo lopullisen sanansa uudesta asiasta,tyhmästi ja tietämättä tai osaamatta asiasta mitään.

        Joku kutsuu sitä kuninkaalliseksi jämäkkyydeksi.
        Minulla on siihen käyttäytymiseen parempi adjektiivi ja se on yhteistyökyvyttömyyden, laiskuuden, epäsosiaaalisen ja normaalin maallisen tyhmyyden sekoitus.


      • Peijona
        tällaista kirjoitti:

        Leinona on niin laiska, ettei ota selvää asioista
        lainkaan, vaan kertoo lopullisen sanansa uudesta asiasta,tyhmästi ja tietämättä tai osaamatta asiasta mitään.

        Joku kutsuu sitä kuninkaalliseksi jämäkkyydeksi.
        Minulla on siihen käyttäytymiseen parempi adjektiivi ja se on yhteistyökyvyttömyyden, laiskuuden, epäsosiaaalisen ja normaalin maallisen tyhmyyden sekoitus.

        Miten määrittelet lopullisen sanan? Taidat pitää leijonan ensi heittoa lopullisena sanana ja olla vaan kateellinen sellaisille ihmisille, jotka saavat jotain muutakin aikaan kuin vain sen kahvinkeittimen lämpiämään. Pieni lämpö on suotavaa myös kahvikupin pitelijällekin.

        Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Kommunikoimalla homma etenee. Jos sitä kutsuu laiskuudeksi, että ottaa asioista enemmän selvää ennenkuin käyttää hikeä, niin myönnän olevani erittäin laiska. Viisaat pääsee vähemmällä, mutta jos joku asiasta vähän tietävämpi saa saman aikaiseksi puolessa ajassa niin tyhmäähän se olisi olla käyttämättä moista tilaisuutta.

        Kuten kirjoituksesi on virheellistä, niin ei leijonakaan ole täydellinen, vaan oppimisprosessi jatkuu halki koko elämän.

        -Se joka paikalleen jää, se paikalleen haudataan.

        -Peijona

        ps Kaikessa ei tarvitse olla kuningas. ;-)


      • eikä vielä säteile
        Peijona kirjoitti:

        Miten määrittelet lopullisen sanan? Taidat pitää leijonan ensi heittoa lopullisena sanana ja olla vaan kateellinen sellaisille ihmisille, jotka saavat jotain muutakin aikaan kuin vain sen kahvinkeittimen lämpiämään. Pieni lämpö on suotavaa myös kahvikupin pitelijällekin.

        Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Kommunikoimalla homma etenee. Jos sitä kutsuu laiskuudeksi, että ottaa asioista enemmän selvää ennenkuin käyttää hikeä, niin myönnän olevani erittäin laiska. Viisaat pääsee vähemmällä, mutta jos joku asiasta vähän tietävämpi saa saman aikaiseksi puolessa ajassa niin tyhmäähän se olisi olla käyttämättä moista tilaisuutta.

        Kuten kirjoituksesi on virheellistä, niin ei leijonakaan ole täydellinen, vaan oppimisprosessi jatkuu halki koko elämän.

        -Se joka paikalleen jää, se paikalleen haudataan.

        -Peijona

        ps Kaikessa ei tarvitse olla kuningas. ;-)

        "Taidat pitää leijonan ensi heittoa lopullisena sanana"
        Kun leijona ei ole vielä 20 vuoteen muuttanut typerää ensi heittoaan oikeaksi, ja kysymys on asiasta, josta hänellä ei ole hajuakaan.

        Tämä omituinen leijonan ensi heitto malli ajatella ja tehdä asioita toistuu jatkuvasti vuodesta toiseen saman mallisena. Mistähän se varmuus tulee, kun ei asiasta ole leijonalla hajuakaan?


    • erästä toista

      tulimerkkiä, eli oinasta. Makuukammarin puolelta kipinöitä ei ainakaan leijonamiehen ja oinasnaisen suhteesta puutu!

      • kokenut

        ettö skopusta saanut sopivan kumppanin...

        Seurustellut monen kanssa mut skopu antaa sopivasti feedbackia... ja on minulle sopiva... Suhde sujuu tosi hyvin.

        Joskus tosin kipinöi, muy sitten sopiminen onkin sitä ihanempaa


    • Jessica1

      no eihän sitä voi tietää mitkä merkit toisilleen sopii....itse olen oinas nainen ja tällä hetkellä sexikkään jellona uroon kanssa...ainakin meillä on aika tulista meininkii, välillä vähän liikaakin:)

    • Vesimies(N)

      No ei ainakaan toinen LEIJONA! Eihän teidän MOLEMPIEN EGO mahdu saman katon alle - heheee...!

      • -Liejuleijona-

        Sua taitaa pänniä leijonaurokset? Saitko rukkaset savannien kuninkaalta kun tällä palstalla vuodattelet? :D


      • Peijona

        Hhmm. Kenestä nyt puhutkaan? Hyvä, että korkeampia arvoisia teititellään pisteet siitä sinulle... :-) Itse en tiedä kovinkaan montaa ihmistä, jotka jaksavat olla keskenään melkein 24h/7p. Välillä tekee hyvää, jos EGO pääsee TUULETTUMAAN, niin se tuulitunneli tukkaputkella sitten nollaa egon. Meidän siis ei minun talossa kattoa ei kannattele ego, vaan tukipilarit peruskalliosta lähtien. Pilarit voi heiluu, muttei murtua.

        Tsähää... saa olla aika suuri ego, et katto pysyy ilmassa. Egolla voi yrittää hommaa emäntää, mutta pilareilla se pidetään ja alteregolla vaihdetaan akkaa ajansaatossa.


    • Oinas pimu

      Itse olen oinas ja mieheni leijona. Mielestäni paremmin ei voisi mennä sillä komea leijona tarvitsee kumppanin joka palauttaa välillä maan pinnalle.Oinas taas on pirun rehellinen ja itsevarma eikä varmasti siedä katsoa jos kumppani on ujo ja aikaan saamaton nyhverö joka ei luota itseensä. Oinas osaa olla räiskyvä ja pomottava (itsekäskin) mutta suhde toimii ja on intohimoinen niin kauan kun molemman ymmärtää sen että parisuhteessa ei tarvita johtajaa.... :)))

      • Pikku-leo

        OU NOU! NOUNOU!!
        Tai siis HYVÄ jos mokoman saatte toimimaan. Itse tuhlasin(?) 4v oinas mieheen... noh, eihän siitä mitään tullut. Voi sitä huutoa ja melskettä! Noh oihan sitä hauskaakin :) Ja hieman kun olin vielä pöhkömpi ja tulisempi kuin sittemmin, niin ehkä silläkin osansa.
        Jepu


    • pikku-leo

      Kuninkaallisen lajin edustajana totean, että muutamaa muuta kokeiltua yksi vielä puuttuu, ja se on urosleijona.
      Mietittyäni tätä edellisen tapauksen, haahuilevan vesimiehen, jälkeen, olen ehdottomasti sitä mieltä että vain oma lajitoveri voi olla riittävän suurisydämminen leo-neitokaiselle. Tosin himan hirvityttää että mikäli koskaan niin hassusti sattuisi käymään, että moiseen kummajaiseen haksahtaisi ja herralla sattuisi leijonamaiseen tyyliin olemaan yhtäänkään niin pienen pieni ja ennenkaikkea sievä ego kuin itsellä... hmm...

      • *****KUNIGASKISU*****

        Olen valmis kanssasi viidakkoon


    • Leijona78M

      Täydellinen nainen on lähellä täydellisen syyttäjän negaatiota eli vastakohtaa. Täydellinen syyttäjä käsittelee kaikki ja syyttää epävarmatkin. Täydellinen nainen taasen käsittelee tarvittaessa ja syyttää varmasta asiasta tai jättää syyttämisen muille, hoitaen mut.

      Joo

      • pikku-leo

        ...kannattaa muistaa tosiasia, että vaikka niin usein erehdytään muuta luulemaan, täydellisyys ja epätäydellisyys eivät ole toistensa vastakohtia. Täydellisyyden löytäminen edellyttää väljyyttä sen määrittelyssä eli tietty hajonta epätäydellisyyteen on sallittava, muuten todennäköisyys ’täydellisen’ löytymiselle lähenee nollaa… Tai oikeammin pistetodennäköisyytenä se ei ole edes määriteltävissä. Edelleen tämä merkitsisi täydellisen syyttäjän negaation etsijälle P -> 1 sille, että sattumalta tapaamasi nainen on täydellinen syyttäjä.

        Hittolainen

        Hoiteluihin kantaa ottamatta


    • sanoisin

      Kuten jo itsekkin totesit, että: Kaksosen kanssa ei kannata tehdä yhtään mitään. Selkäänpuukottaja kuten totesit, kaksinaamainen!

      Itellä tällä hetkellä suhde kalan kanssa. Ei ehkä se kaikista paras leijonalle, mutta ihan mielenkiintoista tähän asti, outoa kaksosen jälkeen, aivan eri maata...Positiivisessa mielessä kylläkin.

      • kaksostyttö

        ...YLEISTÄÄ ! Kaikissa merkeissä löytyy selkäänpuukotajia. Taikauskoista uskotella, että kaikki ihmiset ovat samanlaisia. Itse olen aika uskollista tyyppiä...sen on moni kokenut.


    • JM-nainen

      No leijonamiehelle sopii tosi hyvin jousimiesnainen koska ovat tuli merkkejä molemmat ja itsekeskeisiä ihmisiä.. Ovat siis ansainneet toisensa. Itselläni on ollut Leijonamies nyt 2 vuotta ja ihanampaa aikaa ei ole koskaan ollut.. =)

    • Leoman

      Ihan sama mitä merkkiä on kun osaa vaan käsitellä. Itse olen leijonamies. Ei se merkistä ole kiinni. Ihmisen määrittelee elämänkokemus ja luonne. Älykkyys on näkökysymys. Mitä se kenenkin mielestä on? Esimerkiksi nämä yleiset testit(mensan äö...) testaa vain yleistietoa. Taiteellinen osa jää testaamatta. Käytännön osaaminen ei tule ilmi... Olen kuullut kaikki haukkuma nimet ja kokenut väkivallan yms. Vikaa on naisissa ja miehissä molemmissa. Naiset on viitannut kintaalla, nauraneet päin naamaa ja käyttäneet yhden yön juttuna ja silti pitäs jaksaa uskoa parempaan. Siihen päälle joidenkin jätkien ylenkatse. En jaksa nyrkkiä heiluttaa yhdenkään naisen tai parisuhde vääntämisen tai jätkän takia. Ei tässä panoja enää jaksa. Kuka jaksaa jatkuvaa henkistä tai fyysistä väkivaltaa? Ei, en ole nynny vaan ihan väsynyt kaikkeen. No, jos toisten auttaminen on heikkoutta niin pitää kait sitten lopettaa sekin huvi. Antaa kaikkien tulla toimeen miten haluaa ei ole mun ongelma kun kyllästyn tarpeeksi. Tarpeen vaatiessa osaan olla kylmä kun sitä on oltu mua kohtaan. Ainakin osaan myöntää, että mussa on vikaa. Kaikki ei osaa sitäkään(se Kaksonen yleensä(löytyy kaveri, isä ja sisko sitä merkkiä). Älykäs ihminen ei yleensä tee osaamisesta numeroa ja naureskele toisten huonolle onnelle. On haukuttu pöljäksi ja vaikka mitä, mutta koulut on käyty loppuun siitä huolimatta. Itse tiedän mitä osaan ja en. En tarvitse siihen aina toisten mielipiteitä. Sinnikkyyttä löytyy myös. No, kateus on suuri lahja. Ainakin Suomessa näyttää olevan sitä. Ei se aina mullakaan helppoa ole. Oman osansa joutuu tekemään ja taistelemaan jos meinaa jotain saavuttaa....

      • Anonyymi

        Joo ei oo tyyppi paljoa lukenu tai kokenu.
        Kunhan osaa leijona pysyä erossa härästä, niin ok...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3227
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1375
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    Aihe