pelikannettavaa??

fdfdfd

Olen ostamassa kannettavaa lähinnä peli- ja surffauskäyttöön. Itse olen katsellut lähinnä Sonyn malleja ,koska pieni koko kiehtoo. Eli löytyiskikö joltain muultakin valmistajalta tehokkaita, mutta pienikokoisia ja kevyitä kannettavia?Hinta saisi olla noin 2000euron tienoills.

11

1322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vähän outo kyssäri, koska Sonylla ei ole ensimmäistäkään pientä kannettavaa, jolla oikeasti pelaisi juuri mitään?

    • RoverBook Nautilus W790

      http://www.digit-life.com/articles2/digest3d/0107/itogi-video-m-wxp-1024-pcie.html

      http://www.ipk-shop.ru/index.php?partner=yandex&item=28823

      Vähän kevyempään pelailuun Amilo Xi 1554

      http://extranet.fujitsu-siemens.com/x-coll11b4b1c/ds_AMILO Xi_1554-20P (MUI-FIN-110112-001).pdf

      • fafafa

        Sonysta sain myyjältä käsityksen, että parhaita koonsa ja ominaisuuksiensa puolesta. Itsellä ei juuri ymmärrystä näistä, koska kaikki prosessorien nopeudet ym. on niin maallikolle monimutkaisesti ilmoitettu nykyään.


      • fafafa kirjoitti:

        Sonysta sain myyjältä käsityksen, että parhaita koonsa ja ominaisuuksiensa puolesta. Itsellä ei juuri ymmärrystä näistä, koska kaikki prosessorien nopeudet ym. on niin maallikolle monimutkaisesti ilmoitettu nykyään.

        Just.

        Pitäähän sen myyjän myydä, vaikka ei ole millä vastata asiakkaan toiveisiin. ;)


        Muut ovat jo esitelleet oikeita pelikoneita, tuo Amilo on kai about kolme kertaa nopeampi peleissä kuin Sonyn vastaava ja tuo ASUSkin jättää Sonyn kuin seisomaan.


    • A8 Js
    • parhait...

      Asus g1p tai g2p. Hinnat o siin lähel 2000e ja noi o suuniteltu pelaamiseen. Toi g2p on 17" ja g1 15,7", muuten samat, mut näyttikses on erot. Ite oon ennakkotilannu ton g1...

      • fdsadsa

        itselläni olisi tärkeää pieni koko ja kevyt paino.


      • fdsadsa kirjoitti:

        itselläni olisi tärkeää pieni koko ja kevyt paino.

        No, tuo ASUS ei ole paha raahattava, 14'' näyttö ja 2,4 kg. Pienempiruutuiset pelikoneet alkavat olla aika spesiaalikamaa, ja niin ovat hinnatkin.


      • Kollimaattori kirjoitti:

        No, tuo ASUS ei ole paha raahattava, 14'' näyttö ja 2,4 kg. Pienempiruutuiset pelikoneet alkavat olla aika spesiaalikamaa, ja niin ovat hinnatkin.

        Siis ASUS A8 Js on pieni ja pippurinen, nuo toiset Asukset ovat vain isoja ja pippurisia. :D


      • -.-
        Kollimaattori kirjoitti:

        Siis ASUS A8 Js on pieni ja pippurinen, nuo toiset Asukset ovat vain isoja ja pippurisia. :D

        kyl suht hyvin sanottu. Mut jos pelikannettavaa ettii, niin toi asus a8 js ois se kevein valinta. Pahemmin kevyitä vehkeit ei löydy.


      • gsdgds
        -.- kirjoitti:

        kyl suht hyvin sanottu. Mut jos pelikannettavaa ettii, niin toi asus a8 js ois se kevein valinta. Pahemmin kevyitä vehkeit ei löydy.

        Ferrari 1005WTMi Windows Vista Ultimate (fin,swe,uk) / 12.1" WXGA CB / Turion 64 2X TL60 2.0Ghz / ATI Radeon 1150 512MB/ 2048MB (2*1024) DDR2 / 160GB 5400RPM S-ATA / External (1394) DVD SuperMulti /BT VoIP BT phone / 3 6 cell battery / 1.3MP Orbicam
        onko tästä käyttöä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe