Olen ostamassa kannettavaa lähinnä peli- ja surffauskäyttöön. Itse olen katsellut lähinnä Sonyn malleja ,koska pieni koko kiehtoo. Eli löytyiskikö joltain muultakin valmistajalta tehokkaita, mutta pienikokoisia ja kevyitä kannettavia?Hinta saisi olla noin 2000euron tienoills.
pelikannettavaa??
11
1322
Vastaukset
Vähän outo kyssäri, koska Sonylla ei ole ensimmäistäkään pientä kannettavaa, jolla oikeasti pelaisi juuri mitään?
RoverBook Nautilus W790
http://www.digit-life.com/articles2/digest3d/0107/itogi-video-m-wxp-1024-pcie.html
http://www.ipk-shop.ru/index.php?partner=yandex&item=28823
Vähän kevyempään pelailuun Amilo Xi 1554
http://extranet.fujitsu-siemens.com/x-coll11b4b1c/ds_AMILO Xi_1554-20P (MUI-FIN-110112-001).pdf- fafafa
Sonysta sain myyjältä käsityksen, että parhaita koonsa ja ominaisuuksiensa puolesta. Itsellä ei juuri ymmärrystä näistä, koska kaikki prosessorien nopeudet ym. on niin maallikolle monimutkaisesti ilmoitettu nykyään.
fafafa kirjoitti:
Sonysta sain myyjältä käsityksen, että parhaita koonsa ja ominaisuuksiensa puolesta. Itsellä ei juuri ymmärrystä näistä, koska kaikki prosessorien nopeudet ym. on niin maallikolle monimutkaisesti ilmoitettu nykyään.
Just.
Pitäähän sen myyjän myydä, vaikka ei ole millä vastata asiakkaan toiveisiin. ;)
Muut ovat jo esitelleet oikeita pelikoneita, tuo Amilo on kai about kolme kertaa nopeampi peleissä kuin Sonyn vastaava ja tuo ASUSkin jättää Sonyn kuin seisomaan.
- A8 Js
http://vertailu.byethost11.com/index.php?page=details&id=42
Tuossa nyt yks vaihtoehto.
Ei paljoa oo noita koneita ehtiny syöttelemään tuonne tietokantaan, mutta tuon nyt olin ehtinyt syöttää. Varmasti on muitakin - parhait...
Asus g1p tai g2p. Hinnat o siin lähel 2000e ja noi o suuniteltu pelaamiseen. Toi g2p on 17" ja g1 15,7", muuten samat, mut näyttikses on erot. Ite oon ennakkotilannu ton g1...
- fdsadsa
itselläni olisi tärkeää pieni koko ja kevyt paino.
fdsadsa kirjoitti:
itselläni olisi tärkeää pieni koko ja kevyt paino.
No, tuo ASUS ei ole paha raahattava, 14'' näyttö ja 2,4 kg. Pienempiruutuiset pelikoneet alkavat olla aika spesiaalikamaa, ja niin ovat hinnatkin.
Kollimaattori kirjoitti:
No, tuo ASUS ei ole paha raahattava, 14'' näyttö ja 2,4 kg. Pienempiruutuiset pelikoneet alkavat olla aika spesiaalikamaa, ja niin ovat hinnatkin.
Siis ASUS A8 Js on pieni ja pippurinen, nuo toiset Asukset ovat vain isoja ja pippurisia. :D
- -.-
Kollimaattori kirjoitti:
Siis ASUS A8 Js on pieni ja pippurinen, nuo toiset Asukset ovat vain isoja ja pippurisia. :D
kyl suht hyvin sanottu. Mut jos pelikannettavaa ettii, niin toi asus a8 js ois se kevein valinta. Pahemmin kevyitä vehkeit ei löydy.
- gsdgds
-.- kirjoitti:
kyl suht hyvin sanottu. Mut jos pelikannettavaa ettii, niin toi asus a8 js ois se kevein valinta. Pahemmin kevyitä vehkeit ei löydy.
Ferrari 1005WTMi Windows Vista Ultimate (fin,swe,uk) / 12.1" WXGA CB / Turion 64 2X TL60 2.0Ghz / ATI Radeon 1150 512MB/ 2048MB (2*1024) DDR2 / 160GB 5400RPM S-ATA / External (1394) DVD SuperMulti /BT VoIP BT phone / 3 6 cell battery / 1.3MP Orbicam
onko tästä käyttöä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394